Μεθοδολογία έρευνας στην κινητική αγωγή και μάθηση

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΩΝ ΠΟΡΩΝ Α’ εξάμηνο
Advertisements

Εμμανουήλ Τυροθουλάκης, FEBU Aν. Διευθυντής Ουρολογικής κλινικής
Δώρα Μέντη «Με λογισμό και μ’ όνειρο». Εφαρμοσμένες ιδέες και δράσεις δημιουργικής γραφής.
Τεχνικές Ερωτηματολογίου Άρης Κουμπαρέλης Καθ. Εφαρμογών Τμ. Δημοσίων Σχέσεων & Επικοινωνίας ΤΕΙ Ιονίων Νήσων - Αργοστόλι.
ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ Βασίλης Γαλάνης Φυσικός, MSc στις Επιστήμες της Αγωγής.
ΠΑΞΙΝΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ ΔΡ.ΚΛΙΝΙΚΗΣ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑΣ
Η υπερ-ειδολογική υπόσταση του σολωμικού έργου Αγγελάτος Δ., Το έργο του Διονυσίου Σολωμού και ο κόσμος των λογοτεχνικών ειδών, Gutenberg, Αθήνα, 2009,
Ή ΚΑΛΛΙΕΡΓΩΝΤΑΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ ΦΙΛΑΝΑΓΝΩΣΙΑΣ ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΒΑΣΙΛΟΥΔΗ, Δρ ΤΕΕΠΗ, ΔΠΘ ΑΝΑΓΝΩΣΤΙΚΕΣ ΕΜΨΥΧΩΣΕΙΣ.
H ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ ΩΣ ΑΝΩΤΑΤΗ ΓΝΩΣΙΑΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ  GUILFORD (1950): «Η δημιουργικότητα καλύπτει τις πιο χαρακτηριστικές ικανότητες των δημιουργικών ατόμων,
ΑΝΟΣΟΛΟΓΙΑ 1/ Κ. ΓΑΪΤΑΝΑΚΗ Ι. ΓΕΝΙΚΗ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΙΙ. ΒΟΗΘΗΜΑΤΑ-ΣΥΓΓΡΑΜΜΑΤΑ ΙΙΙ. ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΕΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ IV. ΑΝΟΣΟΛΟΓΙΚΕΣ ΤΕΧΝΙΚΕΣ: ΑΡΧΕΣ ΤΩΝ ΜΕΘΟΔΩΝ,
Τα είδη της φωτογραφίας Πολιτιστικό πρόγραμμα με τίτλο «ΤΟ ΦΥΣΙΚΟ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ ΜΑΣ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΕΧΝΗ ΤΗΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ» Πριόβολος.
ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ ΑΝΤΙΓΟΝΗ-ΑΛΜΠΑ ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ Διδάσκουσα Π.Δ. 407/80 ΜΑΘΗΜΑ 12 ο (24/05/2013): ΤΟ ΔΙΑΖΥΓΙΟ.
Ελένη Λοΐζου Αναπληρώτρια Καθηγήτρια ΑΚΙΔΑ - Μάρτιος 2016 Αναλυτικό Πρόγραμμα Προσχολικής Εκπαίδευσης Το συνεχές της μαθησιακής πορείας.
Η ΕΠΙΔΡΑΣΗ ΤΩΝ ΘΕΩΡΙΩΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΤΩΝ E.ERIKSON, D.WINNICOTT, L.KOHLBERG ΚΑΙ J.FOWLER ΣΤΙΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΤΗΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ (ΣΧΟΛΕΙΟ). ΕΘΝΙΚΟ.
Παναγιώτης Νταβαρίνος Σχολικός Σύμβουλος ( ΠΕ 02) Διαπολιτισμική Γλωσσική Αγωγή και Διαθεματικότητα Διαπολιτισμική Γλωσσική Αγωγή και Διαθεματικότητα.
ΕΝΝΟΙΕΣ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ Ι Μάθημα 1 ο Διδάσκει : Βασίλης Τσελφές.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑ. ΜΑΘΗΜΑ 1 ο Εισαγωγή σε βασικούς όρους και έννοιες.
Άσκηση 1 Ανασκόπηση ανοσολογικών τεχνικών Ράνια Τσιτσιλώνη.
Ασκήσεις Ανοσολογίας Π.Παπαζαφείρη Α. Μαρμάρη Αντιδράσεις αντιγόνου αντισώματος σε ημιδιαπερατά μέσα Αντιδράσεις κατακρήμνισης Ανοσοδιάχυση ( άσκηση 5.
Οικονομική Ανάπτυξη Ενότητα # 1: Εισαγωγή Διδάσκων: Πάνος Τσακλόγλου Τμήμα: Διεθνών και Ευρωπαϊκών Οικονομικών Σπουδών.
ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΣΚΟΠΟΥΣ ΣΥΕΕΠ Εισηγήτρια: Τσακίρη Θεανώ, PhD in Developmental Psychology, MA Education (Psychology), Παιδαγωγός Προσχολικής.
ΑΝΟΣΟΛΟΓΙΑ Ι.Κ.ΑΓΓΕΛΗ ΑΝΟΣΟΛΟΓΙΚΕΣ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΑΝΤΙΓΟΝΑ: αναγνώριση από υποδοχέα Β ή από υποδοχέα Τ + ΜΗC μόρια Β-κύτταρο + αντιγόνο Τ-κύτταρο +
ΑΝΩΤΑΤΗ ΣΧΟΛΗ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ & ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΕΤΗΣΙΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ (ΕΠΠΑΙΚ) ΜΑΘΗΜΑ: Εκπαιδευτική Τεχνολογία-Πολυμέσα (Ε) YΠΕΥΘΥΝΟΣ.
Για να χρησιμοποιήσουμε κάποιο ψυχομετρικό μέσο (είτε το έχουμε επιλέξει ανάμεσα στα έτοιμα-σταθμισμένα είτε το έχουμε κατασκευάσει μόνοι μας), θα πρέπει.
Διγλωσσία / Bilingualism Δρ Άννα Χατζηπαναγιωτίδη Επίκουρη καθηγήτρια “η ελληνική ως δεύτερη/ξένη γλώσσα σε ένα διαπολιτισμικό περιβάλλον”
"Μετάβαση από το Νηπιαγωγείο στο Δημοτικό Σχολείο" Διακογεωργίου Αρχοντούλα, Σχολική Σύμβουλος, 2ης Εκπαιδευτικής Περιφέρειας Σάμου
ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ Ι. ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ Διδάσκων στο Ε. Π. ΠΑΙ. Κ. ΑΣΠΑΙΤΕ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Β
Θέμα εργασίας: Διδακτικό Σενάριο με χρήση ΤΠΕ «Η τέχνη του Μπαρόκ στη ζωγραφική» Μάθημα: ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ & ΠΟΛΥΜΕΣΑ Υπεύθυνος Καθηγητής: ΓΙΑΝΝΟΥΛΑΣ.
Περιεχομενο σημερινου μαθηματοσ
Διεύθυνση Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης
Οργανωσιακή Συμπεριφορά & Ηγεσία
Τμημα θεατρικων σπουδων σχολη καλων τεχνων Πανεπιστημιο Πελοποννησου
ΔΙΓΛΩΣΣΙΑ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Καλλιρρόη Παπαδοπούλου
Παναγιώτης Γ. Μουσταΐρας
Μεταγνώση.
ΑΝΑΛΥΣΗ ΙΖΗΜΑΤΟΓΕΝΩΝ ΛΕΚΑΝΩΝ
Αντιδράσεις κατακρήμνισης Ανοσοδιάχυση (άσκηση 5)
Περιεχομενο σημερινου μαθηματοσ
Χριστίνα Γεωργιάδη Δανάη Χατζηαποστόλου
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Α1 To σχολείο που ήταν οι δικοί μου, το σχολείο που είμαι και το σχολείο που θα ήθελα να είμαι.
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ Ι
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Παπαγεωργίου Κωνσταντίνος, ΠΕ70
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ Α ΤΑΞΗΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ: ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΣΩΚΡΑΤΟΥΣ ΤΙ ΘΑ ΧΡΕΙΑΣΤΟΥΜΕ:
ΑΤΟΜΙΚΟΣ ΦΑΚΕΛΟΣ ΥΛΙΚΟΥ
ΑΝΟΣΟΛΟΓΙΚΕΣ ΤΕΧΝΙΚΕΣ
Αναπτυξιακή Ψυχολογία
ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΜΑΡΙΝΟΠΟΥΛΟΥ 2017
O ρόλος της ερώτησης στην εκπαιδευτική διαδικασία
Περιεχομενο σημερινου μαθηματοσ
ΣΥΝΟΡΑ ΚΑΙ ΜΟΡΦΕΣ ΤΗΣ ΕΤΕΡΟΤΗΤΑΣ Διδάσκων: κ
Οικογενειακός γραμματισμός: Δομημένες Δραστηριότητες Ανάγνωσης
Η ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ ΣΗΜΕΡΑ
10 2/Θ Νηπιαγωγείο Ανδραβίδας
Αθλητισμός στην Ευρωπαϊκή Ένωση
Μακροοικονομική Θεωρία Ι Διδάσκων: Γιώργος Αργείτης
Κοινωνικοποίηση στο Σχολείο, στο Πανεπιστήμιο και στο Επάγγελμα
ΤΜΗΜΑ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
Σχεδιασμός Παρέμβασης- Δραστηριότητας Πλαίσιο & μάθηση M
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ ΙΙ Καλλιρρόη Παπαδοπούλου- Λήδα Αναγνωστάκη
Αποτίμηση Επιχειρήσεων Ενότητα 3
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ ΙΙ Καλλιρρόη Παπαδοπούλου ΕΚΠΑ/ΤΕΑΠΗ
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ ΙΙ Καλλιρρόη Παπαδοπούλου-Λήδα Αναγνωστάκη
Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης
Ο ερμηνευτικός διάλογος
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ ΙΙ Περίγραμμα Μαθήματος
Ωκυτοκίνη- ενδείξεις πρόκληση ή επίσπευση του τοκετού - Υποψία κινδύνου για το έμβρυο - Ανεπαρκείς συστολές της μήτρας, δυστοκία - Πρώιμη ρήξη των υμένων.
ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΟΣ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Μεθοδολογία έρευνας στην κινητική αγωγή και μάθηση ΚΙΝΗΤΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΚΑΙ ΜΑΘΗΣΗ ΧΑΡΙΛΑΟΣ Κ.ΖΑΡΑΓΚΑΣ ΕΠΙΚ. ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ Π.Τ.Ν.

ΕΚΤΙΜΗΣΗ ΚΙΝΗΤΙΚΩΝ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΣΕ ΠΑΙΔΙΑ ΠΡΩΙΜΗΣ ΠΑΙΔΙΚΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ Μεταβλητές: Ηλικία, επίπεδο κινητικών δεξιοτήτων 1η Υπόθεση: Υπάρχει διαφορά στο γένος σχετικά με το επίπεδο κινητικών δεξιοτήτων 1ο Υπόθεση: Δεν υπάρχει διαφορά στο γένος σχετικά με το επίπεδο κινητικών δεξιοτήτων 2η Υπόθεση: Υπάρχει διαφορά στο επίπεδο κινητικών δεξιοτήτων σχετικά με την ηλικία. Δηλαδή, τα μεγαλύτερα ηλικιακά παιδιά τα καταφέρνουν καλύτερα 2ο Υπόθεση: Δεν υπάρχει διαφορά στο επίπεδο κινητικών δεξιοτήτων σχετικά με την ηλικία. Δηλαδή, τα μεγαλύτερα ηλικιακά παιδιά δεν τα καταφέρνουν καλύτερα

Σκοπός: ΕΚΤΙΜΗΣΗ ΚΙΝΗΤΙΚΩΝ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΣΕ ΠΑΙΔΙΑ ΠΡΩΙΜΗΣ ΠΑΙΔΙΚΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ Σημασία της έρευνας:

ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΚΗ ΑΝΑΣΚΟΠΗΣΗ Εισαγωγή 1Ο ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΚΗ ΑΝΑΣΚΟΠΗΣΗ Εισαγωγή Θεωρίες σχετικές με το υπό εξέταση θέμα Ερευνητική αρθρογραφία Ελληνική & ξενόγλωσση 2o ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ Σκοπός Υποθέσεις Όρια Εννοιολογικοί ορισμοί Σημασία της έρευνας 3ο ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΔΕΙΓΜΑ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΕΡΕΥΝΑΣ Δείγμα Μέθοδος Στατιστική ανάλυση Πρωτόκολλο καταγραφής, πίνακες κατανομής συχνοτήτων και ποσοστών 4Ο ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΑΠΟΤΕΛΕ-ΣΜΑΤΑ Αποτελέσματα Έλεγχος των υποθέσεων 5Ο ΚΕΦΑΛΑΙΟ Συμπεράσματα Συζήτηση Προτάσεις

παιχνίδι ακρίβεια Χρόνος Οικονομία Δυνάμεων σιγουριά Εγκατά-λειψη ΝΑΙ ΟΧΙ ΕΤΣΙ & ΕΤΣΙ f % 1ο 2ο 3ο …. 18ο ΣΥΝΟΛΟ

ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ Robson C. (2007). ΚΕΦΑΛΑΙΟ 11, ΜΕΘΟΔΟΙ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗΣ, στο Η Έρευνα του πραγματικού Κόσμου. Εκδ.: Gutenberg, Αθήνα. Cheffers, J., Mancini, V., & Martinek, T. (1982). Συστήματα Παρατήρησης στην Τάξη – Ανάλυση Αλληλεπίδρασης. Μετ. – Επικμ.: Γιάννης Ζέρβας, Αθήνα.