Γιατί; Δε διστάζουμε να ονειρευόμαστε έναν καλύτερο κόσμο.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
10 Συμβουλές για να Μειώσουμε τα Απορρίμματα του Σχολείου μας
Advertisements

8 κανόνες της έξυπνης κατανάλω-σης Κλείσε τον κύκλο
«Πώς θα μειώσουμε τα σκουπίδια»
ΜΕΙΩΝΩ– ΕΠΑΝΑΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΩ-ΑΝΑΚΥΚΛΩΝΩ
Ας διοργανώσουμε ένα πάρτι...
ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ.
Λουκία Τζελέπη - Τμήμα Γ5
Φύση :Mια φίλη ζητά βοήθεια
« Η ΚΥΠΡΟΣ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ» ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΔΡΑΣΗΣ ΤΟΥ Ζ΄ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΛΕΜΕΣΟΥ (ΑΠ.ΑΝΔΡΕΑ) - (Κ.Α) Π.Ι., ΛΕΜΕΣΟΣ, ΤΡΙΤΗ 21/02/2012.
Διήμερο επιμορφωτικό σεμινάριο με θέμα :
Ανακύκλωση χαρτιού.
TA ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ ΜΑΣ.
Η ΚΟΜΠΟΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ Η ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ ΔΕ ΘΕΛΟΥΝ ΚΟΠΟ ΘΕΛΟΥΝ ΤΡΟΠΟ…
Ακολουθούμε απλές συμβουλές
«Tα σκουπίδια μας Δεν είναι σκουπίδια»
ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ 10 συμβουλές ΣΤ΄2.
ΚΟΜΠΟΣΤΟΠΟΙΗΣΗ Γυμνάσιο Αντιρρίου.
Λιγότερα σκουπίδια άρα ένα καλύτερο αύριο
Καθαρισμός παραλίας – ΜΕΣΟΓΕΙΟΣ SOS. Ο κάμπος.
Μεσόγειος sos. H Μεσόγειος Είναι μια κλειστή θάλασσα που αντιπροσωπεύει το 1% των θαλάσσιων εκτάσεων του πλανήτη και το 6% των ναυτοεμπορικών δραστηριοτήτων.
12/ΘΕΣΙΟ Μ/ΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΧΙΝΟΥ
Οικιακή Κομποστοποίηση
ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ Τι είναι η ανακύκλωση;
ΠΡΟΣΤΑΤΕΨΕ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ Ιωάννα Τσώνη Γ5 Σχολικό Έτος [ ]
Η ευρυζωνικότητα στην υπηρεσία της εκπαίδευσης στις απομακρυσμένες περιοχές Εργαστηριακή συνεδρία χρηστών δορυφορικής ευρυζωνικότητας Ελληνογερμανική Αγωγή,
Κωνσταντίνος Τρυπαρόλης
Περιβαλλοντική Ομάδα 4ου Γυμνασίου Σταυρούπολης
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ ΟΜΑΔΑ 4ου ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΣΤΑΥΡΟΥΠΟΛΗΣ
Συνέπειες των απορριμμάτων για το περιβάλλον.
ΑΘΗΝΑ ΣΩΠΑΣΟΥΔΑΚΗ ΔΗΜΗΤΡΑ ΓΙΑΝΝΙΟΥ ΚΑΙ Δ2
Δράση: ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΜΟΡΦΕΣ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗΣ ΤΗΓΑΝΟΚΙΝΗΣΗ
ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ ΓΥΑΛΙΟΥ.
ΚΑΙ ΕΣΥ ΜΠΟΡΕΙΣ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ
9 Ο Δ ΗΜΟΤΙΚΟ Σ ΧΟΛΕΙΟ Κ ΑΣΤΟΡΙΑΣ Δ΄ΤΑΞΗ ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΑ Ε ΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΟΥ Α ΛΕΞΑΝΔΡΑ ΣΙΔΗΡΟΠΟΥΛΟΥ Ε ΥΤΥΧΙΑ ΡΑΤΣΟΣ Ν ΙΚΟΛΑΟΣ.
Α΄ΛΥΚΕΙΟΥ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ (PROJECT 6) ΥΠΟΘΕΜΑ: Σκουπίδια και παραδοσιακές κοινωνίες (ιστορική.
Ενότητα 4 Σκουπίδια στη θάλασσα Δασκάλα: Ευρυδίκη Παπαγεωργίου.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Ιδέες για πιο… Οικολογικά Χριστούγεννα
Ορθολογική διαχείριση απορριμμάτων
Αλόγιστη χρήση αγαθών – Τεράστιος όγκος σκουπιδιών Σ.Π.Α.Μ.
Η Καταναλωτική μας συμπεριφορά
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «…Ελιά και Λάδι ……»
Χαρταετοί ο και 1 ο Δημοτικό Σχολείο Νάουσας Τμήματα: Α 1, Α 2 του 9ου δημοτικού σχολείου, Α 2, Β του 1ου δημοτικού σχολείου Νάουσας, Εκπαιδευτικός:
ΑΡΧΙΣΤΕ ΕΝΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗΣ
Οι μαθητές της Ε’ δημοτικού εργάστηκαν ….. για το καλό του πλανήτη μας! Ο πλανήτης κινδυνεύει… πρέπει να δράσουμε!!!
ΕΛΕΝΗ ΒΑΜΙΑΝΑΚΗ Α1.
ΤΙ ΦΡΟΝΤΙΖΟΥΜΕ ΠΡΙΝ ΠΕΤΑΞΟΥΜΕ ΚΑΠΟΙΕΣ ΣΥΣΚΕΥΑΣΙΕΣ
ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ Τι είναι ανακύκλωση; Οφέλη Ανακυκλώσιμα προϊόντα
ΕΘΕΛΟΝΤΙΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΩΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ Τάξη Γ΄ Σχ. έτος Υπεύθυνη εκπ/κός : Μαρία Τσουλφά.
Ανακύκλωση Απορριμμάτων ‘Τα άχρηστα-Χρήσιμα’
1. Τι είναι τα οικολογικά σχολεία; i. Είναι τα σχολεία που έχουν ωραίο κήπο! ii. Είναι τα καθαρά σχολεία της Κύπρου! iii. Είναι τα σχολεία που συμμετέχουν.
Φύση και άνθρωπος – έννοιες αλληλένδετες!. Τα εργοστάσια, είναι ο κυριότερος παράγοντας στη μόλυνση του περιβάλλοντος. Τα διάφορα βιομηχανικά απόβλητα.
Θ’ Δημοτικό Σχολείο Καψάλου (Κ.Β’) Μια παρουσίαση για τη περιβαλλοντική δράση του σχολείου μας κατά τη σχολική χρονιά
Μελέτη και βελτίωση του πάρκου απέναντι από το σχολείο μας από τα παιδιά της Γ τάξης ( ) Οι εργασίες, οι σχετικές με το project, ξεκίνησαν με αφορμή.
Μαρία Μάρκου ΔΊ Το περιβάλλον, [ αέρας, νερό, έδαφος ] είναι ο χώρος που ζούμε.Πολλές δραστηριότητες μας το ρυπαίνουν. Σημαντική ρύπανση του περιβάλλοντος.
Τα τελευταία 5 σχολικά έτη αναπτύσσουμε εντατικές δραστηριότητες που ενεργοποιούν σχεδόν όλους τους πυλώνες του ΑΕΙΦΟΡΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ.
Δημοτικό Σχολείο Περιστερώνας
Λάθη που κάνουμε στην ανακύκλωση
Τα λάθη που κάνουμε στην ανακύκλωση
«ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ ΣΤΟ ΝΗΣΙ ΤΗΣ ΛΕΡΟΥ
Πρόγραμμα Κομποστοποίησης ΕΕΕΕΚ ΝΑΥΠΑΚΤΟΥ
5ο Δημοτικό Σχολείο Κω Το κοινωνικό Σχολείο, το πράσινο Σχολείο, το Σχολείο που καινοτομεί, το συνεργατικό Σχολείο.
Τίτλος Δράσης: “Zούμε Αειφορικά στην Ε.Ε.”
3ο Μαθητικό Συνέδριο Πληροφορικής 2o Δημοτικό Σχολείο Κρύας Βρύσης Πέλλας “Η Τάξη του Μέλλοντος” Ηλεκτρονική Εφημερίδα.
Κυκλοφοριακή Αγωγή Στο πρόγραμμα αυτό συμμετείχε το σχολείο μας (Ειδικό Κωφών & βαρήκοων Ιωαννίνων), καθώς και το Ειδικό Τυφλών Ιωαννίνων.
Πρόγραμμα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης
“ΑΝΑΚΥΚΛΟΣ ΙΣΧΥΣ” project Διαχειριζόμαστε με καινοτόμους πρακτικές 5 ρεύματα Ανακυκλώσιμων προϊόντων Μαζί μας οι Ενεργοί Πολίτες Διαχειρίζονται -Αξιοποιούν.
Ανακύκλωση Όλα είναι χρήσιμα
Η εμπειρία της Ανακύκλωσης στο Νησί της Χίου
Θέμα: Διαχείριση απορριμμάτων
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Γιατί; Δε διστάζουμε να ονειρευόμαστε έναν καλύτερο κόσμο. Εσπερινό Γυμνάσιο Ι.Π. Μεσολογγίου με Λυκειακές Τάξεις Μαθαίνω τι είναι αειφορία εξασκώντας την. Γιατί; Δε διστάζουμε να ονειρευόμαστε έναν καλύτερο κόσμο.

Η εφιαλτική κατάσταση στον δήθεν ΧΥΤΑ του Δήμου μας Η Αφορμή… Η εφιαλτική κατάσταση στον δήθεν ΧΥΤΑ του Δήμου μας Απόσπασμα άρθρου τοπικής εφημερίδας 10 Νοεμβρίου 2014

Το αλφαβητάρι των εννοιών για τα απορρίμματα Ανόργανα- Οργανικά Αστικά Αγροτικά , Βιομηχανικά κ.λ.π. Στερεά-Υγρά Επικίνδυνα (χημικά, τοξικά, ραδιενεργά, βιολογικά, εκρηκτικά, νοσοκομειακά)

Μας ενοχλεί: η συνεχιζόμενη αδιαφορία Η στάση και η συμπεριφορά αρκετών συμπολιτών μας. Πρέπει να πείσουμε τους δημότες αυτής της πόλης ότι η ατομική συμπεριφορά παίζει καθοριστικό ρόλο στην προστασία του περιβάλλοντος. Ας αναλάβουμε δράση!!!

Το πρώτο βήμα: η ΜΕΙΩΣΗ των απορριμμάτων Το πρώτο βήμα: η ΜΕΙΩΣΗ των απορριμμάτων «Καλύτερη η αποφυγή των απορριμμάτων παρά η αξιοποίησή τους» Πώς θα μειώσω τα απορρίμματά μου;

Προετοιμασία της δράσης τα βασικά συνθήματα Προετοιμασία της δράσης τα βασικά συνθήματα

3ο Ανταλλακτικό Παζάρι συνδιοργάνωση Εσπερινού Γυμνασίου Ι. Π 3ο Ανταλλακτικό Παζάρι συνδιοργάνωση Εσπερινού Γυμνασίου Ι.Π. Μεσολογγίου με «Ομάδα Πρωτοβουλία Πολιτών Ι. Π. Μεσολογγίου» και άλλους φορείς. Άρθρο της Εφημερίδας Αιχμή Δευτέρα 29/12/2014 Άρθρο εφημερίδας Αιχμή Πέμπτη 1 Ιανουαρίου 2015

Το 2ο Βήμα ένα ταξίδι στο παρελθόν Όταν συχνά ταξιδεύεις στις ομορφιές του χθες, μπορείς να χτίσεις ένα καλύτερο αύριο. Ας πάρουμε λοιπόν τη μηχανή του χρόνου κι ας «πελαγώσουμε» στο παρελθόν … Διαπιστώνουμε ότι οι πρόγονοί μας ήταν οικολόγοι στην πράξη. Αξιοποιούσαν κάθε αγαθό, κάθε υλικό και σχεδόν δεν είχαν σκουπίδια.

Και να ‘μαστε, καβάλα ο καθένας στο ποδήλατό του Και να ‘μαστε, καβάλα ο καθένας στο ποδήλατό του για μια βόλτα στους πρόποδες του Αρακύνθου, προς την Aρχαία Πλευρώνα, εκεί που η καλλιέργεια της ελιάς και η παραγωγή του λαδιού ήταν και είναι ένα μεγάλο κομμάτι στη ζωή των οικογενειών.

ρίχνει το απαλό του φως σαν χάδι και μας ζεσταίνει. Κυλάμε με προσοχή στον ήσυχο δρόμο, στον ίσιο χωμάτινο δρόμο, που πάει στα λιοστάσια. Πάνω απ΄τα κεφάλια μας ο ήλιος, «πηγή ζωής», ρίχνει το απαλό του φως σαν χάδι και μας ζεσταίνει. Εκεί κάτω από τα λιόδεντρα οι γιαγιάδες μας φτιάχνουν το δικό τους σαπούνι. Έτσι προέκυψε η ιδέα να χρησιμοποιήσουμε την εμπειρία των παππούδων μας και να φτιάξουμε το δικό μας σαπούνι, χρησιμοποιώντας λάδι που δεν είναι κατάλληλο για φαγητό,(λάδι από τηγάνισμα ή μούργα-το κατακάθι δηλαδή στο βαρέλι όπου φυλάσσεται το λάδι της χρονιάς). Διαπίστωση:Το λάδι αυτό σήμερα ρίχνεται στην αποχέτευση αφού στην πόλη μας δεν γίνεται ανακύκλωση ελαίων.

Μαθητές, μαθήτριες, εκπαιδευτικοί εν δράσει. Συλλέξαμε τηγανόλαδο και μούργα από ελαιόλαδο. Αγοράσαμε μόνο το NaOH. Έτσι το λάδι μας δεν κατέληξε στην αποχέτευση και κάναμε εφαρμογή της Χημείας που διδαχτήκαμε. Φτιάξαμε σαπούνι και για καλούπι χρησιμοποιήσαμε ένα μεγάλο συρτάρι που το φτιάξαμε από ρετάλια μελαμίνης.

Μαθαίνω να επιλέγω με συγκεκριμένα κριτήρια τα προϊόντα που αγοράζω. Επισκεφτήκαμε ένα πολυκατάστημα της πόλης και μάθαμε τι σημαίνουν τα σύμβολα ανακύκλωσης στα υλικά συσκευασίας. Μάθαμε γιατί να επιλέγουμε: τοπικά προϊόντα και όχι εκείνα που παράγονται σε μεγάλες αποστάσεις να αγοράζουμε φρέσκα φρούτα και λαχανικά εποχής. να αποφεύγουμε τα προϊόντα με υπερβολική συσκευασία, και τα προϊόντα μιας χρήσης να προτιμούμε προϊόντα των οποίων η συσκευασία επιστρέφεται. για τα ψώνια να έχουμε μαζί μας µια τσάντα αποφεύγοντας τις πλαστικές σακούλες.

Ακολούθησαν και άλλες δράσεις Συγκέντρωση βιβλίων για επαναχρησιμοποίηση ή ανακύκλωση χαρτιού Δημιουργία καθίσματος από μαθητή. Χρησιμοποίησε έναν παλιό σκελετό από ποδήλατο , έβαλε αρκετή φαντασία και δημιούργησε ένα πολύ πρωτότυπο κάθισμα που θα ζήλευαν πολλοί. Το κάθισμα χρησιμοποιείται στο εργαστήριο Φυσικών επιστημών. Συλλογή πλαστικών και αναζήτηση διάθεσης σε εταιρεία ανακύκλωσης. Συμμετοχή στο κίνημα συλλογής πλαστικών καπακιών με το σύνθημα: «Μην ξεχνάς το καπάκι να κρατάς»

Και άλλες δράσεις Το Χριστουγεννιάτικο δέντρο μας έγινε με παλιά σχολικά βιβλία Κάναμε στο προαύλιο του σχολείου πιο όμορφο δημιουργώντας ένα παρτέρι με προσωπική εργασία και οικοδομικά υλικά που βρήκαμε εγκαταλειμμένα. Καθαρισμός ακτών της λιμνοθάλασσας σε συνεργασία με τη Μεσόγειο SOS, καταγραφή και διαχωρισμός των απορριμμάτων.

Συμπεράσματα: Τα σκουπίδια που ασύδοτα παράγουμε δεν θα εξαφανιστούν. Γι αυτό: Δεν ρυπαίνω, Μειώνω, Επαναχρησιμοποιώ, Ανακυκλώνω Να ζήσουμε σε συνθήκες ανάπτυξης , τις πρώτες ύλες και όλες τις μορφές ζωής που ζουν σήμερα στον πλανήτη μας αλλά και όλες τις επόμενες γενιές που θα ακολουθήσουν. Να θυμόμαστε πάντα ότι ο άνθρωπος πρέπει να ζήσει σε αρμονία με τη φύση, προερχόμαστε από αυτή , είμαστε τμήμα της. Το σχολείο, οι μαθητές /τριες πιστοί στις περιβαλλοντικές και ηθικές αρχές: Διαδώσαμε όλες δράσεις, κυρίως μέσω των ηλεκτρονικών εντύπων, των κοινωνικών μέσων δικτύωσης, των ραδιοφωνικών σταθμών, και δεν τυπώσαμε κανένα φυλλάδιο ούτε έντυπο ούτε αφίσα. Ευχαριστούμε!!