ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
p T Application fluide C liquide solide A gaz
Advertisements

Μαμά σ’ αγαπώ γιατί με πηγαίνεις στον παιδότοπο!
Συμμετοχή σε διεθνή Εκθέσεις- στρατηγικό εργαλείο για Εξαγωγικό Μάρκετινγκ τουρισμού.
Πάντα ακούμε τους «κανόνες» των γυναικών
Νέος Επενδυτικός Νόμος 3299/ /2006 Τρίκαλα,
Τα s τροχιακά στο άτομο του Υδρογόνου
ΠΤΤΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Με θέμα: ΟΧΗΜΑΤΑ ΥΓΡΑΕΡΙΟΥ LPG
Επιμέλεια : Πουλιόπουλος Πούλιος - Χημικός
Παραγωγή ραδιοφαρμάκων για PET. Περίοδος περιστροφής Ανεξάρτητη της κινητικής ενέργειας του σωματιδίου Αλλά η μάζα μεταβάλλεται. Υπάρχει λοιπόν.
Επώαση παρουσία CO 2 Μικρόβια: Μικρόβια: Μηνιγγιτιδόκοκκοι,γονόκοκκοι, αιμόφιλοι, βρουκέλλες CO 2 : 5-10 %  Εισαγωγή αερίου CO 2 από οβίδα σε κλίβανο.
ΤΑΜΙΕΥΤΗΡΕΣ ΥΔΡΟΓΟΝΑΘΡΑΚΩΝ
Επιμέλεια : Πουλιόπουλος Πούλιος - Χημικός
ΓΑΒΡΗΛΟΥ ΧΡΥΣΟΥΛΑ ΑΣΠΑΙΤΕ ΤΜΗΜΑ Γ1
Σαββατοκύριακο στα ‘Ιρια
«Ενέργεια χωρίς Σύνορα», Μάιος 2008, Αθήνα Renewable Energy Sources Necessity, trends and perspectives Dr. P. Κ. Chaviaropoulos CRES Renewable Energy Sources.
ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΣΤΡΑΦΟΥΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ Πολυμορφισμός – Αφηρημένες κλάσεις Interfaces (διεπαφές) Ένα μεγάλο παράδειγμα.
ΣΥΜΠΙΕΣΤΕΣ Ο ΣΥΜΠΙΕΣΤΗΣ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΑΙ ΣΕ ΜΙΑ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΓΙΑ ΝΑ ΣΥΜΠΙΕΣΕΙ ΤΟΝ ΑΤΜΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΞΟΔΟ ΤΟΥ ΑΤΜΟΠΟΙΗΤΗ ΚΑΙ ΤΟΝ ΕΝΑΛΛΑΚΤΗ ΥΠΟΨΥΞΕΩΣ - ΥΠΕΡΘΕΡΜΑΝΣΕΩΣ.
ΚΥΚΛΟΣ Γ. ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΝΑΥΤΙΛΙΑΚΕΣ ΣΥΜΒΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΙ  ΙΜΟ (INTERNATIONAL MARITIME ORGANIZATION), ΔΙΕΘΝΗΣ ΝΑΥΤΙΛΙAΚΟΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ. Δημιουργήθηκε από.
ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Γαστρονο μ ικός τουρισ μ ός Μελέτη π ερί π τωσης το « Ελληνικό Πρωινό » ΤΕΙ ΠΕΙΡΑΙΑ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ.
ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ ΤΜΗΜΑ ΝΟΜΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΤΟΜΕΑΣ ΔΙΕΘΝΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ: ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΔΙΚΑΙΟ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ ΜΑΘΗΜΑ: ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ.
Μάθημα: Διοίκηση Επιχειρήσεων Εναλλακτικού Τουρισμού Πάρις Τσάρτας Καθηγητής Τουριστικής Ανάπτυξης Σαραντάκου Έφη Διδάκτορας Χωροταξίας – Τουριστικής Ανάπτυξης.
ΦΥΣΙΚΗ Ι1 Φυσική Ι Καθηγητής Γιώργος Αντωνόπουλος ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ ΤΜΗΜΑ ΟΙΚΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ.
ΤΑ ΦΑΙΝΟΜΕΝΑ ΤΗΣ ΕΞΑΕΡΩΣΗΣ, ΤΗΣ ΥΓΡΟΠΟΙΗΣΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΞΑΤΜΙΣΗΣ. Πανεπιστήμιο Πατρών Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα Εκπαίδευσης και Αγωγής.
MATALA BEACH FESTIVAL. Η ΕΠΟΧΗ ΤΩΝ HIPPIES Τις δεκαετίες του 1960 και 1970 τα Μάταλα ‘ταξίδεψαν’ εκτός συνόρων χάρη στις αναφορές για τους hippies που.
Επιπλοκές στη Λαπαροσκοπική Ουρολογία
Φυσική Εικόνας & Ήχου ΙΙ (Θ) Ενότητα 4: Φωτομετρία ή Ραδιομετρία Αθανάσιος Αραβαντινός Τμήμα Φωτογραφίας & Οπτικοακουστικών Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα.
Ενεργειακές Πηγές & Ενεργειακές Πρώτες Ύλες Λοιποί Ορυκτοί Υδρογονάνθρακες Κίμων Χρηστάνης Πανεπιστήμιο Πατρών Τμήμα Γεωλογίας.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΩΝ ΠΟΡΩΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΜΕΘΟΔΩΝ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΥΔΡΟΓΟΝΟΥ ΜΕ ΤΗΝ ΧΡΗΣΗ ΤΗΣ ΑΝΑΛΥΤΙΚΗΣ ΙΕΡΑΡΧΙΚΗΣ.
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΘΕΜΑ: Η ΔΙΑΔΟΣΗ ΤΗΣ ΘΕΡΜΟΤΗΤΑΣ ΣΤΑ ΣΤΕΡΕΑ ΣΩΜΑΤΑ: ΚΑΛΟΙ ΚΑΙ ΚΑΚΟΙ ΑΓΩΓΟΙ ΤΗΣ ΘΕΡΜΟΤΗΤΑΣ ΦΟΙΤΗΤΡΙΕΣ:
Ενεργειακές Πηγές & Ενεργειακές Πρώτες Ύλες Υδρογονάνθρακες – Έρευνα & Εκμετάλλευση Κίμων Χρηστάνης Πανεπιστήμιο Πατρών Τμήμα Γεωλογίας.
Υδρογεωχημεία – Αναλυτική Γεωχημεία Ενότητα 6: Τεχνικές ανάλυσης οργανικής γεωχημείας Αριάδνη Αργυράκη Σχολή Θετικών Επιστημών Τμήμα Γεωλογίας και Γεωπεριβάλλοντος.
ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ.
ΣΧΕΣΕΙΣ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗΣ ΕΝΩΣΗΣ-ΡΩΣΙΑΣ
Ομάδα: Τέχνη & Πολιτισμός
Oil & Gas Technology ENVIRONMENT D. Marmanis
Ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΥΓΕΙΑΣ ΥΦΙΣΤΑΜΕΝΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ
Ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΥΓΕΙΑΣ ΥΦΙΣΤΑΜΕΝΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ
ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ
Τμήμα Χημικών Μηχανικών
9Ο ΚΕΦΑΛΑΙΟ - ΚΑΥΣΗ ΑΠΟΡΡΙΜΜΑΤΩΝ
ΤΑ ΦΑΙΝΟΜΕΝΑ ΤΗΣ ΤΗΞΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΗΞΗΣ
ΣΥΓΚΟΛΛΗΣΕΙΣ Η συγκόλληση είναι η νεότερη μέθοδος σύνδεσης που αντικατέστησε σε πολλές εφαρμογές λόγω των πλεονεκτημάτων της την ήλωση και την κοχλίωση.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ   ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗΣ ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΤΟΥ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΣΠΟΥΔΩΝ ΜΕ ΤΙΤΛΟ: Συστήματα Ανανεώσιμων Πηγών Ενέργειας με 2 κατευθύνσεις:
ΟΓΚΟΜΕΤΡΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΜΙΓΜΑΤΩΝ ΥΔΡ/ΚΩΝ (Ανάλυση PVT)
Δ.1 Χημική εξίσωση Ζαΐμη Φωτεινή.
Ανόργανη Χημεία (Ε) Ενότητα 8: Χρωματογραφία λεπτής στοιβάδας
G ΤΙΜΟΚΑΤΑΛΟΓΟΣ 2018 l<A PRODUCTS TALOYIIHL E GAS GAS
4ο Πανελλήνιο Συνέδριο Εξελικτικής Ψυχολογίας
Ι. Γιδαράκου (Ομότιμη Καθηγήτρια ΓΠΑ) Α. Κουτσούρης (Καθηγητής ΓΠΑ)
ΤΑΜΙΕΥΤΗΡΕΣ ΥΔΡΟΓΟΝΑΘΡΑΚΩΝ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ ΤΜΗΜΑ ΜΕΣΟΓΕΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΠΜΣ “ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ ΚΑΙ ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΣΤΗ ΜΕΣΟΓΕΙΟ” ΔΙΕΘΝΕΣ ΔΙΚΑΙΟ ΤΗΣ ΘΑΛΑΣΣΑΣ ΚΑΙ ΜΕΣΟΓΕΙΟΣ.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΥΨΗΛΩΝ ΤΑΣΕΩΝ
Δρ. Μ. Γούλα, Aναπλ. Καθηγήτρια
Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη
ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΑ ΤΑΞΙΔΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ
ΤΑΜΙΕΥΤΗΡΕΣ ΥΔΡΟΓΟΝΑΘΡΑΚΩΝ
الطاقة الحراريـة الفصل الخامس فيزيـــــــــاء 2 الصف الثاني ثانوي
TRANSFORMARILE SIMPLE ALE GAZULUI
Χρωματογραφία λεπτής στοιβάδας Thin Layer Chromatography (TLC)

Στοματική Χειρουργική Ι Αποστείρωση - Απολύμανση - Αντισηψία
Χρωματογραφία λεπτής στοιβάδας Thin Layer Chromatography (TLC)
Harry Kroto Harry Kroto 2004 P = E 3 P = E E = Eocos2πωt 4.
Το ζήτημα της ενέργειας
‘Εξυπνα Δίκτυα- Το μέλλον είναι εδώ Νίκος Χατζηαργυρίου,
Κωνσταντίνος Ποτόλιας
Ρήτρες Take - or - Pay Ανταγωνισμός και Ρύθμιση: Τα παραδείγματα της Ενέργειας και των Τηλεπικοινωνιών Άυλα Αγαθά και Ανταγωνισμός Αικατερίνη Βογιατζή.
Παραδείγματα εφαρμογών για THERMOFORMING MACHINES
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΡΑΒΑΝΗΣ Υλοποίηση δραστηριοτήτων για: Εξαέρωση-Υγροποίηση-Εξάτμιση Οι φοιτήτριες: Αγραφιώτη Δήμητρα Διαμαντάκη Μυρτώ Θεώνη Κλαιρ Σταύρου Κατερίνα

ΕΞΑΕΡΩΣΗ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΔΥΟ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ

ΕΞΑΕΡΩΣΗ: Πρώτη Δραστηριότητα (Διδασκαλίας) 1/2 «Το ταξίδι της φυσαλίδας» Στόχοι: Να προβλέπουν τα παιδιά την εξαέρωση, ως αποτέλεσμα της θέρμανσης του νερού από κάποια πηγή θερμότητας, Να αναγνωρίζουν τη μετακίνηση του νερού από το δοχείο προς την ατμόσφαιρα, και Να είναι σε θέση να περιγράφουν τη διαδικασία της εξαέρωσης. Υλικά: 1 camping gas 1 μπρίκι 1 ποτήρι νερό

ΕΞΑΕΡΩΣΗ: Πρώτη Δραστηριότητα (Διδασκαλίας) 2/2 «Το ταξίδι της φυσαλίδας» Περιγραφή: Αρχικά κάνουμε μια συζήτηση με τα παιδιά γύρω από το φαινόμενο της εξαέρωσης και τους κάνουμε ερωτήσεις π.χ «έχετε παρατηρήσει ποτέ το νερό να βράζει;» , «ξέρετε τι γίνεται όταν βράζει το νερό;» Ύστερα προχωρούμε στο πείραμα σύμφωνα με το οποίο, βάζουμε το μπρίκι με το νερό στη φωτιά και μόλις ξεκινήσει να βράζει και να σχηματίζονται φυσαλίδες και υδρατμοί, ζητάμε από τα παιδιά να παρατηρήσουν αυτή τη διαδικασία. Στο τέλος του πειράματος ζητάμε από τα παιδιά να μας πουν πώς πιστεύουν ότι δημιουργήθηκαν υδρατμοί και φυσαλίδες και ύστερα τους εξηγούμε το φαινόμενο της εξαέρωσης

ΕΞΑΕΡΩΣΗ: Δεύτερη Δραστηριότητα(Αξιολόγησης) «Ζωγράφισε τις εικόνες και βάλτες στη σειρά» Υλικά: Κόλλες Α4 Μαρκαδόροι Περιγραφή: Χωρίζουμε τα παιδιά σε τέσσερις ομάδες και η κάθε μια θα αναλάβει να σχεδιάσει στο χαρτί μια εικόνα για το κάθε στάδιο της εξαέρωσης, δηλαδή η μια ομάδα θα σχεδιάσει το μπρίκι, η άλλη το νερό που ξεκινάει να βράζει κοκ. Μόλις τελειώσουν όλες οι ομάδες το σχεδιασμό θα επιστρέψουμε στη γωνιά της συζήτησης και θα τοποθετήσουμε στο πάτωμα τις ζωγραφιές των παιδιών ανακατεμένες και θα ζητήσουμε από τα παιδιά να έρχονται και να προσπαθούν να επιλέγουν τις σωστές εικόνες και να τις τοποθετούν στη σειρά δείχνοντας έτσι το φαινόμενο της εξαέρωσης. Στο τέλος , θα κολλήσουμε τις εικόνες σε ένα μεγάλο χαρτόνι.

ΥΓΡΟΠΟΙΗΣΗ Υλοποίηση δυο Δραστηριοτήτων Διδασκαλίας Αξιολόγησης

ΥΓΡΟΠΟΙΗΣΗ: Πρώτη Δραστηριότητα(Διδασκαλίας) 1/2 Στόχοι: Να είναι ικανά να περιγράφουν τη διαδικασία της υγροποίησης. Να καταλάβουν πως ο ατμός που βγαίνει από το βρασμένο νερό χάνει τη θερμότητά του όταν ακουμπήσει σε ένα κρύο αντικείμενο. Υλικά: Camping gaz Mπρίκι Μεταλλικό σκεύος

ΥΓΡΟΠΟΙΗΣΗ: Πρώτη Δραστηριότητα(Διδασκαλίας) 2/2 Περιγραφή: Αρχικά κάνουμε μια συζήτηση με τα παιδιά για να δούμε τι θυμούνται από το φαινόμενο της εξαέρωσης και ύστερα προχωράμε στο φαινόμενο της υγροποίησης, κάνοντας ένα πείραμα Για να κεντρίσουμε το ενδιαφέρον των παιδιών για την υγροποίηση, τους αναφέρουμε ένα σύντομο περιστατικό που συμβαίνει συχνά στην κουζίνα όταν μαγειρεύουμε. Στη συνέχεια, προχωράμε στο πείραμα. Θέτουμε, λοιπόν, σε λειτουργία το γκαζάκι, τοποθετούμε πάνω σε αυτό το μπρίκι με το νερό και μόλις ξεκινήσει να βράζει ζητάμε από τα παιδιά να παρατηρήσουν τον ατμό που βγαίνει και ποιά κατεύθυνση έχει πάρει. Πριν τοποθετήσουμε το μεταλλικό σκεύος πάνω από τον ατμό που βγαίνει, ρωτάμε τα παιδιά τι πιστεύουν πως θα συμβεί αν βάλουμε το σκεύος πάνω από τον ατμό Ακούμε τις απαντήσεις τους και τοποθετούμε το σκεύος. Παρατηρούμε πως μόλις ο ατμός ακούμπησε το κρύο σκεύος, υγροποιήθηκε. Στο τέλος του πειράματος σχολιάζουμε με τα παιδιά τις αρχικές τους προβλέψεις με αυτό που πραγματικά συνέβει και συζητάμε για το φαινόμενο της υγροποίησης.

ΥΓΡΟΠΟΙΗΣΗ: Δεύτερη Δραστηριότητα(Αξιολόγησης) Υλικά: Εικόνες από γκαζάκι, μπρίκι και μεταλλικό σκεύος Περιγραφή Δείχνουμε στα παιδιά δύο εικόνες που έχουν το σχέδιο ενός γκαζακιού, δύο με το σχέδιο ενός μπρικιού και τον ατμό που βγάζει και δύο με το σχέδιο ενός μεταλλικού σκεύους, όπου στο ένα σχέδιο θα διακρίνονται σταγόνες νερού (υγροποίηση), ενώ στο άλλο όχι. Τα παιδιά καλούνται να έρχονται ένα-ένα και να τοποθετούν τα σχέδια το ένα πάνω στο άλλο, δηλαδή, πρώτα θα τοποθετούν το γκαζάκι, πάνω του το μπρίκι και πάνω από αυτό το μεταλλικό σκεύος χωρίς τις σταγόνες νερού. Έπειτα θα τοποθετήσουν τα υπόλοιπα σχέδια αλλά αυτή τη φορά θα τοποθετήσουν το σχέδιο του μεταλλικού σκεύους με τις σταγόνες νερού. Κάθε παιδί που θα έρχεται και θα κάνει αυτή τη διαδικασία, θα πρέπει να μας δείχνει τη σειρά με την οποία γίνεται η υγροποίηση, δηλαδή να τοποθετεί τα σύνολα των σχεδίων(γκαζάκι, μπρίκι, μεταλλικό σκεύος) το ένα δίπλα στο άλλο με τη σωστή σειρά. Έτσι θα δούμε αν έχουν καταλάβει σωστά τη διαδικασία της υγροποίησης και το πώς γίνεται η υγροποίηση.

ΕΞΑΤΜΙΣΗ Υλοποίηση τριών Δραστηριοτήτων Διδασκαλίας Αξιολόγησης

ΣΤΟΧΟΙ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ(ΕΞΑΤΜΙΣΗΣ) Να αναγνωρίζουν "που θα πάει" το νερό, δηλαδή ότι το νερό θα μετακινηθεί από το αντικείμενο προς την ατμόσφαιρα. Να μπορούν να περιγράψουν τη διαδικασία της εξάτμισης

ΕΞΑΤΜΙΣΗ: Πρώτη Δραστηριότητα(Διδασκαλίας) Υλικά: Κουβάς Σφουγγαρίστρα Περιγραφή: Αρχικά, παρουσιάζουμε στα παιδιά ένα συμβάν από την καθημερινή μας ζωή: «Εχθές έβαλα νερό στη σφουγγαρίστρα και το άφησα έξω για να ξανά σφουγγαρίσω σήμερα το πρωί». Παρουσιάζουμε στα παιδιά ένα κουβά με μια σφουγγαρίστρα βρεγμένη και συνεχίζουμε: «όταν όμως το άλλο πρωί πήγα να σφουγγαρίσω βρήκα την σφουγγαρίστρα με το κουβά έτσι(και τους παρουσιάζουμε τη στεγνή σφουγγαρίστρα). Στη συνέχεια τα ρωτάμε που πιστεύουν πως πήγε το νερό και συζητάμε τις απόψεις τους. Στο τέλος τους εξηγούμε πως το νερό εξατμίστηκε σιγά σιγά από τον αέρα και συζητάμε για το φαινόμενο της εξάτμισης

ΕΞΑΤΜΙΣΗ: Δεύτερη Δραστηριότητα(Διδασκαλίας) Υλικά: Παραμύθι Βρεγμένο μπλουζάκι Περιγραφή: Για να κεντρίσουμε το ενδιαφέρον των παιδιών όπως και στις προηγούμενες δραστηριότητες θα παρουσιάσουμε την ιστορία ενός κοριτσιού, το οποίο χρειάζεται τη βοήθειά μας. Αναφέρουμε στα παιδιά ότι ένα κοριτσάκι, η Κική ήθελε να πάει σε ένα πάρτι και ζήτησε από τη μαμά της να της διαβάσει ένα παραμύθι πρώτα, το οποίο ονομάζεται: «Μια σταγονοπαρέα στη λίμνη μας». Διαβάζουμε, λοιπόν και εμείς το παραμύθι στα παιδιά και ύστερα τους αναφέρουμε πως η Κική μετά το παραμύθι πήγε να πιει νερό και βράχηκε η μπλούζα της με αποτέλεσμα να μην μπορεί να πάει στο πάρτι. Στη συνέχεια, παρουσιάζουμε στα παιδιά μια βρεγμένη μπλούζα. Ζητάμε από τα παιδιά να βρουν τρόπους για να στεγνώσει η μπλούζα και ύστερα ξεκινάμε να την στεγνώνουμε κεντρίζοντας όμως το προσοχή τους στην εξάτμιση του νερού που γίνεται από τον αέρα.

ΕΞΑΤΜΙΣΗ: Τρίτη Δραστηριότητα(Αξιολόγησης) Υλικά: Φωτογραφίες Περιγραφή: Δίνουμε στα παιδιά ένα πάζλ εικόνων το οποίο πρέπει να βάλουν σε σειρά .Η πρώτη εικόνα δείχνει ένα βρεγμένο σφουγγάρι, η δεύτερη το σφουγγάρι έξω στον ήλιο και η τρίτη ένα σφουγγάρι στεγνό. Τους δίνουμε τις εικόνες ανακατεμένες και τους ζητάμε να τις βάλουν σε σειρά εξηγώντας μας την επιλογή τους. Έτσι θα διαπιστώσουμε αν έχουν κατανοήσει σωστά το φαινόμενο της εξάτμισης.

ΠΡΟΣΟΧΗ! Για τα φαινόμενα της εξαέρωσης και της υγροποίησης εννοείται πως τηρούμε τους κανόνες ασφαλείας: Κρατάμε σε μια απόσταση τα παιδιά από τα γκαζάκια για να μην έχουμε ατυχήματα Μόνο εμείς έχουμε πρόσβαση στα υλικά και τα πιάνουμε

ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΑΣ!!!