Διαχείριση Έργων Πληροφορικής

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΦΥΣΙΚΟ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
Advertisements

Αναστοπούλου Μαριάννα Καθηγήτρια Μουσικής και Σχολικού Επαγγελματικού Προσανατολισμού.
ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΣΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: Α 1 PROJECT.
Τι πρέπει να ξέρεις για το Γενικό Λύκειο. Όσα ακολουθούν παρακάτω προκύπτουν από την επεξεργασία του νόμου 4186/ΦΕΚ 193/ και τη συνέντευξη που.
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΤΡΟΦΙΜΩΝ ΜΑΘΗΜΑ 6 ο.
Η νέα δομή του Γενικού Λυκείου  Ωρολόγια π ρογράμματα ανά τάξη  Τρό π ος π ροαγωγής και α π όλυσης  Παρουσιάζονται κατά σειρά :  Α ’ Λυκείου  Β ’
Σχολικό έτος B’ Λυκείου  Μαθήματα  Ομάδες προσανατολισμού Γ’ Λυκείου  Ομάδες προσανατολισμού  Επιστημονικά Πεδία
Αντιρατσιστική Εκ π αίδευση Βασικές αρχές ΣΧΟΛΕΙΟ ΧΩΡΙΣ ΡΑΤΣΙΣΜΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΕ ΑΝΕΚΤΙΚΟΤΗΤΑ.
Project Α’ Τετραμήνου Β’ Λυκέιου. Εισαγωγή  Μανιτάρι ονομάζεται κοινώς το ορατό μέρος πολυκύτταρων μυκήτων με τη χαρακτηριστική, συνήθως ομβρελοειδή.
ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΛΟΥΤΡΩΝ ΑΙΔΗΨΟΥ Ερευνητική Εργασία (Project) Ομάδα 1 Αναστασιάδη Ανδριανή Στεργίου Μαρία - Ιωάννα Χασάϊ Φιορίντα Χουλιαράκη Αλεξάνδρα Ομάδα.
1 Ο ΕΠΑΛ ΣΤΑΥΡΟΥΠΟΛΗΣ ΣΧΟΛ. ΕΤΟΣ Α΄ΤΕΤΡΑΜΗΝΟ ΜΑΘΗΜΑ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ( PROJECT) ΥΠΕΥΘΥΝΕΣ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΕΣ : ΠΑΛΑΙΟΛΟΓΟΥ ΒΙΚΤΩΡΙΑ ΑΜΠΕΡΙΑΔΟΥ ΔΕΣΠΟΙΝΑ.
AΘΛΗΤΙΣΜΟΣ 1.Ο αθλητισμός στην Αρχαία Ελλάδα Οι ρίζες του ελληνικού αθλητισμού μπορούν να αναζητηθούν στην Εποχή του Χαλκού. Στους ιστορικούς χρόνους οι.
Όνομα εκπαιδευτικών που συμμετέχουν :, Καλλιόπη Κάμπουρα. Γεωργία Κάσπαρη, Ανδριάνα Μπακόλα. Σχολική Μονάδα : 2 ο και 6 ο Νηπιαγωγείο Χίου. Σχολική τάξη.
Θέμα Εργασίας : ΙΡΙΔΙΣΜΟΣ Project : 5 Μανιφάβα Αλεξάνδρα.
ΖΑΧΑΡΙΑΣ ΠΑΠΑΝΤΩΝΙΟΥ ΤΑ ΨΗΛΑ ΒΟΥΝΑ PROJECT Α’ ΛΥΚΕΙΟΥ.
Διοικητική Πρακτική 2 ο μάθημα Μαρία Μπατσικούρα.
Χρηματοοικονομικές Αγορές*
ΑΡΙΣΤΟΤEΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗ ΚΑΛΩΝ ΤΕΧΝΩΝ
ΝΕΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ………. Ν. 4186/2013 (ΦΕΚ 193)
Έκθεση βιβλίου: Εικονογράφηση του 1821 μέσα από το ιστορικό βιβλίο
ΑΘΛΗΜΑΤΑ ΤΑ ΠΙΟ ΔΙΑΣΗΜΑ SPORT.
Ερευνητική εργασία της Α΄ τάξης του ΓΕΛ Λουτρών Αιδηψού
Ασπασία Θεοδωρακάκη ΠΕΣΥΠ Β εξάμηνο
Δρ. Γεώργιος Καμπουρίδης
Project για την κολύμβηση για όλες τις ηλικίες και κατηγορίες ατόμων
ΧΠΕ - ΟΙ ΠΟΡΟΙ ΣΤΟ MS PROJECT
Διαχείριση Έργων Πληροφορικής
2η ΔΙΑΛΕΞΗ ΕΡΓΟ.
Ενθάρρυνση Επιχειρηματικών Δράσεων, Καινοτομικών Εφαρμογών
Η ΕΙΡΗΝΗ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΣΜΥΡΝΗΣ ΤΑΞΗ-ΤΜΗΜΑ: Α’2 ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ: ΜΑΘΗΜΑ: ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ:
Project: ΟΙ ΜΙΚΡΟΕΛΕΓΚΤΕΣ στη ζωΗ μαΣ
ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΠΡΟΤΖΕΚΤ (PROJECT)
Άννα Κυπαρισσού,Γιουτζίν Κασεμάι.
67ο Δημοτικό Σχολείο Πατρών
Ενημέρωση για το Σεπτέμβριος, 2017 Κων/νος Παραστατίδης
ΒΙΩΣΙΜΟΤΗΤΑ και ΑΝΤΑΠΟΔΟΤΙΚΟΤΗΤΑ της ΕΠΕΝΔΥΣΗΣ στο e-Learning
Εργασία Β’ Λυκείου Μάθημα: Project
ΞΕΝΑΓΟΙ Η ομάδα μας αποτελείται από άτομα τα οποία συνεργάστηκαν και ολοκλήρωσαν την εργασία της ξενάγησης.
ΜΕΛΕΤΗ ΤΟΥ ΧΑΡΤΗ ΑΝΑΤΟΛΗΣ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΚΑΙ ΟΝΟΜΑΣΙΕΣ ΟΔΩΝ
…την Ερευνητική Εργασία (project) με θέμα την κοινωνική διάσταση του ελληνικού κινηματογράφου (Οικογένεια, θέση γυναίκας, σχέση δύο φύλων).
ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΕΠΑΛ ΤΡΙΚΑΛΩΝ
Ερευνητική Εργασία project Σχεδιασμός Έρευνας
Κατανόηση της συμπεριφοράς των καταναλωτών
Το νερό στην λογοτεχνία
…PROJECT… ΑΝΔΕΙΣ ΚΑΖΑΝΤΖΑΚΗ ΕΛΕΝΑ ΔΑΣΚΑΛΑΚΗ ΧΡΥΣΑ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΡΧΑΝΩΝ
Έννοιες Παρακίνησης.
Οδηγίες Α’ Λυκείου.
1 ο ΕΠΑ.Λ ΝΕΑΣ ΦΙΛΑΔΕΛΦΕΙΑΣ Project A1
Διαθεματικό Ενιαίο Πλαίσιο Προγραμμάτων Σπουδών (ΔΕΠΠΣ) & Αναλυτικά Προγράμματα Σπουδών (ΑΠΣ) Τρύφων Μαυροπαλιάς.
Οι οδοί και η ιστορία τους
Γενικό λύκειο Νιγρίτας
Project Κοκκινοπηλός Πένυ Εξαρχου Γ2.
Μαθηση για ολα τα παιδια
Διοίκηση επιχειρήσεων
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΠΕΝΔΥΣΕΩΝ
«Τα παιχνίδια των παππούδων και των γονέων μας πριν την επέλαση των ηλεκτρονικών» Project 2015.
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Οργάνωση- Προγραμματισμός
ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΟΥ PROJECT
67ο Δημοτικό Σχολείο Πατρών
19η Περιφέρεια Προσχολικής Αγωγής
Νηπιαγωγείο Περιθωρείου 2007
Εσθονία Project
Μουσειοπαιδαγωγικές δραστηριότητες
ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΣΕΝΑΡΙΟ Β΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Αρχές Διοίκησης έργων βασικοί στόχοι κάθε έργου:
Project 2013 Γ΄ Ομάδα: Η πειθώ στον επιστημονικό λόγο
ΚΑΣΤΡΑ ΚΑΙ ΚΑΣΤΡΟΠΟΛΙΤΕΙΕΣ
Αποτίμηση Επιχειρήσεων Ενότητα 3
Υλοποίηση προγράμματος Αγωγής Υγείας
ΤΟΥ ΕΛΕΥΘΕΡΟΥ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Διαχείριση Έργων Πληροφορικής Δρ. Δαμιανός Σακάς

Συνεργασία με την Διοίκηση

Οργανωτική Δομή Επιχείρησης Ο τρόπος που είναι δομημένη μια εταιρεία προσδιορίζει τις απαιτήσεις επικοινωνίας Λειτουργική Επιχείρηση Είναι η επιχείρηση που είναι χωρισμένη σε τμήματα και τις λειτουργίες τους (πχ Πωλήσεις, Λογιστήριο κτλ) Η ομάδα έργου είναι από το τμήμα που κάνει το έργο. Παίρνει πόρους από το τμήμα που κάνει το έργο.

Οργανωτική Δομή Επιχείρησης Επιχείρηση Μήτρας Σε αντίθεση με τη λειτουργική δομή, η ομάδα έργου συγκεντρώνεται από όλη την επιχείρηση με βάση τις προσωπικές δυνατότητες. Παίρνει πόρους από όλη την εταιρεία Αυξημένες απαιτήσεις επικοινωνίας

Οργανωτική Δομή Επιχείρησης Επιχείρηση Προσανατολισμένη σε Έργα Σε αυτή την δομή ο υπεύθυνος έργου εργάζεται με πλήρη αυτονομία Η ομάδα έργου δουλεύει αποκλειστικά στο έργο Οι απαιτήσεις επικοινωνίας είναι μειωμένες

Παρουσίαση του έργου στη Διοίκηση Ένα από τα κύρια έργα του υπεύθυνου είναι να παρουσιάζει τις εξελίξεις του project στην Διοίκηση Απαιτούμενες γνώσεις για αποτελεσματική παρουσίαση Παρουσιάσεις Δύναμης Παρουσιάσεις Έμπνευσης Παρουσιάσεις Πληροφοριακές με βάση τα γεγονότα χωρίς τεχνο-φλιαρία

ΤΥΜΑ

Χαρακτηριστικά Παρουσίασης Η παρουσίαση πρέπει να προσαρμόζεται ανάλογα με το τι θέλει η διοίκηση να ακούσει προκειμένου να λάβει μια απόφαση Τι πρέπει να ληφθεί υπόψη από τον υπεύθυνο έργου όταν κάνει μια παρουσίαση Και ποιες είναι οι επικαλύψεις από αυτά τα τρία σημεία

Προετοιμασία της παρουσίασης Ποιο είναι το επαγγελματικό παρελθόν σας στην διαχείριση έργων; Καινούργιος Με πολύ εμπειρία Με γνωστές αστοχίες στο παρελθών Με γνωστές επιτυχίες στο παρελθών Ποια είναι η κατάσταση της εταιρείας την στιγμή της παρουσίασης; Διοικητικά Οικονομικά Σε τεχνολογική ταραχή Σε ταραχή συναισθηματικής νοημοσύνης η ικανότητα να αναγνωρίζει κανείς τα δικά του συναισθήματα, να τα κατανοεί και να τα ελέγχει. Είναι επίσης η ικανότητα να αναγνωρίζει και να κατανοεί τα συναισθήματα των ανθρώπων γύρω του και να μπορεί να χειρίζεται αποτελεσματικά τόσο τα δικά του συναισθήματά του όσο και τις διαπροσωπικές του σχέσεις. Goleman

Προετοιμασία της παρουσίασης Χρησιμοποίηση κατανοητής ορολογίας από τους ακροατές (διοίκησης) Σε ποιο σημείο της ιεραρχίας είναι o Project Manager; Προετοιμασία για απαντήσεις σε ερωτήσεις όπως ποιος θα είναι ο ROI; Ποια η αποδοτικότητα σε σύγκριση με το παρελθών κτλ Πιστή εφαρμογή των κανόνων της εταιρείας τυπικών και άτυπων

Πως μιλάμε στην Παρουσίαση Ο κάθε εργαζόμενος είναι ένας πωλητής : Χρόνου, εργαλείων, συμβουλών, υπηρεσιών, προϊόντων. Στόχος της πώλησης είναι ο εντοπισμός της ανάγκης και η βοήθεια στην ικανοποίηση της. Πως πουλάμε μια ιδέα Με άμεσους όρους Με απλούς όρους Σε σύντομο χρονικό διάστημα Με περιλήψεις Με ερευνητική τεκμηρίωση για την λύση και για τους ανθρώπινους πόρους. Με έμφαση στα πλεονεκτήματα της λύσης Ξεκίνημα από το τέλος Με οικονομικά στοιχεία

Σχέσεις με τον Χρηματοδότη Ο χρηματοδότης γεφυρώνει τις σχέσεις μεταξύ υπεύθυνου έργου και διοίκησης. Οι χορηγοί έχουν επενδύσει την αξιοπιστία τους στην υλοποίηση του έργου Αναμένουν εκτεταμένη και συνεχή πληροφόρηση για την πορεία του έργου Αναμειγνύονται στις φάσεις προγραμματισμού του έργου Άμεση συνεργασία του χρηματοδότη με τον Project Manager για την κατάρτιση παρουσίασης απέναντι στην διοίκηση.

Διοικητικές Θεωρίες Ο Project Manager πρέπει να έχει γνώση των Διοικητικών Θεωριών προκειμένου να ερμηνεύει την σχέση της Διοίκησης με τους εργαζόμενους Ιεραρχία των Αναγκών του Maslow

Διοικητικές Θεωρίες H Θεωρία του Herzberg για τα κίνητρα

Διοικητικές Θεωρίες Θεωρία του Χ και του Υ του McGregor Κακός , Καλός Χ :Τεμπέληδες πρέπει να γίνεται μικρο διαχείριση δεν μπορούμε να τους έχουμε εμπιστοσύνη Υ :Άτομα που αυτοκαθοδηγούνται και αυτοπαρακινούνται Θεωρία Ζ του Ouchi Συμμετοχική Διοίκηση. Οι εργαζόμενοι δουλεύουν με βάση την δέσμευση, την ευκαιρία και την πιθανότητα εξέλιξης που τους δίνει η εταιρεία Θεωρία της Προσδοκίας Τα άτομα εργάζονται σε σχέση μα την ανταμοιβή που περιμένουν

Ανάθεση Καθηκόντων Ακολουθήστε πρακτικές της διοίκησης στο θέμα της ανάθεσης αρμοδιοτήτων Κάντε αναθέσεις στην ομάδα έργου (όχι one man show) Δίκαιοι στον καταμερισμό εργασιών Να θυμάστε πάντα τους χρήστες Συμβιβασμοί σχετικά με τους πόρους συνολικά Εκμάθηση Επιχειρηματικής Ορολογίας (ROI, NPV κτλ)

Εναρκτήρια Συνάντηση Έργου Το project kickoff πρέπει να συμπεριλαμβάνει : Διασκέδαση Ενθουσιασμό Πρόσκληση σε ένα Προμηθευτή της τεχνολογίας του έργου Φωτογραφίες των μελών της ομάδας Στο τέλος γεύμα για να πέσουν τα τοίχοι και να γνωριστούν καλύτερα τα μέλη της ομάδας

Πλάνο Επικοινωνίας με την Διοίκηση Ένα πλάνο επικοινωνίας περιλαμβάνει: Ένα σύστημα συγκέντρωσης, αποθήκευσης, οργάνωσης και αποστολής πληροφοριών στους εμπλεκόμενους Καταγραφή του ποιοι θα στέλνουν και ποιοι θα είναι οι αποδέκτες των πληροφοριών Πληροφορίες για τον τρόπο επικοινωνίας Το επίπεδο της λεπτομέρειας των πληροφοριών Ορολογία επικοινωνίας Χρονοδιαγράμματα Μέθοδοι ανάκλησης πληροφοριών Αναδιοργάνωση επικοινωνιακού πλάνου

Τύποι Προϊσταμένων Ο τύπος του προϊσταμένου και η επικοινωνία μαζί του διαδραματίζει σημαντικό ρόλο στην επιτυχία του έργου Διευθυντές που δεν ακούν Επικοινωνία με τεκμηρίωση Διευθυντές που είναι επιθετικοί Φιλική Επικοινωνία και επισήμανση της προσβολής Διευθυντές που αποφεύγουν να πάρουν αποφάσεις Ορισμός προθεσμιών για κομμάτια του έργου Διευθυντές εγωπαθητικοί Ενημέρωση τους ότι κάνουν μικρο-διαχείρηση Διευθυντές με πειθαρχικά μέτρα Μιμητισμός της τακτικής του τμήματος Προσωπικού και υπεράσπιση της ομάδας έργου.

Τέλος κεφαλαίου 3 Τέλος κεφαλαίου 3