Δομή Παρουσίασης Εισαγωγή Γνωριμία με το βιβλίο Βιολογίας Α’ Γυμνασίου

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΦΥΣΙΚΟ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
Advertisements

Αναστοπούλου Μαριάννα Καθηγήτρια Μουσικής και Σχολικού Επαγγελματικού Προσανατολισμού.
ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΣΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: Α 1 PROJECT.
Τι πρέπει να ξέρεις για το Γενικό Λύκειο. Όσα ακολουθούν παρακάτω προκύπτουν από την επεξεργασία του νόμου 4186/ΦΕΚ 193/ και τη συνέντευξη που.
Η νέα δομή του Γενικού Λυκείου  Ωρολόγια π ρογράμματα ανά τάξη  Τρό π ος π ροαγωγής και α π όλυσης  Παρουσιάζονται κατά σειρά :  Α ’ Λυκείου  Β ’
Σχολικό έτος B’ Λυκείου  Μαθήματα  Ομάδες προσανατολισμού Γ’ Λυκείου  Ομάδες προσανατολισμού  Επιστημονικά Πεδία
Αντιρατσιστική Εκ π αίδευση Βασικές αρχές ΣΧΟΛΕΙΟ ΧΩΡΙΣ ΡΑΤΣΙΣΜΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΕ ΑΝΕΚΤΙΚΟΤΗΤΑ.
Project Α’ Τετραμήνου Β’ Λυκέιου. Εισαγωγή  Μανιτάρι ονομάζεται κοινώς το ορατό μέρος πολυκύτταρων μυκήτων με τη χαρακτηριστική, συνήθως ομβρελοειδή.
ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΛΟΥΤΡΩΝ ΑΙΔΗΨΟΥ Ερευνητική Εργασία (Project) Ομάδα 1 Αναστασιάδη Ανδριανή Στεργίου Μαρία - Ιωάννα Χασάϊ Φιορίντα Χουλιαράκη Αλεξάνδρα Ομάδα.
1 Ο ΕΠΑΛ ΣΤΑΥΡΟΥΠΟΛΗΣ ΣΧΟΛ. ΕΤΟΣ Α΄ΤΕΤΡΑΜΗΝΟ ΜΑΘΗΜΑ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ( PROJECT) ΥΠΕΥΘΥΝΕΣ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΕΣ : ΠΑΛΑΙΟΛΟΓΟΥ ΒΙΚΤΩΡΙΑ ΑΜΠΕΡΙΑΔΟΥ ΔΕΣΠΟΙΝΑ.
AΘΛΗΤΙΣΜΟΣ 1.Ο αθλητισμός στην Αρχαία Ελλάδα Οι ρίζες του ελληνικού αθλητισμού μπορούν να αναζητηθούν στην Εποχή του Χαλκού. Στους ιστορικούς χρόνους οι.
Όνομα εκπαιδευτικών που συμμετέχουν :, Καλλιόπη Κάμπουρα. Γεωργία Κάσπαρη, Ανδριάνα Μπακόλα. Σχολική Μονάδα : 2 ο και 6 ο Νηπιαγωγείο Χίου. Σχολική τάξη.
Θέμα Εργασίας : ΙΡΙΔΙΣΜΟΣ Project : 5 Μανιφάβα Αλεξάνδρα.
ΖΑΧΑΡΙΑΣ ΠΑΠΑΝΤΩΝΙΟΥ ΤΑ ΨΗΛΑ ΒΟΥΝΑ PROJECT Α’ ΛΥΚΕΙΟΥ.
ΑΡΙΣΤΟΤEΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗ ΚΑΛΩΝ ΤΕΧΝΩΝ
ΝΕΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ………. Ν. 4186/2013 (ΦΕΚ 193)
Ένας δρόμος μια ιστορία
Ερευνητική εργασία της Α΄ τάξης του ΓΕΛ Λουτρών Αιδηψού
Υπεύθυνη Τμήματος Πολιτιστικών Θεμάτων Α/θμιας Εκπ/σης Αχαΐας
Project για την κολύμβηση για όλες τις ηλικίες και κατηγορίες ατόμων
ΧΠΕ - ΟΙ ΠΟΡΟΙ ΣΤΟ MS PROJECT
2η ΔΙΑΛΕΞΗ ΕΡΓΟ.
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ - PROJECT
Η ΕΙΡΗΝΗ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΣΜΥΡΝΗΣ ΤΑΞΗ-ΤΜΗΜΑ: Α’2 ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ: ΜΑΘΗΜΑ: ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ:
Project: ΟΙ ΜΙΚΡΟΕΛΕΓΚΤΕΣ στη ζωΗ μαΣ
ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΠΡΟΤΖΕΚΤ (PROJECT)
Αρχαιεσ ελληνικεσ εφευρεσεισ
Άννα Κυπαρισσού,Γιουτζίν Κασεμάι.
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Τι-τριβίζουν τα στρουμπειάκια σαν ευγενικά χελιδονάκια» Σχ. έτος Υπεύθυνος Εκπαιδευτικός: Αλεξία Βγενοπούλου Τάξη: τμήμα.
67ο Δημοτικό Σχολείο Πατρών
Ενημέρωση για το Σεπτέμβριος, 2017 Κων/νος Παραστατίδης
Εργασία Β’ Λυκείου Μάθημα: Project
ΞΕΝΑΓΟΙ Η ομάδα μας αποτελείται από άτομα τα οποία συνεργάστηκαν και ολοκλήρωσαν την εργασία της ξενάγησης.
ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΗΜΑ ΜΕ ΕΛΛΗΝΕΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΥΣ
ΜΕΛΕΤΗ ΤΟΥ ΧΑΡΤΗ ΑΝΑΤΟΛΗΣ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΚΑΙ ΟΝΟΜΑΣΙΕΣ ΟΔΩΝ
…την Ερευνητική Εργασία (project) με θέμα την κοινωνική διάσταση του ελληνικού κινηματογράφου (Οικογένεια, θέση γυναίκας, σχέση δύο φύλων).
ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΕΠΑΛ ΤΡΙΚΑΛΩΝ
Ερευνητική Εργασία project Σχεδιασμός Έρευνας
ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ 2016 ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΟΣ ΣΤΟΛΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΚΑΒΑΛΑΣ ΜΕ ΤΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΓΥΜΝΑΣΙΩΝ.
Το νερό στην λογοτεχνία
…PROJECT… ΑΝΔΕΙΣ ΚΑΖΑΝΤΖΑΚΗ ΕΛΕΝΑ ΔΑΣΚΑΛΑΚΗ ΧΡΥΣΑ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΡΧΑΝΩΝ
Οδηγίες Α’ Λυκείου.
1 ο ΕΠΑ.Λ ΝΕΑΣ ΦΙΛΑΔΕΛΦΕΙΑΣ Project A1
Πολιτισμική Διαμεσολάβηση στο Σχολικό Πλαίσιο
Διαθεματικό Ενιαίο Πλαίσιο Προγραμμάτων Σπουδών (ΔΕΠΠΣ) & Αναλυτικά Προγράμματα Σπουδών (ΑΠΣ) Τρύφων Μαυροπαλιάς.
Παχυσαρκία.
Οι οδοί και η ιστορία τους
Γενικό λύκειο Νιγρίτας
Project: Εθισμός στο Internet
Project Κοκκινοπηλός Πένυ Εξαρχου Γ2.
Μαθηση για ολα τα παιδια
Οι Δροσουλίτες της Κρήτης!
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΠΕΝΔΥΣΕΩΝ
Εργασία στο Project.
«Τα παιχνίδια των παππούδων και των γονέων μας πριν την επέλαση των ηλεκτρονικών» Project 2015.
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Οργάνωση- Προγραμματισμός
ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΟΥ PROJECT
67ο Δημοτικό Σχολείο Πατρών
19η Περιφέρεια Προσχολικής Αγωγής
ΜΑΘΗΜΑ: ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΕΣ ΙΔΕΕΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΥΚΛΟΣ:Α' ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ ΕΞΑΜΗΝΟ:ΧΕΙΜΕΡΙΝΟ ( ) ΔΙΔΑΣΚΩΝ:ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ.
Νηπιαγωγείο Περιθωρείου 2007
Εσθονία Project
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ (Project)
Μουσειοπαιδαγωγικές δραστηριότητες
Project: Το Παιχνιδι Εργασία φοιτητριών.
ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΣΕΝΑΡΙΟ Β΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Αρχές Διοίκησης έργων βασικοί στόχοι κάθε έργου:
Project 2013 Γ΄ Ομάδα: Η πειθώ στον επιστημονικό λόγο
ΚΑΣΤΡΑ ΚΑΙ ΚΑΣΤΡΟΠΟΛΙΤΕΙΕΣ
ΤΟΥ ΕΛΕΥΘΕΡΟΥ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Δομή Παρουσίασης Εισαγωγή Γνωριμία με το βιβλίο Βιολογίας Α’ Γυμνασίου Πώς δουλεύουμε μέσα στην τάξη; Πώς αξιολογούνται οι μαθητές/τριες; Πώς οι γονείς μπορούν να στηρίξουν τα παιδιά στο μάθημα της Βιολογίας;

Εισαγωγή Βασικός σκοπός της σημερινής μας συνάντησης είναι η βελτίωση των μαθησιακών αποτελεσμάτων όλων των μαθητών μας

Σημερινές ανάγκες Σημερινή κατάσταση Εκπαιδευτικό Σύστημα Σημερινές ανάγκες Σημερινή κατάσταση Γνώσεις απαραίτητες για την κοινωνία του 21ου αιώνα Δεξιότητες, Ικανότητες για την κοινωνία του 21ου αιώνα Αξίες, Στάσεις, Συμπεριφορές που διακρίνουν τον δημοκρατικό πολίτη Μαθησιακά προβλήματα Μειωμένες δεξιότητες / ικανότητες Προβληματική συμπεριφορά / Βία / Παραβατικότητα

Νέες τάσεις στην εκπαιδευτική αξιολόγηση Μέτρηση γνώσης δεξιοτήτων στάσεων Αξιολόγηση διαδικασίας Αρχική-Διαμορφωτική -Τελική αξιολόγηση Ποικιλία τρόπων αξιολόγησης Μέτρηση γνώσης Αξιολόγηση τελικού προϊόντος Τελική γραπτή αξιολόγηση

Βιολογία Α’ Γυμνασίου

ΒΙΟΛΟΓΙΑ ΛΟΓΟΣ ΒΙΟΣ + Ζωή Λογική Επιστήμη της Ζωής

Βιολογία: Ένα σύγχρονο μάθημα

Βιολογία: ένα από τα πιο αγαπητά μαθήματα για τους μαθητές

Γνωριμία με το βιβλίο Βιολογίας Α’ Γυμνασίου

Γνωριμία με το βιβλίο Βιολογίας Α’ Γυμνασίου

Ενότητα 1: Ζώντας στην εποχή της Βιολογίας Γνωριμία με το βιβλίο Βιολογίας Α’ Γυμνασίου Ενότητα 1: Ζώντας στην εποχή της Βιολογίας

Ενότητα 2: Ταξινομώντας τους ζωντανούς οργανισμούς του πλανήτη μας Γνωριμία με το βιβλίο Βιολογίας Α’ Γυμνασίου Ενότητα 2: Ταξινομώντας τους ζωντανούς οργανισμούς του πλανήτη μας

Ενότητα 3: Ανακαλύπτοντας την οργάνωση των ζωντανών οργανισμών Γνωριμία με το βιβλίο Βιολογίας Α’ Γυμνασίου Ενότητα 3: Ανακαλύπτοντας την οργάνωση των ζωντανών οργανισμών

Γνωριμία με το βιβλίο Βιολογίας Α’ Γυμνασίου Ερευνώντας τη φωτοσύνθεση Ενότητα 4: Ερευνώντας τη φωτοσύνθεση

Μελετώντας τις τροφικές σχέσεις μεταξύ των ζωντανών οργανισμών Γνωριμία με το βιβλίο Βιολογίας Α’ Γυμνασίου Ενότητα 5: Μελετώντας τις τροφικές σχέσεις μεταξύ των ζωντανών οργανισμών

Γνωριμία με το βιβλίο Βιολογίας Α’ Γυμνασίου Δημιουργώντας απογόνους Ενότητα 6: Δημιουργώντας απογόνους

Πώς δουλεύουμε μέσα στην τάξη; Ομαδοσυνεργατική μάθηση

Επικοινωνία Ομαδοσυνεργατική μάθηση Πώς δουλεύουμε μέσα στην τάξη; Εκφράζουμε καθαρά τις ιδέες και τα συναισθήματα μας Ακούμε προσεκτικά τι λένε οι συμμαθητές μας

Εμπιστοσύνη Ομαδοσυνεργατική μάθηση Πώς δουλεύουμε μέσα στην τάξη; Μοιραζόμαστε με τα μέλη της ομάδας μας φυλλάδια και υλικά Δεχόμαστε εισηγήσεις από τα άλλα μέλη της ομάδας Υποστηρίζουμε τη συμμετοχή όλων των μελών της ομάδας

Πώς δουλεύουμε μέσα στην τάξη; Ομαδοσυνεργατική μάθηση Αλληλεπίδραση Συνεργαζόμαστε με τρόπο που ο ένας να βοηθά τον άλλο για την επιτυχία της ομάδας.

Πώς δουλεύουμε μέσα στην τάξη; Ομαδοσυνεργατική μάθηση Υπευθυνότητα Η ομάδα είναι υπεύθυνη για να επιτύχει τον στόχο της. Κάθε άτομο είναι υπεύθυνο για την προσωπική συμβολή του στην ομάδα.

Ομαδοσυνεργατική μάθηση Πώς δουλεύουμε μέσα στην τάξη; Ομαδοσυνεργατική μάθηση Εξατομικευμένος τρόπος εργασίας στην ομάδα

Πώς δουλεύουμε μέσα στην τάξη; Ομαδοσυνεργατική μάθηση Συνεργασία στην ομάδα

Ομαδοσυνεργατική μάθηση Πώς δουλεύουμε μέσα στην τάξη; Ομαδοσυνεργατική μάθηση Συνεργασία με τον/την εκπαιδευτικό

Ομαδοσυνεργατική μάθηση Πώς δουλεύουμε μέσα στην τάξη; Ομαδοσυνεργατική μάθηση Ανακοίνωση αποτελεσμάτων στην ολομέλεια της τάξης

Πώς δουλεύουμε μέσα στην τάξη; Ρόλος του Εκπαιδευτικού Ο εκπαιδευτικός Οργανώνει Συντονίζει Καθοδηγεί Διατυπώνει αναστοχαστικές ερωτήσεις Δίνει ανατροφοδότηση Αξιολογεί (Αρχική-Διαμορφωτική-Τελική Αξιολόγηση).

Πώς αξιολογούνται οι μαθητές / μαθήτριες; Αξιολόγηση μαθητή ΔΡΑΣΕΙΣ / ΚΡΙΤΗΡΙΑ Διαγωνίσματα (στο μάθημα της ημέρας ή σε ολόκληρη ενότητα) Δημιουργικές εργασίες -project Βιβλίο Δραστηριοτήτων – Τετράδιο - Φύλλα Εργασίας Συμμετοχή στις δραστηριότητες της τάξης (ολομέλεια – ομάδα) Ενδιαφέρον για το μάθημα Πρακτικές – Πειραματικές δεξιότητες

Πώς αξιολογούνται οι μαθητές / μαθήτριες; Αξιολόγηση μαθητή Τελική αξιολόγηση των φυτών Ύψος φυτών Διαμορφωτική αξιολόγηση των φυτών Τι χρειάζονται για να αναπτυχθούν…

Τι θέλουμε και τι δεν θέλουμε σε αυτό το μάθημα; 4 πράγματα που θέλουμε 4 πράγματα που ΔΕΝ θέλουμε 1. Βιβλίο Δραστηριοτήτων πάντοτε μαζί 1. Αρνητικές στάσεις για το μάθημα 2. Εργασία στην τάξη / συνεργασία στην ομάδα /συμπλήρωση φύλλων εργασίας 2. Ασυνέπεια στα βιβλία / συμπλήρωση δραστηριοτήτων 3. Ασκήσεις για το σπίτι- μελέτη φύλλων εργασίας 3. Έλλειψη συγκέντρωσης στην τάξη 4. Συστηματική μελέτη 4. Μελέτη μόνο για τα διαγωνίσματα

Πώς οι γονείς μπορούν να στηρίξουν τα παιδιά στο μάθημα της Βιολογίας; Θετικές στάσεις απέναντι στο σχολείο και προς το μάθημα της Βιολογίας. Η Βιολογία είναι ένα μάθημα που σχετίζεται άμεσα με τη ζωή μας Έλεγχος συνέπειας των μαθητών στα βιβλία, συμπλήρωσης των φύλλων εργασίας, ασκήσεις για το σπίτι και επαναληπτικές σελίδες Διευκόλυνση στη διεξαγωγή ομαδικών εργασιών – Project

Εξεταστικά Δοκίμια Βιολογίας Γυμνασίων και Λυκείων Εξεταστικά Δοκίμια Βιολογίας Γυμνασίων και Λυκείων Τράπεζα θεμάτων - Χρήσιμο Υλικό για εκπαιδευτικούς, μαθητές και γονείς. http://www.schools.ac.cy/eyliko/mesi/themata/viologia/a-gymnasiou.html

www.schools.ac.cy

Με το τέλος της σχολικής χρονιάς ευελπιστούμε να έχουμε μαθητές με: Πώς οι γονείς μπορούν να στηρίξουν τα παιδιά στο μάθημα της Βιολογίας; Με το τέλος της σχολικής χρονιάς ευελπιστούμε να έχουμε μαθητές με: Βασικές γνώσεις για την κατανόηση του οργανισμού μας και του φυσικού κόσμου που μας περιβάλλει Αναπτυγμένες δεξιότητες για διερεύνηση και αναζήτηση λύσεων σε επιστημονικά προβλήματα και ζητήματα της καθημερινής ζωής Θετικές στάσεις απέναντι στο περιβάλλον και σεβασμό για την ανθρώπινη ζωή αλλά και για τη ζωή των υπόλοιπων οργανισμών σε όλα τα επίπεδα οργάνωσής τους. Δυνατότητα κριτικής σκέψης και δημιουργικότητας

Ας συνεργαστούμε ... για να πετύχουμε Πώς οι γονείς μπορούν να στηρίξουν τα παιδιά στο μάθημα της Βιολογίας; Ας συνεργαστούμε ... για να πετύχουμε