Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Διδάσκουσα : κα Πόταρη Μπούρα Αναστασία 111 Τίκα Πηνελόπη

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Διδάσκουσα : κα Πόταρη Μπούρα Αναστασία 111 Τίκα Πηνελόπη"— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Διδάσκουσα : κα Πόταρη Μπούρα Αναστασία 111 Τίκα Πηνελόπη 1112201300281

2 1.ΜΕΛΕΤΗ ΤΙΤΛΟΣ: STUDENT TEACHERS' SUBJECT MATTER KNOWLEDGE WITHIN THE DOMAIN OF AREA MEASUREMENT ΣΥΓΓΡΑΦΕΙΣ: ANNETTE BATURO and ROD NASON

3 Η διαδικασία μέτρησης χρησιμοποιείται όταν υπάρχει ανάγκη προσδιορισμού του μέγεθους ενός χαρακτηριστικού(attribute). Μια μονάδα μέτρησης μπορεί να χρησιμοποιηθεί επαναληπτικά για τη μέτρηση: λαμβάνοντας ένα στοιχείο από to attribute και στη συνέχεια το μεταθέτω(αλλάζοντας τη θέση του) χωρίς επικαλύψεις-κενά (πρωτογενείς κουλτούρες) καθορίζοντας μια κατάλληλη μονάδα μέτρησης και χρησιμοποιώντας τόσα πολλά των μονάδων αυτών όσα απαιτούνται για την κάλυψη του συνόλου.( σύγχρονοι πολιτισμοί)

4 Οπτικές γωνίες επιφάνειας:
στατική (ποσότητα επιφάνειας που περικλείεται μέσα σε κάποιο όριο ποσοτικοποίηση)(Β’Γυμνασίου) Δυναμική (σχέση μεταξύ επιφάνειας και υπόλοιπου χώρου)

5 Γνωστικοί τύποι μέτρησης επιφάνειας
Concrete knowledge (μετρηση επιφανειας μέσω μέτρησης επιμέρους units/ cut and paste μέθοδο) Computational knowledge(χρήση μαθηματικών τύπων και κατανόση σχέσεων μεταξύ μονάδων μέτρησης π.χ 1 m^2 με 1cm^2) Principled conceptual knowledge (μέτρηση επιφανειών τυχαίων σχημάτων/εδρών στερεών-γνώση επιφανειών που δεν μετρούνται ακριβώς π.χ. κύκλος-γνώση προέλευσης των μαθηματικών τύπωω εμβαδού) Στη διδακτική ώρα είδαμε πρώτο και δεύτερο γνωστικό τύπο(αναμενόμενο) Η καθηγήτρια επέμενε στον πρώτο τύπο καθώς ήταν εισαγωγικό μάθημα(τάγκραμς)

6 Δυσκολίες μέτρησης επιφάνειας:
Στον καθορισμό των ορίων της επιφάνειας Ο πολλαπλασιασμός μήκος*πλάτος απέχει από την έννοια της επιφάνειας (χρήση cm και όχι cm^2)(ερωτήσεις από την καθηγήτρια κατά τη διάρκεια της διαδακτικής ώρας

7 Οι φοιτητές: δεν έχουν δυναμική προοπτική της επιφάνειας χρησιμοποίησαν την cut-and-paste μέθοδο για σύγκριση εμβαδόν έκαναν λάθος μονάδα μέτρησης στον υπολογισμό εμβαδού


Κατέβασμα ppt "Διδάσκουσα : κα Πόταρη Μπούρα Αναστασία 111 Τίκα Πηνελόπη"

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google