Digital storytelling η αλλιως ψηφιακη αφηγηςη

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Κόλλιας Αναστάσιος – Μπελίτσου Νατάσσα
Advertisements

Σχεδιασμός και ανάπτυξη προσβάσιμου εκπαιδευτικού και εποπτικού υλικού για μαθητές με αναπηρίες ΗΜΕΡΙΔΑ Η ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ ΣΤΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ.
Διδακτικές στρατηγικές Oδηγίες για βέλτιστες συνθήκες μάθησης Gagné.
ΧΡΗΣΗ ΕΚΠ/ΚΟΥ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ
Εκπαιδευτικό λογισμικό Δέγγλερη Σοφία ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ.
“ Εγχειρίδιο” εύχρηστων εφαρμογών για την εκπαιδευτική πράξη.
Γιάννα Αντωνίου Δρ Γλωσσολόγος - Ερευνήτρια ΙΕΛ Τεχνολογίες λογισμικών πολυμέσων για εκπαίδευση και πολιτισμό Δράσεις και Προοπτικές ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑΣ.
Η Εκπαίδευση στην εποχή των ΤΠΕ
& Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών στην Χρήση και Αξιοποίηση των ΤΠΕ στην Εκπαιδευτική Διαδικασία Τσουλής Μιλτιάδης
Σχεδιαστικά εργαλεία Διαχείριση σελίδων Βιβλιοθήκες αντικειμένων Διαχείριση αντικειμένων Επιφάνεια ψηφιακής μελάνης Πληκτρολόγιο οθόνης ΟΦΕΛΗ Αναγνώριση.
«Ενδυναμώνοντας την Παιδαγωγική Αυτονομία
Γνωστικά εργαλεία είναι: οι εκπαιδευτικές εφαρμογές των Τ. Π. Ε
Ομάδα Φ Καλαϊτziδησ Κλεοβουλοσ Καραναστασησ Δημητρησ Κεσογλου Μαρινα
Ομάδα Α Διδακτική της Γλώσσας Γ’-Δ’ Δημοτικού
Κέντρα Ξένων Γλωσσών ΠΑΠΑΗΛΙΟΥ
Θεωρίες Μάθησης και Εκπαιδευτικά Λογισμικά
Δημιουργία θετικής ατμόσφαιρας μάθησης Εθνικό Κέντρο Δημόσιας Διοίκησης & Αυτοδιοίκησης Περιφερειακό Ινστιτούτο Επιμόρφωσης Θεσσαλονίκης Παπαδόπουλος Πάρης.
Ο επικοινωνιακός ρόλος του εκπαιδευτικού σε συμβατικά, υπολογιστικά και δικτυακά περιβάλλοντα μάθησης Μαρία Κορδάκη, Ph.D, M.ED.
Πρόταση αποτελεσματικής μαθησιακής διαδικασίας για το μάθημα : Προγραμματιστικά εργαλεία για το διαδίκτυο. Εισηγητής: Msc Νίκος Νίκας.
Διδασκαλία γλώσσας και περιεχομένου
Το νέο Αναλυτικό Πρόγραμμα του ελληνικού Νηπιαγωγείου
Κοινές προδιαγραφές (Επίπεδο Γ1 – Πολύ καλή γνώση) Παρασκευή, 27 Μαρτίου ΠΑΡΑΓΩΓΗ, ΔΙΑΔΡΑΣΗ ΠΡΟΦΟΡΙΚΟΥ ΛΟΓΟΥ ΚΑΙ ΠΡΟΦΟΡΙΚΗ ΔΙΑΜΕΣΟΛΑΒΗΣΗ.
ΨΗΦΙΑΚΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ
ΟΜΙΛΟΣ ΡΗΤΟΡΙΚΗΣ Καλλιέργεια του προφορικού λόγου σε συνδυασμό με την ανάπτυξη της κριτικής και δημιουργικής σκέψης Καλλιέργεια επικοινωνιακών δεξιοτήτων.
Αλέξης Κόκκος. 1. Επικοινωνία στη μητρική γλώσσα 2. Επικοινωνία στις ξένες γλώσσες 3. Μαθηματική ικανότητα και βασικές ικανότητες στην επιστήμη και την.
ΤΑ ΠΟΛΥΜΕΣΑ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΗ ΜΑΘΗΣΗ. Οι υπολογιστές και τα εκπαιδευτικά λογισμικά στη διδακτική διαδικασία  Μοντέλο διδασκαλίας της ύλης  Μοντέλο σταδιακής.
ΟΙ ΤΠΕ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΜΙΑ ΠΡΩΤΗ ΘΕΩΡΗΣΗ ΣΑΡΑΝΤΟΣ ΨΥΧΑΡΗΣ
Τι είναι το wiki; Wiki και φιλολογικά μαθήματα. Λεωφορείο στη Χαβάη! γρήγορα – γρήγορα!
Αναπτύσσοντας, κινητοποιώντας και βελτιώνοντας δεξιότητες: η εφαρμογή μαθησιακού προγράμματος σε ομάδα τμήματος του Ειδικού Δημοτικού Σχολείου Ηρακλείου.
Υποέργο 03: Επιμόρφωση Επιμορφωτών και Εκπαιδευτικών για την εφαρμογή του Προγράμματος Εκμάθησης της Αγγλικής Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών ΠΕΑΠ.
Πρόγραμμα Ενδοσχολικής Επιμόρφωσης στις ΤΠΕ ΝΤ και Εκπαίδευση Μάινας Διονύσιος Επιμορφωτής ΠΕ2.
Προγραμματισμός ύλης Β’-Γ’ Γυμνασίου
Εκπαιδευτικό λογισμικό. Εκπαιδευτικά περιβάλλοντα Δε σχεδιάστηκαν για εκπ/κή χρήση αλλά χρησιμοποιούνται.
6ο Δημοτικό Σχολείο Νάουσας Ημαθίας
Τα Ψηφιακά μέσα, η Κινούμενη εικόνα και η Εκπαιδευτική Διαδικασία Χειμερινό Εξάμηνο
Σουρίδη – Μπαταγιάννη Παναγιώτα Φιλόλογος, ΜΔΕ 3o Γυμνάσιο Αργυρούπολης - Αθήνα.
Το δικαιωμα ςτο παιχνιδι
Δικαιούχος φορέας Συμπράττοντες φορείς ● Επιμόρφωση εκπαιδευτικών στις αρχές παιδαγωγικής αξιοποίησης των ΤΠΕ, καθώς και στην απόκτηση.
Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Αθήνας Η πορεία του έργου, το μέλλον και η σύνδεσή του με το Ίδρυμα και την κοινωνία Ταγκούλης Αλέξανδρος Ερευνητής.
Ονοματεπώνυμο: Γκουτζήκα Όλγα ΑΕΜ:3120 Εξάμηνο: Στ’ Μάθημα: Εκπαιδευτική Πολιτική Διδάσκουσα: Tάχου-Ηλιάδου.
«Οι Αρχές της διαφοροποιημένης παιδαγωγικής
Ε. Αλεξοπούλου, Ε.Π.ΠΑΙ.Κ., Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε. Εκπαιδευτική Τεχνολογία, Πολυμέσα.
Τα καινοτόμα χαρακτηριστικά του Διαδικτύου και η ευρεία του αποδοχή από τις νεαρές ηλικίες καλλιέργησαν την ιδέα της αξιοποίησής του ως ένα εργαλείο στην.
Η διδασκαλία, εκμάθηση, πιστοποίηση της ελληνικής σε ΑμεΑ
Η διδασκαλία, εκμάθηση, πιστοποίηση της ελληνικής σε ΑμεΑ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΡΙΑ ΔΙΑΜΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ
ΨΗΦΙΑΚΗ ΑΦΗΓΗΣΗ.
Σχεδίαση της αξιολόγησης εκπαιδευτικού λογισμικού
Ραχήλ Μαρτίδου Σχ. Σύμβουλος 37ης Εκπαιδευτικής Περιφέρειας
Δραματική Τέχνη στην Εκπαίδευση και Επιστήμες της Αγωγής
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Ψηφιακό Παιγνίδι στην προσχολική ηλικία
Πολυμέσα και Υπερμέσα στη Διδασκαλία και τη Μάθηση
ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ
Νεοελληνική Γλώσσα (ΝΠΣ)
Δημιουργία σεναρίου.
ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
Δάσκαλος στην… πρίζα ή όχι;
Τ.Π.Ε. Επιμόρφωση Β1 Επιπέδου
Εισηγητής: Msc Νίκος Νίκας
Βασικές κατηγορίες Εκπαιδευτικού Λογισμικού
ΟΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΨΥΧΟΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ ΤΗΣ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ αποτελεί σημαντικό μέρος της μεθοδολογικής προσέγγισης Χριστίνα Παπαζήση Σχολική Σύμβουλος ΠΕ04.
Εκπαιδευτικό Λογισμικό
Γ' ΤΑΞΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ
Γυμνάσιο Δρεπάνου Αργολίδας
Η Συνθετική Δημιουργική Εργασία ως εναλλακτική μορφή αξιολόγησης της Αγγλικής Γλώσσας στο Γυμνάσιο: Ένα παράδειγμα Χριστίνα Κάλφογλου Πειραματικό Γυμνάσιο.
Αυθεντικό πλαίσιο μάθησησ και αξιολόγησησ για την καλλιέργεια δεξιοτήτων του 21ου αιώνα Βουδούρη Γεωργία Α.Μ.:
Διεύθυνση Επιμόρφωσης & Πιστοποίησης 3 η Συνεδρία Μέρος 1 ο Τα λογισμικά παρουσίασης.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Digital storytelling η αλλιως ψηφιακη αφηγηςη Σύμφωνα με το Lathem (2005), ως ψηφιακή αφήγηση ορίζεται ο συνδυασμός της παραδοσιακής προφορικής αφήγησης με τα πολυμέσα και τα εργαλεία επικοινωνίας. Eίναι μια διαδικασία που συνδυάζει τα ψηφιακά μέσα, για να εμπλουτίσει και να ενισχύσει το γραπτό ή τον προφορικό λόγο.

ΤΡΟΠΟΙ ΠΟΥ ΘΑ ΒΟΗΘΗΣΟΥΝ ΣΤΗ ΔΗΜΙΟΡΓΙΑ ΜΙΑΣ ΨΗΦΙΑΚΗΣ ΑΦΗΓΗΣΗΣ Η μουσική ή άλλου είδους ήχοι υποστηρίζουν και «διακοσμούν» την ιστορία Για να είναι μια ιστορία ενδιαφέρουσα θα πρέπει να περιλαμβάνει μια ερώτηση κλειδί, η οποία θα κρατά τους θεατές σε αγωνία και η οποία θα απαντάται στο τέλος της ιστορίας Ένας τρόπος να προσωποποιήσουμε την ιστορία είναι να βοηθήσουμε το κοινό να καταλάβει την ιστορία Οικονομία: Είναι σημαντικό να δίνουμε αρκετά στοιχεία, για να γίνει κατανοητή η ιστορία, αρκεί να μην το παρακάνουμε

Γιατι το Digital storytelling πρεπει να θεωρειται ενα διδακτικο εργαλειο; Αναπτύσσει τη δημιουργικότητα Βελτιώνει τις συνεργατικές δεξιότητες Δίνει κίνητρο στους μαθητές Τους εντάσσει στην εκπαιδευτική διαδικασία Βελτιώνει και ενισχύει τη μάθηση γενικότερα Βελτιώνει τις τεχνολογικές δεξιότητες των μαθητών και τους εξοικειώνει στη χρήση διάφορων λογισμικών

Γιατι το Digital storytelling πρεπει να θεωρειται ενα διδακτικο εργαλειο; Αυξάνει την αίσθηση της υπευθυνότητας τους Υποβάλει τους μαθητές στη διαδικασία να μοιράσουν ρόλους και υποχρεώσεις τις οποίες πρέπει να φέρουν σε πέρας Βελτιώνονται οι γλωσσικές τους ικανότητες Βοηθά τους μαθητές να μετατρέψουν την ιδέα που έχουν σε πράξη

Ψηφιακή ικανότητα Αίσθηση πρωτοβουλίας Γλωσσική επικοινωνία είτε στην μητρική είτε σε δεύτερη ξένη γλώσσα 7 αρμοδιότητες- ικανότητες Κοινωνικές ικανότητες-δεξιότητες Πολιτιστική επίγνωση και έκφραση Μαθαίνω πως να μαθαίνω Βασικές μαθηματικές ικανότητες

Για να δημιουργήσεις μια ψηφιακή ιστορία μπορείς να χρησιμοποιήσεις προγράμματα όπως το Powerpoint, το Movie Maker, το audacity, το green screen και πολλά άλλα apps ή ψηφιακές πλατφόρμες.

Xρηςιμα links !!! Tutorial για την χρήση του green screen: https://www.youtube.com/watch?v=AadfSLxmKj4&index=5&list=LLabZcqygvvNH9 U0ejEB0_9A Tutorials για την χρήση του Final Cut Pro X: https://www.lynda.com/Final-Cut-Pro-tutorials/Final-Cut-Pro-X-Essential- Training/117532-2.html Παραδείγματα ψηφιακών ιστοριών: http://www.storycenter.org/stories/ Xρήσιμες ομιλίες του Tedx για το storytelling: https://www.youtube.com/watch?v=6Bo3dpVb5jw&list=LLabZcqygvvNH9U0ejEB0_ 9A&index=6 https://www.youtube.com/watch?v=sh1-9xMZIfQ

Xρηςιμα links !!! Xρήσιμες ομιλίες του Tedx για το storytelling: https://www.youtube.com/watch?v=2s7- Ghrzx3E&index=7&list=LLabZcqygvvNH9U0ejEB0_9A https://www.youtube.com/watch?v=TZGnxU2wz7w The art of storytelling in Flanders and Europe: http://www.alden-biesen.be/en/storytelling-castle/art-storytelling-flanders-and- europe Stories for learning in European schools: http://www.storiesforlearning.eu/?page_id=37&lang=en

Καμαρετςου Αννα 19/10/2016 Παιδαγωγικο Τμημα Δημοτικης Εκπαιδευςης Καμαρετςου Αννα 19/10/2016 Παιδαγωγικο Τμημα Δημοτικης Εκπαιδευςης