Παρουσίαση στο Slideshare «Η ελληνική εκπαιδευτική blogoσφαιρα»

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α.» Σεμινάριο Επιμόρφωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι τεχνολογίες της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
Advertisements

Οδηγός δημιουργίας ιστολογίου στο blogger.com
Τι είναι wiki; Μια ιστοσελίδα που επιτρέπει στους επισκέπτες της να προσθέσουν, να αφαιρέσουν και να διαμορφώσουν το περιεχόμενό της.
Οδηγός δημιουργίας ιστολογίου στο blogger.com
Tο project από τα μάτια των μαθητών ΕΓΩ ΚΑΙ ΕΝΑ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ ΜΑΘΗΜΑ Το καλοκαίρι του 2011, όταν άκουγα στην τηλεόραση για ένα καινούριο μάθημα– την ερευνητική.
Διοργανώνουμε ένα συνέδριο. ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ  Στόχοι: έρευνα, δημιουργικότητα, συνεργασία, ευρηματικότητα, παραγωγή έργου, ευθύνη, γνώσεις, αυτενέργεια. 
Ενότητα 2.2. Σύγχρονες θεωρίες στη Διδακτική – δημιουργία πλαισίου εκπ/κών σεναρίων / δραστηριοτήτων / διδακτικού υλικού με τη διαμεσολάβηση των ΤΠΕ Επιμορφώτρια:
Χριστίνα Φ. Βαμβούρη Σχ. Σύμβουλος ΠΕ02 Δράμας Δράμα 5/11/2013
Ενότητα Σύγχρονες θεωρίες στη Διδακτική – δημιουργία πλαισίου εκπ/κών σεναρίων / δραστηριοτήτων / διδακτικού υλικού με τη διαμεσολάβηση των ΤΠΕ.
ΣΤΟΧΟΙ ΚΑΙ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ. Το εργαστήρι στηρίζεται στην ενεργητική παρουσία των συμμετεχόντων. Οι συμμετέχοντες έχουν τη δυνατότητα μέσα από την ανταλλαγή.
Jigsaw: Τί είναι;.
Σχεδιασμός – Οργάνωση –Υλοποίηση προγράμματος Αγωγής Υγείας
Γεωρ. Λασκαράκης Εισήγηση με θέμα
ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟ.
H εφαρμογή της ομαδοσυνεργατικής διδασκαλίας στα φιλολογικά μαθήματα Γεωργιάδης Μιχάλης ΣΣ Φιλολόγων.
Ερευνητικές εργασίες Πλαίσιο εφαρμογής – Επιλογή θέματος.
οργάνωση & διαδικασία ΠΑΤΜΑΝΟΓΛΟΥ Σ. – ΓΕΩΡΓΙΑΔΗΣ Μ.
Κατηγορίες Λογισμικού. Περιγραφή Ενότητας  Στην ενότητα αυτή θα παρουσιάσουμε την έννοια του λογισμικού. Θα αναπτυχθούν οι κατηγορίες λογισμικού με τις.
“ Διαφορετική συμπεριφορική στάση των γονιών απέναντι στο έφηβο κορίτσι και στο έφηβο αγόρι ”.
Διδακτική προσέγγιση βασισμένη σε δραστηριότητες αξιοποιώντας το διαδίκτυο.
Ερευνητική Εργασία Β Λυκείου
Υποέργο 03: Επιμόρφωση Επιμορφωτών και Εκπαιδευτικών για την εφαρμογή του Προγράμματος Εκμάθησης της Αγγλικής Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών ΠΕΑΠ.
Πλατφόρμα Ασύγχρονης Τηλεκπαίδευσης
Β΄ Αρσάκειο Γενικό Λύκειο Ψυχικού Ερευνητική εργασία Β΄Λυκείου «Συμμετέχουμε, άρα υπάρχουμε»: Η κοινωνική οπτική της WEB 2.0 μάθησης ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2012.
Ερευνητική Εργασία Α Λυκείου
Προετοιμασία για την ανάληψη προγράμματος
ΕΡΕΥΝ ΗΤΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ :ΗΜΕΡΙΔΑ
Πρακτικές Σχεδιασμού Μαθήματος. Πρακτικές καλού σχεδιασμού μαθήματος Η συγκέντρωση του εκπαιδευτικού υλικού και η οργάνωση στο eclass γίνεται πλέον σε.
► ► Η συγγραφή μιας ερευνητικής εργασίας ► ► Επιστημονικά κείμενα ► ► Οδηγίες για την συγγραφή και δημοσίευση εργασίας σε επιστημονικά περιοδικά ► ► Οδηγίες.
Εγγραφή στην πλατφόρμα του eclass. Πιστοποίηση μέσω UPnet Η είσοδός σας στην πλατφόρμα του eclass προϋποθέτει την ύπαρξη λογαριασμού της μορφής
Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΥΓΕΙΑΣ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ. Βήματα ανάπτυξης εκπαιδευτικού προγράμματος στην κοινότητα Εντοπισμός μιας ειδικής για ένα πληθυσμό ανάγκης για μάθηση.
Κατή Αργυρώ Πρωτοψάλτου Θεόφιλος Τσαρτσαράκης Αντώνιος
Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης ΠΜΣ Επιστήμες της Αγωγής Μάθημα: Πληροφορική και νέες τεχνολογίες στην εκπαίδευση Φοιτήτριες: Γκουντελίτσα Κατερίνα.
ΟΜΑΔΟΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ ΚΑΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ
Τα καινοτόμα χαρακτηριστικά του Διαδικτύου και η ευρεία του αποδοχή από τις νεαρές ηλικίες καλλιέργησαν την ιδέα της αξιοποίησής του ως ένα εργαλείο στην.
Συμβουλές για ασφάλεια στο FACEBOOK
Πληροφορική & Νέες Τεχνολογίες στην Εκπαίδευση
ΟΛΥΜΠΙΑΣ project Ο βασικός στόχος είναι η κοινωνική ενσωμάτωση των ανθρώπων με αναπηρίες, κάτι που είναι απόλυτα σύμφωνο τόσο με τις αρχές και την φιλοσοφία.
Αντωνιάδου Σοφία Ζυγούρης Φώτης Καπουλίτσας Θανάσης
Τεχνολογίες Κοινωνικής Δικτύωσης στην Εκπαίδευση Σερέτη Μάρθα ΑΕΜ: 695
Ένα δάσκαλος δημιουργεί ιστολόγια
Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης ΠΜΣ Επιστήμες της Αγωγής Μάθημα: Πληροφορική και νέες τεχνολογίες στην εκπαίδευση Φοιτήτριες: Γκουντελίτσα Κατερίνα.
Είμαστε μια ομάδα ανθρώπων που ένοιωσε την ανάγκη να εκφραστεί και να δραστηριοποιηθεί  καλλιτεχνικά και κοινωνικά σε τοπικό επίπεδο. Μετά από πολύχρονη.
ΠΜΣ Επιστήμες της Αγωγής
Κεφαλαιο 15 Κοινωνικά Δίκτυα.
Παραγωγή Ηλεκτρονικού Προϊόντος – ψηφιακός πίνακας ανακοινώσεων
Ομάδα Εργασίας: Μαυροφρύφη Αφροδίτη Γκουντελίτσα Κατερίνα Ραφτογιάννη Παρασκευή-Δήμητρα Τορονίδου Μαρία Φλώρινα, Ιούνιος 2017.
Εισαγωγή στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης
Που και πως ψάχνουμε.
Ενότητα 3.3 Web 2.0 στην εκπαίδευση: Wiki ePortfolios, Mahara
Αντωνιάδου Σοφία Ζυγούρης Φώτης Καπουλίτσας Θανάσης
Ανάπτυξη τηλεματικών υπηρεσιών από το Παν
Σχεδιασμός και Πραγματοποίηση επιστημονικής ερευνητικής εργασίας
Η Ηλεκτρονική Μας Εφημερίδα
Πληροφορική & Νέες Τεχνολογίες στην Εκπαίδευση
Slideshare.
Κοινωνικά Δίκτυα στο Internet
Προετοιμασία για την ανάληψη προγράμματος
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
Διδακτικές ενότητες Αξιολόγηση μαθήματος
Σχολικός Σύμβουλος Ν. Φλώρινας
Κοινωνικά Δίκτυα Κεφάλαιο 15.
1η περΙοδος επιμΟρφωσης Β1 επιπΕδου Τ.Π.Ε., ΜΑΪος – ΙοΥνιος 2017
ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΨΥΧΟΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ ΤΗΣ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ
Το πρόγραμμα επιμόρφωσης Β1
«Βιβλιοθήκη ανοικτού εκπαιδευτικού λογισμικού ΠΣΔ:
Βιβλιογραφική Ανασκόπηση
Ομάδα Πρεσβευτών eSafetyLabel+
ΣΥΓΓΡΑΦΗ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Νόμος 4547/2018 (Αρ. Φύλλου 102) – άρθρο 47
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Παρουσίαση στο Slideshare «Η ελληνική εκπαιδευτική blogoσφαιρα»

Γιατί Δίνονται αρκετές επιλογές παρουσίασης ενός θέματος, όπως για παράδειγμα παρουσιάσεις σε pdf, documents, infograhics και βίντεο, ανάλογα με τις προτιμήσεις του χρήστη Το Επίσης το Slideshare έχει χαρακτηριστικά social media. Ειδικότερα ο χρήστης δημιουργεί λογαριασμό, εύκολα και δωρεάν, με τον οποίο μπορεί να παρακολουθεί αναρτήσεις ή θεματικές, να δείχνει την προτίμηση του σε παρουσιάσεις ή να κοινοποιήσει μια παρουσίαση που του αρέσει σε ένα άλλο social media. Slideshare . Ως προς τη δομή του, πρέπει να σημειωθεί ότι είναι χωρισμένο σε θεματικές ενότητες, και κατά συνέπεια είναι πολύ εύκολο να ανακαλύψει ο χρήστης παρουσιάσεις που άπτονται των ενδιαφερόντων του.

Δυνατότητα παρουσίασης εγγράφων Δυνατότητα παρουσίασης εγγράφων

Δυνατότητα παρουσίασης Infographics

Δυνατότητα παρουσίασης Video

Αξιολόγησης και υποστήριξης Ομάδες Συντονισμού Ερευνητική Ομάδα Περιεχομένου Αξιολόγησης και υποστήριξης Συνεντέυξεων Εγγράφων Παρουσιάσεων Βίντεο Infographics

Αξιολόγησης και υποστήριξης Αρμοδιότητες Ομάδων Περιεχομένου Συντονίζει το περιεχόμενο κάθε ομάδας και κοινοποιεί στο wiki τις εργασίες των ομάδων. Παράλληλα αναλαμβάνει την κοινοποίηση των έργων της κάθε ομάδας μέχρι να επιλεγεί από όλα τα μέλη το επικρατέστερο. Τέλος αναλαμβάνει την ευθύνη για δημιουργία λογαριασμού στο slideshare και σε άλλα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ώστε να διαμοιράζεται το τελικό προϊόν. Αξιολόγησης και υποστήριξης Αναζήτηση βιβλιογραφίας από ξενόγλωσσα επιστημονικά άρθρα για τη χαρτογράφηση της κατάστασης ώστε να υπάρξει ένα πρώτο έρεισμα και να διευκολύνει την περαιτέρω πορεία του έργου. Αναλαμβάνει την επεξεργασία και την ανάρτηση των δύο excel: α) καταγραφή ιστολογίων από τις πηγές που αναφέρθηκαν παραπάνω και β) καταγραφή των προτάσεων των κριτηριών. Αφού επιτελέσουν τα παραπάνω, τα άτομα που απαρτίζουν την ομάδα θα διαμοιραστούν στα υπόλοιπες ομάδες με βάση τα ενδιαφέροντά τους. Παρουσιάσεων Αναλαμβάνει τη δημιουργία παρουσίασης εστιάζοντας στο περιεχόμενο και τη μορφή των ιστολογίων δίνοντας βαρύτητα στα κριτήρια που τέθηκαν από τη ομάδα αναζήτησης ιστολογίου. Επίσης αφού παραλάβουν από την ομάδα αναζήτησης ιστολογίου το έγραφο σχετικά με την επικρατούσα κατάσταση στα ιστολόγια, τότε δημιουργεί υλικό με στόχο να παρουσιάσει την διαφοροποίηση του τελικού προιόντος.

Αρμοδιότητες Ομάδων Εγγράφων Ψηφιοποιεί τις συνεντεύξες των εκπαιδευτικών-blogger και τις παρουσιάζει δημιουργικά με βάση κριτήρια που θα τεθούν Infographics Αναλαμβάνει μια πρωτότυπη παρουσίαση των κυριότερων σημείων των ιστολογίων και των συνεντεύξεων, συνδυάζοντας κείμενο - εικόνα και κόμικ, δοσμένη με μια κριτική ματιά. Επίσης αφού παραλάβει από την ομάδα αναζήτησης ιστολογίου το έγραφο σχετικά με την επικρατούσα κατάσταση στα ιστολόγια, δημιουργεί υλικό με στόχο να παρουσιάσει την διαφοροποίηση του τελικού προιόντος. Video Είναι υπεύθυνη για τη δημιουργία βίντεο, τα οποία θα παρουσιάζουν τα ιστολόγια, και τις συνεντεύξεις (σε περίπτωση που γίνουν δια ζώσης). Επίσης αφού παραλάβουν από την ομάδα αναζήτησης ιστολογίου το έγραφο σχετικά με την επικρατούσα κατάσταση στα ιστολόγια, τότε δημιουργεί υλικό με στόχο να παρουσιάσει την διαφοροποίηση του τελικού προιόντος.

Αξιολόγησης και υποστήριξης Αρμοδιότητες Ομάδων Συνεντεύξεων Είναι υπεύθυνη για τον εντοπισμό εκπαιδευτικών- συντακτών ιστολογίου με στόχο την διεξαγωγή συνέντευξης. Για παράδειγμα μπορεί να διερευνά αν το ιστολόγιο που δημιούργησαν εκπλήρωσε ή συνεχίζει να ακολουθεί τους αρχικούς στόχους του που είχαν τεθεί σε αρχικό στάδιο. Αξιολόγησης και υποστήριξης Αναλαμβάνει την εβδομαδιαία αποτίμηση του έργου κάθε ομάδας με τη μορφή ερωτηματολογίου και εξάγει στατιστικά στοιχεία. Με βάση αυτά διευκολύνεται η ανατροφοδότηση των μελών και η διαφοροποίηση τους στη πορεία της διαδικασίας. Απαρτίζεται κάθε εβδομάδα από τον επικεφαλής της κάθε ομάδας. Αναλαμβάνει την εβδομαδιαία αποτίμηση του έργου κάθε ομάδας με τη μορφή ερωτηματολογίου και εξάγει στατιστικά στοιχεία. Με βάση αυτά διευκολύνεται η ανατροφοδότηση των μελών και η διαφοροποίηση τους στη πορεία της διαδικασίας. Αναζήτηση βιβλιογραφίας από ξενόγλωσσα επιστημονικά άρθρα για τη χαρτογράφηση της κατάστασης ώστε να υπάρξει ένα πρώτο έρεισμα και να διευκολύνει την περαιτέρω πορεία του έργου, για τη διαμόρφωση των κριτηρίων, και των μεθόδων που ακολουθήθηκαν. Αναλαμβάνει την επεξεργασία και την ανάρτηση των δύο excel: α) καταγραφή ιστολογίων από τις πηγές που αναφέρθηκαν παραπάνω και β) καταγραφή των προτάσεων των κριτηριών. Αφού επιτελέσουν τα παραπάνω, τα άτομα που απαρτίζουν την ομάδα θα διαμοιραστούν στα υπόλοιπες ομάδες με βάση τα ενδιαφέροντά τους. Ερευνητική Ομάδα

Οργάνωση κοινότητας 1η εβδομαδα Σε αρχικό στάδιο όλα τα μέλη των ομάδων θα επιφορτιστούν με την αναζήτηση των ιστολογίων (όσα μας δόθηκαν στην πλατφόρμα του wiki απο τον διδάσκοντα, αλλά και όσα γνωρίζουν οι χρήστες από άλλες πηγές). Στη πορεία ο κάθε χρήστης θα μελετήσει τα ιστολόγια. Τα κριτήρια στα οποία έχει καταλήξει ο κάθε χρήστης θα καταχωρηθούν σε ένα excel και έπειτα θα γίνει η ομαδοποίηση και η ανάρτησή τους από την ερευνητική ομάδα. Επιπλέον, γίνεται η ομαδοποίηση των δεδομένων στο excel και ανάρτηση των τελικών ιστολογίων που θα μελετηθούν σε σχετική σελίδα στο wiki, «Κριτήρια των προς μελέτη Ιστολογίων», «Τελικά ιστολόγια». 2η εβδομάδα Εφόσον έχουν οριστεί οι παραπάνω ομάδες συντονισμού και σημειωθεί ο ρόλος τους, το κάθε μέλος της κοινότητας στο διάστημα 2 ημερών καλείται να επιλέξει με βάση τα ενδιαφέροντα και τις ικανότητές του 2 ή 3 κατά σειρά προτίμησης ομάδες και να δικαιολογήσει την επιλογή του. Σε περίπτωση που μια ομάδα βρεθεί να αποτελείται από περισσότερα ή λιγότερα από 4 άτομα θα πραγματοποιηθεί συζήτηση μεταξύ των ενδιαφερόμενων. Στο επόμενο διάστημα 2-3 ημερών, η ομάδα περιεχομένου θα καθορίσει τα μέλη της ομάδας αλλά και τα κριτήρια του τελικού προιόντος ανάλογα με τις προτιμήσεις που έχουν δηλωθεί. Κάθε μέλος της κοινότητας, στο διάστημα αυτό μέχρι το τέλος της 2ης εβδομάδας, οφείλει να γνωρίζει τους στόχους του τελικού προϊόντος της ομάδας του και να εξοικειωθεί με το αντικείμενο της (π.χ. ομάδα infographics εξοικείωση με τα περιβάλλοντα που δημιουργούν infographics, infogram, wordie, easel.ly, creatly).

Οργάνωση κοινότητας 3η-6η εβδομάδα Η ομάδα αναζήτησης ιστολογίων θα καταγράψει σε ένα έγγραφο το περιεχόμενο των ιστολογίων και ειδικότερα τα βασικά χαρακτηριστικά και οι αρχές του, και θα το προωθήσει στις ομάδες παρουσίασης, βίντεο, Infografics. Αυτές, με τη σειρά τους θα δημιουργήσουν υλικό με στόχο να παρουσιαστεί η διαφοροποίηση τους από την επικρατούσα κατάσταση. Κάθε ομάδα ασχολείται με τη δημιουργία του προϊόντος που έχει αναλάβει. Δε θα αρκεστεί απλά στη δημιουργία ενός προϊόντος αλλά θα παρέχει δύο με τρεις εναλλακτικές επιλογές. Στο διάστημα αυτό θα υπάρξει η εβδομαδιαία αποτίμηση και αξιολόγηση της εμπειρίας από τη ομώνυμη ομάδα . 7η εβδομάδα Αξιολόγηση των προϊόντων της κάθε ομάδας με στόχο την διαμόρφωση του τελικού προϊόντος. Η ομάδα περιεχομένου δίνει την τελική μορφή και το διαμοιράζει στο SlidesShare και στα υπόλοιπα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Τρόπος συμμετοχής μελών κοινότητας Συμμετέχει στις ηλεκτρονικές συζητήσεις της ομάδας του και συγγράφει (ή δημιουργεί) συνεργατικά το προϊόν της εκάστοτε ομάδας . Είναι υποχρεωμένο να παρακολουθεί τις αναρτήσεις της ομάδας περιεχομένου ώστε να ενημερώνεται για ό, τι καινούριο προκύπτει. Παρακολουθεί την αξιολόγηση της προόδου του και τη συγκρίνει με το συνολικό έργο μέσα από τη σύνοψη της δουλειάς της ομάδας αξιολόγησης της εμπειρίας. Δίνει συνεντεύξεις στην ομάδα αξιολόγησης της εμπειρίας, (π.χ. γνωστοποιεί τα πιθανά προβλήματα). Μελετά τις υπόλοιπες ενότητες και αξιολογεί τις προτάσεις τους. Ψηφίζει για τη μορφή και το περιεχόμενο των επιμέρους προϊόντων. Παρακολουθεί και συμμετέχει στη γενική συζήτηση της κοινότητας στην αρχική σελίδα του wiki και είναι σε θέση να προτείνει αλλαγές για τη γενική πορεία του έργου. Συμμετέχει στην ομάδα αξιολόγησης και υποστήριξης.