ΕΡΓΑΣΙΑ- ΕΥΡΩΠΑΙΚΗ ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΠΥΡΕΤΟΣ ΠΡΩΤΕΣ ΒΟΗΘΕΙΕΣ. 8 ο Μάθημα – 08/01/2016 Πρώτες βοήθειες σε καθημερινές καταστάσεις ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΣΙΟΥΤΑ Α. ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΤΟΜΕΑ ΥΓΕΙΑΣ ΚΑΙ.
Advertisements

1 «Η ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΩΣ ΠΑΡΑΓΟΝΤΑΣ ΕΝΙΣΧΥΣΗΣ ΤΗΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΤΗΣ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ.
1 Κ ΕΦΑΛΑΙΟ 13 ο: Δομή της αγοράς και ανταγωνισμός.
Χ. Πουλόπουλος, Αναπληρωτής Καθηγητής Κοινωνικής Εργασίας Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης.
ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ ΤΜΗΜΑ ΝΟΜΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΤΟΜΕΑΣ ΔΙΕΘΝΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ: ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΔΙΚΑΙΟ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ ΜΑΘΗΜΑ: ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ.
Χρήση Κειμενογράφου & Μέγεθος Εργασίας Το μέγεθος της εργασίας θα πρέπει να προσεγγίζει τον προκαθορισμένο αριθμό λέξεων, με μια απόκλιση ± 15%. Δηλαδή,
Τεκμηριωμένη Λήψη Κλινικής Απόφασης Ενότητα 10: Συγγραφή επιστημονικής εργασίας – Μέρος 3 ο Κλαίρη Γουρουντή, PhD Τμήμα Μαιευτικής Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα.
ΔΙΠΛΑ ΧΡΩΜΑΤΑ- ZONING (ΖΩΝΕΣ) ΕΝΑΡΜΟΝΙΖΟΝΤΑΣ ΤΑ ΕΠΙΠΕΔΑ ΤΟΥ ΧΡΩΜΑΤΟΣ ΤΟΚΗ ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ ΓΕΩΡΓΙΑ.
1 Ανάλυση Χρηματοοικονομικών Καταστάσεων Επενδυτικοί Αριθμοδείκτες Διακομίχαλης Μιχαήλ Ελληνική Δημοκρατία Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Ηπείρου.
ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ ΤΕΦΑΑ ΔΙΑΤΜΗΜΑΤΙΚΟ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ « Άσκηση & Ποιότητα ζωής» ΜΑΘΗΜΑ ΚΟΡΜΟΥ: ΚΙΝΗΤΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ (804) ΔΙΔΑΣΚΟΥΣΑ:
Σημαντική Σημείωση: Για την καλύτερη παρουσίαση του θέματος, προτείνεται η χρήση της «Προβολής Παρουσίασης»!! Σε ορισμένες, ωστόσο, διαφάνειες η λειτουργία.
Τουριστική Διαφήμιση & Δημόσιες Σχέσεις Διάλεξη 3η Διαφήμιση και Προώθηση Τουριστικής Καμπάνιας Παρακαλώ μελετήστε τις πρακτικές ερωτήσεις 3, στο e-class.
Σύνταξη βιογραφικού σημειώματος Αποτελεί μια συνοπτική και δομημένη παρουσίαση του προφίλ του υποψηφίου. Απευθύνεται συνήθως στο Διευθυντή προσωπικού και.
1 Ανάλυση Χρηματοοικονομικών Καταστάσεων Αριθμοδείκτες Αποδοτικότητας Διακομίχαλης Μιχαήλ Ελληνική Δημοκρατία Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Ηπείρου.
1 Ανάλυση Χρηματοοικονομικών Καταστάσεων Αριθμοδείκτες Διάρθρωσης Κεφαλαίων & Βιωσιμότητας Διακομιχάλης Μιχαήλ Ελληνική Δημοκρατία Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό.
Kάλλη Καρβέλη, M.Sc. Δικηγόρος – Ειδικός επιστήμονας ΑΠΔΠΧ Πρόσβαση στα Δημόσια Έγγραφα.
MOORE STEPHENS GREECE.
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ Βασική βιβλιογραφία:
Ισοζύγιο Ενέργειας Και Έλεγχος Βάρους
Ανάλυση Χρηματοοικονομικών Καταστάσεων
Ιστορία των γυναικών και του φύλου
ΑΒΑΘΗΣ ΓΕΩΘΕΡΜΙΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΚΛΕΙΣΤΟΥ ΒΡΟΓΧΟΥ
Ανάλυση Χρηματοοικονομικών Καταστάσεων
Κοινωνιολογικές Προσεγγίσεις
Ενότητα # 2: Διαδικτυακές πηγές CLAUDIA BOETTCHER Τμήμα Ιστορίας
Ανάλυση Χρηματοοικονομικών Καταστάσεων
Εκπαιδευτική Διαδικασία και Μάθηση στο Νηπιαγωγείο
Δρ. Σίσκος Ευάγγελος, Τακτικός Καθηγητής Διεθνών Οικονομικών Σχέσεων
«Εισαγωγή στην Αρχαιολογία των Αρχαίων Θεάτρων»
Εκπαιδευτικό πρόγραμμα (12 ωρών)
ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΤΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
Παρουσίαση Προβλημάτων Msc , μαθηματικού Κοσόγλου Ιορδάνη
Δράμα Επιμέλεια: Λαφαζάνη Πολυχρονία
«Η λογοτεχνία στο Γυμνάσιο: Μια πρώτη συγκριτική μελέτη των ελληνικών και των αγγλικών προγραμμάτων σπουδών» Τάσος Μιχαηλίδης, Δρ. Φιλολογίας ΕΚΠΑ, Τζήνα.
Μαθηματικα στην κουζινα
Θρησκευτικά Γ’ Γυμνασίου
Δημιουργία Διαφανειών με το PowerPoint
Η Ένωση Συνεταιρισμών Νήσων Κυκλάδων και Αργοσαρωνικού
Παιδιά με Σωματικές Αναπηρίες & Δυσκολίες Προσαρμογής
Harvard Theological Review 81/1 (1988), 59-72
Μεταπτυχιακές Σπουδές Στο Εξωτερικό
ΓΕΝΙΚΟ ΕΠΙΤΕΛΕΙΟ ΣΤΡΑΤΟΥ
Παιδιά με Σωματικές Αναπηρίες & Δυσκολίες Προσαρμογής
Βιολογία Α΄ Γυμνασίου Ανθή Αποστολίδου Φυσικός, MSc
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΕΣ
ΤΕΙ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ - ΧΡΗΜΕ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΡΑΠΕΖΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΚΑΙ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΩΛΗΣΗΣ ΧΕΙΜΕΡΙΝΟ ΕΞΑΜ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΩΛΗΣΕΩΝ.
Πρακτική άσκηση – μελέτη περίπτωσης
Ιστορική ανασκόπηση της θεσμικής και πολιτικής
Περιεχομενο σημερινου μαθηματοσ
Τεχνικό Επιμελητήριο Ελλάδας Τμήμα Ανατολικής Κρήτης
Αρχιεπισκοπος πασησ Αλβανιας
Εκπαιδευτικό πρόγραμμα (12 ωρών)
Microsoft Word.
Ιστορικές Πηγές & Ιστορικές Μαρτυρίες
Ειρήνη Κουφάκη Ψυχολόγος, M.sc – Επιστημονική Υπεύθυνη
Μοροπούλου Αντωνία, Κωνσταντή Αγορίτσα
« به نام خدا» 1-جايگاه ايران در توزيع جهاني درآمد
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΜΕ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
Η φύση των Μαθηματικών: ο ρόλος και η επιρροή τους
Ημερίδα στη Μνήμη του Επίκουρου Καθηγητή Ηρακλή Χαλκίδη
Συγγραφική ομάδα πχ. Κωνσταντίνος Παπακώστας1, Ειρήνη Παπαδοπούλου2
Παραπτωματικότητα: πρόληψη & αντιμετώπιση
«Θεωρία και Δίκαιο Διεθνών Οργανισμών»
«Θεωρία και Δίκαιο Διεθνών Οργανισμών»
«Διεθνείς Διαπραγματεύσεις & Οικοδόμηση Διεθνούς Κοινού Συμφέροντος»
«Θεωρία και Δίκαιο Διεθνών Οργανισμών»
ΔΑΣΟΛΟΓΟΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΛΟΓΟΣ M.Sc. ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΑΓΡΙΑΣ ΠΑΝΙΔΑΣ
J. Bruner: η διερευνητική – ανακαλυπτική μάθηση
Η Ελλάδα κατά την πρώιμη ψυχροπολεμική περίοδο,
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΕΡΓΑΣΙΑ- ΕΥΡΩΠΑΙΚΗ ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ Διαλέγετε ΕΝΑ Θέμα Οι εργασίες θα είναι ατομικές ή ανά δύο άτομα Λέξεις: 1000-1500 Βιβλιογραφικές αναφορές και πηγές ΟΙ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ΜΕ ΤΙΣ ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΘΑ ΑΝΑΛΑΒΟΥΝ ΝΑ ΤΙΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΟΥΝ ΣΥΝΟΠΤΙΚΑ ΣΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΕΠΕΙΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΙΣΗΓΗΣΗ ΤΗΣ Κας ΑΣΔΕΡΑΚΗ ΕΠΙ ΤΗΣ ΘΕΩΡΙΑΣ ΠΟΥ ΠΡΑΓΡΑΜΤΕΥΟΝΤΑΙ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΓΙΑ 15 ΛΕΠΤΕΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ (MAX. 8 ΔΙΑΦΑΝΕΙΕΣ) 1

Προεργασία – Συλλογή του υλικού Έρευνα βιβλιογραφίας Οργάνωση και ταξινόμηση με βάση τα ερωτήματα και τις επιμέρους πτυχές του θέματος Αξιολογούμε τι είναι ουσιώδες και τι δευτερεύον Δημιουργία ενός πλάνου/οργάνωση δομής Το ύφος μιας εργασίας οφείλει να είναι λιτό, σοβαρό και αυστηρό, με νοηματική ευστοχία/ Αποφεύγουμε το α’ ενικό πρόσωπο Τίτλοι Κεφαλαίων : 16 bold (Arial) Τίτλοι ενοτήτων κεφαλαίου (υποκεφάλαια) : 14 bold (Arial) Κείμενο : 12 (Times New Roman)- Αναφορές : 11 (Times New Roman) + Διάστιχο:1,5 Όταν ολοκληρωθεί η εργασία την ξαναδιαβάζουμε για να εντοπίσουμε τυχόν παραλείψεις

ΔΟΜΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ 1) ΕΙΣΑΓΩΓΗ - Το γενικό πλαίσιο της θεματικής ενότητας (background) - Οι λόγοι/αιτίες/γεγονότα/ ακαδημαϊκή συζήτηση/ ενδιαφέρον που οδηγούν στο συγκεκριμένο θέμα/ ερώτηση της εργασίας. - Η ερώτηση- το θέμα/ επεξήγηση π.χ. Τα ομοσπονδιακά χαρακτηριστικά του Ευρ. Συντάγματος Πρέπει να αναφερθεί τι είναι η σχολή του ομοσπονδισμού των θεωριών της ολοκλήρωσης ( βασικά στοιχεία θεωρίας, βασικοί θεωρητικοί) και γιατί είναι σημαντικό να μελετηθούν τα φεντεραλιστικά στοιχεία των συνθηκών και ιδιαίτερα του απορριφθέντος Ευρ. Συντάγματος. 3

ΔΟΜΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ 1) ΕΙΣΑΓΩΓΗ - Η απάντηση σας/ το επιχείρημα (argument) που μορφώσατε έπειτα από την έρευνα σας - Δομή της εργασίας σας ( outline) π.χ. Τα φεντεραλιστικά χαρακτηριστικά του Ευρ. Συντάγματος. Απάντηση: Το Ευρ. Σύνταγμα χαρακτηριζόταν από πολλά στοιχεία που συμφωνούν με τη θεωρία του φεντεραλισμου. Γιατί/ πού στηρίζω την απάντηση μου: Αρχικά, οι αρμοδιότητες των οργάνων... Επειτα, ο τρόπος λήψεων αποφάσεων... Τέλος, τα δικαιώματα των πολιτών και οι αξίες της ΕΕ...

ΔΟΜΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ 2) ΚΥΡΙΩΣ ΜΕΡΟΣ/ ΑΝΑΠΤΥΞΗ - Η ανάπτυξη της εργασίας σας πρέπει να ακολουθεί τη ροή, τη λογική και τα σημεία του επιχειρήματος που έχετε περιγράψει στην εισαγωγή σας - Δομημένη σκέψη οδηγεί σε δομημένη εργασία (Είναι ιδιαιτέρως χρήσιμο ένα πλάνο)/ Πρέπει να υπάρχει αλληλουχία και τη συνέπεια των συλλογισμών και των συμπερασμάτων, όπως και για την πληρότητα, λογικότητα και δύναμη των επιχειρημάτων Παράδειγμα Δομής: 1. Εισαγωγή 2. Τα φεντεραλιστικά χαρακτηριστικά του Ευρ. Συντάγματος 2.1. Οι αρμοδιότητες των οργάνων 2.2. Οι διαδικασίες λήψης αποφάσεων 2.3. Κατοχύρωση δικαιωμάτων, δημοκρατία και αξίες 3. Επίλογος 5

ΔΟΜΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ 2. ΚΥΡΙΩΣ ΜΕΡΟΣ - Κάθε παράγραφος ξεκινά με μία εισαγωγική πρόταση( topic sentence) που δίνει το νόημα της παραγράφου και κλείνει με μια συμπερασματική πρόταση ( η οποία πρέπει να συμφωνεί με την εισαγωγική) ή μια πρόταση που εισάγει την επόμενη παράγραφο -Κάθε παράγραφος είναι καλό να μη ξεπερνά τις 8-9 σειρές/ Αποφεύγουμε τις μεγάλες προτάσεις -Στην ανάπτυξη του θέματος σας θα πρέπει να εισάγετε τις ομοιότητες/ διαφορές και συζήτηση των θέσεων τουλάχιστον τριών θεωρητικών

ΔΟΜΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ 2) ΚΥΡΙΩΣ ΜΕΡΟΣ/ ΑΝΑΠΤΥΞΗ Εάν επιθυμείτε να χωρίσετε το κυρίως μέρος της εργασίας σας σε περισσότερα από ένα κομμάτι, θα πρέπει να προσθέσετε μια παράγραφο εισαγωγική και μία συμπερασματική παράγραφο σε κάθε κομμάτι της ανάπτυξης σας Το κείμενό δεν είναι μία συρραφή κομματιών από τη βιβλιογραφία, αλλά αποτελεί δημιουργική ανασύνθεση του υλικού έτσι ώστε να καταδεικνύεται η αφομοίωση Γράφετε με δικά σας λόγια και όχι επαναλαμβάνοντας εκφράσεις που είναι ήδη διατυπωμένες στη βιβλιογραφία- Κίνδυνος λογοκλοπής -Πάνω από ακριβώς ίδιες 6 λέξεις στην ίδια σειρά 4/4/2016

ΔΟΜΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ 3) ΕΠΙΛΟΓΟΣ 3) ΕΠΙΛΟΓΟΣ α. Σύνοψη του επιχειρήματος σας και των κυρίων σημείων της ανάπτυξης σας στα οποία το στηρίξατε καθώς και συνολική εκτίμηση όσων έχετε διαβάσει β. Ερωτήσεις που μπορούν να τεθούν επί του θέματος/ άλλες θεωρίες οι οποίες πρέπει να διερευνηθούν για το θέμα/ κριτικές επί των θεωρητικών π.χ. Γιατί απορρίφθηκε το Ευρ. Σύνταγμα?? 8

ΠΑΡΑΠΟΜΠΕΣ/ ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ- Σύστημα Harvard ΑΝΑΦΟΡΕΣ Βιβλία Ήφαιστος, Π. (1999/2006),Θεωρία Διεθνούς και Ευρωπαϊκής Ολοκλήρωσης Ποιότητα, Αθήνα. Κεφάλαια Kelemen, R. D. (2007), ‘Built to Last? The Durability of EU Federalism’ in Meunier, S. and McNamara, K.R. (Eds.),Making History: European Integration and Institutional Change at Fifty, Oxford: Oxford University Press, pp.51-66. Άρθρα Mitrany, D. (1971) “The Functional Approach in Historical Perspective”,International Affairs, Vol. 47 (3), pp. 532-543. Σημ: Όταν οι αναφορά είναι ίδια με τη προηγούμενη χρησιμοποιούμε το ακρωνύμιο ό.π. 9

ΠΑΡΑΠΟΜΠΕΣ/ ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ- Σύστημα Harvard Βιβλία ΗΦΑΙΣΤΟΣ, Π. (1999/2006),Θεωρία Διεθνούς και Ευρωπαϊκής Ολοκλήρωσης Ποιότητα, Αθήνα. Κεφάλαια KELEMEN, R. D. (2007), ‘Built to Last? The Durability of EU Federalism’ in Meunier, S. and McNamara, K.R. (Eds.),Making History: European Integration and Institutional Change at Fifty, Oxford: Oxford University Press, pp.51-66. Άρθρα MITRANY, D. (1971) “The Functional Approach in Historical Perspective”, International Affairs, Vol. 47 (3), pp. 532-543. Σημ: Η βιβλιογραφία πρέπει να ακολουθεί αλφαβητική σειρά και να χωρίζεται σε ελληνόγλωσση και ξενόγλωσση 10

Σας ευχαριςτω για την προςοχη ςας! 4/4/2016 Ελευθερία Μαρκοζάνη, πτυχιούχος Διεθνών κι Ευρωπαϊκών Σπουδών, Πανεπιστημίου Πειραιώς, Msc History of International Relations, LSE, Mres International and European Studies, Institut National Universitaire Champollion eleftheria.markozani@gmail.com