Δημοσκόπηση σε μαθητές Λυκείου

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Παιδική Παχυσαρκία Μαργαρίτα Γ. Μωυσή B.Sc Physical Education
Advertisements

15ο ΕΠΑΛ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Β' ΤΕΤΡΑΜΗΝΟΥ (PROJECT) ΘΕΜΑ: “ΣΧΕΣΕΙΣ ΕΦΗΒΩΝ - ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ” ΜΑΪΟΣ 2012 ΜΑΘΗΤΕΣ Α' ΤΑΞΗΣ: ΚΥΡΙΑΚΟΥΔΗΣ ΒΥΡΩΝ,
Δημοτικός Οργανισμός Υγείας & Κοινωνικών Θεμάτων Δήμου Βόλου Δίκτυο Εθελοντών Κοινωνικής Προσφοράς του Δ.Ο.Υ.Κ “ Volo”
Μ.Τακούση.  Ανασκόπηση σημαντικών εννοιών της αξιοπιστίας και της εγκυρότητας μιας ποσοτικής μελέτης  Πρακτική εφαρμογή.
Παράγοντες που επηρεάζουν τη Φυσική Δραστηριότητα των παιδιών του Δημοτικού Κωνσταντίνος Λουκαϊδης 11 / 02 / 2006.
Δ Η Μ Η Τ Ρ Η Σ Ε Υ Σ Τ Α Θ Ι Α Δ Η Σ Τ Α Ξ Η : ΑΤ’1
Πανεπιστήμιο Κρήτης Υπουργείο Υγείας Υπουργείο Παιδείας&Πολ/μού.
Ο αυτοματισμός στις εργασίες διαχείρισης περιοδικών : έρευνα σε βιβλιοθήκες της Αθήνας Αναστασία Διαγγελάκη Χριστίνα Κανάκη (Ιωάννινα, Σεπτέμβριος 2008)
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΕΛΛΗΝΟΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΟΛΛΕΓΙΟ ΨΥΧΙΚΟΥ (ΓΥΜΝΑΣΙΟ και ΛΥΚΕΙΟ) ΕΞΩΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ:
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της Αγωγής,
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΘΕΤΙΚΩΝ ΣΤΑΣΕΩΝ ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
Α Θ Η Ν Α Ϊ Κ Ο Κ Ε Ν Τ Ρ Ο Ε Ρ Ε Υ Ν Ω Ν Έρευνα Web Id. Τεχνικές Προδιαγραφές.
8ο Ενιαίο Λύκειο Ηρακλείου
« ΕΥΑΙΣΘΗΤΟΠΟΙΗΣΗ ΤΥΠΙΚΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΓΙΑ ΜΑΘΗΤΕΣ ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΜΕΣΩ ΒΙΒΛΙΟΘΕΡΑΠΕΙΑΣ» Υποψ. Διδάκτωρ Επιβλέπουσα Μαρίνα Λουάρη Μαρίτα Παπαρούση.
ΚΟΙΝΑ ΟΛΟΗΜΕΡΑ ΤΜΗΜΑΤΑ 4ου & 22ου ΔΗΜ. ΣΧ. ΕΥΟΣΜΟΥ
Πώς γράφουμε μια εργασία -Project
ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΙΚΗ ΣΤΑΣΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΟ ΕΦΗΒΟ ΑΓΟΡΙ - ΚΟΡΙΤΣΙ 5o γενικό λύκειο Ηρακλείου ΔΙΔ. ΕΤΟΣ: Β. ΤΕΤΡΑΜΗΝΟ Ομάδα εργασίας Μάριος.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ - ΣΧΟΛΗ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ.
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΩΝ ΔΙΚΤΥΑΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ - FACEBOOK
Γιατί η Αγωγή υγείας στα σχολεία
P2P ARCHITECT PROJECT (IST ) Διασφάλιση της αξιοπιστίας εφαρμογών ομότιμων προς ομότιμων κόμβων (peer to peer) στο επίπεδο της αρχιτεκτονικής.
«Το σχολείο μας: εργαστήρι ανάπτυξης κριτικής σκέψης, δημιουργικότητας και συνεργασίας των δύο φύλων»
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΑΝΑ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού.
School factors related to bullying: a qualitative study of early adolescent students Σχολικοί παράγοντες που σχετίζονται με τον σχολικό εκφοβισμό: μια.
ΦΡΟΝΤΙΔΑ ΑΣΘΕΝΩΝ ΜΕ ΑΝΟΙΑ ΑΠΟ ΚΙΝΗΤΗ ΜΟΝΑΔΑ ΨΥΧΙΚΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΣΕ ΠΕΡΙΟΧΕΣ ΤΗΣ ΥΠΑΙΘΡΟΥ Περιτογιάννης Β 1, Φωτοπούλου Β 1, Γκόγκου Α 1, Γιώτη Π 1, Μανθοπούλου.
1 ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ Α ΠΟΛΥΧΡΟΝΟΠΟΥΛΟΣ Διατροφή & Δημόσια Υγεία.
Οι επιπτώσεις των ρευματικών παθήσεων στον ελληνικό πληθυσμό Δρ Παναγιώτης Τρόντζας Ρευματολόγος Υπεύθυνος Ρευματολογικής Κλινικής & Κέντρου Οστεοπόρωσης.
Έρευνα με ερωτηματολόγιο σε μαθητές της Β΄ και Γ΄ Γυμνασίου του 3 ου Γυμνασίου Βύρωνα Σχολική χρονιά Η φιλία στην αρχή της εφηβείας.
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΦΑΡΚΑΔΟΝΑΣ ΤΟΜΕΑΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ – ΤΑΞΗ Β’ Έρευνα Συμπεριφοράς – Στάσης Θέμα: «Νέοι και Διαδίκτυο – Εθισμός» Χρόνος διεξαγωγής:
5η Θεματική ενότητα: Συμμετοχή σε Υπαίθριες Αθλητικές Δραστηριότητες: Η Επίδραση των Δημογραφικών-Κοινωνικών Παραγόντων Κουθούρης Χαρίλαος, Αναπληρωτής.
Μάθημα Διάλεξη Νο 61 Ανδρέας Αυγερινός Τ.Ε.Φ.Α.Α. – Δ.Π. Θράκης Διάλεξη Νο 6 Βήματα για την οργάνωση ενός προγράμματος παρέμβασης για την προώθηση.
C.D.A. COLLEGE Διαιτολογία - ECTS 2 Styliana Ioannou Bsc Food Technologist & Nutrition M.B.A Business Administration.
Μάθημα Διάλεξη Νο 11 Ανδρέας Αυγερινός Τ.Ε.Φ.Α.Α. – Δ.Π. Θράκης ή
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού.
Ασβέστιο τροφών, βιταμίνη D και οστεοπόρωση Μάκρω ΣΟΝΙΚΙΑΝ Σισμανόγλειο ΓΠΝΑ.
ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ Ι. ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ ΔΙΔΑΣΚΩΝ ΣΤΟ Ε. Π. ΠΑΙ. Κ. ΑΣΠΑΙΤΕ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Β. ΑΙΓΑΙΟΥ - ΜΥΤΙΛΗΝΗ DEA Εκκλησιαστικής Ιστορίας ΑΠΘ / Δρ. Θεολογίας ΑΠΘ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ.
Εκπαιδευτικά Συστήματα Στην Ευρώπη ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Α ΤΕΤΡΑΜΗΝΟΥ ΛΥΚΕΙΟ ΠΑΛΑΙΡΟΥ ΣΧ. ΕΤΟΣ Τάξη Β’
Ασθενείς που λαμβάνουν χρονίως βενζοδιαζεπίνες(N=30)
ΔΗΜΟΓΡΑΦΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΕΣ ΕΚΘΕΣΗΣ ΣΤΗΝ HIV ΛΟΙΜΩΞΗ ΕΞΕΤΑΖΟΜΕΝΩΝ ΣΕ ΚΕΝΤΡΟ ΑΝΩΝΥΜΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟΥ ΤΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ Διονύσιος.
Δραματική Τέχνη στην εκπαίδευση: Ερευνητικό Σχέδιο ΙΙ
Πέτρος Ρούσσος, PhD Επίκ. Καθηγητής, Τμήμα Ψυχολογίας, ΕΚΠΑ
Έλεγχος Υπόθεσης για το μέσο ενός πληθυσμού
ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΤΩΝ ΝΟΜΩΝ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ
ΙΕΚ Γαλατσίου Στατιστική Ι
Πού χρησιμοποιείται ο συντελεστής συσχέτισης (r) pearson
Οι επιπτώσεις της κρίσης στην εκπαίδευση
4Ο ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ «ΝΕΟΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΟΣ»
Φυσική Δραστηριότητα και Πρόληψη των Χρόνιων Παθήσεων
Είναι η διακοπή της θεραπείας αποτυχία;
Παπαπαντελής Νικήτας Καθηγητής Φυσικής Αγωγής
Εισαγωγή στο πρόγραμμα Mascil
Πίνακας :Κλινικά δεδομένα του δείγματος
ΑΠΟ ΤΗΝ EFOS ΣΤΗΝ ExFOS, ΕΝΕΡΓΟΣ ΦΑΣΗ ΘΕΡΑΠΕΙΑΣ
Εκφοβισμός ≠ Επιθετικότητα ή πείραγμα
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( PROJECT)
ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ Α ΠΟΛΥΧΡΟΝΟΠΟΥΛΟΣ
ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΠΙΛΟΤΙΚΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ ΤΗΣ ΥΓΙΕΙΝΗΣ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ ΚΑΙ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗΣ ΣΤΗ ΔΙΑΤΡΟΦΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΠΑΙΔΙΩΝ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ, ΜΕΣΑ ΑΠΟ.
Η φιλία στην αρχή της εφηβείας
Ενημερώνομαι και γνωρίζω. 1ο Λύκειο Σπάτων / Οκτώβριος 2014
ΑΓΩΓΗ ΚΑΙ ΠΡΟΑΓΩΓΗ ΥΓΕΙΑΣ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΝΟ ΔΙΑΤΡΟΦΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΠΑΙΔΙΩΝ
ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΖΩΗΣ ΚΑΙ ΨΥΧΙΚΗ ΥΓΕΙΑ ΠΑΙΔΙΩΝ ΚΑΙ ΕΦΗΒΩΝ
Εταιρεία Προαγωγής Ψυχικής Υγείας Ηπείρου
Παθολόγος –Ογκολόγος, ΓΝΑ «Ο Ευαγγελισμός»
Εταιρεία Προαγωγής Ψυχικής Υγείας Ηπείρου
Αντιναρκωτικό Συμβούλιο Κύπρου
ΧΡΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΑΧΡΗΣΗ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΔΙΚΤΥΩΝ
ΕΡΕΥΝΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΓΛΩΣΣΙΑ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Δημοσκόπηση σε μαθητές Λυκείου για τη φυσική δραστηριότητα χρησιμοποιώντας το μοντέλο των σταδίων αλλαγής συμπεριφοράς Ερευνητική Εργασία Α’ Τάξης 2013-14 «Πρότυπου Πειραματικού Γενικού Λυκείου Ηρακλείου» Συμμετέχοντες μαθητές: Αναστασάκης Ζ., Βενέρη Μ., Βενέρης Γ., Καβάσαλης Φ., Λουκαδάκη Κ., Μαρούση Σ., Νικολουδάκης Θ., Παπαδάκης Ι., Περάκη Λ., Ραπτόπουλος Ο., Ροβιθάκης Ι., Σαμωνάκη Μ., Σταματάκη Ε., Στρατήγη Μ., Τέλλιου Π., Φθενός Ε., Χαχλιουτάκη Ν. Επιβλέπων καθηγητής: Τζωρμπατζάκης Νικόλαος ΠΕ11 Αναρτημένη ανακοίνωση στο 17ο Διεθνές Συνέδριο Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού, Ε.Γ.Β.Ε., Ολυμπιακό Μουσείο Θεσσαλονίκης, 4-6 Απριλίου 2014 Εισαγωγή Ανασκοπήσεις ερευνητικής βιβλιογραφίας για το νεανικό πληθυσμό (Stensel et al., 2008; Janssen & LeBlanc, 2010) συνδέουν τη φυσική δραστηριότητα με πληθώρα από βραχυχρόνια και μακροχρόνια οφέλη υγείας όπως ο έλεγχος του σωματικού βάρους, η καλλιέργεια ενός υγειούς μυοσκελετικού και κυκλοφοριακού συστήματος, η διατήρηση πνευματικής υγείας και η υιοθέτηση ενός υγειϊνού τρόπου ζωής από μικρή ηλικία. Αυτή η γνώση θα μπορούσε να έχει ένα υψηλό αντίκτυπο στην υγεία των νέων αν μπορούσε πρακτικά να οδηγήσει μεγάλα κομμάτια του πληθυσμού να είναι δραστήρια. Όμως, ένα μεγάλο ποσοστό των νέων δείχνει να στερείται τα οφέλη του δραστήριου τρόπου ζωής (Currie et al., 2004; Dobbins et al., 2009). Ιδιαίτερα στην Ελλάδα ο επιπολασμός της φυσικής δραστηριότητας είναι εντυπωσιακά χαμηλός και συγκριτικά βρίσκεται στις τελευταίες θέσεις μεταξύ των κρατών μελών της Ευρωπαϊκής Ένωσης (Tzormpatzakis & Sleap, 2007). Σύμφωνα με διεθνείς οδηγίες (Cavill et al., 2001; USDHHS & USDA, 2005) ένας νέος για να έχει τα οφέλη της υγείας που πηγάζουν από τη φυσική δραστηριότητα θα πρέπει να συλλέγει τουλάχιστον 1 ώρα φυσικής δραστηριότητας με μέτρια ένταση 5 ημέρες την εβδομάδα ή 20 λεπτά φυσικής δραστηριότητας με έντονη ένταση 3 ημέρες την εβδομάδα ή ένα συνδυασμό των παραπάνω. Μέθοδοι Η παρούσα έρευνα αποτέλεσε το αντικείμενο του μαθήματος ερευνητικής εργασίας (project) μαθητών της Α’ Λυκείου 2013-14 του Πρότυπου Πειραματικού ΓΕΛ Ηρακλείου. Σκοπός της ήταν να εξετάσει τα επίπεδα φυσικής δραστηριότητας των νέων στην Ελλάδα και συγκεκριμένα την περίπτωση των μαθητών και των 3 τάξεων ενός Γενικού Λυκείου στην πόλη του Ηρακλείου Κρήτης. Συνολικά συμμετείχαν 198 νέοι-ες 15-17 ετών (M.O. ηλικίας=16 έτη, SD=0.81) που αποτελούσαν το σύνολο των μαθητών του παραπάνω σχολείου (βλ. Πίν.1). Το μοντέλο των σταδίων αλλαγής συμπεριφοράς έχει χρησιμοποιηθεί με επιτυχία στην διερεύνηση της φυσικής δραστηριότητας των νέων (Nigg, 2001; Nigg, 2002). Υποστηρίζει ότι η αλλαγή συμπεριφοράς περνάει μέσα από μία σειρά 5 σταδίων-φάσεων, που για τη φυσική δραστηριότητα τα πιο συνηθισμένα είναι τα εξής: 1ο Στάδιο: Δεν είναι συστηματικά σωματικά δραστήριος/α, και δεν σκοπεύει να γίνει στους επόμενους 6 μήνες (Πριν τη σκέψη). 2ο Στάδιο: Δεν είναι συστηματικά σωματικά δραστήριος/α, αλλά σκοπεύει να γίνει στους επόμενους 6 μήνες (Σκέψη). 3ο Στάδιο: Δεν είναι συστηματικά σωματικά δραστήριος/α, αλλά σκοπεύει να γίνει στις επόμενες 30 ημέρες (Προετοιμασία). 4ο Στάδιο: Είναι συστηματικά σωματικά δραστήριος/α, αλλά για λιγότερο από έξι μήνες (Δράση). 5ο Στάδιο: Είναι συστηματικά σωματικά δραστήριος/α, για περισσότερο από έξι μήνες (Διατήρηση). Για τον εντοπισμό του σταδίου κάθε συμμετέχοντα χρησιμοποιήθηκε ένα ερωτηματολόγιο εκ των προτέρων σταθμισμένο σε αντίστοιχο πληθυσμό μαθητών Β’ Λυκείου του Νομού Ηρακλείου (Tzormpatzakis, 2012) με υψηλή ταυτόχρονη εγκυρότητα με καρδιοσυχνόμετρα συνδυασμένα με ημερολόγια καταγραφής φυσικής δραστηριότητας (Spearman rho=0.76, p=0.00; n=15). Επίσης, έδειξε και υψηλή αξιοπιστία ελέγχου-επανελέγχου 2 εβδομάδων (ICC=0.92, n=0.61). Η διανομή και συμπλήρωσή τους έγινε στα 5 πρώτα λεπτά ενός μαθήματος Φυσικής Αγωγής κατά τους μήνες Νοέμβριο και Δεκέμβριο του 2013. Αποτελέσματα Το μεγαλύτερο ποσοστό των νέων (63%) βρέθηκαν να είναι δραστήριοι (βλ. Εικ.1) και μάλιστα 53% από αυτούς συγκαταλέγονταν στο στάδιο 5 δηλαδή διατηρούσαν για μεγάλο χρονικό διάστημα (>6 μηνών) αυτήν τους την ιδιότητα. Ενώ στην Α’ Λυκείου το ποσοστό δραστήριων νέων (στάδια 4 και 5) βρέθηκε στο 78% στη Β’Λυκείου έπεσε στο 63% και στη Γ’ Λυκείου στο 50% (βλ. Εικ.2). Επίσης τα αγόρια (βλ. Εικ.3) εμφάνισαν υψηλότερα ποσοστά δραστήριων ατόμων από τα κορίτσια (75% εν. 54%). Αν εστιάσουμε στα 3 πρώτα στάδια που περιλαμβάνουν τους μη δραστήριους νέους (βλ. Εικ.1) βλέπουμε ότι το πιο πολυπληθές ήταν το στάδιο 2 (20%). Σε αυτό το στάδιο τα κορίτσια (βλ. Εικ.3) υπερτερούσαν των αγοριών (27% εν. 10%) και αντίστοιχα η Γ’Λυκείου (βλ. Εικ.2) είχε μεγαλύτερο ποσοστό από τη Β’ και αυτή με τη σειρά της από την Α’ (30%, 16% και 13%, αντίστοιχα). Συζήτηση – Συμπεράσματα Η πλειοψηφία των νέων βρέθηκε να είναι δραστήριοι με τα αγόρια να υπερτερούν το κοριτσιών και τις πρώτες τάξεις του Λυκείου έναντι των υπολοίπων. Αντίθετα οι νέοι οι οποίοι δεν ήταν δραστήριοι συνήθως είχαν πρόθεση να αλλάξουν αλλά τοποθετούσαν αυτήν την αλλαγή μακροπρόθεσμα (>6 μηνών). Το πρόβλημα εντεινόταν στα κορίτσια καθώς και στις μεγαλύτερες τάξεις του Λυκείου. Το συμπέρασμα ήταν ότι παρότι μεγάλο ποσοστό του δείγματος φαίνεται να ήταν δραστήριο πρέπει να δοθεί ιδιαίτερη προσοχή στα κορίτσια καθώς και στις τελευταίες τάξεις τους Λυκείου οι οποίες φαίνονται να είναι πιο επιρρεπείς στην υποκινητικότητα. Πίνακας 1. Σύσταση του δείγματος στο σύνολο, ανά τάξη και φύλο.   Σύνολο Αγόρια Κορίτσια Α’ τάξη Β’ τάξη Γ’ τάξη Πλήθος 198 82 116 66 68 64 Ποσοστό 100% 41% 59% 33% 35% 32% Εικόνα 1. Κατανομή των σταδίων στο σύνολο του σχολείου Εικόνα 2. Κατανομή των σταδίων ανά τάξη Εικόνα 3. Κατανομή των σταδίων ανά φύλο. Βιβλιογραφία Cavill N, Biddle S and Sallis J. (2001) Health enhancing physical activity for young people: Statement of the United Kingdom expert consensus conference. Pediatric Exercise Science 13: 12-25 Currie C, Roberts C, Morgan A, et al. (2004) Young people’s health in context. Health behaviour in school-aged children (HBSC) study: International report from the 2001/2002 survey. Copenhagen: World Health Organisation: Regional office for Europe. Dobbins M, De Corby K, Husson H, et al. (2009) School-based physical activity programs for promoting physical activity and fitness in children and adolescents aged 6-18 (Review). The Cochrane Library. The Cochrane Collaboration. Janssen I. and LeBlanc A. (2010) Systematic review of the health benefits of physical activity and fitness in school-aged children and youth. International Journal of Behavioral Nutrition and Physical Activity 7: 40-55. Nigg C. (2001) Explaining adolescent exercise behavior change: A longitudinal application of the transtheoretical model. Annals of Behavioral Medicine 23: 11-20. Nigg C. (2002) Physical activity assessment issues in population-based interventions: A stage approach. In: Welk G (ed) Physical Activity Assessments for Health-Related Research. Champaign, IL: Human Kinetics, 227-239. Stensel D, Gorely T and Biddle S. (2008) Youth health outcomes. In: Smith A and Biddle S (eds) Youth Physical Activity and Sedentary Behavior: Challenges and Solutions. Champaign, IL: Human Kinetics, 31-57. Strong W, Malina R, Blimkie C, et al. (2005) Evidence based physical activity for school-age youth. Journal of Pediatrics 146: 732-737. Tzormpatzakis N. (2012) A transtheoretical model intervention to help Greek students adopt and maintain a physically active lifestyle. Department of Sport, Health & Exercise Science. Hull, University of Hull. PhD, Retrieved from: https://hydra.hull.ac.uk/assets/hull:7108a/content Tzormpatzakis N and Sleap M. (2007) Participation in physical activity and exercise in Greece: A systematic literature review. International Journal of Public Health 52: 360-371. US Department for Health and Human Services and US Department of Agriculture. (2005) The dietary guidelines for Americans, 2005 (6th ed.). Washington, DC.