Δομή και Ύλη του μαθήματος Οδηγίες συγγραφής εργασιών

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΙΣΑΓΩΓΗ Στη διδακτική διαδικασία ο διδάσκων θέτει στόχους, στη συνέχεια μεριμνά για την επίτευξή τους και τέλος αξιολογεί το έργο του, το υλικό.
Advertisements

Η δομή του μαθήματος των μαθηματικών στο σύγχρονο ΤΕΙ Σάλτας Βασίλειος, Τσιάντος Βασίλειος Γενικό Τμήμα Θετικών Επιστημών ΤΕΙ Καβάλας.
Θεμελιώδη Στοιχεία για Ατομική & Επαγγελματική Ανάπτυξη Τραγέα Γιώτα, Φυσικοθεραπεύτρια ΜSc (Pain Management)
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΓΙΑ ΤΟ EΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΤΙΣ ΣΧΟΛΕΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ ΤΑ Ι.Ε.Κ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΣΠΟΥΔΩΝ ΚΕΣΥΠ ΔΡΑΜΑΣ 2013 ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ.
Το μάθημα της Πληροφορικής Η πραγματικότητα σήμερα!!! ΗΥ-302:Διδακτική της Πληροφορικής Επιμέλεια-Παρουσίαση Γεωργία Αδαμοπούλου Εύα Νοικοκυράκη.
Κοστολόγηση Μάθημα 13.
Εισαγωγή στη Πληροφορική (Εξάμηνο A)
ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗ ΝΕΑΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ Α΄, Β΄, Γ΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Καλώς ήρθατε στο Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων Αλεξάνδρειο Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Θεσσαλονίκης Σχολή Διοίκησης & Οικονομίας.
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ Γραφείο Ποιότητας Αλεξάνδρειο ΤΕΙ Θεσσαλονίκης.
Μερικά ακόμη παραδείγματα
Κανόνες Εργαστηρίου. Κατ’ αρχάς αναζητάμε το όνομά μας στους πίνακες ανακοινώσεων που βρίσκονται απέναντι από το κυλικείο του Β’ κτιρίου. Σημειώνουμε.
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΓΙΑ ΤΟ EΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΤΙΣ ΣΧΟΛΕΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ ΤΑ Ι.Ε.Κ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΣΠΟΥΔΩΝ ΚΕΣΥΠ ΔΡΑΜΑΣ 2014 ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ.
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α» Σεμινάριο Ενημέρωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι Τεχνολογίες της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
Ανάπτυξη Εφαρμογών1 Θεματικό αντικείμενο:  Σχεδίαση αλγορίθμων  Διατύπωση αλγορίθμων σε γλώσσα προγραμματισμού Τεχνολογική Κατεύθυνση (Γ’ τάξη Γενικού.
Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου Τμήμα Θεατρικών Σπουδών Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΞΕΝΩΝ ΓΛΩΣΣΩΝ ΚΑΙ ΣΥΝΑΦΩΝ ΘΕΑΤΡΙΚΩΝ ΟΡΟΛΟΓΙΩΝ Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου Τμήμα Θεατρικών.
Οι σπουδές στην Ελλάδα. Σπουδές ανά πεδίο. Χρονική διάρκεια σπουδών.
Εργαστήριο Φυσικής Υποδείξεις για τη συγγραφή των γραπτών εργασιών
Κοστολόγηση Μάθημα 12.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΟΔΗΓΙΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 2015 Γιώργος Γιαγλής.
Πιστοποίηση Επαγγελματικής Κατάρτισης Αποφοίτων Ι.Ε.Κ.
H Πτυχιακή Εργασία στην ΑΣΠΑΙΤΕ
Ημερίδα 4 Πορεία των διαδικασιών Διασφάλισης της ποιότητας 15 Νοεμβρίου 2012.
Σχολικό Έτος Ενημέρωση Γονέων-Κηδεμόνων
«Χρονοδιάγραμμα Ενεργειών» ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΙΑΛΥΣΟΥ Ανιχνεύω, Γνωρίζω, Αγαπώ.
Διδακτική Πληροφορικής
ΓΡΑΠΤΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Βαρένα Μαρία ΑΕΜ 1640 Σαρπότα Μαρία ΑΕΜ  Μελέτη για την εξαγωγή και παρουσίαση συμπερασμάτων για τις απόψεις των φοιτητών και των καθηγητών που.
Εισαγωγή στην Επιστήμη των Υπολογιστών και Επικοινωνιών Γενικά για το μάθημα Σπύρος Κοκολάκης ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ.
Εισαγωγή στην Επιστήμη των Υπολογιστών και Επικοινωνιών Γενικά για το μάθημα Σπύρος Κοκολάκης ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ.
ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟΥ “Επιστημονική εργασία” Εύρεση πηγών Άξονες δομής επιστημονικού άρθρου (αναγνώριση) Κανόνες γραφής επιστημονικού άρθρου (αναγνώριση)
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΙΔΙΚΕΥΣΗΣ ΣΤΗ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟ Α. Σ. ΠΑΙ. Τ. Ε. Ακαδ. έτος :
Πρακτικές Σχεδιασμού Μαθήματος. Πρακτικές καλού σχεδιασμού μαθήματος Η συγκέντρωση του εκπαιδευτικού υλικού και η οργάνωση στο eclass γίνεται πλέον σε.
ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΙΣΤΟΡΙΑ ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ
Διάλεξη : είναι η μετάδοση γνώσεων από τον δάσκαλο στο μαθητή με το λόγο, την επίδειξη αντικειμένων, την υποδειγματική εκτέλεση δεξιοτήτων ( πνευματικών.
Διδάσκοντας Συστημική Βιολογία: Μια Μέθοδος Ενεργούς Μάθησης (του Anuj Kumar,2005) Γιώτα Πασχαλίδου.
Α. ΤΕΙ ΚΡΗΤΗΣ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΑΚΑΔ. ΕΤΟΣ ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΗ ΔΙΑΛΕΞΗ Παντελής Β. Ζήσης
Παρατηρήσεις 1ης Εργασίας – Οδηγίες Εκπόνησης 2ης Εργασίας
Οδηγίες Συγγραφής Εργασιών του μαθήματος Φιλοσοφίας/Ηθικής Φ.Α.
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ: ΧΡΟΝΙΚΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΕΡΓΩΝ
ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ.
Βεβαίωση Πρόσβασης ΚΕΣΥΠ Ν. Ηρακλείου Ιανουάριος 2011
Επιχειρηματική Πολιτική και Στρατηγική
Παναγιώτης Γ. Μουσταΐρας
Καλλιέργεια Οδικής Συνείδησης Υπό έμφαση στόχος για τη σχολική χρονιά
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΣΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ Σχολ. Έτος
ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ Περίγραμμα μαθήματος
Αρχαια ελληνικα απο πρωτοτυπο στο γυμνασιο
Σεμινάριο Τελειοφοίτων
Μεθοδολογία έρευνας και συγγραφής επιστημονικών εργασιών – αγγλική ορολογία εισαγωγή.
ΓΡΑΠΤΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Πολυμεσικές υπηρεσίες στην υγεία (ΛΟΓ51) 1. Εισαγωγή στο μάθημα
ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΓΟΝΕΩΝ ΚΑΙ ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΝΕΑΠΟΛΗΣ
Δομή και Ύλη του μαθήματος Οδηγίες συγγραφής εργασιών
Μεθοδολογία Έρευνας Διάλεξη 9η Σύνταξη Πτυχιακής Εργασίας
Δ.Ι.Ε.Κ. ΑΙΓΑΛΕΩ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΕΤΟΣ
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ
ΤΜΗΜΑ Μηχανικών Παραγωγής & Διοίκησης
ΕΝΝΟΙΕΣ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ Ι & ΑΝΑΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ ΤΟΥΣ
Διδακτικές ενότητες Αξιολόγηση μαθήματος
Α' ΤΑΞΗ ΓΝΩΡΙΜΙΑ - ΕΞΟΙΚΕΙΩΣΗ ΜΕ ΤΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ
ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΨΥΧΟΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ ΤΗΣ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ
Ενημερώνομαι και γνωρίζω. 1ο Λύκειο Σπάτων / Οκτώβριος 2014
Επιχειρηματική Πολιτική και Στρατηγική
Βιβλιογραφική Ανασκόπηση
Οδηγίες συγγραφής εργασιών
ΤΜΗΜΑ Μηχανικών Παραγωγής & Διοίκησης
ΣΥΓΓΡΑΦΗ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας
Προκήρυξη 3ου κύκλου Προγράμματος
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Δομή και Ύλη του μαθήματος Οδηγίες συγγραφής εργασιών Ι. Οικονομόπουλος

Υπεύθυνος μαθήματος Ιωάννης Οικονομόπουλος Διδάσκων Εργαστηριακών Ασκήσεων Ιωάννης Οικονομόπουλος Συνδιδάσκων Ιωάννης Μπόσης

Υλη μαθήματος Α. Θεωρία Εισαγωγή στα Λοιμώδη Νοσήματα των Ζώων Βακτηριακά Νοσήματα Ιογενή Νοσήματα Παρασιτικά Νοσήματα

Β. Εργαστηριακές Ασκήσεις 1. Ανατομική υπόμνηση 2. Βασικές αρχές προπαιδευτικής παθολογίας 3. Αρχές κλινικής εξέτασης ζώων 4. Βασικές αρχές δειγματοληψίας 5. Απομόνωση και καλλιέργεια ιών στο εργαστήριο 6. Ανάλυση κοπράνων και εργαστηριακή αναγνώριση παρασίτων 7. Βασικές αρχές εμβολιασμού και χρήσης εμβολίων 8. Βασικές αρχές χρήσης αντιβιοτικών και ανθελμινθικών φαρμάκων

Δομή του μαθήματος Η διδασκαλία του μαθήματος συνίσταται από διαλέξεις θεωρίας και εργαστηριακές ασκήσεις κάθε Τετάρτη 8.30-11.30 (3 ώρες εβδομαδιαίως) και Πέμπτη 16.30-18.15.

Προγραμματισμός μαθημάτων Ορισμένες από τις εργαστηριακές ασκήσεις θα γίνεται με τη συμμετοχή των φοιτητών ανά ομάδες, σε ώρα και ημέρα που να διευκολύνει την απρόσκοπτη διεξαγωγή τους Οι διαλέξεις θεωρίας θα προγραμματίζονται ως εκ τούτου αναλόγως Οι φοιτητές υποχρεούνται να είναι ενήμεροι για τις σχετικές ανακοινώσεις που θα αποστέλλονται από τον διδάσκοντα μέσω E- class σχετικά με τον προγραμματισμό των μαθημάτων

Εργασίες Εργασίες γραπτές ή συμπληρωματικά και προφορικές Εργασίες γραπτές ή συμπληρωματικά και προφορικές δεν θα ανατίθενται αποκλειστικά προφορικές εργασίες Το θέμα της εργασίας θα είναι «νόσημα προκαλούμενο από βακτήριο/ιός/μύκητας/πρωτόζωο) με έμφαση στην αιτιολογία, προστασία τη δημόσιας υγείας, διάδοση στην Ελλάδα, πρόληψη, αναφορικά με μηρυκαστικά/χοίρο/ίππο/πτηνά/ψάρια/κουνέλι/σκύλ ο/γάτα Πέραν αυτών, θέματα εργασιών θα συζητούνται κατά τη διάρκεια του μαθήματος.

E-class Βοηθητικό υλικό ή και οι παρουσιάσεις των διαλέξεων θεωρίας του κάθε μαθήματος θα αναρτούνται άμεσα στο E-class. Ανάλογο υλικό θα διατίθεται για τις εργαστηριακές ασκήσεις.

Οι εργασίες ανεξαρτήτου είδους, παραδίδονται το αργότερο έως 20 Νοεμβρίου και βαθμολογούνται με 0, 20%, 30% ή 50% του βαθμού της τελικής γραπτής εξέτασης εάν αυτός είναι προβιβάσιμος. Οι προφορικές εργασίες παρουσιάζονται κατά τη διάρκεια του μαθήματος και βαθμολογούνται με 0, 5%, 15% ή 20% του βαθμού της τελικής γραπτής εξέτασης εάν αυτός είναι προβιβάσιμος. Εργασίες που περιλαμβάνουν αμφότερα τα είδη (γραπτά και προφορικά) βαθμολογούνται αθροιστικά για κάθε τμήμα της εργασίας. Η πριμοδότηση που προκύπτει συνυπολογίζεται στον τελικό βαθμό της γραπτής εξέτασης όπως αναφέρεται παρακάτω.

βιβλιάριο ατομικής πριμοδότησης φοιτητή Ο βαθμός της εργασίας αναγράφεται και υπογράφεται στο βιβλιάριο και συνυπολογίζεται με τον βαθμό των εξετάσεων αρκεί ο φοιτητής να το προσκομίσει στην εξέταση.

Στο τέλος των παραδόσεων γίνονται γραπτές εξετάσεις. Στο τέλος των παραδόσεων γίνονται γραπτές εξετάσεις. Αθροίζεται ο βαθμός των γραπτών εξετάσεων και ο βαθμός της εργασίας αν έχει γίνει, ως εξής: Τελικός Βαθμός = Βαθμός γραπτών εξετάσεων + Βαθμός γραπτών εξετάσεων Χ το ποσοστό πριμοδότησης (π.χ. 0, 20%, 30% ή 50%).

Πρόοδοι Θα γίνονται 2 πρόοδοι με προαιρετική συμμετοχή, η 1η όταν ολοκληρωθεί η διδασκαλία της 1ης και της 2ης ενότητας της ύλης θεωρίας, και η 2η όταν ολοκληρωθούν οι ενότητες 4 και 5. Εάν το αποτέλεσμα αμφοτέρων των προόδων είναι προβιβάσιμο, ο φοιτητής δεν είναι υποχρεωμένος να συμμετάσχει στην εξέταση της ύλης θεωρίας του συγκεκριμένου μαθήματος, που θα διεξαχθεί κατά την προγραμματισμένη εξεταστική περίοδο Ο προβιβάσιμος βαθμός σε μόνο μία από τις 2 προόδους θα διατηρηθεί μόνο για την εξεταστική περίοδο του Φεβρουαρίου. Εάν ο φοιτητής δεν βαθμολογηθεί με προβιβάσιμο βαθμό στις προόδους, μπορεί να συμμετάσχει κανονικά στις γραπτές εξετάσεις των εξεταστικών περιόδων στις οποίες δικαιούται να εξεταστεί.

τελική γραπτή εξέταση (Θεωρία) Η τελική γραπτή εξέταση της ύλης θεωρίας γίνεται κατά κανόνα, με ερωτήσεις σωστό/λάθος ή συμπλήρωσε τη λέξη που λείπει συνολικά 20 ερωτήσεις, προστίθεται ή αφαιρείται 0.5 της μονάδας, αντίστοιχα ανά σωστή ή λάθος απάντηση Υποδείγματα ερωτήσεων εξέτασης θα δίνονται στο πέρας κάθε μαθήματος θεωρίας και θα περιλαμβάνονται στα αντίστοιχα αρχεία του E-class που θα αναρτούνται.

Η παρακολούθηση των εργαστηριακών ασκήσεων είναι υποχρεωτική Η παρακολούθηση των εργαστηριακών ασκήσεων είναι υποχρεωτική. Εάν η συμμετοχή στις εργαστηριακές ασκήσεις είναι ελλιπής (δηλ. εάν οι απουσίες υπερβαίνουν το 1/5 του συνολικού αριθμού των εργαστηριακών ασκήσεων), ο φοιτητής μπορεί να συμμετάσχει στην εξέτασή τους, μόνο αφού προηγουμένως αναπληρώσει την παρακολούθησή τους σε επόμενο εξάμηνο. Συμμετοχή στις εργαστηριακές ασκήσεις επιτρέπεται μόνο με ποδιά εργαστηρίου.

Τελική εξέταση (Εργαστηριακές ασκήσεις) Η εξέταση των εργαστηριακών ασκήσεων θα γίνεται χωριστά από αυτήν της ύλης θεωρίας, και θα διεξάγεται κατά κανόνα, στο τελευταίο προγραμματισμένο εργαστήριο του εξαμήνου.

Οδηγίες συγγραφής εργασιών και πτυχιακών μελετών Οδηγίες συγγραφής εργασιών και πτυχιακών μελετών

Ατομικό βιβλιάριο πριμοδότησης φοιτητή Η χρήση του είναι εθελοντική Σφραγίζεται και προσκομίζεται από τον φοιτητή αν το επιθυμεί σε κάθε εξέταση προφορική ή γραπτή

Η εργασία θα παραδίδεται την προκαθορισμένη ημερομηνία σε έντυπη και ηλεκτρονική μορφή Η έκταση της κάθε εργασίας καθορίζεται μεταξύ 2000 και 2500 λέξεων (πρέπει να αναφέρεται το σύνολο των λέξεων στην 2η σελίδα – δεν συμπεριλαμβάνεται ο πίνακας περιεχομένων και η βιβλιογραφία)

Ο τρόπος συγγραφής της αναφορικά με τη διαμόρφωση και τις βιβλιογραφικές παραπομπές θα πρέπει να είναι σύμφωνος με το πρότυπο πτυχιακής εργασίας που είναι αναρτημένο στον ιστότοπο του Τμήματος http://zp.aua.gr/sites/zp.aua.gr/files/thesis_ZP_2014.pdf Η αξιολόγηση και η βαθμολόγηση της κάθε εργασίας θα γίνεται βάσει της επάρκειας και της πληρότητας της ανάλυσης του θέματος, του εύρους των βιβλιογραφικών ή άλλων πηγών, και της ακρίβειας στη διατύπωση.

Περίληψη Ελληνικά και Αγγλικά Γενικό Μέρος Εισαγωγή: λίγα λόγια (?) αναφορικά με ορισμούς, αιτιολογία, γενικά στοιχεία επιζωοτιολογίας και επιδημιολογίας, πρόληψη Σχετικά δεδομένα που να βοηθάνε να γίνει κατανοητό το αντικείμενο Σκοπός της εργασίας Ειδικό Μέρος Συμπεράσματα

ΣΥΝΗΘΙΣΜΕΝΑ ΛΑΘΗ

παραπομπές Storhoff JJ, Lucas AD, Garimella V, Bao YP, Müller UR (2004) Homogeneous detection of unamplified genomic DNA sequences based on colorimetric scatter of gold nanoparticle probes. Nature Biotechnology 22: 883-887. Πώς τις παραθέτουμε στο κείμενο: (Storhoff et al., 2004) Πώς τις παραθέτουμε όταν είναι πολλές: (Storhoff et al., 2004; Ikonomou et al., 2002; Serva et al., 2000) και πώς στο τέλος – που χρειάζονται – τι εννοούμε όταν λέμε πλούσιες παραπομπές

Προσοχή στις εκφράσεις Δεν χρησιμοποιούμε λογοτεχνικά σχήματα λόγου και καθημερινές εκφράσεις που είναι δόκιμες στον προφορικό μόνο λόγο, π.χ. Η μέθοδος χρησιμοποιεί… Η έρευνα μας έδειξε… Τρέξαμε τη μέθοδο… Βάλαμε 3 διαφορετικά αντιγόνα… Από τη μία μεριά …

Προσοχή στη διατύπωση Αιτιολογία Η σαλμονέλα προκαλείται, όταν το μικρόβιό της διεισδύσει στο επιθήλιο του λεπτού εντέρου…  …υπάρχει έλλειψη καλών δεδομένων επιτήρησης.

Τον πληθυντικό μόνο όταν είναι απαραίτητος Στα πλαίσια… Τα κόστη… Οι συμπεριφορές…

Απαντώ στην ερώτηση και όχι απαντώ την ερώτηση Έφυγε πριν από το τέλος και όχι έφυγε πριν το τέλος Όλοι όσοι ή όλους όσους και όχι όλους όσοι Όσον αφορά το ζήτημα και όχι όσον αφορά στο ζήτημα Αναφορικά με και όχι αναφορικά στο

Το τελικό -ν Διατηρείται όταν η λέξη που ακολουθεί αρχίζει από Φωνήεν ή δίφθογγο: την ώρα Κ, π, τα, μπ, ντ, γκ, τσ, τζ, ξ, ψ Διατηρείται ανεξαρτήτως της επόμενης λέξης Έναν, κανέναν (αόριστες αντωνυμίες) Το αρνητικό μόριο δεν Αυτήν, την, αυτόν, τον (τριτοπρόσωπη αντωνυμία) Καλό είναι να διατηρείται το ν στο αρσενικό άρθρο «τον» για να μη συγχέεται με το ουδέτερο άρθρο: τον μοριακό τύπο.

Πηγές πληροφοριών NCBI (https://www.ncbi.nlm.nih.gov/) Merk (http://www.merckvetmanual.com/) OHE ANIMAL DISEASES (www.oie.int) Περιοδικό της Ελληνικής Κτηνιατρικής Εταιρείας (http://www.jhvms.com/) Υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων (http://www.minagric.gr/index.php/el/for-farmer-2) Ευρωπαϊκή Νομοθεσία (http://eur-lex.europa.eu/legal- content/EL/TXT) Βιβλιοθήκες