Κριτική Σκέψη.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΙΣΑΓΩΓΗ Στη διδακτική διαδικασία ο διδάσκων θέτει στόχους, στη συνέχεια μεριμνά για την επίτευξή τους και τέλος αξιολογεί το έργο του, το υλικό.
Advertisements

Learning to Learn Το σχέδιο αυτό χρηματοδοτήθηκε με την υποστήριξη της Ευρωπαϊκής Επιτροπής. Η παρούσα δημοσίευση(ανακοίνωση) δεσμεύει μόνο τον συντάκτη.
The riverside school DESING FOR CHANGE Greece 2011 ΑΙΣΘΑΝΟΜΑΙ ΦΑΝΤΑΖΟΜΑΙ ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΕΦΑΡΜΟΖΩ ΜΟΙΡΑΖΟΜΑΙ Μια απλή διαδικασία που αποτελείται.
ΛΗΨΗ ΑΠΟΦΑΣΗΣ Ο σύγχρονος άνθρωπος πρέπει συνεχώς να αποφασίζει και να ελίσσεται σε διαρκώς μεταβαλ .κόσμο.Έχει μεγαλύτερο εύρος επιλογών.
Προσωπικές δεξιότητες
Εξατομικευμένα Εκπαιδευτικά Προγράμματα Στήριξης μαθητών/τριών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ή και αναπηρία Πηλείδου Κωνσταντίνα Σχολική Σύμβουλος ΕΑΕ.
Γιατί να μελετούμε Ιστορία;
ΦΑΣΕΙΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ Προσδιορισμός του διδακτικού στόχου, των κριτηρίων και των στοιχείων της αξιολόγησης Επιλογή της τεχνικής Ερμηνεία των πληροφοριών Αποτύπωση.
Γνωστικά εργαλεία είναι: οι εκπαιδευτικές εφαρμογές των Τ. Π. Ε
Η αξιολόγηση των σχολικών βιβλίων Κοινωνικών Επιστημών της Πέμπτη τάξης Akdoğan Dr. Fazıl Küçük Τάξη 5 Rabiya Mentes.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΣΥΛΛΟΓΙΚΗΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗΣ ΑΝΑΤΑΞΗΣ ΤΗΣ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ ΣΤΗΝ ΕΥΡΥΤΑΝΙΑ ΔΡΑΣΗ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ● Η δράση της συμβουλευτικής περιλαμβάνει όλες εκείνες.
Μοντέλο Διδασκαλίας Φυσικών Επιστήμων, για την Υποχρεωτική Εκπαίδευση, στην Κατεύθυνση της Ανάπτυξης Γνώσεων και Ικανοτήτων. Π. Κουμαράς.
Διαχείριση εργασιακού άγχους στην EDUCACONSULT M&J Consulting Παρντουμπίτσε, Δημοκρατία της Τσεχίας
Διατύπωση Λειτουργικού Ορισμού
Learning to Learn Το σχέδιο αυτό χρηματοδοτήθηκε με την υποστήριξη της Ευρωπαϊκής Επιτροπής. Η παρούσα δημοσίευση(ανακοίνωση) δεσμεύει μόνο τον συντάκτη.
Αξιολόγηση στη φυσική αγωγή
ΕΠΙΛΥΣΗ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Εξερευνώντας το πρότυπο (συναίσθημα, περιεχόμενο, αποτελέσματα) για τη διευκόλυνση της ανατροφοδότησης πολλαπλών πηγών Ομάδα Χάβαρη Χριστιάνα Καρασμάνη.
1 ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΒΙΒΛΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ Αναζητώντας πρότυπα αλληλεπίδρασης χρηστών για ψηφιακές βιβλιοθήκες Εργασία στο Μάθημα: Ψηφιακές.
Το λογισμικό wiki παρέχει τη δυνατότητα στα μέλη μιας ομάδας χρηστών, να καταθέτουν ισότιμα τη συμβολή τους (ιδέες, φωτογραφίες, πηγές κ.α.) στην παραγωγή.
Σεμινάριο Διδακτικής των Φυσικών Επιστημών στο πλαίσιο του μαθήματος ΕΠΑ 429: Σχολική Εμπειρία Μάριος Παπαευριπίδου – Δήμητρα Χατζηχαμπή Ειδικό Εκπαιδευτικό.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΑ ΥΠΕΡ ΤΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ Η αξιολόγηση του έργου των εκπαιδευτικών προσφέρει τη δυνατότητα: Να βελτιωθεί η ποιότητα του εκπαιδευτικού συστήματος,
ΨΗΦΙΑΚΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ
ΟΜΙΛΟΣ ΡΗΤΟΡΙΚΗΣ Καλλιέργεια του προφορικού λόγου σε συνδυασμό με την ανάπτυξη της κριτικής και δημιουργικής σκέψης Καλλιέργεια επικοινωνιακών δεξιοτήτων.
ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ: ΣΤΟΧΟΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΣΧΟΛΕΙΩΝ
Γεωργιάδης Μιχάλης ΣΣ Φιλολόγων. Αφετηρία: α)από τη μικρή ομάδα στη μεγάλη και από τη μεγάλη στην ολομέλεια) β) διαμόρφωση μόνο μιας ομάδας στην οποία.
H εφαρμογή της ομαδοσυνεργατικής διδασκαλίας στα φιλολογικά μαθήματα Γεωργιάδης Μιχάλης ΣΣ Φιλολόγων.
Δεύτερη συνάντηση Μάχιμων Εκπαιδευτικών ΚΥΠΡΙΑΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ.
Communication in Mother Tongue Το σχέδιο αυτό χρηματοδοτήθηκε με την υποστήριξη της Ευρωπαϊκής Επιτροπής. Η παρούσα δημοσίευση(ανακοίνωση) δεσμεύει μόνο.
Μοντέλο Διδασκαλίας Φυσικών Επιστήμων, για την Υποχρεωτική Εκπαίδευση, στην Κατεύθυνση της Ανάπτυξης Γνώσεων και Ικανοτήτων. Π. Κουμαράς.
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΟΔΗΓΟΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΝΕΩΝ ΑΝΑΛΥΤΙΚΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΜΕΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.
3/4/2015Μαθηματικές έννοιες και Φυσικές Επιστήμες 1 ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ Συνάντηση 5η.
Διδακτική προσέγγιση βασισμένη σε δραστηριότητες αξιοποιώντας το διαδίκτυο.
Γίνε δραστήριος φοιτητής! Απόκτησε εμπειρίες- δεξιότητες! Ξεκίνησε την καριέρα σου σήμερα! Τρίτη 17/3/2015, ΚΕ.Δ.Ε.Α. Κική Ματσούκα Σύμβουλος Σταδιοδρομίας,
Διοίκηση Ανθρώπινων πόρων Ενότητα 6&7: Επιλογή Εργαζομένων Αθανάσιος Κουστέλιος Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ.
«Φυσικές Επιστήμες και Περιβαλλοντική Εκπαίδευση: Βιβλιογραφική επισκόπηση και ζητήματα που αναδύονται» Βασιλούδης Ιωάννης, Δάσκαλος, MSc Βιώσιμης Ανάπτυξης.
ΛΗΨΗ ΑΠΟΦΑΣΗΣ Ο σύγχρονος άνθρωπος πρέπει συνεχώς να αποφασίζει και να ελίσσεται σε διαρκώς μεταβαλ .κόσμο.Έχει μεγαλύτερο εύρος επιλογών.
Ένα Παιχνίδι Ρόλων στο Δημοτικό για τη Διδασκαλία των Διαδικασιών σε Logo Θωμάς Σκυλογιάννης Καθηγητής Πληροφορικής.
Δημόσια ή ανοικτή συζήτηση ή συζήτηση με ακρoατήριο (open forum) Είναι η οργανωμένη συζήτηση ενός αμφιλεγόμενου θέματος από μικρή ομάδα ατόμων, τα οποία.
Εισαγωγή στη Νοσηλευτική Επιστήμη Ενότητα 3: Νοσηλευτική Διεργασία. Κοτρώτσιου Ευαγγελία, Καθηγητής, Τμήμα Νοσηλευτικής, T.E.I. Θεσσαλίας.
Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΥΓΕΙΑΣ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ. Βήματα ανάπτυξης εκπαιδευτικού προγράμματος στην κοινότητα Εντοπισμός μιας ειδικής για ένα πληθυσμό ανάγκης για μάθηση.
Παρουσίαση Αξιολόγηση μαθητή και διδασκαλίας Κατσίρας Λεωνίδας, Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ 13, Νομικών- Πολιτικών Επιστημών Στερεάς Ελλάδας και Θεσσαλίας.
Παραδοτέο έργο : Προσαρμογή υλικού για τη διδασκαλία, εκμάθηση, πιστοποίηση της ελληνικής σε άτομα με αναπηρίες Η διδασκαλία, εκμάθηση, πιστοποίηση της.
ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΕΛΛΗ ΜΟΥΡΑΤΗ-ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ 1.
Κώστας Θεριανός, Δρ. Επιστημών της Αγωγής Το σχέδιο δράσης (project) και η σύνδεση του με την Επαγγελματική Συμβουλευτική.
Παρουσίαση Ερευνητικής εργασίας ομάδας 2
Συνέντευξη με νήπια.
Τα καινοτόμα χαρακτηριστικά του Διαδικτύου και η ευρεία του αποδοχή από τις νεαρές ηλικίες καλλιέργησαν την ιδέα της αξιοποίησής του ως ένα εργαλείο στην.
Αξιολόγηση στο νηπιαγωγείο
Μοντέλο Ωριαίας Διδασκαλίας
Διαχείρηση Έργων Πληροφορικής
Ανακαλυπτική μάθηση Γνώση προϊόν του μαθητή Διαδικασία ανακάλυψης η έρευνα για τον εντοπισμό του ακαθορίστου Μέσα από τα ερεθίσματα που του δίνει ο εκπαιδευτικός.
Υγεία και Ευεξία Μαθητών/τριών
Πορεία διδασκαλίας Στάδιο προετοιμασίας Στάδιο παρουσίασης
ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ ΚΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ
Κύρια βήματα της έρευνας Πρωτόκολλο έρευνας
Εναλλακτικές εφαρμογές αξιολόγησης
Α.ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΟΥ –ΑΝΑΓΝΩΣΤΟΠΟΥΛΟΥ ΑΝ.ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ ΚΟΙΝΟΤΙΚΗΣ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗΣ
Ερευνητική Εργασία στην Θεματική Ενότητα Κοινωνικές και Ανθρωπιστικές Επιστήμες με θέμα “Χάσμα Γενεών και Τεχνολογία”
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( PROJECT)
Εισήγηση Δρ. Δ. Δαποντας.
Διδασκαλία με την μέθοδο project
Πρακτική Άσκηση στην Δευτεροβάθμια εκπαίδευση
795. Πρακτική άσκηση σε σχολεία της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσησ
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ (30%)
Η σκέψη και πράξη του εκπαιδευτικού
Αξιολόγηση της επίδοσης ενός οργανισμού σε θέματα ασφάλειας
Σχεδιασμοί 1η παρέμβαση.
Διδάσκοντας με στόχο την κατανόηση ΄ Δρ. Μ. Λάτση – ΠΕ 70
Διδάσκοντας με στόχο την κατανόηση ΄ Δρ. Μ. Λάτση – ΠΕ 70
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Κριτική Σκέψη

Δραστηριότητα: Πέτρα ή φτερό; Σημειώσεις για τους εκπαιδευτές: Εξηγήστε τους ότι είναι η εισαγωγή στην κριτική σκέψη (και αυτή είναι μια δραστηριότητα που σπάει τον πάγο) και έχει ως στόχο να τους προκαλέσει να σκεφτούν κριτικά, ενώ τους ζητάτε να κάνουν επιλογές και να εξηγήσουν γιατί έκαναν την εκάστοτε επιλογή.

Αποφθέγματα για την Κριτική σκέψη… «Το σημαντικό πράγμα είναι να μην σταματήσεις να κάνεις ερωτήσεις.» - Albert Einstein «Είναι χαρακτηριστικό του καλλιεργημένου μυαλού να μπορεί να απολαύσει μια ιδέα χωρίς να την αποδεχθεί.» – Aristotle «Αν υπήρχε μια δεξιότητα ζωής που ο καθένας στον πλανήτη θα χρειαζόταν, θα ήταν η ικανότητα να σκέφτεται αντικειμενικά» - Josh Lanyon

Ορίζοντας την Κριτική Σκέψη να αποφασίζεις με ορθολογικό τρόπο τι να πιστεύεις και τι όχι (Norris 1985); η ικανότητα των σκεπτόμενων ατόμων να αναλαμβάνουν την ευθύνη των σκέψεών τους (Elder&Paul 1994); μια ενεργή, πνευματική διαδικασία όπου το άτομο θα παρατηρεί, θα αναλύει και θα εξετάζει προσεκτικά τη νέα γνώση και θα την ενσωματώνει στην τωρινή του αντίληψη. Σημειώσεις για τους εκπαιδευτές: Η κριτική σκέψη είναι μια διαδικασία πολλαπλών βημάτων. Έχουν διατυπωθεί πολλοί ορισμοί της κριτικής σκέψης κατά το πέρασμα των χρόνων. Κριτική σκέψη είναι να αποφασίζεις με ορθολογικό τρόπο τι να πιστεύεις και τι όχι. Αν το δούμε σφαιρικά, η κριτική σκέψη είναι μια πνευματική διαδικασία μέσω της ομιλίας, ή μια διαδικασία σκέψης που μας επιτρέπει να μελετήσουμε προσεκτικά τα προβλήματα. Η κριτική σκέψη μπορεί να εφαρμοστεί σε ποικίλες εκπαιδευτικές πλατφόρμες, όπως διάβασμα, γραπτή εργασία και συζητήσεις.

Κριτική Σκέψη – Γιατί είναι σημαντική; Η κριτική σκέψη ενισχύει τις γλωσσικές και διαλεκτικές ικανότητες Η κριτική σκέψη προάγει τη δημιουργικότητα.  Η κριτική σκέψη είναι σημαντική για την αντανάκλαση του εαυτού.  Η καλή κριτική σκέψη είναι το θεμέλιο για την επιστήμη και για μια ελεύθερη δημοκρατική κοινωνία.  Σημειώσεις για τους εκπαιδευτές: Σε αυξημένη βάση, όλο και περισσότεροι εργοδότες δεν αναζητούν υπαλλήλους με υψηλά εξειδικευμένες ακαδημαϊκές ικανότητες αλλά εκείνους που διαθέτουν την ικανότητα να σκέφτονται αποτελεσματικά. Οι υπάλληλοι οι οποίοι λύνουν προβλήματα, λαμβάνουν σημαντικές λογικές αποφάσεις, συγκεντρώνουν και αναλύουν πληροφορίες αποτελεσματικά, είναι αυτοί που ζητούνται στη σημερινή εποχή για τις περισσότερες κενές θέσεις.  

Η ικανότητα της κριτικής σκέψης βοηθάει: Τι σκοπό εξυπηρετεί; Η ικανότητα της κριτικής σκέψης βοηθάει: να θέτουμε ουσιώδεις ερωτήσεις και προβληματισμούς, να τους διατυπώνουμε ξεκάθαρα, να συγκεντρώνουμε και να αξιολογούμε τις σχετικές πληροφορίες να εξετάζουμε ένα θέμα από όλες τις πλευρές να εξάγουμε λογικά συμπεράσματα να συγκρατούμε την μεροληψία ή την προκατάληψη να σκεφτόμαστε ανοιχτόμυαλα και να επικοινωνούμε αποτελεσματικά με τους άλλους Σημειώσεις για τους εκπαιδευτές: Η κριτική ικανότητα είναι μια σημαντική ικανότητα για την προβολή κάθε ατόμου, αφού απαιτείται στο χώρο εργασίας. Τα άτομα που σκέφτονται κριτικά θέτουν ουσιώδεις ερωτήσεις και προβληματισμούς, τους διατυπώνουν ξεκάθαρα, συγκεντρώνουν και αξιολογούν τις σχετικές πληροφορίες, χρησιμοποιούν αφηρημένες ιδέες, σκέφτονται με «ανοιχτό» μυαλό και επικοινωνούν αποτελεσματικά με τους άλλους.

Ιστορία «Ήξερα ότι ήρθες από το Αφγανιστάν» Σημειώσεις για τους εκπαιδευτές: Παρακαλώ ανατρέξτε στο εγχειρίδιο για την ιστορία

Να χτίσουμε και να θέσουμε σε εφαρμογή ικανότητες κριτικής σκέψης. Σκοποί της ενότητας Να αντιληφθούμε τι είναι η κριτική σκέψη, και γιατί είναι μια ικανότητα σημαντική να κατέχει κανείς κατά την αναζήτηση εργασίας. Να χτίσουμε και να θέσουμε σε εφαρμογή ικανότητες κριτικής σκέψης. Να βελτιώσουμε την ικανότητα κριτικής αξιολόγησης των πληροφοριών έξω από τον εαυτό μας και να κάνουμε ακριβή εκτίμηση συγκεκριμένης περίστασης ή επίδοσης. Σημειώσεις για τους εκπαιδευτές: Εξηγήστε στην ομάδα ότι με την ολοκλήρωση της ενότητας, θα έχουν αποκτήσει μια σειρά ικανοτήτων στην κριτική σκέψη και στη βασική λογική. Θα μπορούν να προβάλουν την ικανότητα να αναγνωρίζουν και να αναλύουν κριτικά επιχειρήματα που παρουσιάζονται σε καθημερινά και ακαδημαϊκά πλαίσια.

Υπο-ικανότητες Σχεδιασμός και λήψη αποφάσεων Αιτιολογημένη Σκέψη Μετάγνωση/ δεξιότητες αντανακλαστικής σκέψης Θεώρηση και αξιολόγηση διαφορετικών απόψεων Ανοιχτό πνεύμα Σκόπιμη, αντανακλαστική κρίση Αυτορρύθμιση Αιτιολογημένη Σκέψη Επίλυση Προβλημάτων Δίκαιη Αξιολόγηση Ενημερωμένες Κρίσεις Δεξιότητες τεκμηρίωσης Εννοιολογική ανάπτυξη Διατύπωση και διερεύνηση απόψεων Σημειώσεις για τους εκπαιδευτές: Εξηγήστε στην ομάδα ότι κατά τη διάρκεια αυτού του μαθήματος, θα συμμετέχουν σε διάφορες δραστηριότητες προκειμένου να βοηθηθούν στην εναρμόνιση διαφορετικών υπο-ικανοτήτων της κριτικής σκέψης οι οποίες είναι όλες εξίσου σημαντικές στην εύρεση εργασίας.

Δραστηριότητα 1: Γνώρισε την πηγή σου! Σημειώσεις για τους εκπαιδευτές: Το να είναι κανείς σε θέση να αξιολογήσει τις πηγές της πληροφόρησής του είναι σημαντικό για την ικανότητά του να σκέφτεται κριτικά. Παρ’ όλα αυτά, η αξιολόγηση της νομιμότητας και της σχετικότητας μιας πηγής απαιτεί δεξιότητες κριτικής σκέψης από μόνη της. Αυτή η άσκηση βοηθά να καταλάβει κανείς τα εργαλεία που χρειάζεται ώστε να αξιολογήσει δεόντως μια πηγή και από εκείνο το σημείο να αποφασίσει κατά πόσο είναι πολύτιμη ούτως ώστε να σκεφτεί περισσότερο κριτικά γύρω από ένα θέμα και να ενισχύσει την παιδεία και την ενημέρωσή του στα μέσα.

Δραστηριότητα 2: Έπαινος, Κριτική, ή Ανατροφοδότηση Σημειώσεις για τους εκπαιδευτές: Μπορείτε να ρωτήσετε τους συμμετέχοντες τις ακόλουθες ερωτήσεις οι οποίες αντανακλούν τη δραστηριότητα: Πώς αισθάνεστε όταν οι άλλοι κρίνουν/ επαινούν αυτό που κάνετε; Πώς αντιδράτε; Αντιδράτε διαφορετικά στην ανατροφοδότηση? Σκεφτείτε τη στιγμή που ασκήσατε κριτική/ επαινέσατε κάποιον. Τι συνέβη; Πως νιώσατε με την συγκεκριμένη κατάσταση;

Δραστηριότητα 3: POOCH: Πρόβλημα, δυνατότητες, εκροές και επιλογές Σημειώσεις για τους εκπαιδευτές: Η μέθοδος ‘POOCH’ είναι μια διαδικασία 5 βημάτων για την επίλυση προβλημάτων. Βοηθά στην επίλυση απλών προβλημάτων που παρουσιάζονται ως μελέτες περιπτώσεων και αποτελεί μια αποτελεσματική μέθοδο για προσεκτική εξέταση πιο περίπλοκων αποφάσεων. Το μοντέλο POOCH μας βοηθά να σκεφτόμαστε κριτικά. Είναι μια στρατηγική που βοηθά στη διευκρίνιση ζητημάτων χρησιμοποιώντας την λογική κατά την αξιολόγηση πληροφοριών.

Δραστηριότητα 4: Spect-actors for change Υποβάλλετε αίτηση για εργασία ως αχθοφόρος κουζίνας αλλά δεν λαμβάνετε καμία ειδοποίηση για συνέντευξη. Περνώντας από το εστιατόριο μπαίνετε να ρωτήσετε αν έλαβαν το βιογραφικό σας σημείωμα. Ο διευθυντής σας απαντά ότι όντως το έλαβε αλλά δέχονται μόνο άνδρες για τη συνέντευξη, καθώς κατά την εργασία απαιτείται να σηκώνει κανείς βάρη και επίσης το υπόλοιπο προσωπικό της κουζίνας είναι άνδρες και μια γυναίκα δεν θα ήταν κατάλληλη. Παρηγορητικά, ο διευθυντής λέει ότι θα κρατήσει το βιογραφικό σας σημείωμα στο αρχείο, σε περίπτωση που χρειαστούν κάποια σερβιτόρα στο μέλλον.

Δραστηριότητα 5: Petal Debate Σημειώσεις για τους εκπαιδευτές: Εξηγήστε στους συμμετέχοντες ότι αυτή η δραστηριότητα θα βοηθήσει: να δομήσουν ένα υποχρεωτικό επιχείρημα, επαναφέροντας την πολλαπλότητα των απόψεων, ιδεών, αντιδράσεων σχετικά με το αντικείμενο ώστε να εκφράσουν μια ομιλία. να αναπτύξουν τη γνώμη τους, διαφοροποιώντας την από τις απόψεις των άλλων. στην παρακίνηση του ατόμου και στη συγκεντρωτική σκέψη.

Σας ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σας.