Συγγραφή και Παρουσίαση ερευνητικών εργασιών

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Έγινε επίδειξη και πρακτική εφαρμογή δύο δημοφιλών προγραμμάτων επεξεργασίας κειμένου (Microsoft Office, OpenOffice Writer). Μάθαμε πώς αλλάζουμε τη γλώσσα.
Advertisements

Εκμάθηση λογισμικού Hotpotato - δημιουργία σταυρολέξων. • Εκμάθηση λογισμικού Hotpotato - δημιουργία σταυρολέξων Πανίκος Μουσκαλλής Καθηγητής Χημείας Μέλος.
Συνεργατικό Εργαλείο wiki
Διαδίκτυο.
Make it easier to change the pictures: use the Selection Pane to temporarily hide a Picture Placeholder. (Home tab, Select, Selection Pane). Click the.
ΕΠΛ002: Εισαγωγή στην Επιστήμη της Πληροφορικής
Microsoft Excel 4.2 Κελιά Κίκα Χρυσοστόμου.
Φλώρος Αθανάσιος Καθηγητής ΠΕ 19 Υποδιευθυντής 32 ο ΓΕ. Λ. Θεσσαλονίκης.
Σπυρόπουλος Χαράλαμπος Μηχανικός Πληροφορικής MSc in Computational Intelligence Υπ.Διδάκτορας Πανεπιστημίου Μακεδονίας - Τμήμα Εκπαιδευτικής και Κοινωνικής.
Εισαγωγή στο Excel Σχολή Αγρονόμων Τοπογράφων Μηχανικών
Τα βασικά χαρακτηριστικά του αρχείου: Όνομα:
© 2009 Autodesk Student Engineering & Design Community.
Δεν ξεχνώ ΣΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΜΟΥ ΑΝΑΦΕΡΩ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΘΕΛΩ ΕΓΩ ΝΑ ΑΚΟΥΣΕΙ Ο ΑΚΡΟΑΤΗΣ ΟΧΙ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΘΕΛΩ ΕΓΩ ΝΑ ΠΩ ΓΙΑ ΝΑ ΤΑ ΠΩ.
Η ζωή μας σήμερα γύρω από τους υπολογιστές
Excel Κεφάλαιο 3.
ΠΙΝΑΚΑΣ ΕΡΩΤΗΣΕΩΝ ,000 2,000 4,000 8,000 16,000 32,000 64, , , ,000 1,000,000 Πατήστε στα ποσά για ερώτηση.
Microsoft PowerPoint Powerpoint Κίκα Χρυσοστόμου.
Power Point Κεφάλαιο 5.
Microsoft PowerPoint Powerpoint Κίκα Χρυσοστόμου.
Αλέξης Κόκκος. 1. Επικοινωνία στη μητρική γλώσσα 2. Επικοινωνία στις ξένες γλώσσες 3. Μαθηματική ικανότητα και βασικές ικανότητες στην επιστήμη και την.
Microsoft PowerPoint Powerpoint Κίκα Χρυσοστόμου.
Το διαδίκτυο ως πηγή πληροφοριών. Πλεονεκτήματα: Σε επίπεδο πηγών Πληθώρα πληροφοριών Οι μαθητές->ερευνητές πληροφοριών λόγω εύκολης πρόσβασης σε δεδομένα.
Γενικές οδηγίες:  Η Εξέταση αποτελείται από 5 (πέντε) μέρη και πρέπει να απαντήστε σε όλες τις ερωτήσεις.  Το Α΄ Μέρος που αποτελείται από 18 (δεκαοχτώ)
Σχολικό site Το site του σχολείου μας είναι ανοικτό σε όλους, μαθητές και εκπαιδευτικούς, οι οποίοι θέλουν να δημοσιεύσουν κάτι είτε ατομικά είτε σαν συλλογική.
Edit the text with your own short phrases. To change the sample image, select the picture and delete it. Now click the Pictures icon in the placeholder.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ Εισαγωγή στην Ιστορία και Θεωρία της Τέχνης Pablo Picasso - Giorgio Vasari - Πρόδρομοι της Ιστορίας.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ Τμήμα Πολιτισμικής Τεχνολογίας & Επικοινωνίας ΑΞΗ ΧΡΙΣΤΟΦΙΑ Επιβλέπουσα Καθηγήτρια: Καβακλή Ευαγγελία Μεταπτυχιακή Διατριβή « Η αξιοποίηση.
«ΟΣΟ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΝΘΡΩΠΟΙ» ΑΦΡΟΔΙΤΗ ΝΤΙΝΟΥ, ΠΕ11, 5 ο Δ. ΣΧ. ΚΙΛΚΙΣ.
Μάθημα 1ο. Σχεδίαση Γραφικών Adobe Illustrator Σχεδίαση Διανυσματικών Γραφικών Δηλαδή αποτελούνται από γραμμές και καμπύλες που ορίζονται από μαθηματικά.
Βασικές κατευθύνσεις και οδηγίες διαχείρισης των Στρατηγικών Συμπράξεων ΕΘΝΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΟΥ Δρ. Ειρήνη Ντρούτσα Προϊσταμένη Τμήματος Ευρωπαϊκών Προγραμμάτων.
ΚΑΠΝΙΣΜΑ ΚΑΙ ΕΦΗΒΟΣ 7 ο ΛΥΚΕΙΟ ΛΑΡΙΣΑΣ Υπεύθυνη καθηγήτρια: Γεράκα Γλυκερία, ΠΕ10.
Η τέχνη στον πρώιμο 20ό αιώνα. Φωβισμός Henri Matisse Γυναίκα με καπέλο 1905 Λάδι σε καμβά 2 ft. 7 3/4 in. x 1 ft. 11 1/2 in.
ΚΥΒΙΣΜΟΣ πικασο.
Γιατί κάνουμε έρευνες;
Σχεδίαση Γραφικών Μάθημα 1ο.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Συγγραφή και Παρουσίαση Εργασιών
ΕΘΝΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΟΥ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΤΟΜΕΙΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ
ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΓΡΑΦΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑ 2Ο.
Το συννεφόλεξο (word cloud) είναι μια μικροεφαρμογή των εργαλείων Web 2.o, που οπτικοποιεί με πολύ απλό τρόπο τόσο τις λέξεις ενός κειμένου όσο και τη.
Προσθήκη εικόνας σε ιστολόγιο
Πηγαίνετε στο YouTube και κάνετε copy το link της Κωνσταντίνας Πετροδασκαλάκη (Σνούκερ!Τι είναι και πώς.
Να κάνεις αυτά που νομίζεις πως είναι σωστά, έστω κι αν κάνοντας αυτά πρόκειται να σε κακολογήσουν. Γιατί ο όχλος είναι κακός κριτής κάθε καλού πράγματος.
ΜΕ ΑΝΤΙΠΟΛΕΜΙΚΟ ΜΗΝΥΜΑ
Ματθαίος 1:21 γιατί αυτός θα σώσει Θα του δώσουν το όνομα ΙΗΣΟΥΣ:
Συνεργασία και ομαδική εργασία
ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ ΕΝΣΩΜΑΤΩΣΗΣ ΠΑΙΧΝΙΔΙΩΝ WEB ΣΤΟ TWINSPACE
Η καινοτομία και η δημιουργικότητα στη Διά Βίου Μάθηση
Διδάσκουσα : κα Πόταρη Μπούρα Αναστασία 111 Τίκα Πηνελόπη
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
POWERPOINT TEST 1 ΚΕΦΑΛΑΙΟ 2.
Ο ΣΤΟΧΟΣ ΓΙΑ ΣΗΜΕΡΑ Να κατανοήσετε βασικούς όρους που σχετίζονται με την έννοια της δημιουργικότητας.
18/9/2018.
‘’Don't let schooling interfere with your education’’ Mark Twain.
1) Όταν λέμε ότι κάποιος λέει ψέματα επειδή είναι ψεύτης:
Τίτλος πτυχιακής εργασίας
Ηρώ Φραντζή Κυριακή, 14 Οκτωβρίου 2018
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΜΙΣΘΟΛΟΓΙΚΟ ΜΗΤΡΩΟ
ΚΑΤΕΣΤΡΑΜΜΕΝΟ ΜΟΥΣΕΙΟ
Τα βασικά χαρακτηριστικά του αρχείου: Όνομα:
Λειτουργικά Συστήματα
Γ2 Σοφία Χαντζή.
Λειτουργικά Συστήματα
ΓΡΙΦΟΙ ΜΕ ΕΙΚΟΝΕΣ Twain Mark ( ).
A.ΤΕΙ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ - ΛΟΧΡΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΧΡΗΜΑΤΟΠΙΣΤΩΤΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
του ΚΕΣΥΠ Καλλιθέας Αικ. Κορδονούρη
Τα βασικά χαρακτηριστικά του αρχείου: Όνομα:
Copy Right© 2008 Guangzhou Startnet Software CO.,LTD
Erasmus+ Περιφερειακή Γεωργική, Τεχνική και Επαγγελματική Σχολή Εκπαίδευσης και Κατάρτισης Αμμοχώστου/Αυγόρου
Copy and paste function can then be applied
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Συγγραφή και Παρουσίαση ερευνητικών εργασιών Έρευνα Μάρκετινγκ Συγγραφή και Παρουσίαση ερευνητικών εργασιών Γ. Σιώμκος-Μ. Ψιλούτσικου, ακ. έτος 2016-2017

Αξία εργασιών Εμβάθυνση Συνεργασία Εερευνητικές Δεξιότητες Συγγραφικές Δεξιότητες Επικοινωνιακές Δεξιότητες Γ. Σιώμκος-Μ. Ψιλούτσικου, ακ. έτος 2016-2017

Στάδια ερευνητικών εργασιών Ορισμός θέματος Διατύπωση συγκεκριμένων ερωτημάτων Επιλογή θεωρητικού υποβάθρου Αναζήτηση πληροφοριών Δευτερογενείς πηγές Πρωτογενείς πηγές Συγγραφή Περιεχόμενο Εμφάνιση Παρουσίαση Ομιλία Υποστηρικτικό υλικό (διαφάνειες, κτλ) Γ. Σιώμκος-Μ. Ψιλούτσικου, ακ. έτος 2016-2017

Δευτερογενή Δεδομένα Έχουν ήδη συλλεγεί για κάποιον άλλο σκοπό. Χρησιμοποιούνται στα πρώιμα στάδια της έρευνας: Εντοπισμός προβλήματος Ορισμός προβλήματος Επιλογή προσέγγισης Απάντηση ερωτημάτων Σχεδιασμός πρωτογενούς έρευνας Ερμηνεία πρωτογενών δεδομένων Γ. Σιώμκος-Μ. Ψιλούτσικου, ακ. έτος 2016-2017

Δευτερογενή Δεδομένα Πλεονεκτήματα Μειονεκτήματα Χαμηλό κόστος Γρήγορη συλλογή Πληθώρα πηγών Ανεξάρτητες πηγές Γενικού ενδιαφέροντος Πιθανώς απαρχαιωμένα Άγνωστη μεθοδολογία Αντιφατικά συμπεράσματα από διαφορετικές πηγές Γ. Σιώμκος-Μ. Ψιλούτσικου, ακ. έτος 2016-2017

Κριτήρια Αξιολόγησης Ποιος ήταν ο σκοπός της έρευνας; Από ποιον συλλέχθηκαν οι πληροφορίες; Τι είδους πληροφορίες συλλέχθηκαν; Πώς συλλέχθηκαν οι πληροφορίες; Μεθοδολογία Ακρίβεια Χρόνος συλλογής Πόσο σύμφωνα είναι τα αποτελέσματα με αυτά προηγούμενων ερευνών; Γ. Σιώμκος-Μ. Ψιλούτσικου, ακ. έτος 2016-2017

Πηγές Εσωτερικές Πηγές Εξωτερικές Πηγές Έτοιμα προς χρήση Χρειάζονται επεξεργασία Αρχεία Λογιστηρίου Αρχεία Πωλήσεων Παράπονα πελατών Εξωτερικά Δημοσιευμένο υλικό Βάσεις δεδομένων Syndicated υπηρεσίες Κυβερνητικές Πηγές Εμπορικές Ενώσεις Τύπος Βιβλια Συνεργάτες Γ. Σιώμκος-Μ. Ψιλούτσικου, ακ. έτος 2016-2017

Περιεχόμενα εργασίας Τίτλος Περιεχόμενα Ενοτήτων-Γραφημάτων-Πινάκων Επιτελική Σύνοψη Εισαγωγή-Σκοπός της Εργασίας Κυρίως Θέμα Επίλογος Βιβλιογραφία- Αναφορές Παραρτήματα Γ. Σιώμκος-Μ. Ψιλούτσικου, ακ. έτος 2016-2017

Κυρίως Θέμα Βιβλιογραφική επισκόπηση/ Θεωρητικό πλαίσιο Διατύπωση ερευνητικών ερωτημάτων Μεθοδολογία Έρευνας Συλλογή Δεδομένων Αποτελέσματα Συμπεράσματα Προτάσεις Γ. Σιώμκος-Μ. Ψιλούτσικου, ακ. έτος 2016-2017

Βιβλιογραφική επισκόπηση Δεν είναι απλή παράθεση πληροφοριών. Δεν είναι copy paste παραγράφων ή ενοτήτων. Δεν είναι έκθεση ιδεών. Δεν είναι αποσπασματική περιγραφή απόψεων ούτε περίληψη. Δεν είναι ιστορική αναδρομή. Είναι κριτική σύνθεση, αξιολόγηση και παρουσίαση του διαθέσιμου υλικού που σχετίζεται με το θέμα σας. Γ. Σιώμκος-Μ. Ψιλούτσικου, ακ. έτος 2016-2017

Επιχειρηματολογία Δομή: Παραδοχές -> Συμπερασμα Δομή: Παραδοχές -> Συμπερασμα Δεν είναι υποκειμενική άποψη, είναι βάσιμη επιστημονική άποψη Δεν χωράνε προλήψεις και στερεότυπα. Σφαιρική θεώρηση Δεν χωράει συναίσθημα Γ. Σιώμκος-Μ. Ψιλούτσικου, ακ. έτος 2016-2017

Ποιον/Ποιους Στοχεύετε; Γ. Σιώμκος-Μ. Ψιλούτσικου, ακ. έτος 2016-2017

Παρουσίαση Γ. Σιώμκος-Μ. Ψιλούτσικου, ακ. έτος 2016-2017

Ο ταύρος του Picasso Γ. Σιώμκος-Μ. Ψιλούτσικου, ακ. έτος 2016-2017

Ο ταύρος του Picasso Γ. Σιώμκος-Μ. Ψιλούτσικου, ακ. έτος 2016-2017

Αν η γραπτή σας εργασία είναι Γ. Σιώμκος-Μ. Ψιλούτσικου, ακ. έτος 2016-2017

..η παρουσίαση είναι Γ. Σιώμκος-Μ. Ψιλούτσικου, ακ. έτος 2016-2017

Προετοιμασία Στόχος Παρουσίασης Κοινό Παρουσίασης Χώρος και Εξοπλισμός Γ. Σιώμκος-Μ. Ψιλούτσικου, ακ. έτος 2016-2017

Περιεχόμενο Κεντρική ιδέα Απλή και ξεκάθαρη δομή Μόνον τα βασικά σημεία Συνοδευτικά κείμενα Γ. Σιώμκος-Μ. Ψιλούτσικου, ακ. έτος 2016-2017

Αυθόρμητες Στιγμές Πιθανά αστεία Πιθανές ιστορίες Απαντήσεις σε πιθανά ερωτήματα και σχόλια Δεν θα τις χρειαστείτε όλες. Χρειάζεται να προετοιμάσετε αρκετές ώστε να έχετε ευχέρεια επιλογής για να μην φανεί στημένο. Χρειάζονται περίπου δύο εβδομάδες για να προετοιμάσεις έναν αυθόρμητο λόγο. M. Twain Γ. Σιώμκος-Μ. Ψιλούτσικου, ακ. έτος 2016-2017

Διαφάνειες Δεν πρέπει να πρωταγωνιστούν Σχεδιάστε τις μόνοι σας Ταιριαστό Ύφος Βασικά Σημεία – Λίγες Λέξεις Πολυμέσα και γραφήματα με φειδώ Γ. Σιώμκος-Μ. Ψιλούτσικου, ακ. έτος 2016-2017

Ομιλία Πρόβες Πείτε μια ιστορία Μην διαβάζετε κείμενα, διαβάστε το κοινό σας Δώστε ρόλο στο κοινό σας Γ. Σιώμκος-Μ. Ψιλούτσικου, ακ. έτος 2016-2017