Πρόγραμμα για την περιβαλλοντική μετανάστευση

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
 Το ελατόδασος Περτουλίου επιλέχθηκε ως θέμα Προγράμματος Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης επειδή:  Υπόκειται σε αειφορική διαχείριση από το Τμήμα Δασολογίας.
Advertisements

Παρουσίαση προτεινόμενου εκπαιδευτικού προγράμματος
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
 Το ελατόδασος Περτουλίου επιλέχθηκε ως θέμα Προγράμματος Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης επειδή:  Υπόκειται σε αειφορική διαχείριση από το Τμήμα Δασολογίας.
Συνεργασία Εκπαιδευτικών και Γονέων
Πρόγραμμα περιβαλλοντικής εκπαίδευσης
Προστατευόμενες Περιοχές Ε κπαίδευση για την Α ειφόρο Α νάπτυξη Ενέργεια Complex 2 ο Γυμνάσιο Βούλας.
αποτελούν, για κάθε χώρα, δείκτες «Πολιτισμού και Ανάπτυξης»
1ο ΕΠΑΛ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ «Μικρές Αγγελίες – Μεγάλες Αλήθειες» ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
Κέντρο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Ανωγείων
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας Σχολικό Έτος
ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ «Ι.Μ.ΔΕΛΑΣΑΛ» - ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ -
ανακύκλωση Η/Υ και περιφερειακών
Η εργαστηριακή διδασκαλία στη Διδακτική των Φυσικών Επιστημών
Teachers4Europe Χρύσα Παπαλαζάρου 1ο Δημοτικό Σχολείο Χαϊδαρίου.
1ο Γυμνάσιο Κρύας Βρύσης ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΘΕΜΑ : Η αυλή μας χώρος μόρφωσης, παιχνιδιού, δημιουργίας.
Παρουσίαση εκπαιδευτικής βαλίτσας για τη Λίμνη της Ορόκλινης
Δράσεις του Κ.Μ.Σ. του Δημ.Σχολείου Δευτεράς κατά τη σχολική χρονιά Μαθητικές Εκλογές Ανακοίνωση-Ενημέρωση όλων των τάξεων Εκλογές Α΄τετραμήνου.
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΕΛΛΗΝΟΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΟΛΛΕΓΙΟ ΨΥΧΙΚΟΥ (ΓΥΜΝΑΣΙΟ και ΛΥΚΕΙΟ) ΕΞΩΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ:
Δ΄Δ/ΝΣΗ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΑΘΗΝΑΣ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩΝ ΔΡΑΣΕΩΝ
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – Συντονιστική.
ΚΛΙΜΑΤΙΚΗ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΣΗ
ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΓΟΝΕΩΝ – ΣΧ.ΣΥΜΒΟΥΛΟΥ –ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ 1/3/2004 Σκοπός – στόχοι της Συνάντησης Ο ρόλος του Σχολικού Συμβούλου (Παιδαγωγική ευθύνη λειτουργίας.
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της.
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της Αγωγής,
Μετάβαση από το Δημοτικό στο Γυμνάσιο: Ανάπτυξη ουσιαστικής συνεργασίας ανάμεσα στους γονείς και τους εκπαιδευτικούς Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών.
Σχεδιασμός – Οργάνωση –Υλοποίηση προγράμματος Αγωγής Υγείας
ΘΕΜΑΤΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ ΚΠΕ ΠΑΡΑΝΕΣΤΙΟΥ 5 ο Δ. Σχ. Κιλκίς Υπεύθυνη προγράμματος: Αφροδίτη Ντίνου (ΠΕ11) Σχ. έτος (1 η χρονιά)
ΚΟΙΝΑ ΟΛΟΗΜΕΡΑ ΤΜΗΜΑΤΑ 4ου & 22ου ΔΗΜ. ΣΧ. ΕΥΟΣΜΟΥ
Ο ΕΦΗΒΟΣ ΚΑΙ Ο «ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΣ ΑΛΛΟΣ»
Ιγ’ δημοτικο σχολειο παφου Προγραμμα «Νιωθω ασφαλησ στο σχολειo μου»
Αρχικός τίτλος: «Το κλίμα αλλάζει. Κάνε κάτι και εσύ» H ομάδα ΑΛΚΥΟΝΙΔΕΣ ξεκινά ένα πρόγραμμα που εποπτεύεται από τη ΓΓΝΓ, και υλοποιείται από το Ινστιτούτο.
Υπεύθυνη Σχολικών Δραστηριοτήτων Π.Ε. Θεσπρωτίας
Συνεργασία Εκπαιδευτικών και Γονέων
Δ΄ ΔIEYΘΥΝΣΗ Π.Ε. ΑΘΗΝΑΣ ΓΡΑΦΕΙΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ
O/Η «ΘΕΤΟΣ/Η ΓΟΝΕΑΣ». Πρόκειται για γονέα ελληνικής καταγωγής που «υιοθετεί» έναν/μια μετανάστη/ιδα γονέα και συνεργάζεται μαζί του/της, με στόχο την.
Προετοιμασία μαθητών για Πανελλαδικές Εξετάσεις Αθανάσιος Κονταξής Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ 12 Μηχανολόγος Μηχανικός
SCHOOL MEDIATION ΣΧΟΛΙΚΗ ΔΙΑΜΕΣΟΛΑΒΗΣΗ 2ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΖΕΦΥΡΙΟΥ
Πρόγραμμα «Αγρο-οικοσυστήματα στα νησιά του Αιγαίου ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΝΕΟΛΑΙΑ Πρωτοβουλίες Νέων ΣΠΑΤΠΕ Σύλλογος Περιβαλλοντικής Αγωγής Τμήματος Περιβάλλοντος Παρουσίαση.
Με αφορμή το Πρόγραμμα Αριάδνη: Ομάδα τάξη & ένα δημιουργικό εργαστήρι για γονείς Καικιλία Γ. Κατσιβαρδά Ψυχολόγος, MSc Εκπαιδευτικός ΠΕ
Αντικείμενο και κλάδοι της Παιδαγωγικής Επιστήμης.
Ειδικό Επαγγελματικό Εργαστήριο Επαγγελματικής Κατάρτισης Ελευσίνας Οι εκπαιδευτικοί Παναγιώτα Καρτσάκη (ΠΕ30), Χριστίνα Μωραϊτη (ΠΕ 19.50) και Ρουντίν.
ΤΙΤΛΟΣ ΕΡΓΟΥ Το παραμύθι: «Η Σταχτοπούτα… σε νέες περιπέτειες!!!»
ΜΑΡΙΑ ΣΥΡΓΙΑΝΝΗ, ΣχολιΚΗ Συμβουλοσ Θεολογων
Βασικές Αρχές Διαχείρισης Σχολικής Τάξης
KAINOTOMA ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ
«Διαχείριση απώλειας και πένθους στο σχολείο» Συμβουλευτική ψυχολόγος
Τα τελευταία 5 σχολικά έτη αναπτύσσουμε εντατικές δραστηριότητες που ενεργοποιούν σχεδόν όλους τους πυλώνες του ΑΕΙΦΟΡΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ.
Ραχήλ Μαρτίδου Σχ. Σύμβουλος 37ης Εκπαιδευτικής Περιφέρειας
Οι διαταραχές όρασης Αθανάσιος Κ. Ρισβάς.
«Μόνο ότι δέχεσαι με την ψυχή σου, αυτό μόνο μαθαίνεις και αυτό ενσωματώνεις στη ζωή σου και το χαρακτήρα σου» Dewey.
ΓΝΩΡΙΜΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΑΣ
ERASMUS+ ERASMUS + Cooperation and Innovation for good practices (ΚΑ2)
6η Μαρτίου - Παγκόσμια ημέρα κατά της σχολικής βίας και του εκφοβισμού
Τοπικό Δίκτυο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης
ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΑΛΟΥΡΙΩΤΙΣΣΑΣ
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΜΑΘΗΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ
Ομαλη μεταβαΣη απο το νηπιαγωγειο Στο δημοτικο
Ο ΤΙΤΛΟΣ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΜΑΣ:
Κυκλοφοριακή Αγωγή Στο πρόγραμμα αυτό συμμετείχε το σχολείο μας (Ειδικό Κωφών & βαρήκοων Ιωαννίνων), καθώς και το Ειδικό Τυφλών Ιωαννίνων.
Μετά το σχεδιασμό και την υλoποίηση των προγραμμάτων ΠΕ…
Περιβαλλοντική Ομάδα «Το Δάσος»
Πρόγραμμα για την περιβαλλοντική μετανάστευση
“Νιρέττα η Καρέττα” Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα στα πλαίσια της Παγκόσμιας Ημέρας Περιβάλλοντος και του περιβαλλοντικού προγράμματος «Ανακύκλωση – Γιατί.
Πρόγραμμα «Μικροί εκπαιδευτές για το διαδίκτυο 2.0»
Υπεύθυνη Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης
Πρακτικές οδηγίες υλοποίησης δράσεων εντός κι εκτός σχολείου…
37 ο Νηπιαγωγείο Πατρών
Νηπιαγωγείο Καλλιθέας
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Πρόγραμμα για την περιβαλλοντική μετανάστευση 1o ΕΠΑΛ Υμηττού σχ. έτος 2016 – 2017 Πετσιμέρη Ειρήνη, ΠΕ 02 Ρόρρης Δαμιανός, ΠΕ 18.18 Μαρκοπούλου Μαρίνα, ΠΕ 13

Παρουσίαση φωτογραφικού υλικού από τις ακόλουθες εκπαιδευτικές πρακτικές: Βιωματικές δράσεις στο ΚΠΕ Καρπενησίου και στη σχολική μονάδα. Συγγραφή ομιλίας για την Βουλή των Εφήβων στο καταφύγιο Μπάφι Βιωματικό παιχνίδι «Περάσματα» Συμμετοχή μαθητή στο Athens Model United Nations

καταιγισμός ιδεών σχετικά με την περιβαλλοντική μετανάστευση Καταιγισμός ιδεών καταιγισμός ιδεών σχετικά με την περιβαλλοντική μετανάστευση

Ενημέρωση σχετικά με τις βιωματικές δράσεις που θα ακολουθήσουν ΚΠΕ Καρπενησίου Ενημέρωση σχετικά με τις βιωματικές δράσεις που θα ακολουθήσουν

ΚΠΕ Καρπενησίου – Κλιματική αλλαγή Βιωματικό παιχνίδι για την αλληλεπίδραση των οικοσυστημάτων & τις επιπτώσεις της κλιματικής αλλαγής

ΚΠΕ Καρπενησίου – Περιβαλλοντικοί μετανάστες Βιωματική προσέγγιση της αβεβαιότητας της διαδρομής του περιβαλλοντικού μετανάστη - 4ωρη πεζοπορία χωρίς καθοδήγηση των συνοδών

Δυσκολίες που συνάντησαν στο πέρασμά τους... ΚΠΕ Καρπενησίου – Περιβαλλοντικοί μετανάστες Δυσκολίες που συνάντησαν στο πέρασμά τους...

Δυσχέρειες στη διαδρομή ΚΠΕ Καρπενησίου – Περιβαλλοντικοί μετανάστες Δυσχέρειες στη διαδρομή Εικονικός τραυματισμός και μεταφορά τραυματία

Καταφύγιο Μπάφι – σύνταξη ομιλίας Αναμνηστική φωτογραφία της ομάδας που συνέταξε ομιλία για την Βουλή των Εφήβων στο καταφύγιο Μπάφι, μετά από 50λεπτη πεζοπορία στα καμένα εδάφη της Πάρνηθας

Athens Model United Nations

«Περάσματα» «Κάποιο φοβερό περιβαλλοντικό φαινόμενο (πλημμύρες, φυσική πυρκαγιά, τυφώνας…) ανάγκασε άνδρες – γυναίκες και παιδιά να εγκαταλείψουν τα χωριά τους. Οι μαθητές σ’ αυτό το παιχνίδι θα ακολουθήσουν τη διαδρομή των ανθρώπων αυτών, υιοθετώντας τους ρόλους τους και βιώνοντας όλες τις αντιξοότητες που αντιμετωπίζουν από την πρώτη στιγμή που φεύγουν μέχρι την εγκατάστασή τους στη νέα περιοχή».

«Περάσματα» - οργάνωση οικογενειών Οι μαθητές χωρίζονται σε ομάδες... ...και αφού δέσουν τα μάτια τους με μαντίλια (στέρηση εμπιστοσύνης)

«Περάσματα» - φυγή ...πρέπει να περάσουν μια διαδρομή με κλειστά μάτια (αβεβαιότητα)

«Περάσματα» - προσωρινό καταφύγιο Στη διαδρομή πρέπει να περάσουν εμπόδια που δεν υπολόγιζαν... ...ενώ εκ περιτροπής πρέπει να μείνουν περιορισμένοι (αίσθημα αδυναμίας)

«Περάσματα» - τελικός απολογισμός ευαισθητοποίηση των μαθητών απέναντι στην περιβαλλοντική μετανάστευση δημιουργία θετικών στάσεων απέναντι στους πληγέντες