ΘΡΗΣΚΕΙΕΣ ΚΑΙ ΘΕΩΡΙΑ ΤΗΣ ΕΞΕΛΙΞΗΣ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΦΥΣΙΚΟ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
Advertisements

Αναστοπούλου Μαριάννα Καθηγήτρια Μουσικής και Σχολικού Επαγγελματικού Προσανατολισμού.
ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΣΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: Α 1 PROJECT.
Τι πρέπει να ξέρεις για το Γενικό Λύκειο. Όσα ακολουθούν παρακάτω προκύπτουν από την επεξεργασία του νόμου 4186/ΦΕΚ 193/ και τη συνέντευξη που.
Η νέα δομή του Γενικού Λυκείου  Ωρολόγια π ρογράμματα ανά τάξη  Τρό π ος π ροαγωγής και α π όλυσης  Παρουσιάζονται κατά σειρά :  Α ’ Λυκείου  Β ’
Σχολικό έτος B’ Λυκείου  Μαθήματα  Ομάδες προσανατολισμού Γ’ Λυκείου  Ομάδες προσανατολισμού  Επιστημονικά Πεδία
Αντιρατσιστική Εκ π αίδευση Βασικές αρχές ΣΧΟΛΕΙΟ ΧΩΡΙΣ ΡΑΤΣΙΣΜΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΕ ΑΝΕΚΤΙΚΟΤΗΤΑ.
Project Α’ Τετραμήνου Β’ Λυκέιου. Εισαγωγή  Μανιτάρι ονομάζεται κοινώς το ορατό μέρος πολυκύτταρων μυκήτων με τη χαρακτηριστική, συνήθως ομβρελοειδή.
ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΛΟΥΤΡΩΝ ΑΙΔΗΨΟΥ Ερευνητική Εργασία (Project) Ομάδα 1 Αναστασιάδη Ανδριανή Στεργίου Μαρία - Ιωάννα Χασάϊ Φιορίντα Χουλιαράκη Αλεξάνδρα Ομάδα.
ΥΠΟ ΤΗΣ ΦΟΙΤΗΤΡΙΑΣ: ΒΕΡΒΕΡΙΔΟΥ ΠΑΡΘΕΝΑΣ ΕΠΙΒΛΕΠΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ: Δρ. ΣΤΥΛΙΑΝΟΣ Π. ΤΣΙΤΣΟΣ ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ.
1 Ο ΕΠΑΛ ΣΤΑΥΡΟΥΠΟΛΗΣ ΣΧΟΛ. ΕΤΟΣ Α΄ΤΕΤΡΑΜΗΝΟ ΜΑΘΗΜΑ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ( PROJECT) ΥΠΕΥΘΥΝΕΣ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΕΣ : ΠΑΛΑΙΟΛΟΓΟΥ ΒΙΚΤΩΡΙΑ ΑΜΠΕΡΙΑΔΟΥ ΔΕΣΠΟΙΝΑ.
AΘΛΗΤΙΣΜΟΣ 1.Ο αθλητισμός στην Αρχαία Ελλάδα Οι ρίζες του ελληνικού αθλητισμού μπορούν να αναζητηθούν στην Εποχή του Χαλκού. Στους ιστορικούς χρόνους οι.
Όνομα εκπαιδευτικών που συμμετέχουν :, Καλλιόπη Κάμπουρα. Γεωργία Κάσπαρη, Ανδριάνα Μπακόλα. Σχολική Μονάδα : 2 ο και 6 ο Νηπιαγωγείο Χίου. Σχολική τάξη.
Θέμα Εργασίας : ΙΡΙΔΙΣΜΟΣ Project : 5 Μανιφάβα Αλεξάνδρα.
ΡΑΔΙΕΝΕΡΓΕΙΑ Η ΕΠΙΔΡΑΣΗ ΤΗΣ ΣΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟ.
ΖΑΧΑΡΙΑΣ ΠΑΠΑΝΤΩΝΙΟΥ ΤΑ ΨΗΛΑ ΒΟΥΝΑ PROJECT Α’ ΛΥΚΕΙΟΥ.
ΑΡΙΣΤΟΤEΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗ ΚΑΛΩΝ ΤΕΧΝΩΝ
ΝΕΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ………. Ν. 4186/2013 (ΦΕΚ 193)
Ερευνητική εργασία της Α΄ τάξης του ΓΕΛ Λουτρών Αιδηψού
Πρωταθλητές στο κάπνισμα οι Έλληνες μαθητές.
Project για την κολύμβηση για όλες τις ηλικίες και κατηγορίες ατόμων
ΕΛΛΗΝΟΓΑΛΛΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΠΕΙΡΑΙΑ «ΑΓΙΟΣ ΠΑΥΛΟΣ»
ΧΠΕ - ΟΙ ΠΟΡΟΙ ΣΤΟ MS PROJECT
2η ΔΙΑΛΕΞΗ ΕΡΓΟ.
Η ΕΙΡΗΝΗ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΣΜΥΡΝΗΣ ΤΑΞΗ-ΤΜΗΜΑ: Α’2 ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ: ΜΑΘΗΜΑ: ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ:
Project: ΟΙ ΜΙΚΡΟΕΛΕΓΚΤΕΣ στη ζωΗ μαΣ
ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΠΡΟΤΖΕΚΤ (PROJECT)
Άννα Κυπαρισσού,Γιουτζίν Κασεμάι.
67ο Δημοτικό Σχολείο Πατρών
Ενημέρωση για το Σεπτέμβριος, 2017 Κων/νος Παραστατίδης
Εργασία Β’ Λυκείου Μάθημα: Project
ΞΕΝΑΓΟΙ Η ομάδα μας αποτελείται από άτομα τα οποία συνεργάστηκαν και ολοκλήρωσαν την εργασία της ξενάγησης.
ΚΥΤΤΑΡΟ: Η ΘΕΜΕΛΙΩΔΗΣ ΜΟΝΑΔΑ ΤΗΣ ΖΩΗΣ
ΜΕΛΕΤΗ ΤΟΥ ΧΑΡΤΗ ΑΝΑΤΟΛΗΣ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΚΑΙ ΟΝΟΜΑΣΙΕΣ ΟΔΩΝ
…την Ερευνητική Εργασία (project) με θέμα την κοινωνική διάσταση του ελληνικού κινηματογράφου (Οικογένεια, θέση γυναίκας, σχέση δύο φύλων).
Ερευνητική Εργασία project Σχεδιασμός Έρευνας
Το νερό στην λογοτεχνία
…PROJECT… ΑΝΔΕΙΣ ΚΑΖΑΝΤΖΑΚΗ ΕΛΕΝΑ ΔΑΣΚΑΛΑΚΗ ΧΡΥΣΑ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΡΧΑΝΩΝ
Διατήρηση και μεταβίβαση της γενετικής πληροφορίας
Οδηγίες Α’ Λυκείου.
1 ο ΕΠΑ.Λ ΝΕΑΣ ΦΙΛΑΔΕΛΦΕΙΑΣ Project A1
ΤΟ ΓΕΝΕΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ ΟΡΓΑΝΩΝΕΤΑΙ ΣΕ ΧΡΩΜΟΣΩΜΑΤΑ
Η θεμελιώδης μονάδα ζωής
Διαθεματικό Ενιαίο Πλαίσιο Προγραμμάτων Σπουδών (ΔΕΠΠΣ) & Αναλυτικά Προγράμματα Σπουδών (ΑΠΣ) Τρύφων Μαυροπαλιάς.
Κινητό: Επιπτώσεις στην υγεία.
Οι οδοί και η ιστορία τους
Γενικό λύκειο Νιγρίτας
Project Κοκκινοπηλός Πένυ Εξαρχου Γ2.
Η ΔΟΜΗ ΤΩΝ ΝΟΥΚΛΕΙΚΩΝ ΟΞΕΩΝ
Μάθημα 8ο, ΤΡΟΦΗ & ΤΡΟΦΙΜΑ
ΕΚΘΕΣΗ –ΕΚΦΡΑΣΗ Γ΄ ΛΥΚΕΙΟΥ
Μαθηση για ολα τα παιδια
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΠΕΝΔΥΣΕΩΝ
«Τα παιχνίδια των παππούδων και των γονέων μας πριν την επέλαση των ηλεκτρονικών» Project 2015.
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Οργάνωση- Προγραμματισμός
ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΟΥ PROJECT
67ο Δημοτικό Σχολείο Πατρών
19η Περιφέρεια Προσχολικής Αγωγής
Νηπιαγωγείο Περιθωρείου 2007
Εσθονία Project
Μουσειοπαιδαγωγικές δραστηριότητες
ΓΕΝΕΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ ΠΡΟΚΑΡΥΩΤΙΚΩΝ ΚΥΤΤΑΡΩΝ
ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΣΕΝΑΡΙΟ Β΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Αρχές Διοίκησης έργων βασικοί στόχοι κάθε έργου:
Βιολόγος 3ο ΓΕΛ Χαϊδαρίου
Project 2013 Γ΄ Ομάδα: Η πειθώ στον επιστημονικό λόγο
Λειτουργίες του γενετικού υλικού
ΚΑΣΤΡΑ ΚΑΙ ΚΑΣΤΡΟΠΟΛΙΤΕΙΕΣ
ΗΛΕΚΤΡΟΦΟΡΗΣΗ.
ΤΟΥ ΕΛΕΥΘΕΡΟΥ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΘΡΗΣΚΕΙΕΣ ΚΑΙ ΘΕΩΡΙΑ ΤΗΣ ΕΞΕΛΙΞΗΣ 1ο Λύκειο Αιγίου Project 6 2015

ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ: ΚΟΥΝΑΒΗΣ ΑΝΔΡΕΑΣ ΟΜΑΔΕΣ: 1) ΓΙΩΡΓΟΣ ΛΟΥΚΟΠΟΥΛΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ ΤΡΑΚΑΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΤΡΑΚΑΣ ΑΡΓΥΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΠΟΥΛΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ ΡΗΓΟΠΟΥΛΟΣ 3) ΕΛΕΝΗ ΒΛΑΧΟΠΟΥΛΟΥ ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ ΚΙΤΑ ΜΑΡΙΑ ΖΩΗ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ ΛΟΥΖΙΩΤΗ ΜΑΡΙΑΛΕΝΑ ΜΑΥΡΟΓΙΑΝΝΗ 4) ΣΤΑΜΑΤΗΣ ΣΙΡΙΝΙΑΝ ΡΑΝΤΟ ΜΕΤΑ ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΜΙΧΑΛΟΠΟΥΛΟΥ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΥ 2) ΑΔΑΜΑΝΤΙΑ ΣΚΑΡΠΑ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΚΑΡΑΚΑΣΗΣ ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΠΑΝΑΓΟΠΟΥΛΟΥ ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟΥ ΝΑΥΣΙΚΑ ΠΑΠΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΥ

Προέλευση του ανθρώπου…. Ο Άνθρωπος είναι το μόνο σωζόμενο υποείδος του Homosapiens (άνθρωπος ο σοφός). Το δεύτερο υποείδος του Homosapiens είναι ο Homosapiensidaltu που έχει εξαφανιστεί. Ο Homosapiens αποτελεί το μόνο επιζών μέλος του γένους Homo των Ανθρωποειδών, δηλαδή της υπεροικογένειας των μεγάλων πιθήκων. Περιστασιακά ο όρος χρησιμοποιείται και ως αναφορά σε κάθε είδος του γένους Homo. Ο ιδιαίτερα ανεπτυγμένος εγκέφαλος του ανθρώπου, ο οποίος του προσδίδει ανεπτυγμένη διανοητική ικανότητα, σε συνδυασμό με τη δίποδη όρθια στάση του, που του απελευθερώνει τα χέρια, καθιστούν τον άνθρωπο το μόνο είδος ικανό να κάνει εκτεταμένη χρήση εργαλείων συγκριτικά με τα άλλα ζώα. Έρευνες στο DNA του ανθρώπου δείχνουν πως οι πρώτοι άνθρωποι με σύγχρονη ανατομία έζησαν στην Αφρική πριν 200.000 χρόνια. Όπως και τα περισσότερα πρωτεύοντα, οι άνθρωποι είναι κοινωνικοί από την φύση τους. Παρόλα αυτά, είναι το μόνο είδος που έχει αξιοποιήσει συστήματα επικοινωνίας για αυτοέκφραση, για ανταλλαγή ιδεών, και για την οργάνωση.

Εξέλιξη από την πλευρά της βιολογίας Στην επιστήμη της βιολογίας, με τον όρο εξέλιξη εννοείται η αλλαγή στις ιδιότητες ενός πληθυσμού οργανισμών στο πέρασμα του χρόνου, μεταξύ διαφορετικών γενεών. Αν και τέτοιου τύπου μεταβολές παρατηρούνται σε μικρή κλίμακα σε κάθε γενιά, μακροπρόθεσμα και αθροιστικά μπορούν να οδηγήσουν σε σημαντικές διαφοροποιήσεις στις ιδιότητες ενός οργανισμού, ώστε να οδηγήσουν τελικά στη δημιουργία νέων διακριτών ειδών . Εξελικτικές θεωρούνται ειδικά οι αλλαγές που κληροδοτούνται μέσω του γενετικού υλικού από γενιά σε γενιά, συνεπώς συνιστούν μια πληθυσμιακή διαδικασία και διακρίνονται από άλλες, όπως η οντογένεση, ή γενικά η ανάπτυξη ενός οργανισμού σε ατομικό επίπεδο. Η εξέλιξη αποτελεί φαινόμενο που υλοποιείται σταδιακά και σε μεγάλο βάθος χρόνου. Με λίγες εξαιρέσεις, απαιτείται το πέρασμα αρκετών γενεών για εξελικτικές αλλαγές μεγάλης κλίμακας, όπως για παράδειγμα η εξέλιξη των πτηνών από τους δεινοσαύρους.

Θεωρίες όμως σχετικά με τη δημιουργία του κόσμου και την εξέλιξη των όντων διατύπωσαν πολλοί λαοί κατά το πέρασμα των χρόνων, με σημαντικότερες να είναι: Η ΚΙΝΕΖΙΚΗ ΘΕΩΡΙΑ ΙΣΛΑΜ ΚΑΙ ΚΟΣΜΟΛΟΓΙΑ ΙΝΔΙΚΗ ΚΟΣΜΟΛΟΓΙΑ ΑΙΓΥΠΤΙΑΚΗ ΚΟΣΜΟΛΟΓΙΑ Εβραϊκή Κοσμολογία Βαβυλωνιακή Κοσμολογία

ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΚΑΙ ΙΣΛΑΜ 1)Το κοράνι τονίζει επανειλημμένα ότι ο άνθρωπος είναι εκλεκτό δημιούργημα του θεού . 2)Στη δημιουργία δεν συμμορφώθηκε ο ιμπλής ο διάολος. Ωστόσο ο διάολος δεν έχει εξουσία στους δούλους του θεού . 3)Το Ισλάμ δεν δέχεται ότι ο άνθρωπος γεννιέται μολυσμένος από το προπατορικό αμάρτημα . 4) Στο Ισλάμ επικρατεί η απουσία διδασκαλίας για την κατ εικόνα του θεού δημιουργία του ανθρώπου ενώ ο άνθρωπος πλάστηκε απ’ το θεό ένα είδος ανάμεσα σε τόσα αλλά έστω το καλύτερο. 5) Ο άνθρωπος λοιπόν στο Ισλάμ είναι ένα τμήμα της ανθρώπινης φύσης.

Η θεωρία του Δαρβίνου -Στη φύση, όλοι οι οργανισμοί εμφανίζουν ποικιλομορφία -Όλοι οι οργανισμοί προσπαθούν να εξασφαλίσουν την επιβίωση τους (με τροφή , προστασία από εχθρούς και καιρικές συνθήκες ) -Όσοι έχουν τη φύση σύμμαχο αλλά και βοηθητικά χαρακτηριστικά τα καταφέρνουν . -Αυτοί που επιβιώνουν γεννούν παρόμοιους, με αυτούς, απογόνους.

Νεοδαρβινική θεωρία -Η γενετική ποικιλομορφία των οργανισμών οφείλεται στις εντελώς συμπτωματικές διαδικασίες της μεταλλαγής και του συνδυασμού. -Οι διαφορές που συντελούνται σε αυτούς από τη μια στην επόμενη γενιά, γίνονται λόγω των αλλαγών συχνότητας των απογόνων τους .Αυτές οι αλλαγές οφείλονται κυρίως στην δράση της φυσικής επιλογής του Δαρβίνου αλλά και στην αλλαγή απογόνων μεταξύ των οργανισμών. -Η προσαρμογή κατά μεγάλο ποσοστό των αλληλόμορφων είναι μικρή. -Η διαφορετικότητα των ζωικών μορφών επιτυγχάνεται μέσω της ενδογένεσης. -Οι παραπάνω διαδικασίες συνεχιζόμενες για πολύ καιρό δημιουργούν νέα γένη, αλλάζοντας τις κατηγορίες κατάταξης .

Σύγχρονες Κοσμολογικές Θεωρίες Θεωρία Μεγάλης Έκρηξης Κοσμολογία της Συνεχούς Δημιουργίας Θεωρία Λίντε Θεωρίες Μεταβαλλόμενης Σταθεράς Παγκόσμιας Έλξης

ΕΞΕΛΙΞΗ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟ Σύμφωνα με αυτή, ο Θεός δημιούργησε τον κόσμο από το μηδέν. Προηγουμένως δεν υπήρχε χρόνος, ούτε και ύλη, παρά μόνο ο ίδιος ο Θεός. Η δημιουργία αυτή έγινε με ελεύθερη βούληση μέσα σε έξι ημέρες. Ωστόσο αυτό το χρονικό διάστημα δεν είναι κυριολεκτικό, αφού κάθε μέρα αντιστοιχεί σε πολύ μεγάλη χρονική περίοδο. Η πορεία της εξέλιξης άρχισε από τα ατελέστερα και απλούστερα προς τα τελειότερα και συνθετότερα.

Τέλος πάνω στο θέμα της εξέλιξης προβληματίστηκαν και πολλοί αρχαίοι Έλληνες Όπως: Αναξίμανδρος Όμηρος Θαλής Ησίοδος Αναξιμένης

Ευχαριστούμε πολύ για την προσοχή σας!