4Ο ΨΗΦΙΑΚΟ ΜΑΘΗΤΙΚΟ ΦΕΣΤΙΒΑΛ «ΣΧΕΣΕΙΣ ΓΟΝΕΩΝ – ΜΑΘΗΤΩΝ»

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
CLASS 6B Οι απόψεις των παιδιών για τα ζώα και οι τρόποι
Advertisements

«Πότε μπορώ να μιλάω στην τάξη»
«Είμαστε σύννεφα και παίρνουμε όποιο σχήμα θέλουμε»
Λέμε ΟΧΙ στον σχολικό εκφοβισμό
Όταν έχω περίοδο οι εικόνες είναι από το
Κόλλιας Αναστάσιος – Μπελίτσου Νατάσσα
Επιμορφωτικό Σεμινάριο 23 & 24 Νοεμβρίου 2013 Θεωρητική Κατάρτιση και Πρακτική Άσκηση Aναστάσιος Νικήτας Καθηγητής Φυσικής Αγωγής Υπεύθυνος Αθλήματος Κολύμβησης.
Παιδικοί Σταθμοί Αγίας Παρασκευής «Βάζοντας όρια στα παιδιά»
2η Κοινότητα Ανιχνευτών Αιγίου
Κατάθεση εμπειριών από την πρώτη χρονιά λειτουργίας:
Παρουσίαση από τους μαθητές της 5Α Τάξης Anna Thomas Οι απόψεις των παιδιών και των δασκάλων για τη σχολική στολή.
Σχολικός εκφοβισμός Black and White.
Πρόληψη επιθετικότητας Πρόληψη επιθετικότητας ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ : ΘΕΜΑ Παρουσιάζουν οι Μαθήτριες του τμήματος ΑΥ1 – Ε.Π.Α.Λ Γλυφάδας •Κιουστελίδη Δανάη.
H ΦΙΛΙΑ ΣΤΗ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΖΩΗ
ΕΡΕΥΝΩΝΤΑΣ ΚΑΙ ΑΝΑΚΑΛΥΠΤΟΝΤΑΣ
Eρευνητική εργασία Β΄ Λυκείου Στατιστική μελέτη των μαθητών της Α΄και της Β΄Λυκείου σχετικά με τις εξωσχολικές ενασχολήσεις τους.
Το θαύμα της γέννησης Η ιστορία ενός παιδιού.
35ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΘΗΝΩΝ
7ο Δημοτικό Σχολείο Τρίπολης
ΘΕΜΑ : « Διαπροσωπικές σχέσεις των νέων»
Διαχείριση Θυμού και βίαιης συμπεριφοράς στο σχολείο
 Από τους μαθητές του 1 ου Γυμνασίου Δράμας.
Η ομάδα στις ερευνητικές εργασίες. Τι είναι μια ομάδα; Πως μπορούμε να την προσδιορίσουμε; Η ομάδα έχει τουλάχιστον δυο στόχους α) Πραγματοποίηση ενός.
«Πως συμπεριφέρομαι στην κυρία μου»
Διαχείριση της σχολικής τάξης
Music: Smoke gets in your eyes Pictures By: Unknown source Edited by AMRA.
Ο Μικρός Ήρωας!!! Θεοτόκης Χαραλαμπίδης,
Το θαύμα της γέννησης Η ιστορία ενός παιδιού
ΟΠΩΣ ΝΙΩΘΩ ΜΗ ΝΙΩΣΕΙΣ Ομάδα εργασίας: Ζησιμόπουλος Άγγελος
ΣεβΟμαστε τη διαφορετικΟτητα…
1ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΡΤΕΜΙΔΟΣ ΣΧΟΛ
Εμψυχώτρια Εκπαιδευτικός Χατζοπούλου Βασιλική Σχ
Δύσκολες Συμπεριφορές στο Σχολείο.
Π.Π.Γ. ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΣΜΥΡΝΗΣ
Καλημέρα στην ζωή με … υγιεινό πρόγευμα!
Ο ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ ΣΕ ΓΕΝΙΚΗ ΜΟΡΦΗ (ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑΣ) ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ ΚΟΥΡΜΕΝΤΖΑ ΕΦΗ (Β2) ΚΟΥΡΜΕΝΤΖΑΣ ΧΡΗΣΤΟΣ.
Μερικές φορές νιώθω πολύ θυμωμένη!!
Γυμνάσιο-Λύκειο Γραβιάς «Ο λόγος στους μαθητές»
Τί κάνει ένα παιδί, όταν λέει ψέματα; Καλύπτει:
ΦΙΛΙΑ Σε μια αληθινή φιλία, βρίσκομαι μαζί με τον άλλο άνθρωπο για να μοιραστούμε την ίδια τη ζωή, τις χαρές και τις λύπες της. Ο αληθινός φίλος είναι.
Η ομάδα:Βία στα σχολεία…
ΓΡΑΦΕΤΑΙ ΜΟΝΟ ΣΤΙΣ ΚΑΡΔΙΕΣ
 Τα περιστατικά σχολικού εκφοβισμού έχουν γίνει μέρος της καθημερινότητας μας.  Οι επιθέσεις τις περισσότερες φορές αναίτιες πληθαίνουν.  Οι υποστηριχτές.
“ Ένας 15χρονος έστειλε μήνυμα μέσω e- mail και γνωστοποιούσε ότι τον κορόιδευαν για μια συμπεριφορά που είχε και που δεν ταίριαζε με το στερεότυπο συμπεριφοράς.
ΤΟΠΟΣ : ΓΕΛ ΛΥΚΟΒΡΥΣΗΣ ΧΡΟΝΟΣ ΔΙΕΞΑΓΩΓΗΣ :20 ΜΑΡΤΙΟΥ 2015 ΔΕΙΓΜΑ :140 ΜΑΘΗΤΕΣ ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ :ΑΡΙΣΤΕΙΔΗΣ ΚΩΤΣΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΑ ΚΟΛΥΒΑ.
Αγαπημένο μου παιδί....
ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΡΑΤΣΙΣΜΟ
ΒΟΛΤA στις ΓΕΙΤΟΝΙΕΣ του ΚΟΣΜΟΥ
ΕΘΕΛΟΝΤΙΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΩΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ Τάξη Γ΄ Σχ. έτος Υπεύθυνη εκπ/κός : Μαρία Τσουλφά.
1.ΠΟΙΟΙ ΛΟΓΟΙ ΟΔΗΓΟΥΝ ΣΕ ΣΥΓΚΡΟΥΣΗ;
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Μια τάξη να μας χωρά …»
Εργασία της ομάδας Εφήβων Συμβούλων Συνήγορου του Παιδιού Πρώτη περίοδος: Ιανουάριος – Μάρτιος 2009 ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΚΑΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ Το δικαίωμα έκφρασης.
Είσαι ένα σπασικλάκι!! Φύγε, από εδώ φυτό!! Είσαι ένα σπασικλάκι!! Φύγε, από εδώ φυτό!! Μαααα;;; Δεν είμαι. Μαααα;;; Δεν είμαι. Ένα πρωί στο σχολείο.
ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΕΛΛΗ ΜΟΥΡΑΤΗ-ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ 1.
Η ΔΙΑΧΕΙΡΗΣΗ ΤΩΝ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΩΝ ΣΧ.ΜΟΝΑΔΑ: 6/ΘΕΣΙΟ ΔΗΜ. ΣΧ. ΑΓΚΑΘΙΑΣ-ΚΥΨΕΛΗΣ ΣΧ.ΕΤΟΣ: ΤΑΞΗ: Α' ΜΑΘΗΤΕΣ: 15 ΔΑΣΚΑΛΑ: ΜΑΝΙΑ ΑΘΗΝΑ.
ΒΙΑ, ΕΠΙΘΕΤΙΚΟΤΗΤΑ, BULLYING (εκφοβισμός).
Ομαλή μετάβαση από το Δημοτικό στο Γυμνάσιο
Θέμα 3ο Γονείς Εξάμηνο Ε΄.
Βιωματική Δράση Α΄Τάξης 2ου Γυμνασίου Πεύκης
Οι έφηβοι απαντούν Στην έρευνα πήραν μέρος αγόρια και κορίτσια ηλικίας ετών Εργασία από τον: Λάμπρο Ντινόπουλο.
Αγαπημένο μου παιδί....
Ο Σωκρατικός διάλογος και η μαιευτική μέθοδος.
ΕΙΡΗΝΗ ΠΑΥΛΑΚΟΥ E’2 16/19/15.
Έρευνα για το φαινόμενο του σχολικού εκφοβισμού
Ο ΡΟΛΟΣ ΜΑΘΗΤΗ ΚΑΙ ΚΑΘΗΓΗΤΗ
Η πορεία των Projects στα ΕΠΑΛ – ΓΕΛ (Πρώτος απολογισμός)
Ευσταθία Μπολιεράκη ε
Ερευνα για την σχολικη βια
«Πως συμπεριφέρομαι στην κυρία μου»
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ 1ου ΤΕΤΡΑΜΗΝΟΥ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

4Ο ΨΗΦΙΑΚΟ ΜΑΘΗΤΙΚΟ ΦΕΣΤΙΒΑΛ «ΣΧΕΣΕΙΣ ΓΟΝΕΩΝ – ΜΑΘΗΤΩΝ» ΓΕΛ ΠΑΡΑΒΟΛΑΣ Ομάδα μαθητών Βλαχογιάννης Νικόλαος Ζίρκα Αιμιλιάνα Ζησιμοπούλου Ιωάννα Καλογήρου Βασιλική Κορδάτος Αλέξανδρος Υπεύθυνοι καθηγητές Καλογεράς Παύλος Μπαστάνη Όλγα

ΣΚΙΤΣΑ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΠΟΥ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΟΥΝ ΤΗΝ ΕΡΓΑΣΙΑ

“Οι γονείς μπορούν μόνο να δώσουν καλές συμβουλές και να δείξουν το σωστό δρόμο, αλλά η τελική διαμόρφωση του χαρακτήρα ενός ανθρώπου βρίσκεται στα δικά του χέρια.” Άννα Φρανκ, 1929-1945

1. Ποιες είναι οι σχέσεις με τους γονείς σας;

2. Τι είναι αυτό που σας ενοχλεί στη συμπεριφορά τους: 1 Τίποτα 2 Η έλλειψη εμπιστοσύνης προς εμάς, η καχυποψία, περισσότερη κατανόηση 3 Ανελευθερία, μου λένε να διαβάζω, να μην πίνω, να μην καπνίζω 4 Καταπίεση, συντηρητικότητα 5 Η μάνα μου, μου σπάει τα νεύρα, ο διαφορετικός τρόπος σκέψης 6 Η ειρωνεία - Μερικές φορές δεν με πιστεύουν 7 Δεν προλαβαίνουν να συζητήσουν μαζί μου 8 Ότι είναι υπερπροστατευτικοί 9 Με φωνάζουν και ας μη φταίω – Μου κάνουν παρατηρήσεις 10 Δεν ακούνε τη γνώμη μου - Όταν με φωνάζουν 11 Όταν γίνονται διακριτικοί – Νευριάζει η μαμά όταν ο μπαμπάς κάνει το ίδιο 12 Απαγόρευση κοινωνικοποίησης – Με υποτιμούν 13 Σπαστικοί – Ενοχλητικοί – Προκαταλήψεις για τα αγόρια - κορίτσια

3. Τι περιμένετε από τους γονείς σας;

4. Που προτιμάτε να λέτε τα μυστικά σας;

5. Πόσο συχνά τσακώνεστε με τους γονείς σας;

6. Νοιώθετε ότι οι γονείς σας, σας αδικούν;

7. Πως εκδηλώνεται ο θυμός σας, όταν συγκρούεστε με τους γονείς σας; 1 Με έντονες συμπεριφορές 2 Ελλιπής διατροφή 3 Μελαγχολία 4 Μειωμένη απόδοση στο σχολείο 5 Μείωση ενδιαφέροντος για εξωσχολικές δραστηριότητες 6 Μειωμένες ώρες ύπνου 7 Δεν εκδηλώνομαι – Δεν δίνω σημασία 8 Μιλάω νευριασμένα 9 Αδιαφορώ 10 Θυμώνω 11 Δεν μιλάω μαζί τους για ώρες 12 Τους λέω ότι έχω διαφορετική άποψη προσποιούμενος ότι τους καταλαβαίνω

8. Νιώθετε ότι έχετε αυτονομία από τους γονείς σας;

9. Πως αντιδράτε σε μια τιμωρία που σας επέβαλαν οι γονείς σας; 9. Πως αντιδράτε σε μια τιμωρία που σας επέβαλαν οι γονείς σας;

10. Κατά τη γνώμη σας μια υγιής σχέση με τους γονείς οδηγεί σε:

11. Πιστεύετε ότι οι γονείς σας στηρίζουν τις επιλογές σας;

12. Γιατί συγκρούεστε συνήθως με τους γονείς σας;

Ευχαριστούμε για την προσοχή σας! ΓΕΛ ΠΑΡΑΒΟΛΑΣ 4ο ΨΗΦΙΑΚΟ ΜΑΘΗΤΙΚΟ ΦΕΣΤΙΒΑΛ