Ο ΧΡΟΝΟΣ ΚΑΙ Η ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΟΥ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
O ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΣ ΜΕ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΩΝ ΟΥΡΑΝΙΩΝ ΣΩΜΑΤΩΝ
Advertisements

Ονοματεπώνυμο Φοιτητριών:
Η Φυσική είναι ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ, ΦΑΙΝΟΜΕΝΑ , ΕΝΝΟΙΕΣ, ΝΟΜΟΙ.
Ο ΠΛΑΝΗΤΗΣ ΓΗ.
Όνομα: Λεκάκης Κωνσταντίνος καθ. Τεχνολογίας
Ηλιακή καταιγίδα.
Σύνθεση κινήσεων.
Με πόσο ...τρέχει η Γη; Κοίταξε για λίγο έξω από το παράθυρό σου και προσπάθησε να απαντήσεις σε αυτή την ...απλή ερώτηση: Με πόσο τρέχει η Γη; Τρελό! 
Οπτική Συνάντηση 3 η EDUE-340. Περιεχόμενο Μαθήματος Επαναφορά εννοιών Οπτική – πρακτική προσέγγιση Παρουσίαση Κεφαλαίου 12, Χαλκιά (2010) Σχεδιασμός.
2.1 ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΤΗΣ ΚΙΝΗΣΗΣ.
Ανακαλύψεις και εξερευνήσεις των Ευρωπαίων κατά το 15ο αιώνα.
Τεχνολογία Α΄ Γυμνασίου
Μέτρηση χρόνου – Η ακρίβεια
ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΩΝ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
Κεφάλαιο 2 Κίνηση σε μία διάσταση
Ευθύγραμμη Ομαλή Κίνηση
ΙΣΤΟΡΙΑ ΗΛΙΑΚΟΥ ΡΟΛΟΓΙΟΥ
Δημ. Σχολείο Αγιού Αντωνίου
Βασικες Εννοιες Φυσικης _2
Ως τώρα ασχοληθήκαμε με τα μεγέθη Μήκος (L) Εμβαδόν (S) και Όγκο (V) Με τη μέτρηση τους μπορέσαμε να απαντήσαμε σε ερωτήματα σαν τα παρακάτω: Πόσο μακριά.
Ο ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΜΕΤΡΟΥ ΤΗΣ ΓΗΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΡΑΤΟΣΘΕΝΗ.
Παρατηρησιακή Αστροφυσική – Μέρος Α΄
ΓΕΩΓΡΑΦΙΑ Στ’ Δημοτικού. Κεφάλαιο 1: Το σχήμα και οι κινήσεις της Γης Η Γη είναι ένα ουράνιο σώμα. Το σχήμα της είναι σχεδόν σφαιρικό, ελαφρά συμπιεσμένο.
ΜΑΘΑΙΝΟΝΤΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΧΡΟΝΟ Ο ΧΡΌΝΟΣ 1 Σλίκα Ραφαηλία Γ’ εξάμηνο Π.Τ.Δ.Ε Α.Ε.Μ 3879 Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης.
Ο ΧΡΟΝΟΣ 1 Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης.  Ο χρόνος εννοείται "η ακαθόριστη κίνηση της ύπαρξης και των γεγονότων στο παρελθόν, το παρόν, και το μέλλον,
Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Ο Χρόνος1 Η διδασκαλία του χρόνου 2η Εργαστηριακή Άσκηση Πληροφορικής Θέμα : Παρουσίαση Μαρία Τσεβρεντζίδου,3904.
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ ΩΡΑΣ ( ΧΡΟΝΟΣ) ΜΠΑΤΣΙΚΑ ΖΩΗ ΑΕΜ: « Ο χρόνος » Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης.
Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Πέικου Μαρία Α.Ε.Μ:3867 Ο ΧΡΟΝΟΣ 1 2η Εργαστηριακή Άσκηση.
ΜΠΑΖΟΠΟΥΛΟΥ ΙΩΑΝΝΑ Α.Ε.Μ Γ’ ΕΞΑΜΗΝΟ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.
Πανεπιστήμια Πατρών Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα Εκπαίδευσης και Αγωγής στην Προσχολική ηλικία Μάθημα: Δραστηριότητες από τον κόσμο.
ΔΙΑΣΤΟΛΗ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΤΟ ΠΑΡΑΔΟΞΟ ΤΩΝ ΔΙΔΥΜΩΝ. Παράδοξο χαρακτηρίζεται κάθε φαινόμενο το οποίο φαίνεται ν’ αντιβαίνει τους κανόνες της κοινής λογικής, επειδή.
Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας 2 η Εργαστηριακή Άσκηση Διδάσκων: Γ. Παλαιγεωργίου ΕΛΕΝΗ ΚΑΛΑΪΤΖΗ Α.Ε.Μ.: 3783.
Πληροφορική και Νέες Τεχνολογίες στην Εκπαίδευση Χατζηφώτης Αντώνιος Α.Ε.Μ Ο ΧΡΟΝΟΣ Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης.
Η Διδασκαλία του χρόνου
ΧΑΡΜΑΝΤΖΗ ΙΩΑΝΝΑ-ΣΩΤΗΡΙΑ Α.Ε.Μ:3910
Τα μαθηματικά και η ζωή των Μαγιά…
Ερωτηματολόγιο Φύλλο Εργασίας
Πληροφορική και Νέες Τεχνολογίες στην Εκπαίδευση
ΣΕΛΕΜΙΔΟΥ ΚΥΡΙΑΚΗ Α.Ε.Μ.: 3876
Πληροφορική και Νέες Τεχνολογίες στην Εκπαίδευση
Φυσική: Η Βαρύτητα Πατσαμάνη Αναστασία
Γεωγραφικά στοιχεία της Γης
ΠΑΠΑΧΑΡΑΛΑΜΠΟΥΣ ΜΑΡΙΑ ΑΕΜ:3861 Γ' ΕΞΑΜΗΝΟ
Η ΒΑΡΥΤΗΤΑ (ΜΑΘΗΜΑ ΦΥΣΙΚΗΣ)
Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας
Παρουσίαση της ώρας(χρόνος)
Διδασκαλία της ώρας Τσορμπάρη Αρετή ΑΕΜ:3908 Χρόνος.
ΠΑΠΑΧΑΡΑΛΑΜΠΟΥΣ ΜΑΡΙΑ ΑΕΜ:3861 Γ' ΕΞΑΜΗΝΟ
Πληροφορική και νέες τεχνολογίες
Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης
2η Εργαστηριακή Άσκηση Θέμα: Βαρύτητα Μιχαηλίδου Κυριακή Α.Ε.Μ.:4060
ο χρόνος 2η εργαστηριακή άσκηση
Πληροφορικη και νεεσ τεχνολογιεσ στην εκπαιδευση
Θέμα παρουσίασης: Ο χρόνος
Πληροφορική και νέες τεχνολογίες
H Ώρα Ρότζιος Γεώργιος, ΑΕΜ : 3960.
Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ
<<Η Βαρύτητα>>ΗΕργασία πληροφορικής
ΜΑΘΑΙΝΟΝΤΑΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ
1.2 Παίζοντας με το γεωγραφικό πλάτος...
ΧΡΟΝΟΣ ΚΑΛΥΒΑ ΜΑΓΔΑΛΗΝΗ Ο ΧΡΟΝΟΣ.
Η διδασκαλία του χρόνου
2Η ΕΡΓΑΣΤΙΡΙΑΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΣΤΗΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ
Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας
Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ
H διδασκαλία του χρόνου
Πληροφορική και νέες τεχνολογίες
Σύνθεση κινήσεων.
Γεωγραφικά στοιχεία της Γης
Γεωγραφικά στοιχεία της Γης
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ο ΧΡΟΝΟΣ ΚΑΙ Η ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΟΥ ΟΝΟΜΑ: ΜΠΙΣΟΓΙΑΝΝΗ ΖΩΗ ΑΕΜ: 3696 Ο ΧΡΟΝΟΣ

Ο ΧΡΟΝΟΣ Ο χρόνος εννοείται "η ακαθόριστη κίνηση της ύπαρξης και των γεγονότων στο παρελθόν, το παρόν, και το μέλλον, θεωρούμενη ως σύνολο".2 Γενικά Χρόνος χαρακτηρίζεται η ακριβής μέτρηση μιας διαδικασίας από το παρελθόν στο μέλλον. Κάθε φυσικό φαινόμενο π.χ. μια πτώση αντικειμένου στο έδαφος εξελίσσεται στην έννοια της ορισμένης χρονικής περιόδου. Ο χρόνος μετράται σε μονάδες όπως το δευτερόλεπτο και με ειδικά όργανα τα χρονόμετρα π.χ. ρολόι. Οι καθημερινές εμπειρίες αποδεικνύουν πως ο χρόνος "κυλάει" με τον ίδιο πάντα ρυθμό και μόνο προς μια κατεύθυνση - από το παρελθόν προς το μέλλον. Η κίνηση γενικότερα ούτε μπορεί να διακοπεί αλλά και ούτε να αντιστραφεί στην έννοια του χρόνου. Παρά ταύτα, όπως εξηγεί η ειδική θεωρία της σχετικότητας, αυτή η κίνηση μπορεί να επιβραδυνθεί με ασύλληπτα μεγάλες ταχύτητες. Ένας άλλος στερεότυπος ορισμός για τον χρόνο είναι "ένα μη χωρικό γραμμικό συνεχές στο οποίο τα γεγονότα συμβαίνουν με εμφανώς μη αναστρέψιμη τάξη". Πρόκειται για μείζονα έννοια η οποία λειτουργεί τόσο ως θεμελιώδης οντότητα, όσο και ως σύστημα μέτρησης. Με τον χρόνο ασχολήθηκε τόσο η φιλοσοφία όσο και η επιστήμη, διαμορφώνοντας ενίοτε αντιφατικές απόψεις για το νόημά του. Επί της ουσίας οι διαφοροποιήσεις δεν αφορούν στις μονάδες μέτρησης του χρόνου αλλά στο αν ο χρόνος ως οντότητα είναι δυνατόν να μετρηθεί ή αποτελεί τμήμα του μετρητικού συστήματος. Ο ΧΡΟΝΟΣ

ΓΙΑΤΙ ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΣΤΕ ΤΗΝ ΩΡΑ ? Αν η διάρκεια του ύπνου μας ξεπερνάει ή είναι κατά πολύ λιγότερη από τις ώρες που προτείνονται τότε ίσως πάσχουμε από διαταραχές ύπνου. Στην καθημερινότητα μας μπορεί να μην το καταλαβαίνουμε αλλά αυτές οι διαταραχές δημιουργούν προβλήματα στην υγεία μας και στην ψυχολογία μας. Καλό είναι λοιπόν να προσπαθήσουμε να αυξήσουμε ή μειώσουμε αντίστοιχα τις ώρες που κοιμόμαστε ή ιδανικά να επισκεφτούμε ένα ειδικό ο οποίος θα μας βοηθήσει. Ο ΧΡΟΝΟΣ

<<ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΣ >> ΤΗΝ ΩΡΑ Σε έναν παρατηρητή στο Βόρειο ημισφαίριο της Γης, σε μας στην Ελλάδα ας πούμε, ο Ήλιος διαγράφει την τροχιά του πάντα προς το νότιο ουράνιο θόλο. Έτσι βλέπουμε τον ήλιο να κινείται από τα ανατολικά προς τα δυτικά που για εμάς είναι από τα αριστερά προς τα δεξιά μας! Οι ωροδείκτες στα πρώτα ρολόγια -τα οποία είχαν μόνο ωροδείκτες- είχαν φτιαχτεί με τη λογική του να μιμούνται αυτή ακριβώς την κίνηση το Ήλιου από τα αριστερά προς τα δεξιά. Έτσι είχαν κατασκευαστεί να κινούνται δεξιόστροφα στην πάνω πλευρά της πλάκας του ρολογιού. Όταν προς το τέλος του 16ου αιώνα μπήκαν στα ρολόγια οι πρώτοι λεπτοδείκτες, κατασκευάστηκαν και αυτοί ώστε να κινούνται δεξιόστροφα επίσης. Αν λοιπόν τα ρολόγια είχαν εφευρεθεί στην Αυστραλία π.χ. ή στη Λατινική Αμερική οι δείκτες θα γυρνούσαν αριστερόστροφα και το άρθρο αυτό θα είχε άλλο τίτλο! Ο ΧΡΟΝΟΣ

ΕΠΕΞΗΓΗΣΗ Ο ΧΡΟΝΟΣ

ΞΕΚΙΝΑΜΕ ΑΠΟ ΤΑ ΔΕΞΙΑ ΠΡΟΣ ΤΑ ΑΡΙΣΤΕΡΑ Η ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΞΕΚΙΝΑΜΕ ΑΠΟ ΤΑ ΔΕΞΙΑ ΠΡΟΣ ΤΑ ΑΡΙΣΤΕΡΑ 12 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 Ο ΧΡΟΝΟΣ

ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ! Ο ΧΡΟΝΟΣ