Υπηρεσία Ηλεκτρονικής Σχολικής Τάξης (η-Τάξη/eclass)

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α.» Σεμινάριο Επιμόρφωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι τεχνολογίες της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
Advertisements

Οδηγός δημιουργίας ιστολογίου στο blogger.com
υπηρεσία τηλεκπαίδευσης επανάσταση στη διδασκαλία
Α. Αναλυτικό Α’ Γυμνασίου
Διακρατική συνάντηση EQUAL Σάμος, 25 – 26 Σεπτεμβρίου 2003
ΙΔΡΥΜΑ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ & ΕΡΕΥΝΑΣ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Παρουσίαση λογισμικών για εξ αποστάσεως εκπαίδευση και πιστοποίηση προσαρμοσμένα στις ιδιαιτερότητες.
Οι Ακαδημαϊκές Βιβλιοθήκες της Περιφέρειας: Φορείς γνώσης και πολιτιστικής ανάπτυξης Βιβλιοθήκη Τ.Ε.Ι. Καλαμάτας 18 Δεκεμβρίου 2008 ΑΒΕΚΤ 5.6 Νέα έκδοση.
Υπηρεσία Ηλεκτρονικής Διαχείρισης Τάξης
Πανελλήνιο Ψηφιακό Αποθετήριο Μαθησιακών Αντικειμένων
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
E –Learning & LMS Κ. Χαιρόπουλος(Projects Coordinator) Χ. Στεφάνου(Senior e-Learning expert)
Εγκατάσταση & Διαχείριση
«ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΝΟΠΟΙΗΜΕΝΩΝ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΩΝ ΔΗΜΩΝ ΑΤΤΙΚΗΣ: ΣΕΛΙΔΑ»
Οδηγός δημιουργίας ιστολογίου στο blogger.com
Σχεδιαστικά εργαλεία Διαχείριση σελίδων Βιβλιοθήκες αντικειμένων Διαχείριση αντικειμένων Επιφάνεια ψηφιακής μελάνης Πληκτρολόγιο οθόνης ΟΦΕΛΗ Αναγνώριση.
ETwinning Η δράση της Ηλεκτρονικής Αδελφοποίησης.
Τεχνολογίες Ηλεκτρονικής Μάθησης
Διδακτικά οφέλη από τη χρήση του διαδραστικού πίνακα στην τάξη
 Αυδίκου Χριστίνα  Γιουμούκης Παναγιώτης  Κιντσάκης Θάνος  Πάπιστας Γιάννης.
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
Φλώρος Αθανάσιος Καθηγητής ΠΕ 19 Υποδιευθυντής 32 ο ΓΕ. Λ. Θεσσαλονίκης.
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α.» Σεμινάριο Επιμόρφωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι τεχνολογιές της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
Ομάδα Ασύγχρονης Τηλεκπαίδευσης
1 ΠΟΛΥΜΕΣΑ ΚΑΙ ΔΙΚΤΥΑ Μάθημα 1 ο : Μέσα και πολυμέσα Εισηγήτρια:Αναστασία Κατρανίδου.
Ασύγχρονη Τηλεκπαίδευση
Πρακτική Εκπαίδευση Εκπαιδευτικών Πληροφορικής Ηλεκτρονικό Περιοδικό e-emphasis.
Πλατφόρμα ΤΣΙΜΠΑΝΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΕΞΗΝΤΑΡΙΔΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
Google docs Google docs forms
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α» Σεμινάριο Ενημέρωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι Τεχνολογίες της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
1. ΣΤΟΧΟΣ ΤΗΣ ΠΡΑΞΗΣ ( ) 300 επιμορφωτές επιμορφωμένοι εκπαιδευτικοί (ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04, ΠΕ60/70) 2.
Έργο: Ψηφιακό Σχολείο. Πράξη «Προδιαγραφές Ψηφιακής Εκπαιδευτικής Πλατφόρμας, Ανάπτυξη και Λειτουργία Ψηφιακής βάσης Γνώσης, Ψηφιακή Διαμόρφωση και Τεχνικός.
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
Η επιστήμη του Web.
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
Εισαγωγή στο Blackboard
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
Διαχείριση πληροφοριών και επικοινωνίες Ονομ/νυμο Επιμορφωτή Επιμορφωτής: Ονομ/νυμο Επιμορφωτή ΥΠΕΠΘ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ»
Tο project από τα μάτια των μαθητών  ΕΓΩ ΚΑΙ ΕΝΑ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ ΜΑΘΗΜΑ Tο σχολείο χώρισε τους μαθητές της Α’ Λυκείου σε 9 διαφορετικά project, ανάλογα με το.
Πλατφόρμα Ασύγχρονης Τηλεκπαίδευσης
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α» Σεμινάριο Ενημέρωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι τεχνολογιές της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
Διδακτική Πληροφορικής Ενότητα 3: Η Πληροφορική στην Εκπαίδευση. Διδάσκων: Γεώργιος Σούλτης, Επίκουρος Καθηγητής. Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής, Τεχνολογικής.
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass Γνωριμία με την Open eClass.
Πρακτικές Σχεδιασμού Μαθήματος. Πρακτικές καλού σχεδιασμού μαθήματος Η συγκέντρωση του εκπαιδευτικού υλικού και η οργάνωση στο eclass γίνεται πλέον σε.
Και η εκπαιδευτική τους χρήση.  Web 2.0 τεχνολογίες, εφαρμογές και υπηρεσίες  Δημιουργία μαθημάτων με τη χρήση εργαλείων Web 2.0, διαδικτύου – σύγκριση.
Πλατφόρμες Ηλεκτρονικής Μάθησης Η Πλατφόρμα Moodle Οφηλία Νεοφύτου Σταύρος Καουκάκης ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΡΗΤΗΣ 1.
Εκμετάλλευση υπηρεσιών Web 2.0 σε σχολικούς ιστοτόπους Παλάζης Βασίλης 3o Γυμνάσιο Μυτιλήνης.
Η Πύλη eTwinning.net Εργαλεία για την κοινωνική δικτύωση και την επικοινωνία των εκπαιδευτικών Εργαλεία διαχείρισης ενός έργου eTwinning.
Τεχνολογίες Πληροφορικής και Επικοινωνιών (Τ.Π.Ε.) στην εκπαιδευτική διαδικασία Ξυνή Παναγιώτα Πληροφορικός ΠΕ19 M.Sc. Ίλιον, 11/12/2014.
Σελίδα 1 «Ψηφιακές Τεχνολογίες στην υπηρεσία της Εκπαίδευσης», Πάτρα, 22/11/2006.
Το Open Eclass ως Σύστημα Διαχείρισης Μάθησης Θερινό Σχολείο, 14 – 20 Ιουλίου 2014 Βάλια Τριπερίνα Γιώργος Φουρτούνης Μονάδα Αριστείας ΕΛ/ΛΑΚ ΤΕΙ Αθήνας.
Παρουσίαση Web 2.0 εργαλείων
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
«Το Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο»
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
«Το Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο»
Παραγωγή Ηλεκτρονικού Προϊόντος – ψηφιακός πίνακας ανακοινώσεων
Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο Πανεπιστήμιο Αθηνών
«Υπηρεσίες Ψηφιακής Μάθησης στο Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο»
Δάσκαλος στην… πρίζα ή όχι;
Ανάπτυξη τηλεματικών υπηρεσιών από το Παν
Περιφέρεια Ιονίων Νήσων
Google docs Google docs forms
Παρουσίαση Διπλωματικής Εργασίας της Φλώρου Παγώνας
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
1η περΙοδος επιμΟρφωσης Β1 επιπΕδου Τ.Π.Ε., ΜΑΪος – ΙοΥνιος 2017
ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΨΥΧΟΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ ΤΗΣ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ
Οδηγός δημιουργίας ιστολογίου στο blogger.com
«Βιβλιοθήκη ανοικτού εκπαιδευτικού λογισμικού ΠΣΔ:
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Υπηρεσία Ηλεκτρονικής Σχολικής Τάξης (η-Τάξη/eclass) Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη του ΨΗΦΙΑΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ Υπηρεσία Ηλεκτρονικής Σχολικής Τάξης (η-Τάξη/eclass) Γενικό Λύκειο Βαλτινού Ενδοσχολική Επιμόρφωση 2015

Προεπισκόπηση Παρουσίασης Εισαγωγή Χαρακτηριστικά η-Τάξης Δημιουργία Μαθήματος Τύποι Πρόσβασης σε Μάθημα Εγγραφή Χρηστών σε Μάθημα Υποσυστήματα η-Τάξης Σύνοψη ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΒΑΛΤΙΝΟΥ - ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ 2015

ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΒΑΛΤΙΝΟΥ - ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ 2015 Εισαγωγή Ηλεκτρονική Σχολική Τάξη (η-Τάξη) http://eclass.sch.gr απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς & μαθητές Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης εμπλουτίζει την κλασική διδασκαλία χρησιμοποιεί σύγχρονα εκπαιδευτικά εργαλεία του Παγκόσμιου Ιστού ενδυναμώνουν τη διαδικασία της μάθησης βασίζεται στο Open Class Ελληνικό Ανοικτό Λογισμικό - GUnet Μέχρι σήμερα 9792 εγγεγραμμένοι Εκπαιδευτικοί, από 3075 διαφορετικά σχολεία ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΒΑΛΤΙΝΟΥ - ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ 2015

ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΒΑΛΤΙΝΟΥ - ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ 2015 Κατηγορίες Μαθημάτων Ανοικτά μαθήματα έχουν όλοι πρόσβαση ακόμη και οι χρήστες που δεν διαθέτουν λογαριασμό στο ΠΣΔ. Κλειστά μαθήματα (ή Ανοικτά σε εγγραφή) για την πρόσβαση απαιτείται λογαριασμός στο ΠΣΔ χρειάζεται εγγραφή του χρήστη στο μάθημα διενεργείται από τον εκπαιδευτικό Ανενεργά μαθήματα τα βλέπει μόνο ο εκπαιδευτικός που τα δημιούργησε δεν είναι ορατά στις αναζητήσεις και τον κατάλογο μαθημάτων ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΒΑΛΤΙΝΟΥ - ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ 2015

ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΒΑΛΤΙΝΟΥ - ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ 2015 Δομή Μαθήματος Ηλεκτρονικό Μάθημα μια αρθρωτή δομή αποτελούμενη από δεκαεπτά (17) υποσυστήματα (εργαλεία μαθήματος) και τέσσερα (4) εργαλεία διαχείρισης (Ενεργοποίηση Εργαλείων, Ρυθμίσεις, Στατιστικά, Χρήστες Μαθήματος) Ορατά στο μαθητή ακόμη και χωρίς λογαριασμό στον ΠΣΔ (χωρίς login) Με εγγραφή του μαθητή στο μάθημα (απαιτείται λογαριασμός για το μαθητή στο ΠΣΔ και ο εκπαιδευτικός να τον εγγράψει στο μάθημα Ανακοινώσεις Ηλεκτρονικό Βιβλίο Ανταλλαγή Αρχείων Κουβέντα Αυτοαξιολόγηση Ομάδες Βιβλίο Ύλης Πληροφορίες Γλωσσάριο Πολυμέσα Γραμμή μάθησης Συζητήσεις Έγγραφα Συνδέσεις Διαδικτύου Εργασίες Wiki Ερωτηματολόγια ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΒΑΛΤΙΝΟΥ - ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ 2015

Δημιουργία νέου μαθήματος Επιλογές Χρήστη  Δημιουργία Μαθήματος ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΒΑΛΤΙΝΟΥ - ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ 2015

Δημιουργία νέου μαθήματος επιλογή τύπου πρόσβασης Ανοικτό μάθημα Έχουν όλοι πρόσβαση, ακόμη και οι χρήστες που δεν διαθέτουν λογαριασμό στο ΠΣΔ. Ο εκπαιδευτικός δεν γνωρίζει πόσοι και ποιοι μπαίνουν στο μάθημα του. Δεν μπορούν να χρησιμοποιηθούν υποσυστήματα που απαιτούν σύνδεση Ανταλλαγή Αρχείων Γραμμή μάθησης Εργασίες Ερωτηματολόγια Κουβέντα Ομάδες Συζητήσεις wiki Κλειστό μάθημα Για την πρόσβαση απαιτείται λογαριασμός στο ΠΣΔ. Χρειάζεται εγγραφή του χρήστη στο μάθημα διενεργείται από τον εκπαιδευτικό Ο εκπαιδευτικός ξέρει ποιος, πότε και πόσο μπήκε στο μάθημα. Αναπτύσσει το μάθημα με όλες τις δυνατότητες και έχει αμφίδρομη επικοινωνία με τους μαθητές. εργαλείο συνεργασίας Εγγραφή άλλων εκπαιδευτικών για συνεργασία π.χ. Σχολικός Σύμβουλος με εκπαιδευτικούς του ίδιου κλάδου, για τις ανάγκες σεμιναρίων και επιμορφώσεων ή εκπαιδευτικοί ίδιας ειδικότητας μιας Σχολικής Μονάδας, για συνεργασία και οργάνωση της διδασκόμενης ύλης σε κοινά μαθήματα Ανενεργό μάθημα Ορατά μόνο από τον εκπαιδευτικό που τα δημιούργησε δεν είναι ορατά στις αναζητήσεις παράδειγμα χρήσης προετοιμασία υλικού του μαθήματος και ενεργοποίησή του με την έναρξη της Σχολικής Χρονιάς ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΒΑΛΤΙΝΟΥ - ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ 2015

Διαχείριση Μαθήματος Εργαλεία Διαχείρισης Ενεργοποίηση Εργαλείων ενεργοποίηση ή να απενεργοποίηση υποσυστημάτων του μαθήματος Πρόταση: Ενεργοποιείστε μόνο τα εργαλεία που χρησιμοποιείτε για το μάθημά σας ώστε να είναι πιο εύχρηστη και κατανοητή η σελίδα του μαθήματος από τους μαθητές Ρυθμίσεις Αλλαγή στοιχείων μαθήματος Αλλαγή Τύπου Πρόσβασης Δημιουργία Αντιγράφου Ασφαλείας Μαθήματος Διαγραφή ή Ανανέωση Μαθήματος Στατιστικά Στατιστικά Επισκεψιμότητας Προτίμηση Υποσυστημάτων Συμμετοχή χρηστών ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΒΑΛΤΙΝΟΥ - ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ 2015

Διαχείριση Χρηστών Μαθήματος Εγγραφή μαθητών σε μάθημα Προσθήκη ενός χρήστη ή πολλών χρηστών είναι απαραίτητο οι χρήστες να έχουν λογαριασμό στο ΠΣΔ. Δικαιώματα Χρηστών Εκπαιδευτής του μαθήματος πρόσβαση σε όλα τα εργαλεία διαχείρισης του μαθήματος Βοηθός Εκπαιδευτή του μαθήματος μπορεί να ενεργοποιεί νέα υποσυστήματα για το μάθημα και να διαχειρίζεται τα ήδη ενεργοποιημένα Υπεύθυνος Ομάδας διαχείριση μόνο συγκεκριμένης ομάδας χρηστών ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΒΑΛΤΙΝΟΥ - ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ 2015

ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΒΑΛΤΙΝΟΥ - ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ 2015 Υποσυστήματα η-τάξης δεκαεπτά (17) υποσυστήματα (εργαλεία μαθήματος) Ορατά στο μαθητή ακόμη και χωρίς λογαριασμό στον ΠΣΔ (χωρίς login) Με εγγραφή του μαθητή στο μάθημα (απαιτείται λογαριασμός για το μαθητή στο ΠΣΔ και ο εκπαιδευτικός να τον εγγράψει στο μάθημα Ανακοινώσεις Ηλεκτρονικό Βιβλίο Ανταλλαγή Αρχείων Κουβέντα Αυτοαξιολόγηση Ομάδες Βιβλίο Ύλης Πληροφορίες Γλωσσάριο Πολυμέσα Γραμμή μάθησης Συζητήσεις Έγγραφα Συνδέσεις Διαδικτύου Εργασίες Wiki Ερωτηματολόγια ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΒΑΛΤΙΝΟΥ - ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ 2015

ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΒΑΛΤΙΝΟΥ - ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ 2015 Υποσυστήματα η-τάξης Πληροφορίες Ανάρτηση χρήσιμων πληροφοριών για το συγκεκριμένο μάθημα Ανακοινώσεις Ενημέρωση των εγγεγραμμένων χρηστών ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΒΑΛΤΙΝΟΥ - ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ 2015

ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΒΑΛΤΙΝΟΥ - ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ 2015 Υποσυστήματα η-τάξης Βιβλίο Ύλης Παρουσίαση με χρονολογική σειρά γεγονότων του μαθήματος συναντήσεις, αξιολογήσεις, κλπ Γλωσσάριο Γλωσσάριο οργανωμένο σε κατηγορίες ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΒΑΛΤΙΝΟΥ - ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ 2015

ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΒΑΛΤΙΝΟΥ - ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ 2015 Υποσυστήματα η-τάξης Έγγραφά Χώρος όπου αποθηκεύεται, οργανώνεται και παρουσιάζεται το εκπαιδευτικό υλικό Ο συνολικός διαθέσιμος χώρος για έγγραφα είναι 200ΜΒ Ανταλλαγή Αρχείων Ο εκπαιδευτικός αλλά και οι μαθητές μπορούν να στείλουν κάποιο αρχείο είτε σε κάποιον από τους χρήστες του μαθήματος είτε σε όλους ο συνολικός χώρος αποθήκευσης για το υποσύστημα Ανταλλαγής Αρχείων είναι 100MB. ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΒΑΛΤΙΝΟΥ - ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ 2015

ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΒΑΛΤΙΝΟΥ - ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ 2015 Υποσυστήματα η-τάξης Πολυμέσα Υποσύστημα διάθεσης οπτικοακουστικού εκπαιδευτικού υλικού προσθήκη αρχείου βίντεο ή προσθήκη συνδέσμου βίντεο που βρίσκεται αποθηκευμένο σε ένα Video On Demand (VOD) Server Συνδέσεις διαδικτύου Προσθήκη χρήσιμων πηγών από το Διαδίκτυο και ομαδοποίηση σε κατηγορίες ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΒΑΛΤΙΝΟΥ - ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ 2015

ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΒΑΛΤΙΝΟΥ - ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ 2015 Υποσυστήματα η-τάξης Αυτοαξιολόγηση Δημιουργία ασκήσεων με ερωτήσεις πολλαπλών επιλογών (με μοναδική ή πολλαπλή απάντηση), συμπλήρωση κενών και Αντιστοίχισης Επιλογές Χρονικό Διάστημα διαθεσιμότητας άσκησης Χρονικός Περιορισμός για ολοκλήρωση της άσκησης Επιτρεπόμενες Επαναλήψεις Εμφάνιση/Απόκρυψη σωστών απαντήσεων μετά το τέλος της άσκησης Εμφάνιση/Απόκρυψη βαθμολογίας μετά το τέλος της άσκησης Wiki Επιτρέπει στους συμμετέχοντες στο μάθημα εκπαιδευτές και μαθητές να επεξεργάζονται από κοινού το περιεχόμενο διαφόρων κειμένων ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΒΑΛΤΙΝΟΥ - ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ 2015

ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΒΑΛΤΙΝΟΥ - ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ 2015 Υποσυστήματα η-τάξης Εργασίες Ηλεκτρονική διαχείριση, υποβολή και βαθμολόγηση των εργασιών του Ερωτηματολόγια ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής (με μοναδική απάντηση), συμπλήρωση κενών ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΒΑΛΤΙΝΟΥ - ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ 2015

ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΒΑΛΤΙΝΟΥ - ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ 2015 Υποσυστήματα η-τάξης Ηλεκτρονικό Βιβλίο Το Ηλεκτρονικό Βιβλίο έχει ως δομικά στοιχεία του ένα σύνολο από αρχεία html Διαδικασία σχηματισμού ηλεκτρονικού βιβλίου δημιουργία του Ηλεκτρονικού Βιβλίου και ανέβασμα των html αρχείων σε συμπιεσμένο φάκελο (zip), δημιουργία των επιθυμητών υποενοτήτων (με επιθυμητή σειρά) αντιστοίχιση των html αρχείων (από το βήμα 1) με τις ενότητες που ορίστηκαν (στο βήμα 2) Κουβέντα Ανταλλαγή μηνυμάτων (chat) ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΒΑΛΤΙΝΟΥ - ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ 2015

ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΒΑΛΤΙΝΟΥ - ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ 2015 Υποσυστήματα η-τάξης Συζητήσεις Δημιουργία και να διαχείριση Περιοχών Συζητήσεων (forum) Κατηγορίες Συζητήσεων Περιοχές Συζητήσεων Θέματα Συζητήσεων Ομάδες Οργάνωση σε ομάδες χρηστών συλλογή εγγεγραμμένων χρηστών του μαθήματος που μοιράζονται την ίδια περιοχή συζητήσεων καθώς και την ίδια περιοχή μεταφόρτωσης αρχείων και εργασιών. Επιλογές οι μαθητές γράφονται μόνοι στους στις Ομάδες το σύστημα μοιράζει με τυχαίο τρόπο τους μαθητές σε Ομάδες ο εκπαιδευτικός εισάγει έναν-έναν τους μαθητή σε Ομάδα ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΒΑΛΤΙΝΟΥ - ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ 2015

ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΒΑΛΤΙΝΟΥ - ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ 2015 Υποσυστήματα η-τάξης Γραμμή μάθησης ενσωματώνει στοιχεία από την πρότυπη τεχνολογία SCORM τα εργαλεία ενός μαθήματος είναι ανεξάρτητα αντικείμενα μάθησης (learning objects) επιτρέπει την επαναχρησιμοποίηση τους δημιουργία μιας ακολουθίας από βήματα ως δραστηριότητες μάθησης ο εκπαιδευτικός προτείνει (ή επιβάλλει) στους μαθητές να διαβάσουν κάποια έγγραφα, να περάσουν κάποιες ασκήσεις αυτοαξιολόγησης ή να ακολουθήσουν οποιαδήποτε εκπαιδευτική δραστηριότητα δημιουργήσατε σε καθορισμένη σειρά την οποία θα αποκαλούμε ως «γραμμή μάθησης». ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΒΑΛΤΙΝΟΥ - ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ 2015