ΘΕΜΑΤΑ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΩΝ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Επαναληπτικό Μάθημα ΑΕΠΠ
Advertisements

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΙΣΑΓΩΓΗ Στη διδακτική διαδικασία ο διδάσκων θέτει στόχους, στη συνέχεια μεριμνά για την επίτευξή τους και τέλος αξιολογεί το έργο του, το υλικό.
Βασικές έννοιες αλγορίθμων
Πληροφορικη Γ’ Γυμνασιου
ΚΑΘΟΡΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ
Γεωργαλλίδης Δημήτρης Καθηγητής Πληροφορικής
Ο χώρος της Δευτεροβάθμιας Οικονομικής Εκπαίδευσης στο διαδίκτυο
Γεωργαλλίδης Δημήτρης Καθηγητής Πληροφορικής
Σημασία δεδομένων, πληροφορίας και γνώσης
Ανάλυση προβλημάτων και Αλγόριθμοι
Μεθοδολογία αναζήτησης. Χαρακτηριστικά των ερευνητών του διαδικτύου.
ΑΕΠΠ 2ο Κεφάλαιο: Βασικές Έννοιες Αλγορίθμων
ΑΕΠΠ 1ο Κεφάλαιο Γεωργαλλίδης Δημήτρης Καθηγητής Πληροφορικής 1 Ο Λύκειο Ρόδου.
Σημειώσεις : Χρήστος Μουρατίδης
Κεφάλαιο 1ο Ανάλυση Προβλήματος.
ΑΝΑΛΥΣΗ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1ο ΚΕΦ. 1-ΑΝΑΛΥΣΗ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ ΑΕΠΠ.
Η αλληλουχία των ενεργειών δεν είναι πάντα μία και μοναδική!!!
ΧΩΡΟΘΕΤΗΣΕΙΣ-ΚΑΤΑΝΟΜΕΣ. Η βασική αρχή του οικονομικού σχεδιασμού είναι η δημιουργία οικονομικών και κοινωνικών στόχων για το μέλλον, εκφρασμένων σε ποσοτικοποιημένα.
Κεφ.1 Εισαγωγη στην εννοια του Αλγοριθμου και στον Προγραμματισμο
Ποια είναι η σχέση προβλήματος και υπολογιστή;
ΑΕΠΠ 1ο Κεφάλαιο Γεωργαλλίδης Δημήτρης Καθηγητής Πληροφορικής 1 Ο Λύκειο Ρόδου.
ΑΕΠΠ ΕΝΟΤΗΤΑ 1 ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΛΙΑΠΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ (ΠΕ19).
ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ Μάθημα: Ανάπτυξη εφαρμογών σε προγραμματιστικό περιβάλλον.
ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ 2: ΘΕΜΑΤΑ ΘΕΩΡΗΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ Η/Υ
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΚΑΤΑΡΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΟΥ ΔΟΚΙΜΙΟΥ ΝΕΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΓΥΜΝΑΣΙΟ.
31/03/2015 Καθηγητής : Δρίμτζιας Βασίλης 1 ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΣΕ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1ο: ΑΝΑΛΥΣΗ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ.
Διδακτική της Πληροφορικής ΗΥ302 Εργασία :Παρουσίαση σχολικού βιβλίου Γ’ Λυκείου Τεχνολογικής Κατεύθυνσης «Ανάπτυξη εφαρμογών σε προγραμματιστικό περιβάλλον»
Τι είναι πρόβλημα; Τι πρέπει να κάνουμε για να αντιμετωπίσουμε ένα πρόβλημα Πρόβλημα είναι μια κατάσταση η οποία πρέπει να αντιμετωπιστεί και απαιτεί λύση.
ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ 2: ΘΕΜΑΤΑ ΘΕΩΡΗΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ Η/Υ
Προγραμματισμός Εισαγωγή στην έννοια του αλγορίθμου και στον Προγραμματισμό.
Ερωτήσεις & Φύλλο εργασίας
 Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον:  Τεχνικές Διδασκαλίας.
Δομές Δεδομένων 1 Θέματα Απόδοσης. Δομές Δεδομένων 2 Οργανώνοντας τα Δεδομένα  Η επιλογή της δομής δεδομένων και του αλγορίθμου επηρεάζουν το χρόνο εκτέλεσης.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ Τι είναι αλγόριθμος
19/4/2015B' ΤΑΞΗ ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΚΟΣΜΟΣ 21 Αναπαράσταση ήχου εικόνας Μονάδες μέτρησης της μνήμης.
ΓΡΑΠΤΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Κεφάλαιο 1ο Ανάλυση προβλήματος.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 2.1 ΠΡΟΒΛΗΜΑ. Ο Όμηρος στην Οδύσσεια περιγράφει τα προβλήματα που αντι- μετώπιζε ο Οδυσσέας για να φτάσει στην Ιθάκη. Το πρόβλημα που κλήθηκε.
Γνωριμία με το Λογισμικό του υπολογιστή Μια παρουσίαση για τους μαθητές της Α΄ Τάξης του 49ου Γυμνασίου Αθήνας Διδάσκων: Χ. Μοτσενίγος 49ο Γυμνάσιο Αθήνας.
1.4 Καθορισμός απαιτήσεων Είναι η διαδικασία κατά την οποία πρέπει να κάνουμε: ✗ τον επακριβή προσδιορισμό των δεδομένων που παρέχει το πρόβλημα ✗ την.
Παρουσίαση Αξιολόγηση μαθητή και διδασκαλίας Κατσίρας Λεωνίδας, Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ 13, Νομικών- Πολιτικών Επιστημών Στερεάς Ελλάδας και Θεσσαλίας.
Μεθοδολογία της έρευνας στις Κοινωνικές Επιστήμες Ι &ΙΙ
Προσομοίωση και Μοντέλα Συστημάτων (Μέρος B)
Γνωριμία με το Λογισμικό του Υπολογιστή
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ
Από το πρόβλημα στην ανάπτυξη αλγορίθμου Σπάχος Κυριάκος ΠΕ 19 - Πληροφορικής.
Μεθοδολογία Έρευνας 3ο εξάμηνο
Θέματα Θεωρητικής επιστήμης των Υπολογιστών
Θέματα Θεωρητικής επιστήμης των Υπολογιστών
Σεμινάριο Τελειοφοίτων
Μουσικό Σχολείο Σερρών Μάθημα: Βιολογία Τάξη: Α΄ Λυκείου
ΓΡΑΠΤΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Η ΕΝΝΟΙΑ ΤΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ
ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ 2: ΘΕΜΑΤΑ ΘΕΩΡΗΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ Η/Υ
Εκπαιδευτικοί σκοποί & στόχοι
Μεθοδολογία της έρευνας στις Κοινωνικές Επιστήμες Ι &ΙΙ
Η έννοια του προβλήματος
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1 Ανάλυση προβλήματος.
ΦΑΣΕΙΣ ΕΠΙΛΥΣΗΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ – ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ
ΛΥΝΩ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ Κ. Σαμαρά, Δασκάλα.
2ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΣΗΤΕΙΑΣ - ΤΑΞΗ Γ'
ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΣ.
Μαθηματικά κατεύθυνσης γ΄ Λυκείου Μονοτονία – Ακρότατα συνάρτησης
Μαθηματικά Κατεύθυνσης Γ΄ Λυκείου
ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ 2: ΘΕΜΑΤΑ ΘΕΩΡΗΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ Η/Υ
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ Γ΄ Γυμνασίου Α΄ Τρίμηνο
Εννοιολογική Χαρτογράφηση
B' ΤΑΞΗ ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΚΟΣΜΟΣ 2 Κωδικοποίηση 9/12/2018 B' ΤΑΞΗ ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΚΟΣΜΟΣ 2.
Σκοπός Η συνοπτική παρουσίαση
Κεφάλαιο 2ο: ΘΕΜΑΤΑ ΘΕΩΡΗΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΤΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΘΕΜΑΤΑ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΩΝ 2000 - 2011 ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1

Θεωρία Κεφ. 1 Η εξέταση των εντελώς θεωρητικών κομματιών γίνεται συνήθως με ερωτήσεις Σωστού – Λάθος, αντιστοίχισης και συμπλήρωσης κενών. Αν και δίνεται έμφαση στην κατανόηση, δυστυχώς δεν απαλλασόμαστε από την αποστήθιση.

Θεωρία Κεφ. 1 Σελίδα 16

Θεωρία Κεφ. 1 Σελίδα 8

Θεωρία Κεφ. 1 Σελίδες 6-14

Θεωρία Κεφ. 1 Σελίδα 16

Θεωρία Κεφ. 1 Σελίδα 8

Θεωρία Κεφ. 1 Σελίδα 16

Θεωρία Κεφ. 1 Σελίδα 16

Θεωρία Κεφ. 1 Σελίδα 17

Θεωρία Κεφ. 1 Σελίδα 20

Θεωρία Κεφ. 1

Θεωρία Κεφ. 1 1β 2α 3δ

Θεωρία Κεφ. 1 Σελίδα 19

Θεωρία Κεφ. 1 Σελίδα 17

Θεωρία Κεφ. 1 1-α 2-στ 3-ε 4-β Σελίδα 19

Θεωρία Κεφ. 1 Εκτός από αυτού του τύπου τις ερωτήσεις, δεν πρέπει να αποκλείσετε τις ερωτήσεις ανάπτυξης Εσπερινά 2006: Να δώσετε τον ορισμό του προβλήματος Εσπερινά - Επαναληπτικές 2007: Να δώσετε τους ορισμούς των παρακάτω όρων ι. Δεδομένο ιι. Πληροφορία ιιι. Επεξεργασία δεδομένων

Θεωρία Κεφ. 1 Επαναληπτικές 2001: Να γράψετε στο τετράδιό σας από ένα παράδειγμα για τις ακόλουθες κατηγορίες προβλημάτων: α. Άλυτο β. Αδόμητο γ. Ανοικτό δ. Επιλύσιμο ε. Δομημένο Εσπερινά 2002: α. Πότε λέμε ότι ένα πρόβλημα είναι 1. επιλύσιμο 2. άλυτο 3. δομημένο; β. Με ποια κριτήρια κατηγοριοποιούνται τα προβλήματα σε επιλύσιμα, άλυτα και δομημένα; γ. Να αναφέρετε από ένα παράδειγμα για καθεμιά από τις παραπάνω κατηγορίες.

Θεωρία Κεφ. 1 2009: Η κατανόηση ενός προβλήματος αποτελεί συνάρτηση δυο παραγόντων. Να τους αναφέρετε. Εσπερινά - Επαναληπτικές 2007: Να δώσετε τους ορισμούς των παρακάτω όρων ι. Δεδομένο ιι. Πληροφορία ιιι. Επεξεργασία δεδομένων Εσπερινά 2006: Να περιγράψετε τα στάδια αντιμετώπισης ενός προβλήματος

Θεωρία Κεφ. 1 Εσπερινά 2005: α. Πότε ένα πρόβλημα χαρακτηρίζεται 1. ημιδομημένο 2. ανοικτό 3. δομημένο; β. Να αναφέρετε από ένα παράδειγμα για καθεμιά από τις παραπάνω κατηγορίες. Επαναληπτικές 2007: Να αναφέρετε ονομαστικά τις κατηγορίες στις οποίες διακρίνονται τα προβλήματα, με κριτήριο το είδος της επίλυσης που επιζητούν αυτά.

Θεωρία Κεφ. 1 Εσπερινά 2008: Πότε ένα πρόβλημα χαρακτηρίζεται α. απόφασης β. βελτιστοποίησης Εσπερινά 2009: Να αναφέρετε ονομαστικά τις κατηγορίες στις οποίες διακρίνονται τα προβλήματα, με κριτήριο το βαθμό δόμησής τους. Να δώσετε ένα παράδειγμα για κάθε κατηγορία. Επαναληπτικές 2011 – Επαναληπτικές Εσπερινά 2001: Πότε ένα πρόβλημα χαρακτηρίζεται α. Επιλύσιμο β. Δομημένο γ. Υπολογιστικό

Θεωρία Κεφ. 1 Εσπερινά 2002: Να αναφέρετε συνοπτικά τους λόγους, για τους οποίους αναθέτουμε την επίλυση ενός προβλήματος σε υπολογιστή. Επαναληπτικές Εσπερινών 2007: Να αναφέρετε τις τρεις λειτουργίες που μπορεί να εκτελέσει ένας υπολογιστής.

Τι ΔΕΝ έχει ζητηθεί μέχρι σήμερα Θεωρία Κεφ. 1 Τι ΔΕΝ έχει ζητηθεί μέχρι σήμερα Με ποιά μορφή πρέπει να διατυπώνεται ένα πρόβλημα; Ποιό είναι το συνηθέστερο μέσο διατύπωσης των προβλημάτων; (σελ. 5-6) Τι είναι ο χώρος του προβλήματος; Απο που μας παρέχεται αυτή η πληροφορία; (σελ. 7) Διαγραμματική αναπαράσταση προβλήματος Σύγκριση (σε ποιοτικό και ποσοστικό επίπεδο) ανάμεσα στον ανθρώπινο νού και στον υπολογιστή