Αριθμός παιδιών: 24 Αγόρια 13 Κορίτσια 11

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Η εικόνα της Ελλάδας στο εξωτερικό το 2004 ΕΑΡΙΝΟ ΕΞΑΜΗΝΟ Ι.Ε.Κ. ΚΟΖΑΝΗΣ.
Advertisements

Καινοτόμο Πολιτιστικό Πρόγραμμα Νηπιαγωγείο Αρμένων Ρεθύμνου
Μαθαίνοντας Να Διαβάζουμε Ερευνητικά Άρθρα (Academic Reading-Listening)
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Τρώω σωστά,μεγαλώνω σωστά» Σχολικό έτος ο Νηπιαγωγείο Πατρών.
Ευρωπαϊκό Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα “Teachers 4 Europe” Εκπαιδευτικός : Τριανταφύλλου Μαρία 1 ο Πιλοτικό Ολοήμερο Δημοτικό Σχολείο Γιαννιτσών, Πέλλας Τάξη.
«Το κυκλοφοριακό πρόβλημα. Αιτίες, συνέπειες και δυνατότητες άμεσης βελτίωσης» Οι κρίσιμοι τομείς της οδικής ασφάλειας και στάθμευσης, όπου λόγω της αδικαιολόγητης.
ΕΠΑΚΑΒ 2015 Εκπαιδευτικές πρωτοβουλίες 1. 2 Δημήτρης Γαργαλιάνος.
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΓΡΑΠΤΗ ΕΡΓΑΣΙΑ (στα πλαίσια του μαθήματος project) Α΄ΤΑΞΗΣ ΛΥΚΕΙΟΥ ΝΕΟΥ ΜΟΝΑΣΤΗΡΙΟΥ ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΟΣ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ ΝΕΟ ΜΟΝΑΣΤΗΡΙ
Λογιστική Κόστους Ενότητα # 5: Συμπαράγωγα Διδάσκουσα: Σάνδρα Κοέν Τμήμα: Οργάνωση και Διοίκηση Επιχειρήσεων.
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ-ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ POWER POINT ΔΗΜΟΥΡΓΙΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ : ΑΛΑΦΟΥΖΟΥ ΜΑΡΙΑΝΝΑ (Α1) ΑΡΓΥΡΟΣ ΠΕΤΡΟΣ (Α1) ΜΠΙΣΜΠΗ ΧΡΥΣΟΥΛΑ (Α2) ΦΥΤΡΟΥ ΕΜΜΑΝΟΥΕΛΑ (Α2) ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ.
ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΠΟΥ ΘΑ ΔΙΔΑΞΟΥΝ ΣΤΑ 800 ΟΛΟΗΜΕΡΑ ΔΗΜΟΤΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΜΕ ΕΑΕΠ ΟΕΠΕΚ Οκτώβριος 2010 Ενδεικτικά σενάρια, δραστηριότητες.
Τα φύλα στη λογοτεχνία Τάξη: Α΄ Λυκείου. Α΄φάση: Πριν από την ανάγνωση (ενδεικτικός χρόνος: τρεις διδακτικές ώρες) 1 η ώρα : τα παιδιά συζήτησαν για τα.
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ Ι Τμήμα Λογιστικής ΤΕΙ Κρήτης Γιάννης Χρυσάκης
Πληροφορική και Νέες Τεχνολογίες στην Εκπαίδευση ΜΟΥΤΑΦΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ 3826 ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ POWER POINT Διδάσκων: Παλαιγεωργίου Χρόνος1 Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης.
Μάθημα: Εκπαιδευτική Τεχνολογία - Πολυμέσα Εισηγητής: Καθηγητής Άγγελος Γιαννούλας Θέμα εργασίας: Δημιουργία διδακτικού σεναρίου. Σπουδάστρια: Γ. Αναγνωστοπούλου.
Διάρκεια: 15 ογδοντάλεπτες περιόδους Παραδοσιακά παραμύθια Εικονογράφηση των παραμυθιών (Πολιτισμός) Ζωντανεύω ένα κομμάτι από παραμύθι (Θεατρικό παιχνίδι)
Θέμα εργασίας: Διδακτικό Σενάριο με χρήση ΤΠΕ «Η τέχνη του Μπαρόκ στη ζωγραφική» Μάθημα: ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ & ΠΟΛΥΜΕΣΑ Υπεύθυνος Καθηγητής: ΓΙΑΝΝΟΥΛΑΣ.
ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ ΤΜΗΜΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ
Τιμολόγηση, Προώθηση και Επικοινωνία
Προσόντα διοικητικών στελεχών του αθλητισμού
ΕνΟτητα # 4: Ms Word I CLAUDIA BOETTCHER ΤμΗμα ΙστορΙαΣ
ΕΡΓΑΣΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ- ΠΟΛΥΜΕΣΑ ΤΩΝ ΣΠΟΥΔΑΣΤΩΝ ΔΡΑΓΟΓΙΑΝΝΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΛΕΩΤΣΑΚΟΥ ΜΑΤΙΝΑ.
Αγριάνη Νομού Έβρου Χουσεΐν Χατζή Χαλήλ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΟΜΑΔΑ:
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ Επιμορφωτικό Σεμινάριο στις Ερευνητικές Εργασίες (Project) στην Α΄ & Β΄ Λυκείου Αθήνα, Σεπτέμβριος ο ΓΕΛ Περιστερίου.
Ο ΕΡΩΤΑΣ ΣΤΗΝ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΆΛΛΕΣ ΤΕΧΝΕΣ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Συμβουλές για καλύτερες παρουσιάσεις στο Powerpoint..
Καλλυντήριο Νομός Ροδόπης
Κάνε διπλό κλικ πάνω στην εικόνα και ανοίγει το power point
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΩΝ ΔΤΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ
Άνοιγμα αρχείου Οποιοδήποτε αρχείο ζητήσει να ανοίξετε η κυρία θα βρίσκεται “τοποθετημένο” πάνω στην επιφάνεια εργασίας και για να το ανοίξετε θα κάνετε.
Οικολογική Κρίση Μαρουλιώ Πασχάλη, ΠΕ 15.
ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ: ΑΓΓΕΛΗΣ ΕΠΑΜΕΙΝΩΝΔΑΣ
This is where I live Οδηγίες για το Power Point
~ΕΡΓΑΣΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ Κ.Π.Α~ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ-ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
Γραμμένου Ευαγγελία.
Παρουσιάσεις με την χρήση PowerPoint
Η ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗ ΣΤΗ ΔΥΤΙΚΗ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣΥΝΗ
Ερευνητική εργασία: «Μια τρύπα στο νερό»
Κανοντας μαθημα με… Σχεδια εργαςιας (projects) ςε τμημα ενταξης ΠΑΡΟΥΣΙΝΑ ΜΑΡΙΑ ΔΑΣΚΑΛΑ Τ.Ε. ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΠΑΡΑΝΕΣΤΙΟΥ.
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Παρουσίαση των δεδομένων με γραφικό τρόπο
δουλεύετε καλύτερα με το Outlook
«Σχεδιασμός και υλοποίηση προγράμματος περιβαλλοντικής εκπαίδευσης»
Μάθημα 2ο Δημιουργία χαρακτήρα Συγγραφή σκηνής.
Παρουσιάσεις PowerPoint
ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΣΧΟΛΕΙΟ.
Η Ελλάδα στον Β΄ Παγκόσμιο Πόλεμο μέσα από τον κινηματογράφο: ένα διαθεματικό project στα Αγγλικά, στην ΣΤ’ Τάξη του Δημοτικού Βασίλης Ιωσηφίδης Έλενα.
Eιδικά θέματα βάσεων χωρικών δεδομένων και θεωρία συστημάτων - E
NOMIKO-ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Σώζοντας το νερό για ένα καλύτερο μέλλον!
Κινήσεις και γραφικές παραστάσεις
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Σχ. Έτος: ……3Ο ΓΕΛ ΓΛΥΦΑΔΑΣ………
Διδασκαλία με χρήση ηλεκτρονικού υπολογιστή και προβολέα Βασίλης Συμεωνίδης 3ο Γενικό Λύκειο Δράμας
Αμαλία Κ. Ηλιάδη, φιλόλογος-ιστορικός, Δ/ντρια 3ου Γυμνασίου Τρικάλων
Παράδειγμα χρήσης λογισμικού παρουσίασης
ΤΙΤΛΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ : ΒΑΣΙΚΕΣ ΓΝΩΣΕΙΣ Α΄ΒΟΗΘΕΙΩΝ
8ος Πανελλήνιος Διαγωνισμός Πρωτοπόρων Εκπαιδευτικών
الشـــغل والطـــاقة الشغل
Μια εφαρμογή στις «Εφαρμογές Πολυμέσων»
محاضر بجامعة السودان للعلوم والتكنولوجيا
2 ο Πειραματικό Γυμνάσιο Θεσσαλονίκης
ΚΕΣΠΕΜ ΝΟΜΟΥ ΞΑΝΘΗΣ Εκπαιδευτική Ομάδα: Ταξίδου Δήμητρα & Σίμογλου Αθανασία Επιστημονική Υπεύθυνη : Μαρία Ζωγραφάκη Επόπτρια: Λένα Παπαδοπούλου.
ΜΑΡΙΑ ΨΥΧΑ & ΛΑΜΠΡΙΝΗ ΠΑΠΑΠΟΣΤΟΛΟΥ
GDPR- ο ΝΕΟΣ ΚΑΝΟΝΑΣ.
Λογιςτικη κοςτους ΣΥΜΠΑΡΑΓΩΓΑ.
ΤΟΥΝΔΡΑ.
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΟΝΕΩΝ Α’ ΤΑΞΗΣ – 18/10/2017
Συγγραφή Επιστημονικής Εργασίας
Επιμέλεια παρουσίασης: Γεωργίου Βασίλειος ΣΤ΄ Εξάμηνο Ιούνιος 2018
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Αριθμός παιδιών: 24 Αγόρια 13 Κορίτσια 11 ΔΗΜΑΡΙΟ ΝΟΜΟΥ ΞΑΝΘΗΣ Εκπαιδευτική Ομάδα: Αβραάμ Ιντζεβίδης Αγγελική Θεοδωροπούλου (Οκτώβριος 2014- Ιανουάριος 2015) Γεωργία Πατρωνίδου (Ιανουάριος 2015- Ιούνιος 2015) Χουσεΐν Χατζή Χαλήλ Αριθμός παιδιών: 24 Αγόρια 13 Κορίτσια 11

Το χιόνι δεν μας εμπόδιζε να ανέβουμε στο Δημάριο.

Οι μαθητές και οι μαθήτριές μας φτιάχνουν «αλυσίδες» κλείνοντας το δρόμο για να μην φύγουμε!

Μεγάλοι και μικροί συμφωνούμε τους κανόνες της τάξης και υπογράφουμε το εκπαιδευτικό συμβόλαιο.

Τα παιδιά χρησιμοποιούν τους ηλεκτρονικούς υπολογιστές και εξοικειώνονται με τις νέες τεχνολογίες. Γράφουμε κείμενα στο word, φτιάχνουμε παρουσιάσεις στο power point και δουλεύουμε με εκπαιδευτικά λογισμικά.

Γίναμε βιβλιοφάγοι! Αναπτύξαμε θετική στάση απέναντι στα βιβλία, διαβάζοντας πολλά από αυτά και αξιοποιώντας τα στην εκπαιδευτική πράξη.

Από τα πρώτα βιβλία τα οποία διαβάσαμε, η σειρά παραμυθιών «Οι μέρες με τον Γίγαντα»

Μια μικρή περίληψη της πρώτης ημέρας Μια μικρή περίληψη της πρώτης ημέρας. Με αφορμή τα πράγματα που ανέβηκαν στα δέντρα δουλέψαμε το λεξιλόγιο των ουσιαστικών(άρθρα, πληθυντικός, καταλήξεις). KYΡΙΑΚΗ ΜΕ ΤΟ ΓΙΓΑΝΤΑ. Ο γίγαντας ήταν άρρωστος και φτερνίζονταν. Έκανε αέρα και έπεφταν τα φύλλα. Πάνω στα δέντρα ανεβήκαν τα ρούχα, το ποδήλατο, οι κάλτσες, η σκάλα, η ομπρέλα, το λουλούδι ακόμα και μια γάτα.

Αφού ο γίγαντας ήταν άρρωστος, γίναμε γιατροί και τον εξετάσαμε Αφού ο γίγαντας ήταν άρρωστος, γίναμε γιατροί και τον εξετάσαμε. Γνωρίσαμε το λεξιλόγιο σχετικά με τα μέρη του σώματος.

Του πλέξαμε κασκόλ για να μην κρυώνει και του δώσαμε συμβουλές για να γίνει καλά. Χρήση της υποτακτικής έγκλισης μέσω της καταγραφής συμβουλών προς τον άρρωστο γίγαντα.

Και αφού χόρτασε του γράψαμε και τραγουδάκι για να του φτιάξουμε τη διάθεση.

Και όταν ο γίγαντας έφυγε από το χωριό..

…γράψαμε αγγελίες για τον βρούμε …γράψαμε αγγελίες για τον βρούμε. Έτσι εξασκηθήκαμε στην κλίση του ενεστώτα των ρημάτων.

Δουλεύουμε με τη χρήση των επιθέτων ώστε τα παιδιά να είναι σε θέση να κάνουν μια φυσική περιγραφή. Επίσης, χρησιμοποιούμε την υποτακτική έγκλιση για δώσουμε συμβουλές και γνωρίζουμε τη σύνταξη υποθετικών προτάσεων.

Στη συνέχεια διαβάσαμε και άλλα πολλά βιβλία Στη συνέχεια διαβάσαμε και άλλα πολλά βιβλία. Με τους μικρότερους μετά την ανάγνωση απαντήσαμε σε απλές ερωτήσεις.

Ψάχνουμε και βρίσκουμε πληροφορίες σε βιβλία για τους ήρωες μας.

Ορισμένα από τα παιδικά βιβλία με τα οποία ασχοληθήκαμε.

Μετά την ανάγνωση του βιβλίου περνάμε στο γραπτό λόγο.

Χρησιμοποιούμε το υλικό του «Αρκτούρου» και εμπλουτίζουμε το λεξιλόγιό μας. Παράλληλα εστιάζουμε στα άρθρα των ουσιαστικών.

Με τους μαθητές των μεγαλύτερων τάξεων μετά την ανάγνωση των βιβλίων προχωράμε σε πιο σύνθετα γραμματικά φαινόμενα, όπως τη χρήση παραθετικών των επιθέτων και την κλίση ουσιαστικών.

Ακούμε τραγούδια σχετικά με ζώα και συμπληρώνουμε τα κενά των στίχων Ακούμε τραγούδια σχετικά με ζώα και συμπληρώνουμε τα κενά των στίχων. Τα παιδιά εξοικειώνονται με τον προφορικό λόγο και παράλληλα μαθαίνουν «μυστικά» της ορθογραφίας, όπως τις καταλήξεις των ουδέτερων αρσενικών (το κλαδ-ί-, το πουλ-ί- ).

Αναζητούμε στα βιβλία πληροφορίες για τα ζώα και καταγράφουμε, όσες κρίνουμε ότι χρειαζόμαστε, στους υπολογιστές. Έτσι εξασκούμαστε στη χρήση του word.

Στο τέλος εκτυπώσαμε τα κείμενα που γράψαμε και φτιάξαμε το δικό μας βιβλίο, με τίτλο: «Ο Άτλας των Ζώων».

Και οι μαθήτριες του νηπιαγωγείου που έρχονται στα μαθήματα σε τακτική βάση προσπαθούν και τα καταφέρνουν.

Στο Δημάριο η χρονιά ολοκληρώθηκε φτιάχνοντας τα βανάκια μας.