Δυναμική Προσαρμογή στη Νέα Εποχή

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Κλάδος Αστικής Ευθύνης Διαχείριση & Διακανονισμός Ζημιών Κλάδου Αστικής Ευθύνης.
Advertisements

Εκπαιδευτικά Προγράμματα Α. Σεμινάρια Βραχείας Διάρκειας (120 ωρών) Β. Επαγγελματικά Σεμινάρια (120 ωρών) Γ. Ταχύρυθμα Σεμινάρια 80 ωρών Δ. Συνέδρια –
1.Κλασικών και Ανθρωπιστικών Σπουδών 2. Ξένων Γλωσσών και Ευρωπαϊκών Σπουδών 3. Θετικών Επιστημών - Βιοεπιστημών – Πληροφορικής - Τεχνολογίας 4. Οικονομικών.
ΤΕΙ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΑΓΡΟΤΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ - ΤΡΟΦΙΜΩΝ Εισήγηση 1 η Δρ. Δημήτριος Π. Πετρόπουλος Οικονομολόγος.
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΑΓΡΟΤΙΚΩΝ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ 2 ο ΜΑΘΗΜΑ. Η ΦΥΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ ΤΗΣ ΔΙΑΘΕΣΗΣ ΤΩΝ ΑΓΡΟΤΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ Η αγροτική παραγωγή είναι μια πολύχρονη και επίπονη.
Αντιλήψεις και στερεότυπα των χρηστών των νέων τεχνολογιών απέναντι στην καινοτομία Κοντού Β. Χαρίκλεια ΠΒ Πανεπιστήμιο Στερεάς Ελλάδος Πληροφορική.
2Η ΥΓΕΙΟΝΟΜΙΚΗ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΠΕΙΡΑΙΩΣ ΚΑΙ ΑΙΓΑΙΟΥ «Υγειονομικές μονάδες στο Αιγαίο:λειτουργική ανασυγκρότηση και βελτίωση δράσεων στη Φροντίδα Υγείας» 2 η.
Αντικείμενο του παρόντος είναι να διερευνήσει τις προοπτικές του έντυπου τύπου, όπως αυτός διαμορφώνεται υπό το νέο πρίσμα της ταχύτατης ανάπτυξης του.
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΑΓΡΟΤΙΚΩΝ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑ 1 ο. Ο όρος marketing είναι πολύ ευρύς και περιλαμβάνει όλες τις δραστηριότητες που γίνονται κατά τη διακίνηση των.
Κατάρτιση Επιχειρηματικού Σχεδίου. Επιχειρηματικός Σχεδιασμός Επιχειρηματικός σχεδιασμός σημαίνει ότι ο επιχειρηματίας αποφασίζει τι θα κάνει, πώς θα.
ΠΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ - ΟΙ ΣΤΟΧΟΙ ΜΑΣ 2 o Λαμβάνοντας υπόψη ότι η εξαγωγική δραστηριότητα αποτελεί σήμερα την μοναδική ευκαιρία για περαιτέρω ανάπτυξη των ελληνικών.
Κεντρική Ιδέα: Κύριοι στόχοι: Η ενίσχυση της καινοτομίας και της επιχειρηματικότητας σε οποιοδήποτε μέρος του κόσμου. Η αντιμετώπιση της ανεργίας, μέσω.
ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ. Πού θέλω να φτάσω; Πρέπει να γνωρίζουμε τον προορισμό, για ν’ ακολουθήσουμε το σωστό δρόμο.
Σχέδιο Μάρκετινγκ Πόλης Τελικές Οδηγίες/Άσκηση ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ - ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ Νικόλας Καραχάλης 28/11/2015.
Πώς μπορεί ένας νέος Δερματολόγος να είναι Αποτελεσματικός και Ανταγωνιστικός, με το λιγότερο δυνατό κόστος? Νικόλαος Γ. Αποστολάκης.
ΑΦΗΓΗΣΗ Ορισμός (ενότητα 3) Μορφές αφήγησης (ενότητα 3) Δομή αφηγηματικού κειμένου (ενότητα 3) Το ρήμα στην αφήγηση (ενότητα 5) Οπτική γωνία (ενότητα 8)
Πίστη πελατών και στρατηγική προϊόντος. Ικανοποίηση του πελάτη: το κλειδί για την πίστη των πελατών  Η ανώτερη εξυπηρέτηση του πελάτη δημιουργεί ικανοποίηση.
Δημιουργια ανταγωνιστικων πλεονεκτηματων
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΚΑΙ MARKETING
Συλλογή στοιχείων: Φεβρουαρίου
Εισηγητής: Ανδρέας Γκόγκας, Τεχνικός Διευθυντής Αγώνων
Mazi Travel Hotel Management Consulting
There is always a way… Τετάρτη 26 Απριλίου 2017
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑΣ
Κοινωνικές και πολιτιστικές δραστηριότητες τοπικών συλλόγων στον τόπο καταγωγής και τον τόπο εγκατάστασης.
Η διαδικασία του σχεδιασμού Τουριστικού Μάρκετινγκ
Motor Festival IV (πρώην Auto Battleships Festival)
Ο Οδηγούμενος από την Αγορά Οργανισμός
Η Πληροφορική στην Εκπαίδευση
Ασφάλεια στο διαδίκτυο
να ζήσει μέχρι και 60 μέρες χωρίς τροφή, αλλά όχι πάνω
novoril® FRESH Ουδέτερο καθαριστικό γενικής χρήσης
vadelia® san Υγρό καθαριστικό χεριών για επαγγελματική χρήση
ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΚΑΙ ΤΑΣΕΙΣ ΑΓΟΡΩΝ «Ας Ανταποκριθούμε Αποτελεσματικά στις Προκλήσεις των Καιρών» ΜΑΚΗΣ ΘΕΟΔΩΡΟΥ Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος,
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
Οι μαθητές μου κι εγώ γυρίζουμε ταινία
vadelia® cream Υγρό καθαριστικό χεριών για επαγγελματική χρήση
Συμβουλές για επιτυχημένες παρουσιάσεις στο PowerPoint
ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ ΜΟΥ??
Αν δεν υπήρχε το Tουριστικό Marketing πως θα γνωρίζαμε για…
Στρατηγική Έξυπνης Εξειδίκευσης ΕΠ «Βόρειο Αιγαίο»
4ο Γυμνάσιο Αμαρουσίου Ενημέρωση Γονέων
Συνέδριο της ΕΛΕΣΥΠ: Η επιχειρηματικότητα ως Επαγγελματική Επιλογή & η Συμβουλευτική Σταδιοδρομίας Κυριακή 08 Δεκεμβρίου 2014 Παραστατίδης Κων/νος, Εκπαιδευτικός.
Πανεπιστήμιο Στερεάς Ελλάδος
Γυμνάσιο Νεάπολης Κοζάνης
Πανεπιστήμιο Στερεάς Ελλάδος
Project τμηματοσ γυναικων
Επιβλέπων: Παρίση Ευαγγελία Μάθημα: Επίλυση προβλημάτων και καινοτομία
Από το ΔΟΣ σε Πίνακες Δρ. Νίκος Καρούσος
Ο Κλάδος των τροφίμων στην Σαουδική Αραβία – Εξελίξεις και Προοπτικές – Ελαιόλαδο και Γαλακτοκομικά Προϊόντα   ΓΡΑΦΕΙΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΚΑΙ ΕΜΠΟΡΙΚΩΝ ΥΠΟΘΕΣΕΩΝ.
Καλώς ορίσατε στην τρισδιάστατη αναπαράσταση της Αρχαίας Αθήνας!
Α Ο Δ Ε ΑΡΧΕΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
Προωθητικές Τακτικές 9/20/2018.
ΟΡΟΙ ΚΑΙ ΟΡΙΣΜΟΙ Επιθεώρηση
Συμβουλευτική υποστήριξη κοινωνικών vs
ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
Πάνελ συζήτησης : «Ο Δικηγόρος από τη σκοπιά της Διοίκησης
Έρευνα Αποφοίτων Πανεπιστημίων
ΕΠΕΛΕΥΣΗ ΤΗΣ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗΣ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΠΙΣΤΗ
Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων, Πολιτισμού και Αθλητισμού
Φάσεις ολοκλήρωσης επενδυτικών σχεδίων
ΚΡΗΤΙΚΟΣ – Δ. ΣΟΛΩΜΟΥ.
Διαδραστική Μάθηση © 2018.
Δημήτρης Παπαστεργίου // Δήμαρχος Τρικάλων
ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΚΑΙ ΠΡΟΚΛΗΣΕΙΣ ΣΤΟΝ ΑΓΡΟ-ΔΙΑΤΡΟΦΙΚΟ ΤΟΜΕΑ
Internet safety Λεόντειος Σχολή Αθηνών Δημοτικό Στ2
ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ ΧΑΡΤΙΟΥ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΧΑΡΤΙΟΥ
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΜΜΕ ΣΤΟ ΨΗΦΙΑΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΤΩΝ ΙΔΙΩΤΙΚΩΝ ή ΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΚΑΙ ΟΤΑ Εξ αποστάσεως εκπαιδευτικό.
DAÈS LONDON MARKET INSURANCE BROKERS
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Δυναμική Προσαρμογή στη Νέα Εποχή Αγορές & Καταναλωτές Δυναμική Προσαρμογή στη Νέα Εποχή 9ο Πανελλήνιο Συνέδριο ECR Hellas, «Υπό Επιτήρηση» 16η Ιουνίου 2011 ΜΑΚΗΣ ΘΕΟΔΩΡΟΥ Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος SymphonyIRI Hellas

Ταυτότητα ερευνών Υπηρεσίες Infoscan & Discounters’ Audit Super / Hyper Markets – Εκπτωτικά – Παραδοσιακά Κατ/τα Τροφίμων Περίοδος: 2008 - Απρ 2011 Έρευνες διερεύνησης αγοραστικών συνηθειών Χρήση ποσοτικής μεθοδολογίας, μέσω exit interviews σε Super/Hyper Markets και Εκπτωτικά Κατ/τα Περίοδοι: Ιαν 2009 - Μάιος 2011 Αναλυτικά μοντέλα για πληθώρα κατηγοριών Διερεύνηση ελαστικότητας τιμής Διερεύνηση αποτελεσματικότητας προσφορών Διερεύνηση αποτελεσματικότητας ποικιλίας Marketing Mix Περίοδοι: 2008 - Μάιος 2011

Η οικονομία σε τίτλους…

Εξέλιξη πωλήσεων Ιαν - Απρ 2011 2010 2009 2008 Καταστήματα τροφίμων: Ποσοστιαία μεταβολή σε αξία σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο +1,28 % +1,00 % -1,62 % -3,50%

Προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας Το πάζλ της νέας εποχής Τιμές Προσφορές Προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας Eπισκεψιμότητα καταστημάτων Προγραμματισμός αγορών Οργανωμένο λιανεμπόριο

(*) περίπου 50% των πωλήσεων των Super/Hyper Markets Τιμές Αποκλιμάκωση των μέσων σταθμισμένων τιμών το 2010 σε σχέση με το 2009 (*) Τρόφιμα: -1% Μη τρόφιμα: -2% Σαφής ευαισθητοποίηση των καταναλωτών σε θέματα τιμών (*) περίπου 50% των πωλήσεων των Super/Hyper Markets

Προσφορές Αύξηση των tailor made προσφορών / ενεργειών Το σαφάρι της προσφοράς 5 στους 10 καταναλωτές θα αγοράζουν περισσότερο προϊόντα σε προσφορά

Προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας Ραγδαία ανάπτυξη των PL Μερίδιο PL: 20% σε αξία «...θα αγοράζω περισσότερο προϊόντα PL στο μέλλον...» +18% σε μ.ο. κατηγοριών

Οργανωμένο λιανεμπόριο Συγκέντρωση οργανωμένου λιανεμπορίου 8 αλυσίδες συνεισφέρουν στο 80% των πωλήσεων των καταστημάτων τροφίμων Διαφορετικές τυπολογίες καταστημάτων ανά αλυσίδα

Επισκεψιμότητα καταστημάτων Αύξηση μέσης συχνότητας επίσκεψης 2,4 φορές ανά εβδομάδα Συνέχιση της τάσης για αγορές από διαφορετικά καταστήματα 3 διαφορετικά καταστήματα το μήνα

Προγραμματισμός αγορών Υψηλός βαθμός προγραμματισμού αγορών 9 στους 10 καταναλωτές χρησιμοποιούν λίστα Μείωση αυθόρμητης αγοράς 3 στους 10 αγοράζουν προϊόντα μόνο από τη λίστα αγορών

Δυναμική προσαρμογή στη νέα εποχή

Δυναμική προσαρμογή τιμών Σημαντικότητα τιμής στη σύγκριση και επιλογή των προϊόντων Ψυχολογικό όριο τιμής (price threshold) Σχέση τιμής επωνύμων με προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας Δημιουργία μικρότερων συσκευασιών με αντίστοιχα χαμηλότερη τιμή

Δυναμική προσαρμογή προσφορών Μείωση τιμής / δωρεάν ποσότητα ανάλογα με την κατηγορία του προϊόντος Προσεκτικός σχεδιασμός και επιλογή των δεύτερων σημείων πώλησης /προβολών Επικοινωνία της προσφοράς στα ΜΜΕ ή και στα φυλλάδια σε συνεργασία με την αλυσίδα Επένδυση στις μεγάλες επικοινωνιακές δυνατότητες της κινητής τηλεφωνίας και των social media

Δυναμική προσαρμογή καταστημάτων Ευρεία τυπολογία καταστημάτων Αύξηση πυκνότητας δικτύου Επανεξέταση κωδικολογίου σε σχέση με τον τύπο και την τοποθεσία του καταστήματος Τμηματοποίηση πελατών για καλύτερη στόχευση και προσέλκυση τους Τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας ως εργαλείο πιστότητας στο σημείο

Δυναμική προσαρμογή μαρκών Επικοινωνία των απτών πλεονεκτημάτων της μάρκας (tangible values) Εισαγωγή νέων προϊόντων προσεκτικά στοχευμένων να καλύπτουν τις σημερινές ανάγκες του καταναλωτή ως προς τον άξονα αξία - ευκολία - τιμή Εξορθολογισμός της ποικιλίας της μάρκας με αφαίρεση ή και προσθήκη κωδικών

Δυναμική προσαρμογή στη νέα εποχή