ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
39ο Δημοτικό Σχολείο Πατρών
Advertisements

2ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΓΑΛΑΤΣΙΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ «ΣΩ (ΖΩ)ΤΗ ΦΥΣΗ» ΤΑΞΗ Ε΄ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΕΞΙ ΜΗΝΕΣ ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ ΣΑΜΑΝΤΖΗ.
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΤΡΑΣ
ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΔΙΚΤΥΟ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΠΡΟΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
Ευρωπαϊκό Δίκτυο Σχολείων Προαγωγής Υγείας
ΕΝΙΑΙΟ ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΨΙΟΥΣ
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας με θέμα: <<Μεσογειακή Διατροφή>>
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Φυσική Άσκηση & Υγεία»
Υπ. Αγωγής Υγείας ΠΕ Δ΄ Αθήνας
Αξιολόγηση Σεμιναρίου με θέμα: «Υγιεινή Διατροφή και Στοματική Υγεία» Παρασκευή 18 Ιανουαρίου 2013 Αντιγόνη Λυμπέρη Υπ. Αγωγής Υγείας ΠΕ Δ Αθήνας.
ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΚΑΙ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας Σχολικό έτος ο Νηπιαγωγείο.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας « Άσπρα λαμπερά δοντάκια»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Παίζω, γελάω, περνάω όμορφα»
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Παίζοντας & ζωγραφίζοντας
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Τρώμε ότ,ι πρέπει , όχι ό,τι να΄ναι »
5ο ΔΗΜ. ΣΧΟΛ. ΑΙΓΙΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΘΕΜΑΤΙΚΟΣ ΑΞΟΝΑΣ: ΣΤΟΜΑΤΙΚΗ ΥΓΙΕΙΝΗ σχ. έτος: Φωτεινά χαμόγελα.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Είμαι καλά με εμένα & με τους άλλους» Σχολικό έτος /Θ Δημ. Σχολ. Ροδοδάφνης.
Σχεδιασμός – Οργάνωση –Υλοποίηση προγράμματος Αγωγής Υγείας
Δημοτικό Σχολείο Δρεπάνου
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Τρώω ό,τι να ’ναι ή ό,τι πρέπει;»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Ο Φαγανούλης στη χώρα της κρίσης»
Υπεύθυνη Εκπαιδευτικός: Παρασκευή Γουργουλιάτου
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Τι ‘ναι αυτό που το λέμε… Διατροφή»
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΡΙΟΛΟΥ
Σχολικό έτος ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΤΡΩΝ
ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΠΑΤΡΩΝ
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Είμαστε ό,τι τρώμε»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Μεσογειακή διατροφή, για μια καλύτερη ζωή»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Λάδι, ο πράσινος χρυσός»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Τρέφομαι σωστά.Χτίζω γερό κορμί»
42 Δημοτικό Σχολείο Πατρών
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «…Ελιά και Λάδι ……»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Κυκλοφορώ με ασφάλεια στο δρόμο»
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
4ο Δημοτικό Σχολείο Αιγίου
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας ΤΡΟΦΙΜΑ -ΥΓΙΕΙΝΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ o ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΠΑΤΡΑΣ
ΑΓΩΓΗ ΥΓΕΙΑΣ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΩ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΟΥ ΠΡΟΣΕΧΩ ΤΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΜΟΥ Τάξη Δ’
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας Σχολικό έτος
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΩΣ ΜΕΣΟ ΑΓΩΓΗΣ» Σχ. έτος
ΣΤΟΧΟΙ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ
Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα ¨Μέτρο, ποικιλία , ισορροπία¨ έχει
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Αναγνώριση, έκφραση, χειρισμός συναισθημάτων»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Γερά Δόντια… Καλύτερη Υγεία»
Τρέφομαι σωστά… μεγαλώνω σωστά
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Η Φιλία στη ζωή μας»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Μια τάξη να μας χωρά …»
1 Σχέδια Εργασίας & Φυσική Αγωγή. 2 Σκοπός της συνάντησης η παρουσίαση, ανάπτυξη & εφαρμογή της μεθόδου διδασκαλίας με σχέδια εργασίας στη Φυσική Αγωγή.
Β ΕΞΑΜΗΝΟ. o 1 Βρεφικό τμήμα (ηλικίας ετών) o 1 Προνηπιακό τμήμα (ηλικίας ετών) o 1 Νηπιακό τμήμα (ηλικίας ετών)
ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ Φορέας Υποδοχής και Εκπαίδευσης: “Εκπαιδευτήρια Νέα Παιδεία” Διεύθυνση: Σατωβριάνδου 9 - Δάσος Χαϊδαρίου, τηλ.:
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ «ΠΡΑΣΙΝΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ» «ΕΘΕΛΟΝΤΙΣΜΟΣ» Νικολακοπούλου Κατερίνα.
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΝΤΙΡΡΙΟΥ
2 /Θ ΜΕΙΟΝΟΤΙΚΟ Δ.Σ. ΠΟΡΠHΣ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ
Υπεύθυνες εκπ/κοί : Λασκαρίδου Μαγδαληνή – Τιουτιούφα Μαρία
Πρότυπο Πειραματικό 2/Θ ΔΣ Πανεπιστημίου Πατρών
Σχεδιασμός και υλοποίηση προγραμμάτων ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΣΚΗΣΗΣ και ΥΓΕΙΑΣ
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Η τροφή σου, το φάρμακό σου»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Διατροφή και υγεία»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «……Τίτλος…»
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Φάε καλά για ν΄αντέξεις»
Μετά το σχεδιασμό και την υλoποίηση των προγραμμάτων ΠΕ…
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Τι σήμερα, τι αύριο, τι τώρα…
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
1 ο Νηπιαγωγείο Οβρυάς
33ο Νηπιαγωγείο Πατρών
37 ο Νηπιαγωγείο Πατρών
«Γνωρίζοντας το μελλοντικό μου σχολείο» 71o Νηπιαγωγείο Πατρών
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ 2013-2014 ΥΓΙΕΙΝΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΖΩΗΣ 18ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΤΡΑΣ Δ/ΝΣΗ Π.Ε. ΑΧΑΙΑΣ ΣΧΟΛΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ

Ξεκινώντας… Υπεύθυνος εκπαιδευτικός:ΧΑΙΔΑΣ ΓΕΡΑΣΙΜΟΣ Συνεργαζόμενοι εκπαιδευτικοί:ΑΔΑΜΟΠΟΥΛΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ (Π.Ε.11) ΤΣΑΚΩΝΑΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ (Π.Ε.70) ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΖΕΖΑ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ (Π.Ε.16) Τάξη: Α΄ (22 ΜΑΘΗΤΕΣ)

Επιλέξαμε το θέμα αυτό… Α)Ο όλο και αυξανόμενος αριθμός υπέρβαρων μαθητών στις μικρές τάξεις του δημοτικού σχολείου. Β)Η συνεχής παρότρυνση των γονέων για υγιεινό πρωινό και σνακ στο σχολείο εμπλουτισμένο με φρούτα και τρόφιμα της Μεσογειακής Διατροφής. Γ)Η επιλογή όλο και περισσότερων παιδιών να ασχολούνται στον ελεύθερό τους χρόνο με αθλοπαιδίες και Δ)Η παρότρυνση των γονέων για χρήση ποδηλάτου και άλλων εναλλακτικών τρόπων μετακίνησης (όπως με τα πόδια κ.ά.) ήταν η αφορμή για να επιλεγεί αυτό το θέμα διερεύνησης και βιωματικής απασχόλησης από τους μαθητές, με τη βοήθεια του δασκάλου και των συνεργαζόμενων εκπ/κών.

ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΜΑΣ ΟΡΓΑΝΩΝΟΝΤΑΙ, ΠΙΑΝΟΥΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΧΑΙΡΟΝΤΑΙ… ΟΙ ΟΜΑΔΕΣ ΜΑΣ ΟΡΓΑΝΩΝΟΝΤΑΙ, ΠΙΑΝΟΥΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΧΑΙΡΟΝΤΑΙ…

Α.Οι μαθητές μας προετοιμάζουν πρωινό για όλο το σχολείο.

B.Οργάνωσαν με τη βοήθεια του γυμναστή παιχνίδια με ΄΄διατροφική αξία΄΄.

Γ.Επισκέφτηκαν το εργοστάσιο γάλακτος ΄΄ΠΡΩΤΟ΄΄και τη βιομηχανία ζαχαρωτών ΄΄ΣΚΙΑΔΑΡΕΣΗΣ΄΄

Δ.Χρησιμοποίησαν το ποδήλατο για να μετακινηθούν σε κοντινή απόσταση

Ε. Οργανώνουν παιχνίδια διατροφής στην τάξη

ΣΤ. Σχεδιάζουν τη διατροφική πυραμίδα

Μας επισκέφτηκαν… Επισκέφτηκε το σχολείο μας εταιρία παραγωγής μπανάνας

Η παρουσίασή μας… Παρουσιάσαμε θεατρικό δρώμενο στα πλαίσια της γιορτής λήξης του σχολείου μας

Η αφίσα της υγιεινής μας διατροφής…

Αξιολόγηση… Οι μαθητές ήρθαν σε επαφή με την αξία της Μεσογειακής Διατροφής και συνειδητοποίησαν αρκετά την αξία ενός θρεπτικού πρωινού. Έμαθαν τα είδη των τροφών και την θρεπτικότητά τους στον οργανισμό και έγινε μια προσπάθεια να αναπτύξουν συμπεριφορά καταναλωτή που θρέφεται σωστά, επιλέγοντας προιόντα του Μεσογειακού Διαιτολογίου. Γνώρισαν, μυήθηκαν και υιοθέτησαν εναλλακτικούς και οικολογικούς τρόπους μετακίνησης της καθημερινότητας (οικο-μετακίνηση). Συνειδητοποίησαν την αξία της άθλησης ως υγιεινού τρόπου ζωής. Μυήθηκαν σε ποικιλία αθλητικών δραστηριοτήτων υιοθετώντας οι μικροί μας μαθητές θετική στάση στην επιλογή αθλητικών δραστηριοτήτων. Κυριοτέρα, δημιουργήθηκε στην όλη παιδαγωγική διαδικασία κλίμα συνεργασίας και επικοινωνίας με τους συμμαθητές και τους δασκάλους τους, ενεργή συμμετοχή όλων των μαθητών και προαγωγή συνεργασίας ανάμεσα σε οικογένεια, σχολείο και μαθητών.. Την όλη διαδικασία ροής του προγράμματος και την υλοποίησή της την κρίνω ικανοποιητική, με θετική παρατήρηση τον βιωματικό και παιγνιώδη τρόπο που πετύχαμε τους μήνες αυτούς. Οι εξωτερικοί συνεργάτες και η διάχυση στην τοπική κοινωνία βοήθησε πολύ στην βιωματική ανάπτυξη στάσεων και συμπεριφορών από τους μαθητές.

Οι μαθητές κατανόησαν αυτό που όλοι πρέπει να γνωρίζουμε… Κλείνοντας… Οι μαθητές κατανόησαν αυτό που όλοι πρέπει να γνωρίζουμε… Ο,ΤΙ ΤΡΩΣ, ΕΙΣΑΙ………