ΑΘΛΗΤΙΚΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ & AΘΛΗΤΙΚΗ ΑΝΑΨΥΧΗ: ADAPTATION ΚΑΙ STANDARDIZATION ΣΤΙΣ ΕΝΤΥΠΕΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ ΤΟΥ ΕΟΤ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ Αντωνοπούλου,Π., Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου,

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΗΜΕΡΙΔΑ «Αγροτική Επιχειρηματικότητα: Ελληνικά Προϊόντα και Τεχνολογίες Αιχμής» ( ) ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΩΝ & ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΑΓΡΟΤΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΚΑΙ ΤΡΟΦΙΜΩΝ.
Advertisements

Στρατηγική Προώθησης.
Κωνσταντίνος Κωνσταντινίδης
Το Πλάνο / Περιβάλλον του Μάρκετινγκ
ΧΑΡΤΟΦΥΛΑΚΙΟ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ
Εισαγωγή στη Διαφήμιση
ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Ειδικά θέματα Οικονομικής Ανάπτυξης : Επιχειρηματικότητα
ΤΙΜΟΛΟΓΗΣΗ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑ: ΚΟΣΤΟΛΟΓΗΣΗ ΓΙΑ ΑΡΤΟΠΟΙΕΙΟ ΖΑΧΑΡΟΠΛΑΣΤΕΙΟ
GREECE. Διαχείριση επενδυτικών προσδοκιών για Ελλάδα. Έλλειμμα Δημοσιονομικό Κοινωνικό Αξιοπιστίας ΑνταγωνιστικότηταςΈλλειμμα Δημοσιονομικό Κοινωνικό.
ΤΙΜΟΛΟΓΗΣΗ II Φαίδων Θεοφανίδης
Η ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑ ΤΟΥ ΤΟΔΑ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΤΩΝ ΟΤΑ Θάνος Κριεμάδης, Ph.D., M.B.A., M.A. Αν. Καθηγητής.
Επιχειρηματική ιδέα Ευκαιρίες από το περιβάλλον (πόροι) Φυσικοί πόροι Ανθρωπογενείς πόροι Προσωπικές ικανότητες, δεξιότητες κλπ. ΓνώσειςΔεξιότητεςΕμπειρίεςΆλλα…
1 ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ Χρυσοβαλάντου Μήλλιου
Διαφημιστικός Προϋπολογισμός
ΗΜΕΡΙΔΑ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ ΤΕΧΝΟΓΝΩΣΙΑΣ
Αξιοποίηση των Τεχνολογιών Πληροφορικής και ΕπικοινωνιώνΗράκλειο Κρήτης για την Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση και την Τοπική Ανάπτυξη5 & 6 Μαϊου 2006 Σχεδιασμός.
ΠΡΟΒΟΛΗ II Φαίδων Θεοφανίδης
Αναπτυξιακό Συνέδριο Περιφέρειας Κρήτης 2005
Στρατηγική Ανάπτυξης του Ελληνικού Τουρισμού
Τουριστική ανάπτυξη Κατευθύνσεις και μεθοδολογία του σχεδιασμού Αλέξης Χατζηδάκης
ΑΝΑΠΤΥΞΗ AΓΡΟΤΙΚΟΥ ΧΩΡΟΥ Εισαγωγή στο θέμα,για το Αναπτυξιακό Συνέδριο Ηπείρου 24/6/05.
ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ - ΣΤΗΡΙΞΗ ΑΝΕΡΓΩΝ στο Ν. ΑΧΑΪΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΗ ΗΜΕΡΙΔΑ Παρουσίαση της Πράξης Ενημέρωση των δυνητικών ωφελούμενων και της τοπικής κοινωνίας.
Ο.Σ.Σ. 1: «ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ»
Ενίσχυση της έρευνας στο “ΕΠ. Εκπαίδευση και δια βίου μάθηση ” Νίκος Μαρούλης, Logotech AE Καρδίτσα 18 Σεπτεμβρίου 2008.
Κυριακή Μπαλτά Πανεπιστήμιο Μακεδονίας Βιβλιοθήκη Σχεδιασμός και δημιουργία επικοινωνιακού σχεδίου δράσης της Βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Μακεδονίας.
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ. Προσπάθεια κάποιων εταιριών να προωθήσουν τα sites τους, είτε για την αγορά προϊόντων / υπηρεσιών, είτε.
ΠΡΟΤΑΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ ΤΟΥ ΤΟΜΕΑ ΕΡΕΥΝΑΣ, ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ ΤΟΥ ΤΕΕ.
Η τοπική διάσταση της κοινωνικής ευθύνης των βιβλιοθηκών Βαρβάρα Γεωργοπούλου Υπεύθυνη Αρχείου – Βιβλιοθήκης Ο.Κ.Ε.
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΑΓΡΟΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
Οδηγός Ανάπτυξης Εξαγωγών Δημήτρης Καραβασίλης Σκοπός του Οδηγού Ανάπτυξης Εξαγωγών Σκοπός του Οδηγού είναι να εντοπίσει, να συγκεντρώσει και να αναλύσει.
Ανάπτυξη Επιχειρηματικότητας: από την ιδέα στην υλοποίηση Δρ. Εμμανουήλ Αλεξανδράκης 07/05/2004.
1 Δημόσιες σχέσεις και Περιφερειακή Ανάπτυξη: Η συμβολή των δημοσίων σχέσεων στο (δημοκρατικό) Αναπτυξιακό Σχεδιασμό της Τοπικής Αυτοδιοίκησης Πρόδρομος.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ «ΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ ΠΡΙΣΜΑ Α.Ε.» Φοιτήτρια: Μαίρη Παπαδοπούλου ( Α.Μ. 8240) Επιβλέπων:
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΕΡΡΩΝ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ Ο ΡΟΛΟΣ ΤΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ ΣΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΩΝ.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
Επιχειρησιακό ΠρόγραμμαΕπιχειρησιακό Πρόγραμμα Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας Α΄ ΦΑΣΗ: Στρατηγικός Σχεδιασμός.
Innovation Culture and Creativity for a new Economy.
1 Στρατηγικό Μάνατζμεντ Τηλεπικοινωνιών Ιεράρχηση Στρατηγικής –Επίπεδα Στρατηγικής.
Aθήνα,16 Νοεμβριου Η Στρατηγική της Έξυπνης Εξειδίκευσης Συνδέει: την έρευνα και καινοτομία με την οικονομική ανάπτυξη με νέους τρόπους όπως είναι.
Αρχιτεκτονική εσωτερικών χώρων Χώροι αναψυχής Ενότητα 3: Ο ρόλος του τουρισμού στην ελληνική οικονομία Διονυσία Φράγκου Τμήμα ΕΑΔΣΑ Ανοικτά Ακαδημαϊκά.
Ο Στρατηγικός Σχεδιασμός της Επιχείρησης και οι Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνιών Σπυρίδων Πανέτσος.
ΜΕΣΑ ΑΜΕΣΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ ΕΝΟΤΗΤΑ 5 η - ΜΕΡΟΣ 1 ο ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
ΤΕΙ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΑΓΡΟΤΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ / ΤΡΟΦΙΜΩΝ Εισήγηση 6 η Δρ. Δημήτριος Π. Πετρόπουλος Οικονομολόγος.
Τουριστική Διαφήμιση & Δημόσιες Σχέσεις Διάλεξη 1 η Το Συνολικό Επικοινωνιακό Πλέγμα στον Τουρισμό.
Αστικός Τουρισμός Ο αστικός τουρισμός είναι μία από τις εναλλακτικές μορφές τουρισμού οι οποίες φαίνονται να έχουν ιδιαίτερη απήχηση στη σημερινή εποχή.
ΣΧΈΔΙΟ ΜΆΡΚΕΤΙΝΓΚ Το όνομά σας. Σύνοψη αγοράς  Αγορά : Παρελθόν, παρόν και μέλλον  Εξετάστε τις αλλαγές στο μερίδιο της αγοράς, την ηγεσία, τους πρωταγωνιστές,
ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΘΕΜΑ : ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟΥ ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟΥ – ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗΣ – ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΠΑΝΤΟΣΙΤΗ ΙΩΑΝΝΑ Α.Μ: 401.
ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ
Ο ρόλος της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης στην προστασία του Περιβάλλοντος και στην εφαρμογή της αρχής «o ρυπαίνων πληρώνει» στο ευρωπαϊκό πλαίσιο Παντελίτσα.
Στρατηγική Προώθησης.
Τουριστική Διαφήμιση & Δημόσιες Σχέσεις
Διάλεξη 10η: Διανομή του Προϊόντος (Κανάλια Διανομής)
Στρατηγική Ανάπτυξης του Ελληνικού Τουρισμού
MARKETING 1η διαλεξη – εισαγωγη στην ΕΝΝΟΙΑ ΤΟΥ MARKETING
ΣΧΟΛΗ: ΤΕΧΝΟΛΟΓΩΝ ΓΕΩΠΟΝΩΝ & ΤΕΧΝΟΛΟΓΩΝ ΤΡΟΦΙΜΩΝ ΚΑΙ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ
ΕΡΕΥΝΑ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ.
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων και Επιχειρήσεων Φιλοξενίας
Βιωςιμοτητα μιας Νεας Επιχειρηςης
Φώτης Κοκοτός: επιχειρηματίας, μηχανικός περιβάλλοντος, υποψήφιος βουλευτής με τη ΔΡΑΣΗ και τη ΔηΞα -
Τουριστική Διαφήμιση & Δημόσιες Σχέσεις
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων και Επιχειρήσεων Φιλοξενίας
Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου Τμήμα Οργάνωσης & Διαχείρισης Αθλητισμού
Workshop 2: Διεθνοποίηση Ανώτατης Εκπαίδευσης
ΟΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ (Ι) Α. Κουτσούρης.
Η έννοια της επιχείρησης
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ 13o Γυμνάσιο Πατρών Τάξη:Β2 Μάθημα: Τεχνολογία Καθηγήτρια: Αλπέτζου Κ. Μαθητής: Tηλέμαχος Βρεττάκος Σχολικό έτος:
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ 13o Γυμνάσιο Πατρών Τάξη:Β2 Μάθημα: Τεχνολογία Καθηγήτρια: Αλπέτζου Κ. Μαθητής: Tηλέμαχος Βρεττάκος Σχολικό έτος:
Στρατηγική Ανάπτυξης του Ελληνικού Τουρισμού
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΑΘΛΗΤΙΚΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ & AΘΛΗΤΙΚΗ ΑΝΑΨΥΧΗ: ADAPTATION ΚΑΙ STANDARDIZATION ΣΤΙΣ ΕΝΤΥΠΕΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ ΤΟΥ ΕΟΤ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ Αντωνοπούλου,Π., Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου, Δρακοπούλου,Χ., University of Hertfordshire

ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ Ανάλυση περιεχομένου των έντυπων διαφημίσεων που έχει δημοσιεύσει ο ΕΟΤ στον διεθνή Τύπο κατά την περίοδο 2004-2012 και βιβλιογραφικές αναφορές

Ο ΡΟΛΟΣ ΤΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ BRAND Τόνωση του ενδιαφέροντος των ξένων τουριστών για το ελληνικό τουριστικό & αθλητικό προϊόν Ενίσχυση της καλής φήμης της χώρας και βελτίωση της εικόνας της στο εξωτερικό Καλλιέργεια σχέσης προσήλωσης του υποψήφιου τουρίστα προς την Ελλάδα και τις αθλητικές υποδομές της.

ΕΠΙΔΙΩΞΕΙΣ ΤΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΟN ΚΟΙΝΟ-ΣΤΟΧΟ Μέσω της διαφήμισης ο υποψήφιος τουρίστας : Ανακαλύπτει τουριστικά προϊόντα τα οποία καλύπτουν τις ανάγκες του Διαπιστώνει ανάγκες προσωπικές ή συλλογικές την ύπαρξη των οποίων μέχρι τότε αγνοούσε ή υποτιμούσε.

ΟΙ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΣΤΟ BRAND ΤΟΠΟΥ Standardization (Τυποποίηση) Adaptation (Προσαρμογή)

STANDARDIZATION (ΤΥΠΟΠΟΙΗΣΗ) «Στις διεθνείς αγορές χρησιμοποιείται το ίδιο προϊόν, διαφήμιση, κανάλια διανομής και άλλα στοιχεία του μείγματος μάρκετινγκ» (Kotler & Armstrong, 2006) «Πωλείται σε όλους τους καταναλωτές, ανεξάρτητα από την εθνικότητά τους, το ίδιο προϊόν» (Mueller)

ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΤΥΠΟΠΟΙΗΣΗΣ Η επίτευξη οικονομιών κλίμακας Η μείωση του κόστους παραγωγής Η μείωση των δαπανών για έρευνα και ανάπτυξη (Codita, 2011)

ΜΕΙΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΤΥΠΟΠΟΙΗΣΗΣ Περιορισμένη ή ανύπαρκτη απήχηση σε χώρες με διαφορετική κουλτούρα και ανάγκες «Ακόμη και σε χώρες αντίστοιχης κουλτούρας είναι αδύνατον το προσφερόμενο προϊόν να ταιριάζει ακριβώς με τις ανάγκες της εκάστοτε τοπικής αγοράς» (Doole & Lowe, 2008)

ADAPTATION (ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗ) Δημιουργία διαφημιστικών μηνυμάτων προσαρμοσμένων στον πολιτισμό, τη γλώσσα, την οικονομική ανάπτυξη, το πολιτικό και νομικό σύστημα, τις υποδομές μάρκετινγκ, τη συμπεριφορά των δυνητικών επισκεπτών «Κάθε χώρα προσεγγίζεται ως διαφορετική αγορά» (Herbig, 1998) «Το επικοινωνιακό μάρκετινγκ, τα μηνύματα και η χρήση των μέσων ενημέρωσης μεταβάλλονται από χώρα σε χώρα προκειμένου να στοχεύουν στις ιδιαίτερες απαιτήσεις των επιμέρους αγορών» (Pickton & Broderick, 2001)

ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗΣ Ελκυστικό προς τους καταναλωτές προϊόν, προσαρμοσμένο απόλυτα στις ανάγκες μιας συγκεκριμένης αγοράς-στόχου. «H καλύτερη στρατηγική προσέγγιση είναι αυτή που διαφέρει από αγορά σε αγορά, γιατί η  προσαρμογή του προγράμματος μάρκετινγκ είναι αυτή που ενισχύει την ανταγωνιστική θέση του προϊόντος στην αγορά» (Cavusgil et.al., 1993)

ΜΕΙΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗΣ Υψηλό κόστος διεξαγωγής ερευνών αγοράς σε τοπικό επίπεδο για τον εντοπισμό των ιδιαίτερων αναγκών κάθε αγοράς και υποχρέωση παραγωγής πολλαπλών διαφημιστικών μηνυμάτων.

2004-2012 : ΚΑΜΠΑΝΙΕΣ ΤΟΥ ΕΟΤ 2004-2005 «Live your myth in Greece» 2006-2007 «Explore your senses» 2008 «Greece: the true experience» 2009 «Greece 5000 years old: A Masterpiece you can afford» 2010 «Kalimera!» 2011 «You in Greece» 2012 : Δεν υπάρχει αυτοτελής διαφημιστική καμπάνια του ΕΟΤ στο εξωτερικό αλλά το κύριο βάρος της διαφημιστικής εκστρατείας της χώρας το φέρει η πρωτοβουλία «Συμμαχία για την Ελλάδα»

2004-2005 «Live your myth in Greece»

2006-2007 «Explore your senses»

2008 «Greece: the true experience»

2009 «Greece 5000 years old: A Masterpiece you can afford»

2010 «Kalimera!»

2011 «You in Greece»

ΑΘΛΗΤΙΚΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΑΘΛΗΤΙΚΗΣ ΑΝΑΨΥΧΗΣ ΣΤΙΣ ΚΑΜΠΑΝΙΕΣ ΤΟΥ ΕΟΤ Πλήρης απουσία του Αθλητικού Τουρισμού από τις έντυπες διαφημίσεις Αποσπασματική προβολή μορφών Τουρισμού Αθλητικής Αναψυχής μετά το 2006

ΕΝΤΥΠΕΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ ΑΘΛΗΤΙΚΗΣ ΑΝΑΨΥΧΗΣ 2006- 2007, «Explore your senses»: Θαλάσσιος Τουρισμός 2008, «Greece: the true experience»: Θαλάσσιος Τουρισμός (Nautical Routes), Περιηγητικός Τουρισμός (Touring). 2009-2011, «Greece 5000 years old: A Masterpiece you can afford», «Kalimera», «You in Greece» : Θαλάσσιος Τουρισμός, Περιηγητικός Τουρισμός , Καταδυτικός Τουρισμός

ΑΘΛΗΤΙΚΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ &ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΑΝΑΨΥΧΗΣ

ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΣΤΙΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ ΤΟΥ ΕΟΤ Την περίοδο 2004-2005 ακολουθείται πλήρως η στρατηγική του Standardization με την προβολή του μονοδιάστατου δίπολου «ήλιος και θάλασσα» Μετά το 2006 ενσωματώνονται στοιχεία της στρατηγικής Adaptation καθώς οι καμπάνιες του ΕΟΤ γίνονται πολυθεματικές με στόχο την προσέγγιση διαφορετικών ακροατηρίων δυνητικών τουριστών

ΕΙΔΗ ΜΗΝΥΜΑΤΩΝ ΣΤΙΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ ΤΟΥ ΕΟΤ Reason- Why : αιτιολογούν την πρόταση της αγοράς του τουριστικού προϊόντος Απλά μηνύματα: προσλαμβάνονται εύκολα από τον αποδέκτη Μονόπλευρα μηνύματα (One – Sided Messages): προβάλλουν τα χαρακτηριστικά, τις ιδιότητες και τα συγκριτικά πλεονεκτήματα του ελληνικού τουριστικού προϊόντος Μηνύματα «θετικού πλαισίου»: εστιάζουν στο προϊόν , τα χαρακτηριστικά του και τα οφέλη που μπορεί να αποκομίσει ο καταναλωτής αν το επιλέξει

ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ Οι συγκεκριμένες καμπάνιες, παρά το μεγάλο τους κόστος, τις ευκαιρίες που προσφέρει η Ελλάδα και τις υπάρχουσες υποδομές : Δεν υποστηρίζουν επαρκώς τον τουρισμό των τεσσάρων εποχών στον οποίο ανήκουν ο αθλητικός Τουρισμός και ο Τουρισμός Αθλητικής Αναψυχής Δεν έχουν προωθήσει τη χώρα ως επιλογή Αθλητικού Τουρισμού Προωθούν αποσπασματικά δράσεις Τουρισμού Αθλητικής Αναψυχής Εκπέμπουν περιορισμένα μηνύματα σε σχέση με την πληθώρα των επιλογών που προσφέρει η χώρα Απουσιάζει η ύπαρξη ενός μηχανισμού feedback για την αξιολόγηση των δράσεων προώθησης του ελληνικού brand

ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ Ο Αθλητικός Τουρισμός και ο Τουρισμός Αθλητικής Αναψυχής πρέπει να αποτελέσουν διακριτές θεματικές ενότητες στο πλαίσιο των δράσεων προβολής του ελληνικού brand. Απαιτείται η αξιοποίηση της «Συμμαχίας για την Ελλάδα» με τη συνεργασία δημόσιου και ιδιωτικού τομέα. Προτείνεται η διαμόρφωση ενός Τουριστικού Χάρτη Αθλητικού Τουρισμού και Τουρισμού Αθλητικής Αναψυχής σε συνεργασία με τους επιχειρηματίες του Τουρισμού.

ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ Προτείνεται Τυποποίηση (Standardization) με μικρές Προσαρμογές (Adaptation). «Στην βιομηχανία της πληροφόρησης και της τεχνολογίας της επικοινωνίας μία κοινή λύση είναι να παραμείνει ίδιο το βασικό προϊόν και μόνο να γίνουν μικρές προσαρμογές για κάθε διαφορετική Αγορά, επιτυγχάνοντας έτσι τα κέρδη της στρατηγικής της Προσαρμογής και διαθέτοντας το κονδύλι που έχει η επιχείρηση για έρευνα και ανάπτυξη σε πολλές χώρες» (Greaves, et.al., 2003)

- Ευχαριστούμε για την προσοχή σας -