στην Επιστήμη των Υπολογιστών Κωδικός Διαφανειών: MKT110

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΟΙ ΠΙΝΑΚΕΣ ΟΦΕΛΗ αξιοποίηση τους κατά την προετοιμασία
Advertisements

ΕΙΚΟΝΕΣ.
Χαρακτηριστικά εικόνας
Δημιουργία μαθησιακού υλικού πολυμέσων και υπερμέσων
Δημιουργία Παρουσιάσεων με τη βοήθεια του PowerPoint
ΠΟΛΥΜΕΣΑ Πληροφορική Α΄ Έτους.
Μπορείτε να σκεφτείτε μερικές πολυμεσικές εφαρμογές;
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΜΑΘΗΣΙΑΚΟΥ ΥΛΙΚΟΥ ΠΟΛΥΜΕΣΩΝ ΚΑΙ ΥΠΕΡΜΕΣΩΝ Γνωριμία με τα πολυμέσα στα πλαίσια της διδασκαλίας και της μάθησης.
Γυμνάσιο Νέας Κυδωνίας
Σημειώσεις : Χρήστος Μουρατίδης
ΕΝΟΤΗΤΑ 1 – Κεφάλαιο 3: Πολυμέσα
Σχεδιαστικά εργαλεία Διαχείριση σελίδων Βιβλιοθήκες αντικειμένων Διαχείριση αντικειμένων Επιφάνεια ψηφιακής μελάνης Πληκτρολόγιο οθόνης ΟΦΕΛΗ Αναγνώριση.
Οι “multi-Διαστασεις” Των Multimedia
Handling Local Variables General Purpose Registers
ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ Διαδραστικοί πίνακες Δέγγλερη Σοφία.
Πρόγραμμα Επιμόρφωσης Β΄ Επιπέδου Ειδικό Μέρος Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης (κλάδοι ΠΕ60-70) ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗ ΧΡΗΣΗ ΚΑΙ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗΝ.
Κεφάλαιο 3 Εργονομία Πληροφορική Α’ Γυμνασίου Κεφάλαιο 3. Εργονομία
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ
1 ΠΟΛΥΜΕΣΑ ΚΑΙ ΔΙΚΤΥΑ Μάθημα 1 ο : Μέσα και πολυμέσα Εισηγήτρια:Αναστασία Κατρανίδου.
Ομάδα: Αλέξανδρος & Νίκος
Δισδιάστατα γραφικά 2D Επίσης τα δισδιάστατα γραφικά μπορούν να διακριθούν δύο μεγάλες κατηγορίες: Διανυσματικά γραφικά (Vector Graphics): Χρησιμοποιούνται.
Πολυμέσα – Δίκτυα (μαθ. επιλογής Γ’ Λυκείου)
Χαρακτηριστικά Εικόνας
ΠΟΛΥΜΕΣΑ. OI “MULTI-ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ” ΤΩΝ MULTIMEDIA ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ Τι είναι τα πολυμέσα? Τα Πολυμέσα (Multimedia) είναι ο κλάδος της πληροφορικής τεχνολογίας.
Για τη διδασκαλία των πολυμέσων 1/15 ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΠΟΛΥΜΕΣΩΝ Ομάδα Ανάπτυξης Ομάδα Ανάπτυξης: Φίλιππος Δεληγιάννης, Παναγιώτης Κωστάκης,
Δημιουργία Παρουσίασης
Για τη διδασκαλία των πολυμέσων1/18 ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ Ομάδα Ανάπτυξης Ομάδα Ανάπτυξης: Φίλιππος Δεληγιάννης, Παναγιώτης Κωστάκης, Δημήτριος Λαγός, Αναστάσιος.
Δημιουργία μαθησιακού υλικού πολυμέσων και υπερμέσων Ορισμός πολυμέσων Ο συνδυασμός διαφόρων τύπων ψηφιακών μέσων όπως κείμενα, εικόνες, ήχος και βίντεο,
ΠΟΛΥΜΕΣΑ. Τι είναι Πολυμέσα; (Ι) Για έναν πωλητή υπολογιστών: Ένα PC με Sound Card, DVD-ROM drive, μεγάλη μνήμη, δυνατό επεξεργαστή και καλή κάρτα γραφικών.
ΕΝΟΤΗΤΑ 1 – Κεφάλαιο 3: Πολυμέσα
Εκπαιδευτική Τεχνολογία – Πολυμέσα (Εργαστήριο) [ΤΤΕ]
Εφαρμογές Πληροφορικής
Δομικά στοιχεία πολυμέσων
MACROMEDIA FLASH ΜΕΡΟΣ ΠΡΩΤΟ. Τι είναι το flash; To macromedia flash είναι ένα ισχυρό εργαλείο για τη γρήγορη και εύκολη δημιουργία κινούμενων εφέ υψηλής.
Εικονικοί τρισδιάστατοι κόσμοι ΠΜΣ:Δυνητικές κοινότητες Παρουσίαση : Θεοδωρίδη Άννα
ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΠΟΛΥΜΕΣΩΝ Εισηγητής: Δρ. Αθανάσιος Νικολαΐδης.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 3ο ΠΟΛΥΜΕΣΑ.
Γραφικά Γραφικά είναι: Οι γραφικές παραστάσεις Τα διαγράμματα
Κατηγορίες Εφαρμογών Πολυμέσων. Ανάλογα με τον τρόπο διανομής –Οπτικοί Δίσκοι –Περίπτερα (Kiosks) –Πραγματικού χρόνου (on line) –Διαδίκτυο (Internet)
Β’ Γυμναςιου ΕΙΣΑΓΩΓΗ.
Χρήση διαδραστικών πινάκων στη μαθησιακή διαδικασία Γιάννης Σαλονικίδης - ΠΕ70, επιμορφωτής ΜΕΡΟΣ Α: ΘΕΩΡΗΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ Γενικό μέρος - Ενότητα
Πολυμέσα – Εφαρμογές Πολυμέσων
ΔΟΜΙΚΑ ΣΟΙΧΕΙΑ ΠΟΛΥΜΕΣΙΚΩΝ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ
Διδακτική Πληροφορικής Ενότητα 3: Η Πληροφορική στην Εκπαίδευση. Διδάσκων: Γεώργιος Σούλτης, Επίκουρος Καθηγητής. Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής, Τεχνολογικής.
§Από την δεκαετία του ‘60 κάποιοι σκέφτονται ότι ο υπολογιστής μπορεί να αποτελέσει ένα θαυμάσιο εκπαιδευτικό εργαλείο.
Εισαγωγή στους Η/Υ Ενότητα 1: Εισαγωγή στους Η/Υ Ιωάννης Σταματίου Οργάνωση και Διοίκηση Επιχειρήσεων.
Προγραμματισμός & Εφαρμογές Υπολογιστών Κωδικός Μαθήματος: 2890 Κωδικός Διαφανειών: MKT130 Καθηγητής Νίκος Λορέντζος Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών Τμήμα.
ΤΕΧΝΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΚΑΙ ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΜΕ Η/Υ. Τι είναι το λογισμικό CAD ? Είναι η σχεδίαση με τη βοήθεια του Η/Υ ή όπως έχει επικρατήσει διεθνώς με το ακρώνυμο:
Συνεδρία 8 Εννοιολογική Χαρτογράφηση
Τμήμα Εφαρμοσμένης Πληροφορικής και Πολυμέσων Εργαστήριο Ρομποτικής
Τεχνολογία και Εκπαίδευση - Τεχνολογικά μέσα (1)
στην Επιστήμη των Υπολογιστών Κωδικός Διαφανειών: MKT110
Κωδικός Διαφανειών: MKT119
Πολυμέσα και Υπερμέσα στη Διδασκαλία και τη Μάθηση
ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ
ΕΝΟΤΗΤΑ 1 – Κεφάλαιο 3: Πολυμέσα
ΕΝΟΤΗΤΑ 1 – Κεφάλαιο 3: Πολυμέσα
Βάσεις Δεδομένων & Έμπειρα Συστήματα
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΕΝΟΤΗΤΑ 1 – Υλικό, Λογισμικό και Εφαρμογές
Διανυσματικές Εικόνες
«Τα ψηφιακά εργαλεία στη διδακτική πράξη»
Ονοματεπώνυμο : ………………………. Τμήμα : Β…. α ή β
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΠΟΛΥΜΕΣΙΚΗΣ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ
Δομικα στοιχεια πολυμΕσων
Ονοματεπώνυμο : Χρυσούλα Αγγελοπούλου Καθηγήτρια Πληροφορικής
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass
ΠΟΛΥΜΕΣΑ Μαρία Φερεντίνου. Mία εφαρμογή στον υπολογιστή χαρακτηρίζεται ως εφαρμογή πολυμέσων, όταν:  Συνδυάζει διάφορες μορφές αναπαράστασης της πληροφορίας.
Περιβάλλον εργασίας του διαδραστικού πίνακα
Γραφικά Γραφικά είναι: Οι γραφικές παραστάσεις Τα διαγράμματα
Μεταγράφημα παρουσίασης:

στην Επιστήμη των Υπολογιστών Κωδικός Διαφανειών: MKT110 Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών Γενικό Τμήμα Εργαστήριο Πληροφορικής Εισαγωγή στην Επιστήμη των Υπολογιστών Κωδικός Μαθήματος: 2895 Κωδικός Διαφανειών: MKT110 Καθηγητής Νίκος Λορέντζος

(Κείμενο- Εικόνα - Ήχος – Βίντεο) Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών Γενικό Τμήμα Εργαστήριο Πληροφορικής 8. Πολυμέσα (Κείμενο- Εικόνα - Ήχος – Βίντεο) Πολλαπλά μέσα, που διεγείρουν κυρίως τις αισθήσεις οράσεως, ακοής, αφής. Καθηγητής Νίκος Λορέντζος

Απλό Κείμενο Κείμενο με γραμμική δομή Δομή Quantum computer A quantum computer is a device for computation that makes direct use of quantum mechanical phenomena, such as superposition and entaglement, to perform operations on data. The basic principle behind quantum computation is that quantum properties can be used to represent data and perform operations on these data. A theoretical model is the quantum Turing machine, also known as the universal quantum computer. Although quantum computing is still in its infancy, experiments have been carried out in which quantum computational operations were executed on a very small number of qbits (quantum bit). Δομή ΚΕΙΜΕΝΟ

Απλό Κείμενο Κείμενο με δενδροειδή δομή Quantum computer Κείμενο με δενδροειδή δομή Quantum computer A quantum computer is a device for computation that makes direct use of quantum mechanical phenomena, such as superposition and entanglement, to perform operations on data. The basic principle behind quantum computation is that quantum properties can be used to represent data and perform operations on these data. A theoretical model is the quantum Turing machine, also known as the universal quantum computer. Although quantum computing is still in its infancy, experiments have been carried out in which quantum computational operations were executed on a very small number of qubits (quantum bit).

Δομή Υπερκειμένου Κόμβοι Σύνδεσμοι ΚΕΙΜΕΝΟ KEIMENO Quantum computer A quantum computer is a device for computation that makes direct use of quantum mechanical phenomena, such as superposition and entanglement, to perform operations on data. ΚΕΙΜΕΝΟ Εφαρμογές: Ψηφιακό κείμενο στο διαδίκτυο

ΓΡΑΦΙΚΑ (GRAPHICS) Εικόνες διαφόρων μορφών όπως - φωτογραφίες, - διαγράμματα, - σχέδια (σταθερά και κινούμενα)

Εικόνα Εικονοστοιχείο (pixel): Η ελάχιστη ποσότητα οπτικής πληροφορίας που μπορεί να εμφανισθεί στην οθόνη. Κάθε εικονοστοιχείο αναπαριστά ένα χρώμα ή μια απόχρωση. Όλα μαζί τα εικονοστοιχεία σχηματίζουν την εικόνα. Εικόνες Η/Υ: Χαρτογραφικές και Διανυσματικές

Χαρτογραφική ή Ψηφιογραφική Εικόνα Αποτελείται από κουκίδες σταθερών γεμισμάτων. Ολόκληρη η εικόνα είναι ένα σώμα, δεν αποτελείται από επί μέρους αντικείμενα. Περιορισμένη τροποποίηση των επιμέρους στοιχείων της εικόνας. Αλλαγή της ανάλυσης της οθόνης ή αύξηση του μεγέθους της εικόνας προκαλεί παραμορφώσεις.

Διανυσματική Εικόνα Αποτελείται από σύνολο γραμμών και γεμισμάτων (δεν σχηματίζεται από κουκίδες χαρτογραφικής μορφής). Βασίζεται σε ειδικά μαθηματικά μοντέλα σχεδίασης. Για απαιτητικές εφαρμογές Δυνατότητα εύκολης τροποποίησης της εικόνας Δυνατότητα μεγέθυνσης εικόνας, χωρίς παραμορφώσεις Μικρό μέγεθος αρχείου

Κατηγορίες Προγραμμάτων Γραφικών Χαρτογραφικού Σχεδίου: Απλά προγράμματα ζωγραφικής, συνήθως περιορισμένων δυνατοτήτων. Εισαγωγικά εκπαιδευτικά εργαλεία Διανυσματικού Σχεδίου: Αυξημένων δυνατοτήτων, επαγγελματικά (για γραφίστες)

Κατηγορίες Προγραμμάτων Γραφικών Εκδόσεων Γραφείου: Ενσωμάτωση γραφικών σε κείμενα (εφημερίδες, περιοδικά, βιβλία) Σχεδίασης: Διανυσματικά, για μηχανικούς κλπ Παρουσίασης: Για προβολές και παρουσιάσεις σε αίθουσες εκπαιδεύσεως και συνεδριάσεων. Επεξεργασίας Εικόνας Κίνησης: Συνένωση καρέ εικόνων, για απόδοση κίνησης.

Προγράμματα Επεξεργασίας Εικόνας Ήχου Βίντεο

Πολυμέσα Πολλαπλά μέσα, που διεγείρουν κυρίως τις αισθήσεις οράσεως, ακοής, αφής. Χρήση σε κείμενο, εικόνα, βίντεο, ήχος Δομή - Γραμμική (Σειριακή) - Δενδροειδής

Γραμμική (Σειριακή) Δομή ΚΕΙΜΕΝΟ ΗΧΟΣ EIKONA ΒΙΝΤΕΟ Απλές εφαρμογές πολυμέσων, όπως στα βιβλία

Δενδροειδής Δομή ΚΕΙΜΕΝΟ ΕΙΚΟΝΑ BINTEO KEIMENO ΒΙΝΤΕΟ ΗΧΟΣ ΚΕΙΜΕΝΟ Εφαρμογές: Σε ψηφιακό κείμενο, παρουσιάσεις, στο διαδίκτυο