Γυμνασιο παλουριωτισσασ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Γ΄ Θετικής Κατεύθυνσης
Advertisements

Ηλεκτρομαγνητικά Φαινόμενα
Οξείδια, Υδροξείδια.
Ένας Σύντομος Περιοδικός Πίνακας των Στοιχείων
μέταλλααμέταλλα K, Na, Ag, Mg, Ca, Zn, Al, Cu, Fe H, F, Cl, Br, I, O, S, N, P, C Μέταλλο + αμέταλλο  ετεροπολικός δεσμός (ιοντικός). Αμέταλλο + αμέταλλο.
Ο περιοδικός Πίνακας των χημικών στοιχείων C, P, S, Fe, Cu, Zn, As, Ag, Sn, Sb, Pt, Au, Hg, Pb, Bi Τα γνωστά στοιχεία μέχρι το 1700.
Minerals and Trace Elements. Ανόργανες ουσίες που χρειάζονται σε μικρές ποσότητες, γενικά ως τμήμα τις δομής άλλων μορίων ή ως βασικά συνένζυμα για τη.
ΕΚΦΕ ΑΓΙΩΝ ΑΝΑΡΓΥΡΩΝ Εισηγητές Στέφανος Κ. Ντούλας Χημικός MSc-Med Αντώνιος Ε. Χρονάκης Χημικός Χημεία Λυκείου Διαλυτότητα ουσιών Παράγοντες διαλυτότητας.
ΒΙΟΦΥΣΙΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΣΤΡΕΣΣ Διατροφή και Νοσολογία Νοσήματα από έλλειψη διατροφικών συστατικών Χρόνια διατροφο-εξαρτώμενα νοσήματα 1.
ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΤΕΦΡΑΣ ΤΩΝ ΤΡΟΦΙΜΩΝ
ΑΝAΠΝΕΥΣΤΙΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΜΕΣΟΛΟΓΓΙΟΥ ΣΧΟΛΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΓΕΩΠΟΝΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΥΔΑΤΟΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΩΝ ΚΑΙ ΑΛΙΕΥΤΙΚΗΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕΤΡΗΣΗ ΚΑΙ.
ΧΜ380: ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΥΛΙΚΩΝ 1 Ενότητα 4: κρυσταλλογραφικές διευθύνσεις και επίπεδα Διδάσκων: Γεώργιος Ν. Αγγελόπουλος, καθηγητής Επιμέλεια: Πήττας Κωνσταντίνος,
ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΗΣ ΒΑΣΗΣ. Τα κελύφη των μυδιών αποτελούν έναν ρύπο ο οποίος προέρχεται από την αποφλοίωση των μυδιών. Στην Κεντρική Μακεδονία.
Επιστήμη Υλικών 1 Ενότητα 6 : Διαγράμματα φάσεων Διδάσκων: Γ.Ν. Αγγελόπουλος, καθηγητής Επιμέλεια: Κωνσταντίνος Πήττας, Διπλ. Μηχ. Μηχ. Τμήμα Χημικών Μηχανικών.
Ηλεκτρικές Μηχανές ΙΙ Ενότητα 7: Μέθοδοι Εκκίνησης και Πέδησης Ασύγχρονων Τριφασικών Κινητήρων Ηρακλής Βυλλιώτης Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών ΤΕ ΕΛΛΗΝΙΚΗ.
Πρότυπο Γυμνάσιο Ζωσιμαίας Σχολής Ιωαννίνων B’ Ηλιάνα Χήτου Υπ. Καθηγήτρια : Μαλάμου Κωνσταντίνα Πρότυπο Γυμνάσιο Ζωσιμαίας Σχολής Ιωαννίνων.
ΕΚΦΕ ΑΓΙΩΝ ΑΝΑΡΓΥΡΩΝ Χημεία Α΄ Λυκείου Χημικές Αντιδράσεις Παρασκευή διαλύματος γνωστής Συγκέντρωσης Αραίωση διαλύματος Εισηγητής Στέφανος Κ. Ντούλας Χημικός.
Χύτευση, Μέθοδοι και Προϊόντα
Πρόσθετες Ύλες Ενότητα 2: Χρωστικές πρόσθετες ύλες τροφίμων Αναστασία Κανέλλου, Τμήμα Τεχνολογίας Τροφίμων Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Αθήνας Το.
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Θεσσαλίας Χημεία Τροφίμων Ενότητα #5: Το νερό ως συστατικό των τροφίμων Αθανάσιος Μανούρας Σχολή Τεχνολογίας Γεωπονίας.
3 ο ΓΕΛ Παλαιού Φαλήρου ο τετράμηνο Τμήμα: Α2 Θέμα: Υπερφυσικό-Ανεξήγητο Light the darkness of the unknown Υπεύθυνη Καθηγήτρια: Μαυροματίδου.
ΥΛΙΚΑ 1 L8 2.5 ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΙΚΩΝ ΧΑΛΥΒΩΝ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΣΥΓΚΟΛΛΗΣΗ
Περιβάλλον ΙΙ 7ο Μάθημα Στερεά Απόβλητα
ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΚΑΝΕΛΛΟΠΟΥΛΟΥ
Η αρχή του σκληρού ή μαλακού οξέος (ή βάσης)
Αλλάζοντας τη θέση χημικής ισορροπίας σε διαλύματα σόδας και γαλαζόπετρας Νίκη Σπάρταλη, Ρουμπίνη Μοσχοχωρίτου και Ρομπέρτος Αλεξιάδης ΕΚΦΕ Χανίων
Ρύπανση του νερού με τοξικές ουσίες
Οξειδοαναγωγικές αντιδράσεις
Φωτογραφία από λίμνη – αλυκή (NaCl)
Τεχνολογία Δομικών Υλικών
Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών "Λογιστική και Ελεγκτική"
Η υγεία μας Στάθης Αντωνάκης Θοδωρής Kιοσελάκης Τατιάνα Μακαρίδου
ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΘΕΡΜΟΤΗΤΑΣ ΑΝΤΙΔΡΑΣΗΣ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Διδακτέα ύλη ( ): Κεφάλαιο 1 – Πετρέλαιο – Υδρογονάνθρακες (Η/C)
Βρισκόμαστε σ’ ένα σχολικό εργαστήριο, όπου ο δάσκαλος της Χημείας μιλά για το Ουράνιο (U), μετά από απορία κάποιου μαθητή του. Είχε προηγηθεί το μάθημα.
ΟΡΓΑΝΙΚΗ ΧΗΜΕΙΑ ΕΝΟΤΗΤΑ 3
OPΓANIKH XHMEIA, TOMOΣ I – ΠANEΠIΣTHMIAKEΣ EKΔOΣEIΣ KPHTHΣ
Διατροφή-Διαιτολογία
Βιολογία Β’ Λυκείου Γενικής Παιδείας
Kλινική διατροφή.
OPΓANIKH XHMEIA, TOMOΣ I – ΠANEΠIΣTHMIAKEΣ EKΔOΣEIΣ KPHTHΣ
ΔΙΑΠΕΡΑΤΑ ΕΝΕΡΓΑ ΦΡΑΓΜΑΤΑ
Ο περιοδικός πίνακας των Στοιχείων.
Οξυγόνο.
ΣΧΗΜΑ 4.1 Σχηματική παρουσίαση των δυνάμεων που αναπτύσσονται στο μονοηλεκτρονικό άτομο Η (αριστερά) και στο πολυηλεκτρονικό άτομο He (δεξιά).
Μακροσκοπική και μικροσκοπική αντιμετώπιση.
Εργασία στο μάθημα της Βιολογίας Σταυρακάκης Κων/νος Εφραίμ.
ΙΙΙ. Ηλεκτρονική δόμηση.
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Τεχνολογία Αισθητήρων & Μηχατρονική
Η ΟΜΟΙΟΠΑΘΗΤΙΚΗ ΣΤΗΝ Ευρωπαϊκh ΦαρμακοπoiΙΑ
Εδαφολογική Ανάλυση ως μέσο διάγνωσης γονιμότητας των εδαφών
ΣΧΗΜΑ 4.1 Σχηματική παρουσίαση των δυνάμεων που αναπτύσσονται στο μονοηλεκτρονικό άτομο Η (αριστερά) και στο πολυηλεκτρονικό άτομο He (δεξιά).
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΤΜΗΜΑ ΧΗΜΕΙΑΣ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΑΝΑΛΥΤΙΚΗΣ ΧΗΜΕΙΑΣ ΕΝΟΡΓΑΝΗ ΑΝΑΛΥΣΗ 7_Ποτενσιομετρία_1 ΜΑΜΑΝΤΟΣ ΠΡΟΔΡΟΜΙΔΗΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ.
ΣΧΗΜΑ 4.1 Σχηματική παρουσίαση των δυνάμεων που αναπτύσσονται στο μονοηλεκτρονικό άτομο Η (αριστερά) και στο πολυηλεκτρονικό άτομο He (δεξιά).
ΒΑΣΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΚΟΛΥΜΒ. ΔΕΞΑΜΕΝΩΝ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ.
X. Οικονομική και Νομισματική Ένωση
الكيــمــيــــــــــــاء
Проф. др Радивоје Митровић
ПРЕТВАРАЧИ ТЕМПЕРАТУРЕ
המצגת נעשתה ע"י מלכה יאיון
מבוא לכימיה שיעור מס' 8 h.m..
ΙΙΙ. Ηλεκτρονική δόμηση.
ΕΠΑΦΗ p - n Διάχυση ηλεκτρονίων Δημιουργία
№207 “Жаңатұрмыс” орта мектебі
4. Estoy bien, gracias. ¿Y tú? 3. ¿Cómo estás? 3. ¿C____ e____?
Ηλεκτροαναλυτική Χημεία
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Γυμνασιο παλουριωτισσασ ΜΑΘΗΜΑ : ΧΗΜΕΙΑ Καθηγήτριες: Νίκη Πολύζου Άντρη Νεοφύτου

ΧΗΜΕΙΑ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ

XHMEIA

ΒΙΒΛΙΑ Β΄- Γ΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΒΙΒΛΙΑ Β΄- Γ΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ

ΤΕΤΡΑΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΩΝ

ΤΕΤΡΑΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΩΝ

ΤΕΤΡΑΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΩΝ Εικόνες Εννοιολογικούς χάρτες Πειράματα Γραφικές παραστάσεις Παιχνίδια Οπτικοακουστικό υλικό

ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ Το μάθημα πραγματοποιείται στο Εργαστήριο Χημείας. Οι μαθητές εργάζονται σε μικρές ομάδες των 3-4 ατόμων. Όλες οι θεματικές ενότητες συνδέονται με τη καθημερινότητα.

ΣΤΟΧΟΙ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ Οι μαθητές: Να κατανοούν και να ερμηνεύουν βασικές έννοιες της Χημείας. Να συνεργάζονται και να επικοινωνούν αποτελεσματικά σε ομάδες. Να εκτελούν με ασφάλεια πειραματικές δραστηριότητες.

Να αναλύουν και να ερμηνεύουν δεδομένα για την εξαγωγή συμπερασμάτων. Να αναπτύσσουν κριτική σκέψη και δημιουργικότητα. Να αξιοποιούν τις επιστημονικές τους γνώσεις για την επίλυση ενός προβλήματος.

ΠειραΜΑΤΑ

ΠειραΜΑΤΑ

ΠειραΜΑΤΑ

ΠειραΜΑΤΑ

Αποτελεσματικη μαθηση Συγκέντρωση - Συνέπεια Κατανόηση – Κωδικοποίηση Ενδυνάμωση Αυτοπεποίθησης

Συγκεντρωση - συνεπεια Κανόνες μελέτης και μάθησης: Στην τάξη : Να έχει μαζί του απαραίτητα το Τετράδιο Εργασιών. Να είναι συγκεντρωμένος στο μάθημα. Να συμμετέχει ενεργά. Να συνεργάζεται με την ομάδα του. Να συμπληρώνει όλες τις δραστηριότητες στο Τετράδιο Εργασιών.

Συγκεντρωση - συνεπεια Στο σπίτι: Να διαβάζει συγκεντρωμένα. Να κάνει την εργασία για το σπίτι. Να υπογραμμίζει μόνο τα σημαντικά σημεία. Να θυμάται ότι διαβάζοντας αναζητά την ουσία κάθε παραγράφου.

Κατανοηση - κωδικοποιηση Τα Θετικά μαθήματα χρειάζονται υπομονή και δεν αποστηθίζονται. Ο μαθητής για να κατακτήσει τη γνώση πρέπει να την κατανοήσει.

Συμβολα χημικων στοιχειων Cu : Χαλκός Cuprum : Κύπρος

Συμβολα χημικων στοιχειων O2 : Οξυγόνο

χημιΚΟΙ ΤΥΠΟΙ Η2Ο : Νερό Τμήμα Υδάτων

χημιΚΟΙ ΤΥΠΟΙ CΟ2 ΔΙΟΞΕΙΔΙΟ ΤΟΥ ΑΝΘΡΑΚΑ

ΑΔΥΝΑΜΙΑ ΣΤΗΝ ΕΚΦΡΑΣΗ Σωστή απάντηση:

ΑΔΥΝΑΜΙΑ στην εκφραση Λανθασμένες απαντήσεις:

ΑΔΥΝΑΜΙΑ στην εκφραση ΣΩΣΤΟ ΛΑΘΟΣ

Ενδυναμωση αυτοπεποιθησησ Ενδυναμωση αυτοπεποιθησησ Αυτοπεποίθηση είναι η εμπιστοσύνη του μαθητή στον εαυτό του, δηλαδή να πιστεύει ότι αξίζει!

Ενδυναμωση αυτοπεποιθησησ Ενδυναμωση αυτοπεποιθησησ

Ενδυναμωση αυτοπεποιθησησ Ενδυναμωση αυτοπεποιθησησ

Ενδυναμωση αυτοπεποιθησησ Ενδυναμωση αυτοπεποιθησησ

Ενδυναμωση αυτοπεποιθησησ Ενδυναμωση αυτοπεποιθησησ

Ευχαριστώ για την προσοχή σας. Νίκη Πολύζου, Χημικός