ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΚΙΒΩΤΙΩΝ ΜΕΤΑΔΟΣΗΣ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ελληνογαλλική Σχολή ‘’Άγιος Παύλος’’
Advertisements

Ηλεκτρικός Αναμεικτήρας Χεριού
Παρουσίαση λειτουργίας εφαρμογής extra Διαχείριση Ταμείου
Ο Ηλεκτρονόμος Ο Ηλεκτρονόμος (Relay) είναι ένας μηχανικός διακόπτης, του οποίου οι επαφές ελέγχονται από έναν ηλεκτρομαγνήτη. Ο ηλεκτρονόμος είναι ένα.
(ΜΗΧΑΝΙΚΗ ΠΙΕΣΜΕΝΟΥ ΑΕΡΑ)
Παρουσίαση Εργοστάσιο κατασκευής αυτοκίνητων και μηχανήματα Ρομποτικής
Αρχή.
Μηχανές Εσωτερικής Καύσης
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΤΩΝ ΡΟΜΠΟΤ.
ΚΩΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΑΦΟΡΔΑΚΟΣ
Τεχνολογικές Ενότητες
Η ιστορία του αυτοκινήτου.
Μέρη Α/Γ οριζόντιου άξονα
ΜΗΧΑΝΗ ΕΣΩΤΕΡΙΚΗΣ ΚΑΥΣΗΣ
Ο Ηλεκτρονόμος Ο Ηλεκτρονόμος (Relay) είναι ένας μηχανικός διακόπτης, του οποίου οι επαφές ελέγχονται από έναν ηλεκτρομαγνήτη. Ο ηλεκτρονόμος είναι ένα.
Ηλεκτρονικά και Τεχνολογία Ελέγχου
Δεδομένα, Πληροφορίες και Ηλεκτρονικοί Υπολογιστές
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟΥΣ ΑΥΤΟΜΑΤΙΣΜΟΥΣ.
Ολοκληρωμένα κυκλώματα (ICs) (4 περίοδοι)
Κεφάλαιο 2 Το Εσωτερικό του υπολογιστή
ΟΜΑΔΑ: ΑΛΧΗΜΙΣΤΕΣ Α) Υδροηλεκτρική Ενέργεια Β) Πυρηνική Ενέργεια
Ανάπτυξη Πρωτοτύπου Λογισμικού
Διπλωματική Εργασία με θέμα:
Εισαγωγή στην Τεχνολογία
ΈΝΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ: ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΠΕΡΙΟΧΗ ΜΕΛΕΤΗΣ. Πιθανά σημεία προβληματισμού: Πώς μετέφερε αρχικά την τροφή του ο προϊστορικός άνθρωπος και ποιες δυσκολίες.
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ Ι
ΕΝΕΡΓΕΙΑ Όλες οι συσκευές που χρησιμοποιούμαι καθημερινά, από τις πιο μικρές ως τις πιο μεγάλες χρειάζονται ενέργεια, για να λειτουργήσουν .Χωρίς ενέργεια.
Φωτοβολταϊκό σύστημα Αποτελείται από ένα ή περισσότερα πάνελ φωτοβολταϊκών στοιχείων , μαζί με τις απαραίτητες συσκευές και διατάξεις για τη μετατροπή.
ΕΛΛΗΝΟΓΑΛΛΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΑΓΙΟΣ ΠΑΥΛΟΣ
ΕΡΓΑΣΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΗΛΕΚΤΡΙΚΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ
Επανάληψη Προηγούμενου Μαθήματος
Ισχύς ελκυστήρων μέρος 1ο
Ένας γεωργικός ελκυστήρας με 2 κινητήριους τροχούς εργάζεται σε καλλιεργημένο χωράφι με βαρύ έδαφος με ένα καλλιεργητή βαρέως τύπου πλάτους 2,6m που φέρει.
Ηλεκτρικές Μηχανές ΙΙ Εργαστήριο
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΕΡΓΑΣΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Σχολείο: 7ο Λύκειο Πάτρας Τμήμα: Α’1
ΣΥΓΧΡΟΝΟΙ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ.
Εναλλακτικά αυτοκίνητα. Αυτοκίνητα με αέρια καύσιμα Τα καύσιμα που χρησιμοποιούν τα αυτοκίνητα αυτού του τύπου –υγραέριο, που είναι μίγμα προπανίου (30%)
ΗΛΕΚΤΡΟΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΑΥΤΟΜΑΤΙΣΜΟΥ
ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ ΣΥΝΕΧΟΥΣ ΡΕΥΜΑΤΟΣ
Η Συνολική Τάση εξ’ επαγωγής (Ηλεκτρεγερτική Δύναμη) του συνόλου των τυλιγμάτων μιας μηχανής συνεχούς ρεύματος ισούται με: C – Μια σταθερά διαφορετική.
ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΓΕΝΝΗΤΡΙΕΣ #1
ΠΡΩΤΗ ΓΕΝΙΑ(μέχρι το 1956). ΔΕΥΤΕΡΗ ΓΕΝΙΑ ( ) Εφευρέθηκε η κρυσταλλοτρίοδος (γνωστή ως τρανζίστορ) που αντικατέστησε την λυχνία. Αποτέλεσμα:
ΨΑΡΕΛΛΗΣ ΑΝΤΩΝΗΣ ΑΝΕΜΟΓΕΝΝΗΤΡΙΕΣ Ανανεώσιμες πηγές ενέργειας Πως λειτουργούν ? Πως λειτουργούν ? Πως λειτουργούν ? Τι ενέργεια δίνουν ? Αιολικα παρκα!!
Κεφάλαιο 3 Κύκλος λειτουργίας των Μ.Ε.Κ. Μηχανισμός Εμβόλου-Διωστήρα-Στροφαλοφόρου άξονα ΣΑΛΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ MSc in Management and Information Systems Μηχανολόγος.
ΥΒΡΙΔΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ. ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ Βασικές πληροφορίες Πλεονεκτήματα Μειονεκτήματα Ιστορική αναδρομή Χάρτης εννοιών Σχετικό βίντεο EXCEL Ερωτήσεις.
ΑΝΑΛΥΣΗ ΗΛΕΚΤΡΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΩΝ Σ.Ρ. Πέτρος Μανουσαρίδης Επιβλέπων: Δρ. Δημήτριος Καλπακτσόγλου.
ΙΑΣΩΝ ΓΕΡΜΑΝΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΧΡΗΣΤΟΥ
ΣΤΟΧΟΣ : Ο μαθητής να μπορεί να
Όνομα: Σεβδαλής Κυριάκος
Ξεκίνημα ηλεκτροκινητήρα με σύστημα Αστερο-Τριγώνου (Υ-Δ) για εκκίνηση
ΑΝΕΜΟΓΕΝΝΗΤΡΙΕΣ ΜΠΟΥΡΟΥΔΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ.
Νέος κινητήρας πετρελαίου
ΑΝΕΜΟΓΕΝΝΗΤΡΙΑ ΤΣΙΑΚΑΛΟΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ.
Υδραυλικά Υδραυλικό σύστημα P F C (Εμβολοφόρα αντλία)
Ο τρόπος λειτουργίας και τα σημαντικότερα μέρη του διαστημοπλοίου
Ηλεκτρονικά Ισχύος Κωνσταντίνος Γεωργάκας.
Πληροφοριακά συστήματα συντήρησης εξοπλισμού
ΕΛΛΗΝΟΓΑΛΛΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΠΕΙΡΑΙΑ Ο ΑΓΙΟΣ ΠΑΥΛΟΣ
ΔΟΜΙΚΕΣ ΜΗΧΑΝΕΣ Οδυσσέας Μανωλιάδης.
ΚΙΒΩΤΙΟ ΜΗΧΑΝΙΚΟ ΣΥΓΧΡΟΝΙΖΕ
Ηλεκτρική σκούπα S SEB 217 Προϊοντικά χαρακτηριστικά
ΚΙΒΩΤΙΟ FULL-POWERSHIFT ZTX
ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΔΙΒΑΘΜΙΟΥ ΘΡΥΜΜΑΤΙΣΤΗ ΚΛΑΔΙΩΝ
Ηλεκτρικές Μηχανές Κωνσταντίνος Γεωργάκας.
Υδροηλεκτρική Ενέργεια
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ Τ.Ε ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΚΑΙ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΙΚΗ ΜΕΛΕΤΗ ΑΝΤΟΧΗΣ ΔΙΚΟΛΟΝΟΥ ΑΝΥΨΩΤΙΚΟΥ.
Έλεγχος Ηλεκτρικών Μηχανών με την χρήση διακοπτικών κυκλωμάτων DC/DC
ΣΧΟΛΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΩΝ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΙΑΣ
Κλειούσης Ε. Ελευθέριος
Ηλεκτρονικός Έλεγχος και Αυτοματισμοί σε Σύγχρονα Κιβώτια Ταχυτήτων
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΚΙΒΩΤΙΩΝ ΜΕΤΑΔΟΣΗΣ ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΟΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΚΙΒΩΤΙΟ ΜΕΤΑΔΟΣΗΣ Σκοπός ενός κιβωτίου μετάδοσης είναι η μεταφορά της ιπποδύναμης από τον κινητήρα μέσω του διαφορικού στους τροχούς, καθώς και στις υπόλοιπες λειτουργίες (ΡΤΟ, τροχαλίες) Η μεταφορά της ιπποδύναμης γίνεται με αυξομείωση των στροφών και της ροπής που δίνει ο κινητήρας ώστε το μηχάνημα να αποκτήσει την κατάλληλη ταχύτητα και ροπή που χρειάζεται για την εργασία που κάνει. Μεταξύ κινητήρα και κιβωτίου μετάδοσης, παρεμβάλλεται συμπλέκτης, για να διακόπτει και να επαναφέρει την κίνηση από τον κινητήρα στο κιβώτιο. 2. ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ ΑΠΌ ΈΝΑ ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΚΙΒΩΤΙΟ ΜΕΤΑΔΟΣΗΣ Δυνατότητα γρήγορης και εύκολης επιλογής της κατάλληλης ταχύτητας για την αντίστοιχη εργασία. Δυνατότητα επιλογής πολλών ταχυτήτων, για την επιλογή της καταλληλότερης ταχύτητας για κάθε εργασία Άνεση και ασφάλεια χειρισμού Οικονομική λειτουργία και μεγάλη απόδοση Αξιοπιστία, μεγάλη διάρκεια ζωής και ευκολία στην συντήρηση και στις επισκευές Χαμηλή κατανάλωση ιπποδύναμης κατά την μετάδοσή της στους τροχούς Κατάλληλη στιβαρότητα και αντοχή γιατί αποτελεί μέρος του κορμού του μηχανήματος και στηρίζει τόσο τον κινητήρα όσο και το πίσω διαφορικό και τους τροχούς

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΚΙΒΩΤΙΩΝ ΜΕΤΑΔΟΣΗΣ 3. ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΗΣ ΜΗΧΑΝΟΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΓΡΟΤΙΚΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ Η εξέλιξη της μηχανικής καλλιέργειας και η ανάπτυξη της αγροτικής τεχνολογίας έγιναν παράλληλα και μαζί εξελίχθηκαν και τα συστήματα μετάδοσης κίνησης. Η εξελίξεις αυτές έγιναν σταδιακά και βήμα-βήμα με σκοπό να καλύψουν τις αυξανόμενες ανάγκες παραγωγής αγροτικών προϊόντων και τροφίμων, την ανάγκη καλλιέργειας νέων εδαφών και την ανάπτυξη νέων μεθόδων καλλιέργειας. 4. ΒΑΣΙΚΑ ΣΤΑΔΙΑ ΤΗΣ ΕΞΕΛΙΞΗΣ ΤΩΝ ΚΙΒΩΤΙΩΝ ΜΕΤΑΔΟΣΗΣ 1ο Στάδιο: Μηχανικό κιβώτιο βασικό (χωρίς συγχρονιζέ),με μηχανικό συμπλέκτη ξηρού δίσκου. 2ο Στάδιο: Μηχανικό κιβώτιο συγχρονιζέ με μηχανικό συμπλέκτη ξηρού δίσκου 3ο Στάδιο: Semi-Powershift. Χωρίς κύριο συμπλέκτη- Αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων με υδροδυναμική σύμπλεξη (Powershift) σε συνδυασμό με συγχρονιζέ κιβώτιο βαθμίδων (γκρουπ) 4ο Στάδιο: Full-Powershift. Χωρίς κύριο συμπλέκτη - Πλήρως αυτόματο κιβώτιο υδροδυναμικής σύμπλεξης (Powershift) 5ο Στάδιο: CVT ή IVT. Χωρίς κύριο συμπλέκτη-Ολοκληρωμένο αυτόματο κιβώτιο μηχανοϋδραυλικής ανάμιξης με συνεχή μεταβολή ταχύτητας. 5. ΕΙΔΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΜΕΤΑΔΟΣΗΣ Υδροστατικά συστήματα μετάδοσης Υδραυλικοί μετατροπείς ροπής (Torque Converter)

ΚΙΒΩΤΙΟ ΜΗΧΑΝΙΚΟ ΣΥΓΧΡΟΝΙΖΕ Ρεβέρσα Συγχρονιζέ 3 γκρουπ 5 ταχύτητες Κύριος Συμπλέκτης Έρπουσες

ΚΙΒΩΤΙΟ ΜΗΧΑΝΙΚΟ ΣΥΓΧΡΟΝΙΖΕ Ρεβέρσα Συγχρονιζέ 3 γκρουπ 5 ταχύτητες Κύριος Συμπλέκτης Έρπουσες Πρώτη ταχύτητα 1ο γκρουπ

ΚΙΒΩΤΙΟ ΜΗΧΑΝΙΚΟ ΣΥΓΧΡΟΝΙΖΕ Ρεβέρσα Συγχρονιζέ 3 γκρουπ 5 ταχύτητες Κύριος Συμπλέκτης Έρπουσες Όπισθεν 2η ταχύτητα Μεσαίο γκρουπ 22

ΚΙΒΩΤΙΟ ΜΗΧΑΝΙΚΟ ΣΥΓΧΡΟΝΙΖΕ Ρεβέρσα Συγχρονιζέ 3 γκρουπ 5 ταχύτητες Κύριος Συμπλέκτης Έρπουσες Κίνηση ΡΤΟ

ΚΙΒΩΤΙΟ ΜΗΧΑΝΙΚΟ ΣΥΓΧΡΟΝΙΖΕ Ρεβέρσα Συγχρονιζέ 3 γκρουπ 5 ταχύτητες Κύριος Συμπλέκτης Έρπουσες Κίνηση εμπρός διαφορικού

ΚΙΒΩΤΙΟ ΜΗΧΑΝΙΚΟ ΣΥΓΧΡΟΝΙΖΕ ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΜΗΧΑΝΙΚΟΥ ΣΥΓΧΡΟΝΙΖΕ ΚΙΒΩΤΙΟΥ ΜΕΤΑΔΟΣΗΣ Κατασκευή μόνο από μηχανικά εξαρτήματα και είναι απλής τεχνολογίας Σχετικά χαμηλού κόστους κατασκευής Δυνατότητα μετάδοσης υψηλών ροπών σε χαμηλές στροφές Δυνατότητα διάγνωσης βλαβών και εκτέλεσης επισκευών με περιορισμένες τεχνικές γνώσεις Μικρές απώλειες ισχύος κατά την μετάδοση της ισχύος στους τροχούς Δυνατότητα χρήσης χαμηλής ποιότητας λιπαντικών Απλό σύστημα ελέγχου της λειτουργίας τους ΜΕΙΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΜΗΧΑΝΙΚΟΥ ΣΥΓΧΡΟΝΙΖΕ ΚΙΒΩΤΙΟΥ ΜΕΤΑΔΟΣΗΣ Μπορούν να μεταδώσουν περιορισμένη ισχύ Χρειάζεται να έχουν μηχανικό συμπλέκτη που μεταφέρει χαμηλές ροπές και έχει αυξημένες τριβές και φθορά Έχουν περιορισμένες επιλογές ταχυτήτων με συνέπεια αντιοικονομική λειτουργία Λόγω της διακοπής της κίνησης (με τον συμπλέκτη) για κάθε αλλαγή ταχυτήτων, καταναλώνουν μεγάλη ενέργεια για να επανακτήσουν την τελική ισχύ Για την αλλαγή ταχυτήτων χρησιμοποιούμε λεβιέδες, φουρκέτες γρανάζια και άλλα κινούμενα μέρη, με συνέπεια θόρυβο, πρόωρες φθορές και συχνές ζημιές Η ανάστροφη κίνηση (ρεβέρσα) είναι επίσης μηχανική, αργή και με αυξημένες φθορές Είναι κουραστικές και αργές οι αλλαγές ταχυτήτων με τη χρήση λεβιέδων ιδίως για πολλές ώρες εργασίας

ΚΙΒΩΤΙΟ SEMI-POWERSHIFT Start Next Slide Τομέας Διαφορικού Τομέας ταχυτήτων Τομέας βαθμίδων Ενδιάμεσος Τομέας Ε Άξονας PTO Άξονας εμπρός διαφορικού Created by Paul Harper

Άξονας με δυο πολλαπλούς συμπλέκτες (powershift)

Αποσβεστήρας κραδασμών Απ ευθείας μετάδοση μέσω περιστροφικού αποσβεστήρα κραδασμών

ΚΙΒΩΤΙΟ SEMI-POWERSHIFT Νεκρά σύνδεση: Πρώτο Powershift Start Next Slide Νεκρά σύνδεση: Πρώτο Powershift Created by Paul Harper

ΚΙΒΩΤΙΟ SEMI-POWERSHIFT Εμπρός κίνηση: Πρώτο Powershift Next Slide Εμπρός κίνηση: Πρώτο Powershift Created by Paul Harper

ΚΙΒΩΤΙΟ SEMI-POWERSHIFT Εμπρός κίνηση: Πρώτο Powershift Next Slide Εμπρός κίνηση: Πρώτο Powershift Created by Paul Harper

ΚΙΒΩΤΙΟ SEMI-POWERSHIFT Εμπρός κίνηση: Δεύτερο Powershift Next Slide Εμπρός κίνηση: Δεύτερο Powershift Created by Paul Harper

ΚΙΒΩΤΙΟ SEMI-POWERSHIFT Εμπρός κίνηση: Δεύτερο Powershift Next Slide Εμπρός κίνηση: Δεύτερο Powershift Created by Paul Harper

ΚΙΒΩΤΙΟ SEMI-POWERSHIFT Εμπρός κίνηση: Τρίτο Powershift Next Slide Εμπρός κίνηση: Τρίτο Powershift Created by Paul Harper

ΚΙΒΩΤΙΟ SEMI-POWERSHIFT Εμπρός κίνηση: Τρίτο Powershift Next Slide Εμπρός κίνηση: Τρίτο Powershift Created by Paul Harper

ΚΙΒΩΤΙΟ SEMI-POWERSHIFT Εμπρός κίνηση : Τέταρτο Powershift Next Slide Εμπρός κίνηση : Τέταρτο Powershift Created by Paul Harper

ΚΙΒΩΤΙΟ SEMI-POWERSHIFT Εμπρός κίνηση : Τέταρτο Powershift Next Slide Εμπρός κίνηση : Τέταρτο Powershift Created by Paul Harper

ΚΙΒΩΤΙΟ SEMI-POWERSHIFT Όπισθεν: Τέταρτο Powershift Created by Paul Harper

ΚΙΒΩΤΙΟ SEMI-POWERSHIFT Όπισθεν: Τέταρτο Powershift Created by Paul Harper

ΚΙΒΩΤΙΟ SEMI-POWERSHIFT Νεκρά σύνδεση: Πρώτο Powershift Start Next Slide Νεκρά σύνδεση: Πρώτο Powershift Κίνηση PTO Created by Paul Harper

ΚΙΒΩΤΙΟ SEMI-POWERSHIFT Εμπρός κίνηση : Τέταρτο Powershift Next Slide Εμπρός κίνηση : Τέταρτο Powershift Κίνηση Εμπρός διαφορικού Created by Paul Harper

ΚΙΒΩΤΙΟ SEMI-POWERSHIFT

ΚΙΒΩΤΙΟ SEMI-POWERSHIFT 8th 7th 6th 5th 2nd ΚΙΒΩΤΙΟ SEMI-POWERSHIFT 3rd 4th Κιβώτιο ΧΤΧ με 8 Powershift σε κάθε γκρουπ 1st

Προοδευτική Σύμπλεξη XtraSpeed Με την αλλαγή γκρουπ επιλέγεται πάντοτε η πλησιέστερη ταχύτητα του επόμενου γκρουπ

ΚΙΒΩΤΙΟ SEMI-POWERSHIFT Με λιγότερους άξονες και λιγότερα κινούμενα μέρη γιατί δεν έχει φουρκέτες, συγχρονιστές, λεβιέδες κ.λ.π. και γιαυτό έχει μικρότερες φθορές και ζημιές Δεν έχει μηχανικό συμπλέκτη αλλά πολύδισκους υδραυλικούς συμπλέκτες, που μπορούν να μεταφέρουν τεράστιες ιπποδυνάμεις χωρίς πατιναρίσματα, υπερθερμάνσεις και φθορές Η σύμπλεξη των ταχυτήτων γίνεται υδραυλικά με πολύ μεγάλη ταχύτητα και η αλλαγή ταχύτητας γίνεται χωρίς πάτημα συμπλέκτη και χωρίς να διακοπεί η κίνηση και χωρίς να χάνεται ενέργεια Η αλλαγή πορείας (όπισθεν) γίνεται επίσης με πολύδισκους συμπλέκτες και γίνεται γρήγορα χωρίς κόπο Ο χειρισμός γίνεται με κουμπιά και διακόπτες, είναι άνετος και άκοπος για πολλές ώρες δουλειάς ΜΕΙΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΚΙΒΩΤΙΟΥ SEMI-POWERSHIFT Έχουν αυξημένο κόστος κατασκευής και απαιτούν υψηλότερης ποιότητας υλικά Η διάγνωση και η επισκευή τους απαιτεί εξειδικευμένα διαγνωστικά εργαλεία και εξειδικευμένους τεχνικούς Χρησιμοποιούνται κυρίως σε τρακτέρ μεγάλης ιπποδύναμης Το σύστημα χειρισμού και ελέγχου είναι ηλεκτρικό-υδραυλικό και ηλεκτρονικό και έχει μεγαλύτερες απαιτήσεις συντήρησης και διαχείρισης Έχουν μηχανικό τομέα βαθμίδων (γκρουπ) και η αλλαγή γκρουπ απαιτεί το πάτημα συμπλέκτη και διακόπτεται η κίνηση του τρακτέρ κατά την αλλαγή γκρουπ

ΚΙΒΩΤΙΟ FULL-POWERSHIFT ZTX Συμπλέκτης PTO Τομέας Powershift Συμπλέκτης 4WD

ΚΙΒΩΤΙΟ FULL-POWERSHIFT ZTX Full Powershift 18 x 8 Έρπουσες επιλογή 36 x 16 Έρπουσες μέχρι 600 μετ/ωρα

ΚΙΒΩΤΙΟ FULL-POWERSHIFT ZTX

ΚΙΒΩΤΙΟ FULL-POWERSHIFT ZTX 9 πακέτα συμπλεκτών ‘Βασικοί’ συμπλέκτες 1,2,R Ενδιάμεσοι A,B,C Συμπλέκτες γκρουπ L,M,H

ΚΙΒΩΤΙΟ FULL-POWERSHIFT ZTX Εμπρός Ταχύτητα 1 (1,A,L)

ΚΙΒΩΤΙΟ FULL-POWERSHIFT ZTX Εμπρός Ταχύτητα 1 (1,A,L) Ταχύτητα 2 (2,A,L)

ΚΙΒΩΤΙΟ FULL-POWERSHIFT ZTX Εμπρός Ταχύτητα 1 (1,A,L) Ταχύτητα 2 (2,A,L) Ταχύτητα 3 (1,B,L)

ΚΙΒΩΤΙΟ FULL-POWERSHIFT ZTX

ΚΙΒΩΤΙΟ FULL-POWERSHIFT ZTX Ομαδοποίηση ταχυτήτων με την αποσύμπλεξη Μόλις πατηθεί ο συμπλέκτης η ταχύτητα θα πέσει στο 13 Εάν το τρακτέρ σταματήσει η ταχύτητα θα παραμείνει 13 εκτός αν η ρεβέρσα κινηθεί στο ουδέτερο (νεκρό).

ΚΙΒΩΤΙΟ FULL-POWERSHIFT ZTX

ΚΙΒΩΤΙΟ FULL-POWERSHIFT Με λιγότερους άξονες και λιγότερα κινούμενα μέρη γιατί δεν έχει φουρκέτες, συγχρονιστές, λεβιέδες κ.λ.π. και γιαυτό έχει μικρότερες φθορές και ζημιές Δεν έχει μηχανικό συμπλέκτη αλλά πολύδισκους υδραυλικούς συμπλέκτες, που μπορούν να μεταφέρουν τεράστιες ιπποδυνάμεις χωρίς πατιναρίσματα, υπερθερμάνσεις και φθορές Η σύμπλεξη των ταχυτήτων γίνεται υδραυλικά με πολύ μεγάλη ταχύτητα και η αλλαγή ταχύτητας γίνεται χωρίς πάτημα συμπλέκτη και χωρίς να διακοπεί η κίνηση και χωρίς να χάνεται ενέργεια Η αλλαγή πορείας (όπισθεν) γίνεται επίσης με πολύδισκους συμπλέκτες και γίνεται γρήγορα χωρίς κόπο και χωρίς χρήση πεντάλ συμπλέκτη Ο χειρισμός γίνεται με κουμπιά και διακόπτες, είναι άνετος και άκοπος για πολλές ώρες δουλειάς Δεν έχει μηχανικό γκρουπ βαθμίδων και η αλλαγή γκρουπ γίνεται με powershift χωρίς διακοπή της κίνησης ΜΕΙΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΚΙΒΩΤΙΟΥ FULL-POWERSHIFT Έχουν αυξημένο κόστος κατασκευής και απαιτούν υψηλότερης ποιότητας υλικά Η διάγνωση και η επισκευή τους απαιτεί εξειδικευμένα διαγνωστικά εργαλεία και εξειδικευμένους τεχνικούς Χρησιμοποιούνται κυρίως σε τρακτέρ μεγάλης ιπποδύναμης Το σύστημα χειρισμού και ελέγχου είναι ηλεκτρικό-υδραυλικό και ηλεκτρονικό και έχει μεγαλύτερες απαιτήσεις συντήρησης και διαχείρισης