Αγγελος Βαλλιανατος Σχολικος Συμβουλος ΠΕ01

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΙΣΑΓΩΓΗ Στη διδακτική διαδικασία ο διδάσκων θέτει στόχους, στη συνέχεια μεριμνά για την επίτευξή τους και τέλος αξιολογεί το έργο του, το υλικό.
Advertisements

Συνεργασία Εκπαιδευτικών και Γονέων
Γιάννης Τούρλος, ΠΕ 17 Ηλεκτρολόγος,
Learning to Learn Το σχέδιο αυτό χρηματοδοτήθηκε με την υποστήριξη της Ευρωπαϊκής Επιτροπής. Η παρούσα δημοσίευση(ανακοίνωση) δεσμεύει μόνο τον συντάκτη.
Διδακτικές στρατηγικές Oδηγίες για βέλτιστες συνθήκες μάθησης Gagné.
αποτελούν, για κάθε χώρα, δείκτες «Πολιτισμού και Ανάπτυξης»
ΔΑΣΚΑΛΑΚΗΣ ΣΤΕΛΙΟΣ Σχολικός Σύμβουλος Φυσικής Αγωγής
Σκοταράς Νικόλαος, Σχ. Σύμβουλος ΠΕ12, Δρ. Ε.Μ.Π Ιστοσελίδα :
ΦΑΣΕΙΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ Προσδιορισμός του διδακτικού στόχου, των κριτηρίων και των στοιχείων της αξιολόγησης Επιλογή της τεχνικής Ερμηνεία των πληροφοριών Αποτύπωση.
 Η λέξη assessment (αξιολόγηση) προέρχεται από το λατινικό ρήμα assidere το οποίο σημαίνει κάθομαι δίπλα, παρατηρώ  Η λέξη αποτίμηση (evaluation) είναι.
«Ενδυναμώνοντας την Παιδαγωγική Αυτονομία
ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΜΕΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΓΙΑ ΤΑ ΝΕΑ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΓΝΩΡΙΜΙΑ ΚΑΙ ΕΞΟΙΚΕΙΩΣΗ ΜΕ ΤΙΣ ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ, ΤΟΥΣ ΣΤΟΧΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ.
ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ
Εκπαιδευτικοι εν δρασει νεα πολυτροπικη διδακτικη
Συμμετοχή στο πρόγραμμα : «Η Εκπαίδευση για την Αειφόρο Ανάπτυξη ως πλαίσιο Εκπαίδευσης Νεοδιορισθέντων Εκπαιδευτικών: Ποιοτικοί Εκπαιδευτικοί για Ποιοτική.
1 ο ΠΕΚ Θεσσαλονίκης Σύγχρονες διδακτικές προσεγγίσεις για την ανάπτυξη κριτικής-δημιουργικής σκέψης Προετοιμασία μαθήματος με.
ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ
Θρησκευτική ετερότητα και διαπολιτισμική εκπαίδευση
Ορισμός της διδασκαλίας Οι ενέργειες και οι χειρισμοί, στους οποίους προβαίνει ο εκπαιδευτικός για να βοηθήσει το μαθητή στην οικειοποίηση γνώσεων και.
Εφαρμογή της καθοδηγούμενης διερευνητικής μεθόδου: πλεονεκτήματα, δυσκολίες και τρόποι αντιμετώπισης Σαλούστρου Πόπη ΓΕΛ Γαζίου.
ΑΤΟΜΙΚΟΣ ΦΑΚΕΛΟΣ ΜΑΘΗΤΗ – ΦΑΚΕΛΟΣ ΕΡΓΑΣΙΩΝ ΜΑΘΗΤΗ
ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΗΣ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ ΑΣΚΗΣΗΣ
Πρόταση αποτελεσματικής μαθησιακής διαδικασίας για το μάθημα : Προγραμματιστικά εργαλεία για το διαδίκτυο. Εισηγητής: Msc Νίκος Νίκας.
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΗ ΗΜΕΡΙΔΑ Dr. ΜΗΤΣΙΟΥ ΓΛΥΚΕΡΙΑ ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ- ΝΕΥΡΟΨΥΧΟΛΟΓΟΣ.
Η ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΩΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΠΡΑΞΗ
Το νέο Αναλυτικό Πρόγραμμα του ελληνικού Νηπιαγωγείου
ΜΕΘΟΔΟΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ Δομιστική προσέγγιση (Ι)
ΨΗΦΙΑΚΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ
ΔΙΑΛΟΓΟΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΚΑΤΑΡΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΟΥ ΔΟΚΙΜΙΟΥ ΝΕΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΓΥΜΝΑΣΙΟ.
Ιστοεξερευνήσεις (Webquests) Ζαρταλούδη Σμαρώ Μαζαράκου Μάντυ.
Α΄ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΙΣ Α΄, Β΄ ΚΑΙ Γ΄ ΤΑΞΕΙΣ Λούλα Χαραλάμπους ΕΔΕ
Συνεργασία Εκπαιδευτικών και Γονέων
Τι άλλαξε στα νέα αναλυτικά προγράμματα;. Βασικοί άξονες του νέου Αναλυτικού Προγράμματος Βασικοί άξονες του νέου Αναλυτικού Προγράμματος Ένα συνεκτικό.
ΑΝΑΛΥΟΝΤΑΣ ΜΙΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ
«Φυσικές Επιστήμες και Περιβαλλοντική Εκπαίδευση: Βιβλιογραφική επισκόπηση και ζητήματα που αναδύονται» Βασιλούδης Ιωάννης, Δάσκαλος, MSc Βιώσιμης Ανάπτυξης.
Ιχνηλατώντας το «καινούριο» στο σύγχρονο σχολείο.
ΘΕΜΑΤΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΤΑΞΗΣ
“ΕΓΩ, Ο AΛΛΟΣ, Ο ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΣ … ΖΟΥΜΕ ΜΑΖΙ”
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΕΣ και ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ Αντωνία Παπαδάκη Σχολική Σύμβουλος Φιλολόγων Ν. Πέλλας.
ΜΕΙΖΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ
Παρουσίαση Αξιολόγηση μαθητή και διδασκαλίας Κατσίρας Λεωνίδας, Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ 13, Νομικών- Πολιτικών Επιστημών Στερεάς Ελλάδας και Θεσσαλίας.
Συμβουλευτική ΑμΕΑ Άτομα με Ειδικές Ανάγκες ή Αναπηρία; Άτομα με Ειδικές Εκπαιδευτικές & Κοινωνικές Ανάγκες.
Κώστας Θεριανός, Δρ. Επιστημών της Αγωγής Το σχέδιο δράσης (project) και η σύνδεση του με την Επαγγελματική Συμβουλευτική.
Εύη Μακρή-Μπότσαρη Καθηγήτρια Εκπαιδευτικής Ψυχολογίας
Παναγιώτης Γ. Μουσταΐρας Δρ Κοινωνιολογίας της εκπαίδευσης
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΡΙΑ ΔΙΑΜΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ
ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ.
Παραδείγματα εκπαιδευτικών ερευνών δράσης
Δραματική Τέχνη στην Εκπαίδευση και Επιστήμες της Αγωγής
1ος υπό έμφαση στόχος - ΥΠΠ
Εναλλακτικές εφαρμογές αξιολόγησης
2ο Γυμνάσιο Καλυβίων Ενημέρωση για το Γυμνάσιο
Νεοελληνική Γλώσσα (ΝΠΣ)
Δημιουργία σεναρίου.
ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΑΛΟΥΡΙΩΤΙΣΣΑΣ
Αναζητώντας το καλό κλίμα στο σχολείο
Εισηγητής: Msc Νίκος Νίκας
Θέματα Συνάντησης Εξορθολογισμός της ύλης-Αξιολόγηση μαθητών -Flipped classroom-ανεστραμμένη τάξη Παρουσιάσεις-βίντεο ΙΕΠ (οθόνες) Συζήτηση αλλαγές στην.
Project ΘΕΜΑ: Η ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΤΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ ΑΠΟ ΦΙΛΟΣΟΦΟΥΣ, ΤΡΑΓΙΚΟΥΣ ΠΟΙΗΤΕΣ, ΔΙΔΑΣΚΑΛΟΥΣ ΑΛΛΩΝ ΘΡΗΣΚΕΙΩΝ Ιωάννα Κομνηνού.
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( PROJECT)
ΝΕΟ ΛΥΚΕΙΟ Έννοια και Σκοποί του Νέου Λυκείου
ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕΘΟΔΟΙ ΕΠΙΛΥΣΗΣ Στην τεχνολογική εκπαίδευση, η διδασκαλία μέσω επίλυσης προβλημάτων έχει γίνει το επίκεντρο των διδακτικών.
Σχολικός Σύμβουλος Ν. Φλώρινας
Σχολική Κοινωνική Ζωή Σ. Κ. Ζ.
Αξιολόγηση της διδασκαλίας – Αναστοχασμός του εκπαιδευτικού
Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΣΗΜΕΡΑ
Εκπαιδευτικο Σενάριο (Σχέδιο Εργασίας)
Project.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Αγγελος Βαλλιανατος Σχολικος Συμβουλος ΠΕ01 Αξιολόγηση μαθητών Αγγελος Βαλλιανατος Σχολικος Συμβουλος ΠΕ01

Δύο βασικές ερωτήσεις αξιολογικής αυτογνωσίας Δύο βασικές ερωτήσεις αξιολογικής αυτογνωσίας Π Ο Ι Σ Π Ο Ι Ν

Αξιολόγηση ≠ έλεγχος οπότε Η αξιολόγηση αποβλέπει στην κατανόηση σημασιών μιας πραγματικότητας που απαρτίζεται από σύνθετα στοιχεία Ο έλεγχος επικεντρώνεται στη διαπίστωση και επαλήθευση του αξιολογούμενου αντικειμένου και αναζητά τη συμβατότητα ή την απόκλιση από αυτό που υπάρχει ή θα έπρεπε να υπάρχει

Αξιολόγηση ≠ έλεγχος Μια αξιολόγηση μπορεί να ελέγχει Ένας έλεγχος δεν ενσωματώνει ποτέ μιαν αξιολόγηση

που δε μπορούσαν να κάνουν στην αρχή του; Αξιολόγηση = Τι έχουν τη δυνατότητα οι μαθητές μας, επαρκώς, να ξέρουν, να κάνουν και να είναι στο τέλος του μαθήματος που δε μπορούσαν να κάνουν στην αρχή του; οπότε ΓΝΩΣΕΙΣ – ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ - ΣΤΑΣΕΙΣ

Ν. 1566/1985 Σκοπός της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης είναι να συμβάλει στην ολόπλευρη, αρμονική και ισόρροπη ανάπτυξη των διανοητικών και ψυχοσωματικών δυνάμεων των μαθητών, ώστε, ανεξάρτητα από φύλο και καταγωγή, να έχουν τη δυνατότητα να εξελιχθούν σε ολοκληρωμένες προσωπικότητες και να ζήσουν δημιουργικά.

Καλό! δηλαδή τι ψάχνεις;

η όλη συμμετοχή του μαθητή στη διδακτική – μαθησιακή διαδικασία η όλη συμμετοχή του μαθητή στη διδακτική – μαθησιακή διαδικασία Παραδείγματα  κατανόηση πληροφοριών, εφαρμογή τους στην επίλυση ή την αντιμετώπιση διαφόρων προβλημάτων,  δεξιότητα ανάλυσης,  συνθετική ικανότητα,  κριτική σκέψη,  παρατηρητικότητα,  φαντασία,  δημιουργικότητα και  πρωτοτυπία ≠

Χρειαζόμαστε, λοιπόν, μια διαδικασία, την αξιολόγηση, ενσωματωμένη στο σύνολο της διδακτικής και μαθησιακής διαδρομής Διαγνωστική Διαμορφωτική Τελική

διαγνωστική διαμορφωτική ΚΩΣΤΑΣ προσπάθεια ενδιαφέρον πρωτοβουλίες Δημιουργικότητα συνεργασία σεβασμός των κανόνων

διαγνωστική διαμορφωτική ΜΑΡΤΑ προσπάθεια ενδιαφέρον πρωτοβουλίες Δημιουργικότητα συνεργασία σεβασμός των κανόνων

πρωτοβουλίες Β 2

Κάθε μορφή αξιολόγησης έχει διαφορετικό σκοπό Κάθε μορφή αξιολόγησης έχει διαφορετικό σκοπό. Καμία δεν είναι αρκετή από μόνη της.

Τι πρέπει να μάθουν τα παιδιά στο μάθημα; Τι σημαίνει γνώση με επάρκεια; γνώσεις: τι ξέρουν που δεν ήξεραν πριν στάσεις – συμπεριφορές πώς είναι που δεν ήταν πριν ικανότητες– δεξιότητες: τι μπορούν να κάνουν που δεν μπορούσαν πριν Ερωτηματολόγιο γνώσεων – δεξιοτήτων - στάσεων

Σας ευχαριστώ