του Διαδικτυακού Εργαλείου

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ελληνογαλλική Σχολή Πειραιά «Ο Άγιος Παύλος» Τμήμα Γ1 Γυμνασίου Με τι θα ασχοληθούμε σήμερα…
Advertisements

Α. Αναλυτικό Α’ Γυμνασίου
Βασικές κατηγορίες εκπαιδευτικού λογισμικού
Εκπαιδευτικό λογισμικό Δέγγλερη Σοφία ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ.
 εργαλείο δυναμικής διαχείρισης γεωμετρικών σχημάτων και αλγεβρικών παραστάσεων  δυνατότητα δυναμικής αλλαγής των αντικειμένων :  είναι δυνατή η μετακίνηση,
του Διαδικτυακού Εργαλείου
Η Εκπαίδευση στην εποχή των ΤΠΕ
« ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ » Μια Πρώτη Γνωριμία. Είδη Εκπαιδευτικού Λογισμικού Λογισμικό που υποστηρίζει τον παραδοσιακό τρόπο διδασκαλίας, τη μετάδοση.
 Παρουσιάζοντας πολιτισμικό υλικό στα σχολεία
ETwinning Η δράση της Ηλεκτρονικής Αδελφοποίησης.
ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΧΑΤΖΗΦΩΤΕΙΝΟΥ M.Sc. Computation, Univ. of London
Ερευνητικη εργασια (project) β’ ταξη τομεασ πληροφορικησ
Διδακτικά οφέλη από τη χρήση του διαδραστικού πίνακα στην τάξη
Ευρωπαϊκή Επιτροπή Γενική Διεύθυνση Εκπαίδευσης & Πολιτισμού Υπουργείο Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων Πολιτισμός και Παραδόσεις της Πατρίδας μου.
ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ (PROJECT) Αναζήτηση κατάλληλων εκπαιδευτικών εργαλείων του διαδικτύου και δημιουργία οδηγών χρήσης για την αξιοποίησή τους στην εκπαιδευτική.
8ο Δ.Σ. Κορίνθου Νέα Προγράμματα Σπουδών
ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ ΤΜΗΜΑ Π 2 ΓΟΓΟΥΛΟΥ ΑΓΟΡΙΤΣΑ ΓΕΝΙΚΟ ΜΕΡΟΣ ΕΝΟΤΗΤΑ 5.4 ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ, ΕΞΕΡΕΥΝΗΣΗ.
Ενότητα Σύγχρονες θεωρίες στη Διδακτική – δημιουργία πλαισίου εκπ/κών σεναρίων / δραστηριοτήτων / διδακτικού υλικού με τη διαμεσολάβηση των ΤΠΕ.
2. Μορφή και οργάνωση του μαθήματος
Θεωρίες Μάθησης και Εκπαιδευτικά Λογισμικά
Jigsaw: Τί είναι;.
1. ΣΤΟΧΟΣ ΤΗΣ ΠΡΑΞΗΣ ( ) 300 επιμορφωτές επιμορφωμένοι εκπαιδευτικοί (ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04, ΠΕ60/70) 2.
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΘΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ & ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
Σενάριο.
ΜΕΘΟΔΟΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ Δομιστική προσέγγιση (Ι)
Αξιολόγηση Εκπαιδευτικού Λογισμικού “21 εν πλω" Σεραφείμ Ι. Ζώτης Υποψήφιος Επιμορφωτής ΠΑΚΕ Θεσσαλίας Εργασία 5 ης ενότητας Εκπαιδευτικού Υλικού.
ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΦΙΛΟΛΟΓΩΝ Γυμνασίων Οκτώβριος 2007.
Ο Διαδραστικός Πίνακας ως διδακτικό εργαλείο Από τη βιβλιογραφία προκύπτουν μια σειρά από οφέλη από τη χρήση του ΔΠ τα οποία αφορούν τον εκπαιδευτικό,
Κατασκευάζοντας μια ιστοσελίδα 5 Ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΝΑΥΠΛΙΟΥ Υπεύθυνη Δασκάλα: ΜΠΙΛΙΟΥΡΗ ΑΡΓΥΡΗ ΣΤ΄ΤΑΞΗ.
Διδακτική προσέγγιση βασισμένη σε δραστηριότητες αξιοποιώντας το διαδίκτυο.
Ερευνητική Εργασία Β Λυκείου
Πρόγραμμα Ενδοσχολικής Επιμόρφωσης στις ΤΠΕ ΝΤ και Εκπαίδευση Μάινας Διονύσιος Επιμορφωτής ΠΕ2.
Google Drive (διαμοιρασμός αρχείων
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΓΡΑΦΗ ΜΕ ΤΙΣ «ΙΔΕΟΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ» 1 Ν. Αμανατίδης.
Λογισμικό Εκπαίδευσης M- Pedia Ελευθέριος Μιχαηλίδης Διευθύνων Σύμβουλος, M-Data
Διδακτική Πληροφορικής
Κυριακή Σεβεντεκίδου, ΠΕ02
Τίτλος Δραστηριότητας
ΤΜΗΜΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ & ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ
3 η Πανελλήνια Διημερίδα Καθηγητών Πληροφορικής, Αλεξανδρούπολη Παιδαγωγική Αξιοποίηση των Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών Τ. Α. Μικρόπουλος.
Και η εκπαιδευτική τους χρήση.  Web 2.0 τεχνολογίες, εφαρμογές και υπηρεσίες  Δημιουργία μαθημάτων με τη χρήση εργαλείων Web 2.0, διαδικτύου – σύγκριση.
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass Εργαλεία Οργάνωσης και Διαχείρισης Εκπαιδευτικού Υλικού Εργαλείο «Ηλεκτρονικό Βιβλίο»: Δημιουργία.
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass Εργαλεία Οργάνωσης και Διαχείρισης Εκπαιδευτικού Υλικού Εργαλείο «Έγγραφα»: Μεταφόρτωση/Ανέβασμα.
Συνεδρία 8 Wikis Συστάδα 3.
Παρουσίαση Web 2.0 εργαλείων
Τα καινοτόμα χαρακτηριστικά του Διαδικτύου και η ευρεία του αποδοχή από τις νεαρές ηλικίες καλλιέργησαν την ιδέα της αξιοποίησής του ως ένα εργαλείο στην.
Μάθημα: Ιστορία και πολιτισμός Ιστορία και πολιτισμός στην εκπαίδευση Etta R. Hollins Κεφάλαιο 8: Μετασχηματισμός της επαγγελματικής πρακτικής Διδάσκον:Α.Ανδρέου.
Τπε και γλώσσα.
ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ, WEB2.0 KAI WEB X Από τον WEB 1.0 στον WEB X.0
Παιδαγωγική Συνεδρία Λυκείου Αγ. Νικολάου 15/11/2010
Εισαγωγή στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης
ΤΙ ΕIΝΑΙ ΤΟ WEB2 Το Web 2.0 αναφέρεται σε μια αναμενόμενη δεύτερη γενιά του Web που επιτρέπει στα άτομα να δημιουργούν, να δημοσιεύουν, να ανταλλάσσουν,
ΔΙΑΜΟΡΦΩΝΟΝΤΑΣ ΜΙΑ ΘΕΤΙΚΗ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΦΗΜΗ
Ενότητα 3.3 Web 2.0 στην εκπαίδευση: Wiki ePortfolios, Mahara
Ειρήνη Πετράκη Δασκάλα – Πυρήνας ΤΠΕ Μάρτιος, 2011
Ο ανοιχτός κόσμος της Εκπαίδευσης
Αυδίκος Αθανάσιος – Πήχας Στέφανος
Δημιουργία ηλεκτρονικού βιβλίου
Τζένη Παγγέ Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
Βασίλης Γαργανουράκης Φυσικός – Υπεύθυνος 2ου ΕΚΦΕ Ηρακλείου
Ανάπτυξη τηλεματικών υπηρεσιών από το Παν
Περιφέρεια Ιονίων Νήσων
Google docs Google docs forms
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης
Κοινωνικά Δίκτυα στο Internet
ΟΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΙΣΤΟΡΙΑ.
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass
Περιδιαβαίνοντας στα σοκάκια του χωριού μου…
ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΣΟΥΙΤΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

του Διαδικτυακού Εργαλείου Παρουσίαση του Διαδικτυακού Εργαλείου "FLICKR"

Τι είναι το flickr; Πώς χρησιμοποιείται; Μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως διδακτικό εργαλείο;

Ορισμός του FLICKR: Ιστοχώρος φιλοξενίας, αποθήκευσης, οργάνωσης και διαμοιρασμού φωτογραφιών στα πλαίσια των εφαρμογών κοινωνικής δικτύωσης.

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ FLICKR: Το flickr έχει δύο κύριους σκοπούς: Να μπορεί κανείς να κοινοποιεί το φωτογραφικό του υλικό σε ανθρώπους, με τους οποίους ενδιαφέρεται να το μοιραστεί. Να παρέχει τρόπους προσωπικής οργάνωσης φωτογραφιών και βίντεο, προσφέροντας τη δυνατότητα, όχι μόνο στον εκάστοτε χρήστη αλλά και στις επαφές του, να συμβάλλουν στην οργάνωση του υλικού, με τη χρήση σημειώσεων και tags)

Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ FLICKR: Το flickr δημιουργήθηκε το Φεβρουάριο του 2004 από την εταιρεία Ludicorp. Η πρώτη έκδοση = chatroom με όνομα Flickrlive και δυνατότητα online ‘συναλλαγής’ φωτογραφιών μεταξύ των χρηστών. (Επρόκειτο περισσότερο για συλλογή φωτογραφιών που κάποιος εύρισκε στο διαδίκτυο και όχι φωτογραφιών που τραβούσαν οι ίδιοι οι χρήστες). Το Μάρτιο του 2005 το Yahoo αγόρασε την Ludicorp και το Flickr.

Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ FLICKR: Το Δεκέμβριο του 2006 το όριο για δωρεάν ‘ανέβασμα’ φωτογραφιών αυξήθηκε από τα 20ΜΒ στα 100ΜΒ. Τον Απρίλιο του 2008 το Flickr έδωσε τη δυνατότητα σε χρήστες να πληρώνουν συνδρομή και να ανεβάζουν βίντεο (90 δευτερόλεπτα, 150ΜΒ). Το Νοέμβρη του 2008 διέθετε 3.000.000.000 φωτογραφίες Σήμερα: Νέα μηχανή πιο γρήγορης και αποτελεσματικής αναζήτησης φωτογραφιών στο: Flickr:http://www.liteflick.com/

ΚΕΝΤΡΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΤΟΥ FLICKR : Κεντρικό χαρακτηριστικό του Flickr είναι η χρήση tags, που επιτρέπει στους χρήστες να βρίσκουν εικόνες σχετικές με κάποιο θέμα. Επίσης χαρακτηριστική είναι η χρήση tag clouds, που επιτρέπει την πρόσβαση σε φωτογραφίες που έχουν γίνει tag με σημαντικές λέξεις-κλειδιά. Γι’ αυτό θεωρείται το κύριο παράδειγμα χρήσης του κοινωνικού tagging (Folksonomy, collaborative tagging, social classification, social indexing, social tagging), το οποίο συνίσταται στη μέθοδο της συνεργατικής δημιουργίας και χειρισμού tags για την κατηγοριοποίηση ενός περιεχομένου.

Το flickr σε απλά Ελληνικά! www.flickr.com

Βήμα 1ο: Για να αποκτήσετε λογαριασμό στο flickr θα πρέπει να έχετε yahoo mail.

Βήμα 2ο: Επιλέξτε το όνομα που θα δώσετε στο λογαριασμό σας. Βήμα 2ο: Επιλέξτε το όνομα που θα δώσετε στο λογαριασμό σας.

Βήμα 3ο: Πατήστε sign in για να μπείτε στο λογαριασμό σας.

Βήμα 4ο: Ανεβάστε μια φωτογραφία ή ένα βίντεο.

Βήμα 5ο: Διαλέξτε τη φωτογραφία, προσθέστε την περιγραφή της εικόνας, δώστε της έναν τίτλο και κάντε tag.

Βήμα 6ο: Αποκτήστε ένα δίκτυο φίλων στο flickr.

Βήμα 7ο: Φτιάξτε το προφίλ σας.

Βήμα 8ο: Οργανωθείτε.

Βήμα 9ο: Σχολιάστε.

Από τη πλευρά του δασκάλου: παιδαγωγικά πλεονεκτήματα + Από τη πλευρά του δασκάλου: παιδαγωγικά πλεονεκτήματα + Άφθονο και ποικίλο οπτικό ερέθισμα για τη δημιουργία περιβάλλοντος, στα πλαίσια του οποίου οι μαθητές δρουν συνεργατικά. Δυνατότητα διαχείρισης και εποπτείας της ομάδας Δυνατότητα ανατροφοδότησης Το Brainstorming τροφοδοτεί την φαντασία των μαθητών, εξάλλου όπως αναφέρει ο Einstein: "IMAGINATION IS MORE IMPORTANT THAN KNOWLEDGE".

Από τη πλευρά του δασκάλου: παιδαγωγικά πλεονεκτήματα + Από τη πλευρά του δασκάλου: παιδαγωγικά πλεονεκτήματα + Ιδανικό διδακτικό εργαλείο για μετάγγιση πολιτισμικών στοιχείων Ιδανικό για δημιουργία πρωτότυπων διαδραστικών δραστηριοτήτων ανά θεματική ενότητα ή επικοινωνιακή περίσταση. Ιδανικό για δραστηριότητες σε όλα τα επίπεδα γραμματικής ανάλυσης (λεξιλογικό, συντακτικό, μορφολογικό, πραγματολογικό), κυρίως όμως στο λεξιλόγιο.

Από τη πλευρά του δασκάλου: παιδαγωγικές δυσκολίες - Από τη πλευρά του δασκάλου: παιδαγωγικές δυσκολίες - Ο δάσκαλος πρέπει να καθοδηγεί την εκπαιδευτική διαδικασία, να περιορίζει & να φιλτράρει το εύρος των πληροφοριών, για να αποφευχθεί η χαοτική πρόσληψη δεδομένων. Παγίδα εύκολου εντυπωσιασμού

Από τη πλευρά του δασκάλου: παιδαγωγικές δυσκολίες - Από τη πλευρά του δασκάλου: παιδαγωγικές δυσκολίες - Περιορισμένος χρόνος, μέσα στον οποίο πρέπει να ολοκληρωθεί η διδακτέα & εξεταστέα ύλη. Απαραίτητη η τεχνολογική επιμόρφωση, αν και επίπονη διαδικασία για μερικούς

Από τη πλευρά του μαθητή: παιδαγωγικά πλεονεκτήματα + Από τη πλευρά του μαθητή: παιδαγωγικά πλεονεκτήματα + Σύμπτυξη των ερεθισμάτων όλου του κόσμου, με δυνατότητα ποικίλης έκφρασης (http://www.elearnspace.org/Articles/connectivism.htm), ανεξάντλητη πηγή πληροφοριών. Κατάλληλο για μαθητές που ‘προτιμούν’ το οπτικό ερέθισμα. Η ενεργή συμμετοχή σε ένα group, από μόνη της, αποτελεί μια εργασία (πόσο καλά αποτυπώνεις το θέμα, πώς επέλεξες μια φωτογραφία, τι αντιπροσωπεύει για σένα.) Εξοικείωση με τις καινούργιες τεχνολογίες.

Από τη πλευρά του μαθητή: παιδαγωγικές δυσκολίες - Από τη πλευρά του μαθητή: παιδαγωγικές δυσκολίες - (Πιθανή) Διάσπαση προσοχής, που προκύπτει από τη χαοτική και ανεπεξέργαστη πρόσληψη πληροφοριών Όχι κατάλληλο για μαθητές που ‘προτιμούν’ το λεκτικό ερέθισμα Δεν εγείρει το ενδιαφέρον σε όλους τους τύπους των μαθητών. Δημιουργία δυσκολίας σε ανθρώπους μη εξοικειωμένους με τη τεχνολογία Κάποιοι μαθητές ‘χρειάζονται’ μεταγλωσσικές πληροφορίες και πιο παραδοσιακή διδασκαλία

Διδακτικές Προτάσεις Αξιοποίησης του Εργαλείου: Θα μπορούσε ο καθηγητής να ζητήσει από τους μαθητές να ανεβάσουν εικόνες από τις διακοπές τους, τις οποίες θα κλιθεί να σχολιάσει η υπόλοιπη τάξη. Μπορούν να πουν τι αισθάνονται, όταν βλέπουν τα διάφορα ειδυλλιακά τοπία. Στη συνέχεια θα μπορούσαν να εκφράσουν τη γνώμη τους για το πού θα διάλεγαν να πάνε διακοπές και γιατί. Δημιουργία μιας ιστορίας. Ζητάμε από τους μαθητές να κατασκευάσουν μια φανταστική ιστορία (χρησιμοποιώντας όχι μόνο τις δικές τους εικόνες αλλά και των φίλων τους) που θα διαθέτει και ελάχιστη περιγραφή.

Διδακτικές Προτάσεις Αξιοποίησης του Εργαλείου: Περιγραφή των εικόνων. Κατασκευή κόμιξ. Διαθέσιμες εικόνες για παρουσιάση κοινωνικού /πολιτιστικού /ιστορικού γεγονότος διαφόρων χ (π.χ. βάφτιση, γάμος στην Ελλάδα ) Ιδανικό για τη διδασκαλία μαθημάτων όπως γεωγραφίας, ιστορίας, πολιτισμού, ξένων γλωσσών, λογοτεχνίας κλπ.

Flickr Tutorials http://www.youtube.com/watch?v=8RqvKXgQc9w http://www.youtube.com/watch?v=Re05530ulS4&feature=related http://www.youtube.com/watch?v=vPU4awtuTsk&feature=related http://www.youtube.com/watch?v=3R_MWGFvDEE

Flickr Tutorials http://www.youtube.com/watch?v=QLo4355l6QE http://www.youtube.com/watch?v=3R_MWGFvDEE http://www.youtube.com/watch?v=QLo4355l6QE http://www.youtube.com/watch?v=J55sVOU0Rp8&feature=relate d http://www.youtube.com/watch?v=8wvnLTEPfII&feature=related http://www.youtube.com/watch?v=jUcZTgIrpqI&feature=related http://www.youtube.com/watch?v=SyXmR2PA6cM

Βιβλιογραφία http://www.elearnspace.org/Articles/connectivism.htm http://www.liteflick.com/

Παρουσιάση στο πλαίσιο του σεμιναρίου ‘Εκπαιδευτικές Τεχνολογίες’ ΕΚΠΑ 2009 ΠΜΣ Διδασκαλία της ΝΕ ως ΞΓ Παρουσιάση στο πλαίσιο του σεμιναρίου ‘Εκπαιδευτικές Τεχνολογίες’ Επιμέλεια: Μητσάκου Λουκία 252 Οσιπένκο Όλγα 278 Ποδηματή Ελισσάβετ 254 Τζοβάρα Βιβιάνα 262