ΟΙΚΙΑΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΤΑΞΗ: Β’ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 2

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ο Αθλητισμός στο κυπριακό Δημοτικό Σχολείο
Advertisements

1.3 Ο κοινωνικός περίγυρος – Μορφές διαπροσωπικών σχέσεων
2.2.Διαχείριση των ανθρώπινων πόρων
ΤΡΟΠΟΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΤΗΣ ΙΔΕΑΣ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 2.2 Ορισμός των στόχων στην πράξη.
Οικιακή οικονομία Γιατί? Καθηγήτρια: Αποστολοπούλου Μαρία- Βενετία.
Ο ΔΙΑΚΡΙΤΟΣ ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ
Ο Ρ Ι Σ Μ Ο Σ Ε Π Α Γ Γ Ε Λ Μ Α Τ Ο Σ Με τον όρο επάγγελμα εννοούμε το "είδος της βιοποριστικής εργασίας", δηλαδή της εργασίας που θα μας βοηθήσει να.
ΘΕΜΑ : « Διαπροσωπικές σχέσεις των νέων»
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ
ΓΕΝΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ Οι Άνθρωποι είναι το πιο σημαντικό κεφάλαιο κάθε Οργανισμού Η Ανάπτυξη του Προσωπικού μπορεί να γίνει με τρόπο ωφέλιμο και για τον Ίδιο.
1.2 ΠΑΡΑΓΩΓΗ- ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ
Πρόγραμμα Kidspiration
MANAGEMENT Εναρμόνιση Πόρων Προς Επίτευξη Στόχων.
ΟΙ «ΔΙΕΡΓΑΣΙΕΣ» ΣΤΙΣ ΟΜΑΔΕΣ
Ικανότητες και δεξιότητες.
ΔΙΑΚΗΡΥΞΕΙΣ , ΨΗΦΙΣΜΑΤΑ, ΠΡΟΤΥΠΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ
2.4.Λήψη αποφάσεων. Οι αποφάσεις χωρίζονται: Απλές ή σύνθετες -ανάλογα το μέγεθός τους Ατομικές ή ομαδικές -ανάλογα το πόσους αφορούν.
ΚΟΙΤΑΖΩ ΜΕΣΑ ΜΟΥ ΚΟΙΤΑΖΩ ΓΥΡΩ ΜΟΥ. Η Διαδικασία της λήψης απόφασης στην επιλογή σπουδών και επαγγελμάτων ΓΡΑΣΕΠ Γ/σιο Ερασμίου Ξάνθης.
ΘΕΩΡΙΑ ΑΝΑΓΚΩΝ Abraham Maslow
ΔΙΑΛΟΓΟΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Λουκάς Τσιρώνης1 ΕΙΣΑΓΩΓΗ (1) Διοίκηση είναι η συστηματοποίηση της συλλογικής προσπάθειας μέσω της οποίας στοχεύουμε στην ικανοποίηση των στόχων που έχουν.
Τεχνολογία ΕΡΓΑΣΙΑ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΑΪΒΑΖΙΔΗΣ Β3΄
Σεμινάριο Οργάνωσης και Διοίκησης της Εκπαίδευσης
1.4 Επικοινωνία και προβλήματα – Μέσα Μαζικής Επικοινωνίας
Σχολή Μηχ. Μεταλλείων-Μεταλλουργών
2.1.Η έννοια της οργάνωσης Καθηγήτρια: Αποστολοπούλου Μαρία Βενετία.
Διδακτική προσέγγιση βασισμένη σε δραστηριότητες αξιοποιώντας το διαδίκτυο.
1.4 Ο πολιτικός - Οι ιδιότητες του πολιτικού
Επιχειρησιακές Εφαρμογές της Συναισθηματικής Νοημοσύνης (E.Q.)
Ιχνηλατώντας το «καινούριο» στο σύγχρονο σχολείο.
Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ συστηματική και μεθοδευμένη δραστηριότητα κατά την οποία ο δάσκαλος αποσκοπεί να επιδράσει, σύμφωνα με ορισμένους σκοπούς και χρησιμοποιώντας.
Η γραφική ε π ικοινωνία στο Αναλυτικό π ρόγραμμα Μάντολε Ειρήνη Σύμβουλος Σχεδιασμού και Τεχνολογίας Δημοτικής Εκπαίδευσης.
Σιδηροπούλου Κική,Σαββίδου Γιώτα Τμήμα Α’5. ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ Oικονομικοί πόροι Oικονομικοί πόροι Oι οικονομικοί πόροι είναι οι εξής Oι οικονομικοί πόροι είναι.
14-1 STEPHEN P. ROBBINS, DAVID A. DECENZO, MARY COULTER Διοίκηση επιχειρήσεων Αρχές και εφαρμογές.
Εισαγωγή στη Νοσηλευτική Επιστήμη Ενότητα 4: Στρες και Στρατηγικές Αντιμετώπισης – Νοσηλευτική Φροντίδα. Κοτρώτσιου Ευαγγελία, Καθηγητής, Τμήμα Νοσηλευτικής,
«Οι Αρχές της διαφοροποιημένης παιδαγωγικής
ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΟ ΘΕΣΜΟΣ α.Σ - β.Σ - γ.Λ - δ.Σ - ε.Λ. ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΟ ΘΕΣΜΟΣ 1.β – 2.α – 3.β – 4.β – 5.α – 6.α – 7.β – 8.α – 9.β – 10.β.
Διοικητική Πρακτική 2 ο μάθημα Μαρία Μπατσικούρα.
Τα καινοτόμα χαρακτηριστικά του Διαδικτύου και η ευρεία του αποδοχή από τις νεαρές ηλικίες καλλιέργησαν την ιδέα της αξιοποίησής του ως ένα εργαλείο στην.
ΤΕΙ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ - ΧΡΗΜΕ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ
Δρ. Γεώργιος Καμπουρίδης
Φιλοσοφία της εκπαίδευσης και Πρόγραμμα Σπουδών
Ερμηνευτική προσέγγιση
Νίνα-Αικατερίνη Καλαβά-Μυλωνά
Φιλοσοφία-Ηθική Ευάγγελος Αλμπανίδης.
Η επιστήμη της Διοίκησης
Ελληνισμος και χριστιανισμοσ
ΗΘΙΚΗ & ΗΘΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑΣ
Ο ΔΙΑΚΡΙΤΟΣ ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ
ΚΙΝΔΥΝΟΙ ΥΓΕΙΑΣ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΗΣ ΖΩΗΣ
Φοιτητής: Τάρταρης Παναγιώτης (Α.Μ 6510)
Δραματική Τέχνη στην Εκπαίδευση και Επιστήμες της Αγωγής
ΤΕΙ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ ΣΧΟΛΗ: ΤΕΧΝΟΛΟΓΩΝ ΓΕΩΠΟΝΩΝ & ΤΕΧΝΟΛΟΓΩΝ ΤΡΟΦΙΜΩΝ ΚΑΙ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ ΤΜΗΜΑ: ΤΕΧΝΟΛΟΓΩΝ ΓΕΩΠΟΝΩΝ.
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων και Επιχειρήσεων Φιλοξενίας
Οργάνωση & Διοίκηση Αθλητισμού
D. ACEMOGLU, D. LAIBSON, J. A. LIST
«Η ανάπτυξη της τριαρχικής νοημοσύνης»
PROJECT Β! ΛΥΚΕΙΟΥ
Επικοινωνία ….τι είναι;
Ο Ρ Ι Σ Μ Ο Σ Ε Π Α Γ Γ Ε Λ Μ Α Τ Ο Σ Με τον όρο επάγγελμα εννοούμε το "είδος της βιοποριστικής εργασίας", δηλαδή της εργασίας που θα μας βοηθήσει να.
Φιλοσοφία Αθλητισμού Ευάγγελος Αλμπανίδης.
Σχέδιο εργασίας & φάκελος αξιολόγησης
Ενότητα 1.2 «Οικογενειακή αγωγή».
Χρηματοδότηση της Επιχείρησης σας
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ (30%)
Αρχές Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων
Σχολική Κοινωνική Ζωή Σ. Κ. Ζ.
Διδάσκοντας με στόχο την κατανόηση ΄ Δρ. Μ. Λάτση – ΠΕ 70
Διδάσκοντας με στόχο την κατανόηση ΄ Δρ. Μ. Λάτση – ΠΕ 70
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΟΙΚΙΑΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΤΑΞΗ: Β’ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 2 ΟΙΚΙΑΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΤΑΞΗ: Β’ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 2. ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΗΣ ΖΩΗΣ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ: ΔΟΥΔΑΛΗ ΘΑΛΕΙΑ 2.1 Η έννοια της οργάνωσης 2.2 Διαχείριση ανθρώπινων πόρων 2.3 Στόχοι 2.4 Λήψη αποφάσεων

Η διαδικασία της οργάνωσης περιλαμβάνει: ΟΡΓΑΝΩΣΗ Η διαδικασία της οργάνωσης περιλαμβάνει: Εφαρμογή Αξιολόγηση Προγραμματισμό

Υλικοί: χρήματα, εργαλεία, τρόφιμα κ.ά. Οι πόροι Οι πόροι είναι : Υλικοί: χρήματα, εργαλεία, τρόφιμα κ.ά. Ανθρώπινοι : τα φυσικά , ψυχικά και πνευματικά χαρακτηριστικά γνωρίσματα και ιδιότητες των ατόμων (ικανότητες, δεξιότητες, ταλέντα, γνώσεις)

Η πυραμίδα των ανθρώπινων αναγκών κατά Μάσλοου (Maslow) Οι άνθρωποι ικανοποιούν πρώτα τις ανάγκες που βρίσκονται βρίσκονται στη βάση της πυραμίδας, δηλαδή τις ανάγκες ανάγκες ανάγκες που εξασφαλίζουν την επιβίωση, και σταδιακά ικανοποιούν εκείνες που βρίσκονται κοντά στην κορυφή της κορυφή της πυραμίδας.

Είναι ισχυρές πεποιθήσεις Αξίες Είναι ισχυρές πεποιθήσεις αντιλήψεις , ιδέες και αρετές που καθορίζουν που καθορίζουν τις πράξεις μας, αναπτύσσουν την προσωπικότητά προσωπικότητά μας και καλλιεργούν το χαρακτήρα μας. Όπως : η αγάπη, ο σεβασμός σεβασμός , η ειλικρίνεια, η ελευθερία, η αξιοπρέπεια, η ειρήνη, η εντιμότητα, η αλληλεγγύη, η πίστη , η αλήθεια κ.ά.

Διαχείριση ανθρώπινων πόρων Η ορθολογική διαχείριση των ανθρώπινων πόρων είναι απαραίτητη στη διαδικασία της οργάνωσης των εργασιών μας , γιατί μας επιτρέπει: Να χρησιμοποιούμε κατάλληλα τους διαθέσιμους υλικούς πόρους. Να κάνουμε οικονομία δυνάμεων στις προσπάθειες που καταβάλλουμε. Να αξιοποιήσουμε πλήρως τις ανθρώπινες ικανότητες , ταλέντα και γνώσεις.

Στόχος Στόχος είναι το κίνητρο που πηγάζει από μία ανάγκη ανάγκη ή ή επιθυμία μας και είμαστε αποφασισμένοι να προσπαθήσουμε προσπαθήσουμε να τον πραγματοποιήσουμε.

Οι στόχοι θα πρέπει να είναι : Στόχοι Οι στόχοι θα πρέπει να είναι : Πραγματοποιήσιμοι Συγκεκριμένοι

Στόχοι Οι στόχοι, ανάλογα με το χρονικό διάστημα που θα πραγματοποιηθούν διακρίνονται σε : Βραχυπρόθεσμους Μακροπρόθεσμους

Η ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΤΗΣ ΛΗΨΗΣ ΑΠΟΦΑΣΕΩΝ ΛΗΨΗ ΑΠΟΦΑΣΕΩΝ Η ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΤΗΣ ΛΗΨΗΣ ΑΠΟΦΑΣΕΩΝ 1. ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ 2. ΕΝΤΟΠΙΖΟΥΜΕ ΤΙΣ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΕΣ ΛΥΣΕΙΣ 3. ΕΠΙΛΕΓΟΥΜΕ ΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΕΣ ΛΥΣΕΙΣ 4. ΕΦΑΡΜΟΖΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΠΟΦΑΣΗ ΠΟΥ ΘΕΩΡΟΥΜΕ ΚΑΛΥΤΕΡΗ 5.ΑΞΙΟΛΟΓΟΥΜΕ ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ