ΝΕΟΦΙΛΕΛΕΥΘΕΡΙΣΜΟΣ ΜΑ-ΗΕΡ ΘΕ 3.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΤΗΣ « ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΗΣ ΑΝΑΚΑΛΥΨΗΣ » ΣΤΟΝ ΤΟΜΕΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΚΑΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ ΓΓΕΤ 15 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2013 (
Advertisements

ΤΑΞΙΝΟΜΗΣΗ ΤΩΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΩΝ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΟ ΒΑΘΜΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΑΝΑΠΤΥΓΜΕΝΕΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ Ισόρροπης ανάπτυξης Κορεσμένες ή συμφορημένες - Υψηλό βαθμό ανάπτυξης- Υπερσυγκέντρωση.
Δια-εθνικός πολιτικό-οικονομικός μετασχηματισμός; Χαροκόπειο Πανεπιστήμιο Γ. Μαυρομμάτης.
Η ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΑΛΛΑΓΩΝ Καθηγητής: Δ. Β. Παπούλιας.
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ Α΄ & Β΄ ΛΥΚΕΙΟΥ Με βάση τον Νόμο 4186 ( ΦΕΚ 193/ ), το ΠΔ 68/2014 ( ΦΕΚ 110/ ), τη Νομοθετική Ρύθμιση της και τη.
Έρευνα στις επιχειρήσεις IΟΒΕ – ΕΒΕΟ / ΕΜΠ Υλοποίηση έρευνας PUBLIC ISSUE 13/12/11 ΙΔΡΥΜΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ & ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΕΡΕΥΝΩΝ ΕΘΝΙΚΟ ΜΕΤΣΟΒΙΟ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ.
ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ SCHOOL BULLING. ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΧΡΗΣΤΟΣ ΤΑΤΣΗΣ ΒΑΣΙΛΗΣ ΠΑΤΣΕΛΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΣΙΜΙΝΙΟΥΚ YΠΕΥΘΥΝΗ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ: Κα ΠΟΛΥΧΡΟΝΙΑΔΟΥ ΠΕΤΡΟΥΛΑ.
Καθηγήτρια Νάνσυ Παπαλεξανδρή 1 Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών Διοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικού στον Δημόσιο και Ευρύτερο Δημόσιο Τομέα.
HUMAN RESOURCE MANAGEMENT II CHAPTER 7 HUMAN RESOURCE MANAGEMENT II CHAPTER 7 Η Αξιολόγηση της Απόδοσης των Εργαζομένων.
Ισοζύγιο Ενέργειας Και Έλεγχος Βάρους Energy Balance & Weight Control.
1 ΕΚΠΟΝΗΣΗ - ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ.
‘’ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ’’. ‘’Ορισμός του Φαινομένου’’ Ο σχολικός εκφοβισμός (αγγλικά : school bullying) είναι ένα φαινόμενο νεανικής παραβατικότητας, που.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΚΑΨΑΛΗΣ & ΣΤΑΜΑΤΙΟΣ ΒΟΥΛΓΑΡΗΣ ΣΧΟΛΙΚΟΙ ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΧΙΟΥ.
ΜΑΘΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ (Δ.Ο.Π) ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ.
HUMAN RESOURCE MANAGEMENT ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ.
Υπαίθριες Δραστηριότητες Χιονοδρομία ΙΙ 1η ενότητα: «Η έννοια της «Η έννοια της Αναψυχής», Υπαίθριας Αναψυχής» «Διαστάσεις της Υπαίθριας Αναψυχής» Κουθούρης.
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση Ενότητα 4.6: Χορός και Εικονογραφημένο Βιβλίο Αγγελική Γιαννικοπούλου Τμήμα Εκπαίδευσης και Αγωγής.
PROJECT ΓΙΑ ΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ. ΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ Ο σχολικός εκφοβισμός (αγγλικά : school bullying) είναι ένα φαινόμενο νεανικής παραβατικότητας, που εμφανίζεται.
58 Ζητήματα Συγκριτικών Μελετητών της Εκπαίδευσης Η πορεία ανάπτυξης της Συγκριτικής Παιδαγωγικής κατέδειξε την απουσία συναίνεσης των Συγκριτικών Μελετητών.
Σύνταξη βιογραφικού σημειώματος Αποτελεί μια συνοπτική και δομημένη παρουσίαση του προφίλ του υποψηφίου. Απευθύνεται συνήθως στο Διευθυντή προσωπικού και.
ALTERNATIVE ART ( Εναλλακτική Τέχνη ). Τ Ι ΕΙΝΑΙ ΤΕΧΝΗ ? Δεν έχει δοθεί κάποιος συγκεκριμένος ορισμός για τον όρο τέχνη, καθώς για τον καθένα είναι κάτι.
TM KEΦΑΛΑΙΟ 3 ΟΦΕΛΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΤΟΥ STRESS ΣΤΟ MANAGEMENT.
ΜΑΘΗΜΑ 2.  Εργασία (άνθρωπος)  Φύση/Έδαφος (γη)  Κεφάλαιο (χρήμα)  Επιχειρηματικότητα (ιδέα, διοίκηση)
Κεφάλαιο 2 Ροπή Φυσικές έννοιες & Κινητήριες Μηχανές ΣΑΛΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ MSc in Management and Information Systems Μηχανολόγος Εκπαιδευτικός 1 ου ΕΠΑ.Λ. Δράμας.
Μαίρη Κουτσελίνη Ημερίδα ΑΚΙΔΑ Νοέμβριος  Κατανόηση του τι είναι, πριν την εφαρμογή  Αποδοχή της επιστημολογικής βάσης των Δεικτών  Σύνδεσή τους.
Εισαγωγή στην αθλητική επιστήμη Η γέννηση της επιστήμης υπήρξε ο θάνατος της δεισιδαιμονίας (Haxley)
Μέθοδοι οργάνωσης νοσηλευτικής εργασίας Κατά ασθενή μέθοδος Λειτουργική ή κατά εργασία μέθοδος Ομαδική νοσηλευτική Πρωτοβάθμια νοσηλευτική Προσωπική διευθέτηση.
Διασφάλιση ποιότητας Ενότητα 1: Γενικές αρχές Ιωάννης Τσάκνης, Καθηγητής Τμήμα Τεχνολογίας Τροφίμων Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Αθήνας Το περιεχόμενο.
Η 40χρονη πορεία του Κυπριακού Ομίλου Εκπαιδευτικής Διοίκησης (2005- σήμερα) Από τον Δρα Γιάννη Σαββίδη, Πρόεδρο του Κ.Ο.Ε.Δ. Λευκωσία, Ξενοδοχείο.
Χρήστος Τζεκίνης (σελ:21-28)
Point System γιά άντρες...
Επικοινωνιακός Προγραμματισμός Ι
«Η επίδραση του είδους ηγεσίας στη γονεϊκή εμπλοκή στην
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΑΙ ΔΙΑΡΘΡΩΤΙΚΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗΣ ΕΝΩΣΗΣ
Απόφαση Απόφαση θεωρείται η διαδικασία επιλογής μεταξύ εναλλακτικών λύσεων για την επίτευξη κάποιου στόχου.
ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΑ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚA ΣΤΟΙΧΕΙΑ Α΄ΕΞΑΜΗΝΩΝ – 2017
ΤΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΩΝ
Ο Οδηγούμενος από την Αγορά Οργανισμός
Εισαγωγή στις Επιστήμες της Αγωγής
ΗΜΕΡΙΔΑ Ε.Ε.ΣΥ.Μ. - Ε.Β.Ε.Α. - Ο.Φ.Α.Ε
QUESTIONNAIRE RESULTS – ALL COUNTRIES
Η καθιέρωση του σοσιαλισμού πριν το 1914
Αρχές Οργάνωσης και διοίκησης επιχειρήσεων 1ο εξάμηνο ΛΕΟΝΤΙΤΣΗ ΛΟΥΚΙΑ
Συμβουλές για καλύτερες παρουσιάσεις στο Powerpoint..
ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΚΥΡΟΥΣ ΔΙΑΙΤΗΣΙΑΣ
ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗ, ΘΕΣΜΟΙ και ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ
Ανάλυση Συστημάτων Μακροχρόνιας Φροντίδας (Θ)
Ηγεσία στη Φυσική Αγωγή & την Εκπαίδευση
Η ΒΙΑ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ
Διατροφή Ενότητα 13: Yπέρβαρος / παχυσαρκία & απώλεια βάρους
Μεταπτυχιακές Σπουδές Στο Εξωτερικό
Διατροφή-Διαιτολογία
Η γλώσσα, οι διάλεκτοι και η σύζευξή τους
ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ ΠΕΤΡΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΓΙΩΝ ΤΡΙΜΙΘΙΑΣ ΔΕΚΕΜΒΡΗΣ 2016
Σέρρες, 2016 Πτυχιακή εργασία της Κωνσταντίνας Παπαζήση
Λευκωσία, 2018 Νέες μορφές Επαγγελματισμού των διοικητικών Στελεχών Εκπαίδευσης στην Ελλάδα. Αλλαγές στο πλαίσιο πολιτικών της Παγκοσμιοποίησης και της.
Κεφάλαιο 4 Βενζινομηχανές Κυλινδροκεφαλή
Διδάσκων Καθηγητής: Γεώργιος Κουρτέσας
Σελ. 1 ΟΔΗΓΙΕΣ για τη συμπλήρωση του Φύλλου Αγώνα
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΠΕΝΔΥΣΕΩΝ
βλέπουμε – διαβάζουμε – γράφουμε»
pgAdmin III (Εκκίνηση)
Βάσεις Δεδομένων 28/11/2018 Ενότητα Γ6.Μ2 (Βασικά Δομικά Συστατικά Στοιχεία και Κύρια Αντικείμενα μιας Βάσης Δεδομένων ) Ο Δάσκαλος.
ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΑΠΛΑΔΑΣ ΧΕΙΜΕΡΙΝΟ ΤΕΙ ΚΡΗΤΗΣ
Μ.Ε.Κ. Ι Κεφάλαιο 2 Πρώτος Θερμοδυναμικός Νόμος
Η ανάπτυξη της ρυθμιστικής διακυβέρνησης στην ΕΕ.
Βάσεις Δεδομένων 16/2/2019 Ενότητα Γ6.3 (Δημιουργία και Αποθήκευση Βάσης Δεδομένων και Πίνακα. Καθορισμός Πεδίων του Πίνακα, Τύπων Δεδομένων και Ιδιότητες.
Συγγραφική ομάδα πχ. Κωνσταντίνος Παπακώστας1, Ειρήνη Παπαδοπούλου2
A.ΤΕΙ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ - ΛΟΧΡΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΧΡΗΜΑΤΟΠΙΣΤΩΤΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΝΕΟΦΙΛΕΛΕΥΘΕΡΙΣΜΟΣ ΜΑ-ΗΕΡ ΘΕ 3

Η άνοδος του νεοφιλελευθερισμού Η πετρελαϊκή κρίση του 1973 και η παγκόσμια οικονομική κρίση της δεκαετίας του 1970 οδήγησε στην αμφισβήτηση του κευνσιανισμού και της σοσιαλδημοκρατίας και στην άνοδο του νέο-φιλελευθερισμού, με βασικούς εκφραστές θεωρητικούς όπως τους Hayek, Friedman, Stigler, Nozick. Προτείνουν την επιστροφή στο κλασικό laisser-faire του φιλελευθερισμού, με ακόμα μεγαλύτερη συρρίκνωση του ρόλου του κράτους σε όλους τους τομείς. Το κράτος τίθεται στην υπηρεσία της ελεύθερης αγοράς. Ελάχιστο κράτος δικαίου έναντι του κοινωνικού κράτους. Σε επίπεδο πολιτικής, βασικές εκφραστές υπήρξαν οι Θάτσερ και Ρήγκαν.

Νεοφιλελευθερισμός στην εκπαίδευση (α) Η εκπαίδευση προσεγγίζεται στη λογική της θεωρίας του New Public Management. Tο κράτος πρόνοιας απεδείχθη αναποτελεσματικό και σπάταλο και πρέπει να αντικατασταθεί από ένα ελάχιστο κράτος που θα λειτουργεί με όρους και κριτήρια της ιδιωτικής οικονομίας. Βασικοί στόχοι πρέπει να είναι η βελτιστοποίηση της αποτελεσματικότητας, η αποδοτικότητα και η ελαχιστοποίηση των δαπανών. Η μεταφορά και η επέκταση ιδεών και μεθόδων από το χώρο της ιδιωτικής οικονομίας παρουσιάζεται ως η μόνη λύση για την αποδοτική διαχείριση των περιορισμένων δημόσιων πόρων.

Νεοφιλελευθερισμός στην εκπαίδευση (β) Στο πλαίσιο της νεοφιλελεύθερης προσέγγισης, ασκείται κριτική στις κοινωνικές και προνοιακές πολιτικές, γιατί επιφέρουν: Αύξηση γραφειοκρατίας. Επιβολή υψηλής φορολογίας. Κατασπατάληση δημοσίου πλούτου. Αδυναμία επίτευξης τιθέμενων στόχων. Απουσία μηχανισμών ελέγχου και κοινωνικής λογοδοσίας. «Ισοπέδωση», ισότητα «προς τα κάτω». Μη αξιοποίηση των «ικανών». Μείωση της ανταγωνιστικότητας των οικονομιών.

Νεοφιλελευθερισμός στην εκπαίδευση (γ) Εισαγωγή όρων και πρακτικών της αγοράς στην εκπαίδευση: Δημιουργία αγοράς στη δημόσια εκπαίδευση και προώθηση ανταγωνισμού ανάμεσα στις σχολικές μονάδες. Οι γονείς αντιμετωπίζονται ως καταναλωτές υπηρεσιών και πρέπει να έχουν την επιλογή να επιλέξουν ελεύθερα τη σχολική μονάδα φοίτησης των παιδιών τους (γονεϊκή επιλογή σχολείου). Τα σχολεία ανταγωνίζονται για να προσελκύσουν μαθητές και να αυξήσουν τις εγγραφές για να διατηρήσουν τη χρηματοδότηση τους. Συγχρόνως, πολλαπλασιάζονται οι πάροχοι εκπαίδευσης και προωθείται η εξειδίκευση και οι διαφορετικοί τύποι σχολικών μονάδων. Προωθείται η αρχή της Δια βίου Μάθησης έναντι της Δια Βίου Εκπαίδευσης.

Νεοφιλελευθερισμός στην εκπαίδευση (δ) Το μοντέλο οργάνωσης και διοίκησης των σχολικών μονάδων αλλάζει → τεχνοκρατικό management και προώθηση του leadership. Ενισχύεται η αυτονομία των σχολικών μονάδων και ο ρόλος των τοπικών αρχών και κοινωνιών. Το κράτος θέτει μόνο το περίγραμμα των στόχων που πρέπει να επιτευχθούν. Το σχολείο αναλαμβάνει το σχεδιασμό για την επίτευξη των στόχων αυτών και την αξιοποίηση των περιορισμένων δημοσίων πόρων. Οφείλει να είναι αποτελεσματικό → effective school improvement. Κοινωνική λογοδοσία για την επίτευξη των στόχων και τη διαχείριση των δημοσίων πόρων.

Νεοφιλελευθερισμός στην εκπαίδευση (ε) Οι στόχοι που τίθενται ποσοτικοποιούνται και διαμορφώνονται δείκτες αποτελεσματικότητας. Η παρεχόμενη εκπαίδευση πρέπει να ανταποκρίνεται στις ανάγκες της αγοράς εργασίας. Όλα τίθενται υπό σύγκριση και ανταγωνισμό, σχολικές μονάδες, πανεπιστήμια, τα ίδια τα εθνικά εκπαιδευτικά συστήματα. Η χρηματοδότηση συναρτάται από την αποτελεσματικότητα και την αποδοτικότητα της εκπαιδευτικής μονάδας και προωθείται η αναζήτηση μη κρατικών πόρων και χορηγιών από την ελεύθερη αγορά. Εισάγονται νέες μορφές επιτήρησης και ελέγχου, καθορίζονται δείκτες αξιολόγησης όλων των συμμετεχόντων στην εκπαιδευτική διαδικασία και πολλαπλασιάζονται οι φορείς αξιολόγησης.

Νεοφιλελευθερισμός στην εκπαίδευση (στ) Στην Αγγλία, τα αποτελέσματα των σχολικών αποτελεσμάτων στις εξετάσεις δημοσιοποιούνται, ώστε οι γονείς να πληροφορηθούν τα «επιτυχημένα» και τα «αποτυχημένα» σχολεία. Παιδιά της εργατικής τάξης και συγκεκριμένων εθνοπολιτισμικών ομάδων που αποτυγχάνουν συστηματικά τίθενται πλέον στο επίκεντρο και αποτελούν ανεπιθύμητες ομάδες. Η παρουσία τους προκαλεί πτώση των σχολικών αποτελεσμάτων στα δημοσιευμένα league tables και αποτρέπουν άλλους γονείς από το να εγγράψουν τα παιδιά τους στα σχολεία αυτά. Ως εκ τούτου, μειώνεται η κρατική χρηματοδότηση, οδηγώντας πολλές φορές και στην κατάργηση σχολικών μονάδων ή στην «επανίδρυση» τους.

Η έννοια της διακυβέρνησης (governance) Η άνοδος (και κυριαρχία;) της νεοφιλελεύθερης προσέγγισης της εκπαίδευσης, έθεσε στο επίκεντρο τη συγκρότηση νέων μορφών ελέγχου και επιτήρησης του εκπαιδευτικού μηχανισμού μέσα στο σημερινό παγκοσμιοποιημένο περιβάλλον. Ο ρόλος του εθνικού κράτους στη διαμόρφωση της εκπαιδευτικής πολιτικής θεωρείται ότι έχει αποδυναμωθεί. Η κρατική εξουσία υποχωρεί έναντι ενός δικτύου-πλέγματος εξουσίας που διαμορφώνει με πολύπλοκους και έμμεσους τρόπους την εκπαιδευτική πολιτική. Το δίκτυο αυτό συγκροτείται από δημόσιους και ιδιωτικούς φορείς σε τοπικό, εθνικό και υπερεθνικό επίπεδο. Τίθεται στο επίκεντρο ο ρόλος υπερεθνικών οργανισμών, όπως ο ΟΟΣΑ και η Ευρωπαϊκή Ένωση.