Πόρτα Ανοιχτή Κοινωνικοποίηση και ένταξη Παιδιών με Αναπηρία –

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
‘’Ευρωπαϊκή Ατζέντα για την Κατάρτιση και Εκπαίδευση Ενηλίκων’’ ( Ψήφισμα του Ευρωπαϊκού Συμβουλίου 2011/ C372 / 01 ) Αθήνα,8 και 9 Ιουλίου 2013 ΕΛΛΗΝΙΚΗ.
Advertisements

1ο ΕΠΑΛ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ «Μικρές Αγγελίες – Μεγάλες Αλήθειες» ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
Γ΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΛΟΥΡΙΩΤΙΣΣΑΣ
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – Επιστημονική.
Ενημερωτική Εκδήλωση στο πλαίσιο υλοποίησης του Έργου: «Τοπικό Σχέδιο Δήμου Ηλιούπολης για την Κοινωνική Ένταξη Ευάλωτων Ομάδων» Ενημερωτική Ημερίδα Ωφελουμένων.
Σύλλογος Ελλήνων Εργοθεραπευτών
Πρόγραμμα εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης για ένταξη μαθητών με αναπηρία ή και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες» στο πλαίσιο των αξόνων προτεραιότητας.
Η Οπτική του Φύλου στις Τοπικές Πολιτικές
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου
5ο ΕΙΔΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
ΔΟΜΗ ΤΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ «ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ»
Δ΄Δ/ΝΣΗ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΑΘΗΝΑΣ
Ένταξη /ενσωμάτωση παιδιών με ιδιαιτερότητες/ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες Η. Ε. Κουρκούτας.
ΚΩΣΤΑΣ ΠΑΠΑΧΡΗΣΤΟΣ ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ Π.Ε.
ΑΤΟΜΙΚΟΣ ΦΑΚΕΛΟΣ ΜΑΘΗΤΗ – ΦΑΚΕΛΟΣ ΕΡΓΑΣΙΩΝ ΜΑΘΗΤΗ
Πέτρος Χαραβιτσίδης Διευθυντής στο 132ο Δημοτικό σχολείο Αθήνας
ΚΑΘΗΚΟΝΤΑ ΚΑΙ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ (Υπουργική Απόφαση: Φ.353.1/324/105657/Δ1) Εκπαιδευτικοί Παράλληλης Στήριξης 1.
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ - ΘΡΑΚΗΣ ΕΝΔΙΑΜΕΣΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΙΚΗ ΑΡΧΗ
Σχεδιασμός – Οργάνωση –Υλοποίηση προγράμματος Αγωγής Υγείας
Η κοινωνία εμπιστεύεται το σχολείο Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Σχολική Μονάδα Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Σχολική Μονάδα Ο θεσμός.
ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ.
Ένταξη /ενσωμάτωση παιδιών με ιδιαιτερότητες
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΚΡΙΣΕΩΝ ΣΤΟ ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ: Στρατηγικές ένταξης και επικοινωνίας Ευάγγελος Πεπές.
ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟ.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ ΣΧΟΛΗ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ Πρόγραμμα Πρακτικής Άσκησης.
Πρακτικές Οδηγίες Εκπαίδευσης στην Κοινωνικοποίηση… Το τρίπτυχο της συνεργασίας: οι ομάδες που πλαισιώνουν τα παιδιά με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ΕΙΡΗΝΗ.
Το τρίπτυχο της συνεργασίας: οι ομάδες που πλαισιώνουν τα παιδιά με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες Δρ. ΕΙΡΗΝΗ ΑΝΑΓΝΩΣΤΟΥ Σχολική Ψυχολόγος Αν. Προϊσταμένη.
Η ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΤΩΝ ΝΗΠΙΩΝ ΑΠΟ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ.
Ιγ’ δημοτικο σχολειο παφου Προγραμμα «Νιωθω ασφαλησ στο σχολειo μου»
Παρουσίαση Υπηρεσιών Υποστήριξης Φοιτητών Συμβουλευτικός Σταθμός Πανεπιστημίου Αιγαίου Παράρτημα Ρόδου.
… ένα σχολείο για όλους… μαθητές, γονείς, κοινότητα Ευγενία Νιάκα: Σχολική Σύμβουλος Περιφερειακή Υπεύθυνη Συντονισμού του Προγράμματος ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ.
Δ΄ ΔIEYΘΥΝΣΗ Π.Ε. ΑΘΗΝΑΣ ΓΡΑΦΕΙΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ
Ιχνηλατώντας το «καινούριο» στο σύγχρονο σχολείο.
Ίδρυση – Λειτουργία του Ειδικού Σχολείου Αριδαίας Το 4/θέσιο Ειδικό Σχολείο Αριδαίας ιδρύθηκε το σχολικό έτος και καλύπτει τις εκπαιδευτικές.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Γερά Δόντια… Καλύτερη Υγεία»
7o Δημοτικό Σχολείο Αγίου Δημητρίου
Σεμιναριο 9 σεπτεμβριου 2014
Ο ΡΟΛΟΣ ΤΟΥΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟΥ ΚΑΙ ΟΙ ΔΡΑΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟ ΠΡΟΛΗΨΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΑΣ ΚΑΙ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΥ.
ΣΧΟΛΙΚΗ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΖΩΗ «ΜΠΟΡΩ- ΜΠΟΡΕΙΣ-ΜΠΟΡΟΥΜΕ»
ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΘΑΛΑΣΣΟΥΔΗ ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΟΣ ΠΕ10.50 ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΕΣ ΜΟΣΧΟΒΑ Γ.ΠΕ18.12-ΠΑΠΑΔΗΣ Δ.ΠΕ17.06.
«Π ΟΙΚΙΛΟΜΟΡΦΙΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ » 22-26/06/15 Ρίγα, Λετονία.
Βία στα σχολεία. Τι είναι ο εκφοβισμός; O σχολικός εκφοβισμός συμβαίνει όταν κάποιος μαθητής ή μαθήτρια χρησιμοποιεί επανειλημμένα τη δύναμη του/της,
ΣΥΣΤΑΣΗ 6 ου ΣΔΕΥ ΛΙΒΑΔΕΙΑΣ ΦΕΚ 2197/13/10/2015 ΕΤΟΣ
Σχολική επίδοση και μειονότητες
Σακελλαρίου Μαρία, Αναπληρώτρια Καθηγήτρια Πανεπιστημίου Ιωαννίνων
«Ανάπτυξη υποστηρικτικών δομών για την Ένταξη και Συμπερίληψη στην Εκπαίδευση των μαθητών με αναπηρία ή και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες - Μετατροπή του.
(Oliveira de Azemeis, 11-18/10/2015)
Ο ΔΙΑΚΡΙΤΟΣ ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ
Στην καρδιά της Ευρώπης
«Μόνο ότι δέχεσαι με την ψυχή σου, αυτό μόνο μαθαίνεις και αυτό ενσωματώνεις στη ζωή σου και το χαρακτήρα σου» Dewey.
«Τάξη» έξω από την «τάξη»…
ΣΧΟΛΗ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ Πρόγραμμα Πρακτικής Άσκησης:
2 /Θ ΜΕΙΟΝΟΤΙΚΟ Δ.Σ. ΠΟΡΠHΣ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ
ΗΜΕΡΙΔΑ ΔΙΑΔΟΣΗΣ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ
Μαρία Ζερβού Σύμβουλος Προσχολικής Αγωγής Ν.Κέρκυρας
ΓΙΑ ΕΝΑ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΑΥΡΙΟ... Α΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΓΚΩΜΗΣ (Κ.Α΄)
Παράλληλες εκδηλώσεις
Σχεδιασμός και υλοποίηση προγραμμάτων ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΣΚΗΣΗΣ και ΥΓΕΙΑΣ
Μετά το σχεδιασμό και την υλoποίηση των προγραμμάτων ΠΕ…
Γερολυμάτου Σταυρούλα ΑΜ: ΣΧΨ
1ο ΕΙΔΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ
2 Οκτωβρίου 2017 «Πανελλήνια Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού» Αθλοπαιδιές στον προαύλιο χώρο του Σχολείου μας. Ομιλία, συζήτηση και προβολή βίντεο στο Αμφιθέατρο.
ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
4 ο Νηπιαγωγείο Πατρών
ΜΕΤΑΒΑΙΝΟΝΤΑΣ ΑΠΟ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ: 1/ θ Νηπιαγωγείο Φράγκα
37 ο Νηπιαγωγείο Πατρών
1/θ Νηπιαγωγείο Ριόλου
Νηπιαγωγείο Καλλιθέας
1 ο Νηπιαγωγείο Κάτω Αχαΐας
Πανεπιστημίου Θεσσαλίας
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Πόρτα Ανοιχτή Κοινωνικοποίηση και ένταξη Παιδιών με Αναπηρία – Ευαισθητοποίηση Κοινότητας Μελισσίδου Μαρία - Κοινωνική Λειτουργός Πουρουτίδου Πολυξένη - Εκπαιδευτικός Ειδικής Αγωγής Χότζας Μάριος - Λογοθεραπευτής

Μαθητικό Δυναμικό 8 μαθητές η κατάσταση των οποίων μπορεί να χαρακτηριστεί βαριά έως πολύ βαριά. Τα 4 παιδιά από τα 8 δεν έχουν λόγο, τα 4 δεν αυτοεξυπηρετούνται, τα 4 παρουσιάζουν επιληπτικές κρίσεις και απαιτείται φαρμακευτική αγωγή.

Προσωπικό του Σχολείου 3 Εκπαιδευτικοί Γυμνάστρια Λογοθεραπευτής Εργοθεραπευτής Βοηθητικό Προσωπικό ΕΔΕΑΥ Επιστάτης

Αφορμή Αποστασιοποίηση μαθητών τυπικής εκπαίδευσης από τους μαθητές Ειδικού Σχολειού

Τύποι σχολικής ένταξης Ένταξη των αναπήρων και των μαθητών με «ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες» στο γενικό σχολείο. Ένταξη ως αντίδραση στον σχολικό αποκλεισμό των μαθητών με παραβατική συμπεριφορά. Ένταξη όλων των ομάδων που απειλούνται με κοινωνικό αποκλεισμό (μετανάστες, αλλοδαποί, πρόσφυγες, Ρομά, κ.ά.). Ένταξη ως προώθηση του σχολείου για όλους. Ένταξη στο πλαίσιο: εκπαίδευση για όλους. (Ainscow et al., 2006)

Για τους μαθητές γενικής αγωγής Στόχοι Για τους μαθητές γενικής αγωγής Για τους μαθητές Ειδικού Σχολείου Ευαισθητοποίηση Ενσυναίσθηση Αποδοχή των μαθητών του Ειδικού σχολείου Άρση στερεοτύπων Ένταξη Αλληλεπίδραση Κοινωνικοποίηση Συνεκπαίδευση/Συμπερίληψη

Εκπαιδευτικές Δράσεις Οι δράσεις που σχεδιάσαμε και υλοποιήσαμε κινήθηκαν σε δυο άξονες με κοινό παρονομαστή Δράσεις με μαθητές δημοτικών και νηπιαγωγείων της πόλης Δράσεις στην κοινότητα Ευαισθητοποίηση κοινότητας για την αναπηρία και ένταξη των μαθητών μας σε αυτή

Σχολική & Κοινωνική Ένταξη: Προτεραιότητα του Σχολείου Σχολεία Κοινότητα Με κάθε ευκαιρία εορταστικής θρησκευτικής ή εθνικής επετείου, τοπικής εορτής, το σχολείο συντονίζει ή συμμετέχει σε δραστηριότητες με άλλα σχολεία δίνοντας ευκαιρίες συνύπαρξης, συνεργασίας και αποδοχής στους μαθητές Συχνοί περίπατοι εκτός σχολείου Επισκέψεις σε διάφορους φορείς και σημεία της πόλης ↓ Ισότιμη Συμμέτοχη

3η Δεκέμβρη Βιωματικές δραστηριότητες με τα σχολεία της πόλης

3η Δεκέμβρη Βιωματικές δραστηριότητες με τα σχολεία της πόλης

3η Δεκέμβρη Βιωματικές δραστηριότητες με τα σχολεία της πόλης

3η Δεκέμβρη Βιωματικές δραστηριότητες με τα σχολεία της πόλης

Κατασκευή χριστουγεννιάτικων στολιδιών για 3η Δεκεμβρίου

Φύτευση λουλουδιών με άλλα σχολεία

Αποτελέσματα Σχολεια

Επισκέψεις και δώρα από άλλα σχολεία

Επισκέψεις και δώρα από άλλα σχολεία

Κουκλοθέατρο από τους μαθητές του συστεγαζόμενου Νηπιαγωγείου

Παρακολούθηση κουκλοθέατρου με τα συστεγαζόμενα νηπιαγωγεία

Από το Σχολείο στην Κοινότητα

Ψώνια στο super market

Ψώνια στη λαϊκή αγορά

Επίσκεψη στο Χριστουγεννιάτικο χωριό

Επίσκεψη στο τοπικό Αστυνομικό τμήμα

Επίσκεψη από την πυροσβεστική

Επίσκεψη στην πλατεία της πόλης

Αποτελέσματα Κοινοτητα

Επισκέψεις και δώρα από τοπικές επιχειρήσεις

Επισκέψεις και δώρα από τοπικές επιχειρήσεις

Οι δικοί μας φόβοι κλείνουν τις πόρτες και τις διόδους επικοινωνίας με το διαφορετικό (Ζήνδρος , 2013)

Ευχαριστούμε για την Προσοχή σας! Ευχαριστούμε για την Προσοχή σας! Καλό Καλοκαίρι!