ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΤΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ:

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Copyright © 2005 Elsevier Κεφάλαιο 2 :: Σύνταξη των γλωσσών προγραμματισμού Πραγματολογία των Γλωσσών Προγραμματισμού Michael L. Scott.
Advertisements

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΙ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ
Είναι σαφές ότι το μόρφωμα που κείται στα βόρεια σύνορα μας, η πρώην επαρχία της Γιουγκοσλαυΐας γνωστή παλαιότερα ως VARDARSKA και σήμερα ως Σκόπια (FYROM),
Photoshop ή gimp ή οτιδήποτε άλλο θέλετε. Το Ψέμα Μπορούμε να «φτιάξουμε» ή να «χαλάσουμε» μια εικόνα κατά βούληση Αν και δεν είναι εύκολο να το δούμε.
2ο Λύκειο Αγίας Βαρβάρας
Building a company of citizens. 8. ΈΝΑ ΠΛΑΙΣΙΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ Ι. ΕΙΣΑΓΩΓΗ: ΤΟ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΕΊΝΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΙΚΟΔΟΜΗΣΗ.
Η Φυσική με Πειράματα Α΄ Γυμνασίου.
Ε. ΕΥΑΓΓΕΛΟΠΟΥΛΟΥ- Α. ΓΚΛΙΑΤΗΣ. ΣΤΙΧΟΥΡΓΟΙ - ΧΡΟΝΟΣ -ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΣΥΓΓΡΑΦΗΣ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΠΗΓΕΣ Ε. ΕΥΑΓΓΕΛΟΠΟΥΛΟΥ- Α. ΓΚΛΙΑΤΗΣ.
2ο Λύκειο Αγίας Βαρβάρας
Ανάλυση και Σχεδιασμός Π.Σ.
1 * Σκεφτείτε τους φυσικούς πόρους της γης σαν ένα κληροδότημα το οποίο δίδεται μία και μόνο φορά από τη φύση στον άνθρωπο. - Πώς πρέπει το κληροδότημα.
Δρ.Ιωάννης Κοροβέσης ΕΚΕΦΕ ΔΗΜΟΚΡΙΤΟΣ ΕΠΕΤΥΠ Δικτύων - Ινστιτούτο Πληροφορικής & Τηλεπικοινωνιών
ΖΩΗ με ΝΟΗΜΑ.
Η ΣΕΛΗΝΗ ΤΗΣ ΔΙΑΣΤΗΜΙΚΗΣ ΕΠΟΧΗΣ APOLLO. ΚΕΦΑΛΑΙΑ 1)Πρόλογος. 2)Tα πρώτα βήματα-Ο δρόμος για την Σελήνη- Αμερικανικά και Σοβιετικά Σχέδια. 3)Το διαστημικό.
Η ποίηση της Παλαιάς Αθηναϊκής Σχολής – Η Πεζογραφία
Εισαγωγή στη Βυζαντινή Λογοτεχνία Επιλογή Βιβλιογραφίας Μαρίνα Λουκάκη Φιλοσοφική Σχολή Τμήμα Φιλολογίας Τομέας Βυζαντινής Φιλολογίας και Λαογραφίας.
Πλωτάρχης (Μ) Α. Ρημικής Π.Ν. Πλωτάρχης (Ο) Χ. Αθανασούλας Π.Ν Ανθυποπλοίαρχος (Ε) Δ. Βερύκοκος Π.Ν.
Διοίκηση Ανθρωπίνων Πόρων Ενότητα 1α: Εισαγωγή στη Διοίκηση Ανθρωπίνων Πόρων. Αναγνωστόπουλος Αχιλλέας Εργαστηριακό Διδακτικό Προσωπικό, Τμήμα Λογιστικής.
5η Θεματική ενότητα: Συμμετοχή σε Υπαίθριες Αθλητικές Δραστηριότητες: Η Επίδραση των Δημογραφικών-Κοινωνικών Παραγόντων Κουθούρης Χαρίλαος, Αναπληρωτής.
Copyright © 2005 Elsevier Κεφάλαιο 1 :: Εισαγωγή Πραγματολογία των Γλωσσών Προγραμματισμού Michael L. Scott.
Empowering Teachers in Challenging times for Science and Environmental Education (Kynigos C., Daskolia M., Smyrnaiou Z.) Παρουσίαση: Βάλια Γρηγορίου.
ΠΑΘΗΣΕΙΣ ΣΚΩΛΗΚΟΕΙΔΟΥΣ ΑΠΟΦΥΣΗΣ Κων/νος Γ. Τούτουζας Επίκουρος Καθηγητής Χειρουργικής Α΄ Προπαιδευτική Χειρουργική Κλινική, Ιπποκράτειο ΓΝ Αθηνών.
Διατροφή-Διαιτολογία Ενότητα 18: Κυτταρίτιδα και διατροφή Αναστασία Κανέλλου, καθηγήτρια Τμήμα Αισθητικής και Κοσμητολογίας Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα.
Πειράματα και παρατηρήσεις Υποθέσεις έρευνας. Πείραμα ή παρατήρηση;  Το κάπνισμα προκαλεί καρκίνο;  Πώς βγήκε αυτό το συμπέρασμα;  Τί μέθοδος χρησιμοποιήθηκε.
Η ιστορία της φωτογραφίας
Ιστορία των γυναικών και του φύλου
Μάθημα: Ιστορία και Πολιτισμός στην Εκπαίδευση
NeoΘΕΣΜΙΚΗ ΘΕΩΡΙΑ ΤΩΝ ΟΡΓΑΝΩΣΕΩΝ
Χρήση εταιρικών πληροφοριών
Οδηγός Δεοντολογικής Συμπεριφοράς της Tyco 2010
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΤΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ:
Η ΤΕΧΝΗ… ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΟΡΟΛΟΓΙΑ
Γλωσσικά Ζητήματα: Δεξιότητες και Προγράμματα Μελέτης
Ξήρανση (Αφυδάτωση) των τροφίμων
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΤΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ:
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΤΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ:
Περιγραφή Ενότητας Σκοπός του μαθήματος είναι να κατανοήσουμε την έννοια της όψης της γλώσσας SQL. Χ. Σκουρλάς.
Λάθη αντίληψης: προβλήματα και λύσεις (1 από 2)
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 14: ΚΑΡΔΙΑΓΓΕΙΑΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ
Πρόσληψη μελών οικογένειας
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΤΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ:
Εκφοβισμός/ Παρενόχληση από Διευθυντή
Βία στο Χώρο Εργασίας.
Εύρεση τοποθέσεων των διαστημόπλοιων Apollo.
Ζητήματα που Προκύπτουν σε Διεθνές Επίπεδο Συν-λοιμώξεις: Ηπατίτιδα C
ΓΕΛ ΜΑΡΤΙΝΟΥ ΣΧ.ΕΤΟΣ: ΤΑΞΗ:Α ΛΥΚΕΙΟΥ ΜΑΘΗΜΑ:ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ
Κουρσαράκος Γ. Δημήτριος Σχολικός Σύμβουλος Φ.Α. ΠΕ11 (MSc)
Νερό Υδάτινο αποτύπωμα Παρουσίαση: Δήμου Θεόδωρος
Εισαγωγή στην Αρχειονομία
ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΑ ΠΟΝΟΥ ΤΟΥ ΤΟΚΕΤΟΥ
Εθνικοί Ύμνοι Ελλάδας - ΗΠΑ
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΕΡΡΩΝ ΣΧΟΛΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΩΝ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ
Εισαγωγή στη Βυζαντινή Φιλολογία
18/9/2018.
Κυριακή Πολυχρόνη M.A., C.G.P., E.C.P.
Η ενεργοποίηση του μονοπατιού Wnt προωθεί τη νευρωνική διαφοροποίηση του γλοιοβλαστώματος E Rampazzo et al: Wnt activation promotes neuronal differentiation.
Κοινωνικοποίηση στο Σχολείο, στο Πανεπιστήμιο και στο Επάγγελμα
Χώρος Ελευθερίας, Ασφάλειας και Δικαιοσύνης»
2ο Λύκειο Αγίας Βαρβάρας
National Institutes of Health Hematopoietic Cell Transplantation Late Effects Initiative: The Subsequent Neoplasms Working Group Report  Lindsay M. Morton,
Noun Inflection.
President 1-26.
Εισαγωγή στη Βυζαντινή Φιλολογία
Karen J. Ho, MD, Phillip M. Devlin, MD, Arin L
Title of Poster in Calibri, Boldface, 60 Points
Δρ. Πήλιος Σταύρου Κλινικός Ψυχολόγος
Raymond S. K Lo, MRCP, Jean Woo, MD, FRCP, Karen C
Pre-term Birth Risk Assessment Tools
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΤΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ: ΕΙΣΑΓΩΓΗ Συστηθείτε, παρουσιάστε το σενάριο και κάθε ισχύον θέμα προς διευθέτηση. ΚΑΘΟΡΙΣΜΟΣ ΚΑΝΟΝΩΝ ΣΥΖΗΤΗΣΗΣ Κάντε ανασκόπηση των θεμελιωδών κανόνων της συζήτησης, οι οποίοι πρέπει να περιλαμβάνουν τον σεβασμό των εμπειριών των άλλων, την τήρηση της εμπιστευτικότητας όσων λέγονται, και τη δέσμευση για πλήρη συμμετοχή στη διάρκεια των συζητήσεων. ΠΡΟΣΛΗΨΗ ΜΕΛΩΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΤΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ:

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΤΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ: ΠΕΡΙΛΗΨΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗΣ Αυτή η διαφάνεια «λέει μια ιστορία» την οποία εσείς ή κάποιος εθελοντής υπάλληλος πρέπει να διαβάσει δυνατά. ΣΗΜΕΙΑ ΣΥΖΗΤΗΣΗΣ Ως συντονιστής, φροντίστε να επανεξετάσετε τα στοιχεία της κατάστασης του υπαλλήλου και τις επακόλουθες ενέργειες προτού προχωρήσετε στην επόμενη διαφάνεια. Βεβαιωθείτε ότι οι προσωπικές ιστορίες που οι υπάλληλοι επιθυμούν να μοιραστούν είναι ιστορίες που έχουν συνάφεια με το σενάριο που παρουσιάζεται. ΠΡΟΣΛΗΨΗ ΜΕΛΩΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ ΠΕΡΙΛΗΨΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΤΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ:

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΤΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ: ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ Σε αυτή την περίπτωση, ποιες είναι οι ευθύνες: του Scott; Εάν νιώθει άνετα, ο Scott πρέπει να παρουσιάσει την πιθανή σύγκρουση στον προϊστάμενο του τμήματος. Μπορεί επίσης να προειδοποιήσει το τμήμα Ανθρώπινου Δυναμικού για την κατάσταση προκειμένου να ληφθούν τα κατάλληλα μέτρα. Του προϊσταμένου του τμήματος Επικοινωνιών; Επειδή είναι προϊστάμενος του τμήματος όπου εργάζεται η Karen, τίθεται σαφέστατα θέμα σύγκρουσης. Θα ασκεί επιρροή στον έλεγχο της απόδοσής της, τις μισθολογικές αναπροσαρμογές ή σε κάθε άλλη απόφαση που συνδέεται με τη σταδιοδρομία της. Για τους λόγους αυτούς, δεν θα πρέπει να προσλαμβάνει μέλη της οικογένειάς του για να εργάζονται γι' αυτόν. Των άλλων υπαλλήλων του τμήματος Επικοινωνιών; Οι ευθύνες τους είναι ίδιες με αυτές του Scott: θα πρέπει να παρουσιάσουν την πιθανή σύγκρουση στον προϊστάμενο του τμήματος και στο τμήμα Ανθρώπινου Δυναμικού. Το τμήμα Ανθρώπινου Δυναμικού θα εξασφαλίσει ότι λαμβάνονται τα κατάλληλα μέτρα. Ποια είναι τα πιθανά προβλήματα και οι συνέπειες της προσωπικής σχέσης της Karen; Εάν η Karen υποβάλλει αναφορά απευθείας στον πεθερό της, η προσωπική του σχέση μαζί της μπορεί σαφέστατα να απειλήσει την αντικειμενικότητά του και, ως επακόλουθο, να έρθει σε σύγκρουση με τα συμφέροντα της ομάδας και της Εταιρείας. Η σχέση θα μπορούσε να δημιουργήσει αρνητικό περιβάλλον εργασίας καθώς τα μέλη της Ομάδας μπορεί να αμφισβητήσουν τις ικανότητες της Karen και να ανησυχήσουν επειδή αυτή έχει αθέμιτο πλεονέκτημα στο τμήμα. Αυτό το γεγονός θα μπορούσε εύκολα να διαταράξει την απόδοση και την παραγωγικότητα του τμήματος. Οι συνέπειες για τον διευθυντή, αν δεν γνωστοποιήσει τη σχέση, θα μπορούσαν να περιλαμβάνουν έως και πειθαρχικές κυρώσεις, συμπεριλαμβανομένης ακόμα και της λύσης της εργασιακής σχέσης. Μήπως οι περιστάσεις θα ήταν διαφορετικές, αν: Ο πεθερός της Karen ήταν ο προϊστάμενος διαφορετικού τμήματος; Ναι. Παρότι συγγενείς μπορεί να εργάζονται μερικές φορές στο ίδιο κτίριο ή τμήμα στην Tyco, δεν θα πρέπει ποτέ να προσλαμβάνουν, διευθύνουν, διενεργούν έλεγχο απόδοσης ή να λαμβάνουν μισθολογικές αποφάσεις ο ένας για τον άλλο. Η Karen είχε τη σχέση ανιψιάς/ θείου αντί για τη σχέση νύφης/ πεθερού; Όχι. Όταν υπάρχει οικογενειακή σχέση, πρέπει να γνωστοποιείται και να τηρείται η πολιτική. Η ομάδα Επικοινωνιών είχε ενημερωθεί για τη σχέση πριν από τη συνέντευξή της; Η ορθή γνωστοποίηση είναι ο καλύτερος τρόπος για να αποφευχθεί να δοθεί ακόμα και η εντύπωση της σύγκρουσης συμφερόντων. Ωστόσο, η ενημέρωση της ομάδας πριν από τη συνέντευξη δεν συνιστά ορθή γνωστοποίηση. Απαιτείται η προγενέστερη έγκριση από τη διοίκηση και το τμήμα ανθρώπινου δυναμικού. Η Karen δεν είχε καλή απόδοση στη δουλειά της; Δεν είναι υποχρεωτικό, παρότι η μέτρια απόδοση θα μπορούσε να αυξήσει τις συζητήσεις για τη σύγκρουση. Η γνωστοποίηση έχει κεφαλαιώδη σημασία. ΠΡΟΣΛΗΨΗ ΜΕΛΩΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ ΣΗΜΕΙΑ ΕΝΑΡΞΗΣ ΣΥΖΗΤΗΣΗΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΤΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ:

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΤΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ: ΣΗΜΕΙΑ ΣΥΖΗΤΗΣΗΣ: Παραπέμψτε στην Πολιτική περί Σύγκρουσης Συμφερόντων, Δώρων και Επιχειρηματικής Ψυχαγωγίας της Tyco. Υπενθυμίστε στους υπαλλήλους ότι οι περισσότερες συγκρούσεις συμφερόντων μπορούν είτε να αποφευχθούν εντελώς είτε να επιλυθούν εύκολα αν γνωστοποιηθούν σωστά στην Tyco. Εάν έχετε την παραμικρή αμφιβολία κατά πόσο κάποια δραστηριότητα μπορεί να δημιουργήσει σύγκρουση συμφερόντων, Μιλήστε Ανοιχτά και ζητήστε καθοδήγηση από τον διευθυντή σας ή το τμήμα Ανθρώπινου Δυναμικού. Η εταιρεία θα συνεργαστεί μαζί σας για να προσδιορίσετε τις κατάλληλες ενέργειες. ΠΡΟΣΛΗΨΗ ΜΕΛΩΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΤΗΡΙΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΤΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ:

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΤΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ: ΣΗΜΕΙΑ ΣΥΖΗΤΗΣΗΣ Κάντε οποιαδήποτε καταληκτική δήλωση κρίνετε κατάλληλη λαμβάνοντας υπόψη το ακροατήριο και τις αντιδράσεις του και τη συζήτηση σχετικά με το θέμα αυτό και τη μελέτη περίπτωσης. Συνοψίστε τις συζητήσεις που ακούσατε. Χρησιμοποιήστε αυτή την ευκαιρία για να ενισχύσετε τα σημεία που παρουσιάστηκαν νωρίτερα σχετικά με κάποιον υπάλληλο που ενεργεί σύμφωνα με τις αξίες και τη δεοντολογία της Tyco. Επαναλάβετε την Πολιτική περί Σύγκρουσης Συμφερόντων, Δώρων και Επιχειρηματικής Ψυχαγωγίας της Tyco καθώς συνδέεται με τα θέματα και τις συνέπειες που συζητήθηκαν στη μελέτη περίπτωσης. ΠΡΟΣΛΗΨΗ ΜΕΛΩΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ ΑΝΤΛΟΥΜΕΝΑ ΔΙΔΑΓΜΑΤΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΤΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ:

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΤΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ: ΣΗΜΕΙΑ ΣΥΖΗΤΗΣΗΣ Υπενθυμίστε στους υπαλλήλους ότι δεν είναι μόνοι τους όταν λαμβάνουν αποφάσεις και ότι είναι σημαντικό να θέτουν ερωτήσεις όταν έχουν απορίες. Ενισχύστε τους πόρους που διατίθενται σε όλους τους υπαλλήλους σε περίπτωση που κάποιος προβληματισμός πρέπει να αναφερθεί σε ανώτερα ιεραρχικά κλιμάκια. ΠΡΟΣΛΗΨΗ ΜΕΛΩΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ ΕΓΕΙΡΟΝΤΑΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΥΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΤΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ: