Πρόγραμμα κατάρτισης „Lifestyle επιχειρηματικότητα για τους ενήλικους εκπαιδευομένους “ Τρίτη συνάντηση Το έργο αυτό χρηματοδοτήθηκε με την υποστήριξη της Ευρωπαϊκής Επιτροπής. Η δημοσίευση αυτή αντικατοπτρίζει μόνο τις απόψεις του συγγραφέα και η Επιτροπή δεν μπορεί να ευθύνεται για οποιαδήποτε χρήση των πληροφοριών που περιέχονται σε αυτό. No 2015-1-LT01-KA204-013404
Τρίτη συνάντηση: στόχοι Ανάλυση των ιστοριών επιτυχίας (γραπτών και σε μορφή βίντεο) για την LSE που παρουσιάζονται ως OER σύμφωνα με τις ερωτήσεις που δίνονται Εμβάθυνση της γνώσης για την LSE μέσω πρακτικών ασκήσεων Ανάπτυξη της ιδέας της LSE Περίγραμμα ενός σχεδίου δράσης στην LSE
Ερωτήσεις προς συζήτηση Σας εμπνέουν οι ιστορίες; Αν ναι γιατί; Αν όχι, γιατί; Είναι το περιεχόμενο αρκετό για να αποκτήσετε πλήρη ιδέα της διαδικασίας ανάπτυξης μιας επιχείρησης; Ποιά ιστορία είναι η πιο ελκυστική για εσάς; Γιατί; Είναι ένα ρεαλιστικό παράδειγμα για να εφαρμοστεί από εσάς; Τί διαφορετικό θα κάνατε; Ποιό είδος LSE θα ενδιαφερόσασταν να ξεκινήσετε;
Ανάλυση των διαφορετικών ιστοριών Τί ενθάρρυνε το άτομο ώστε να ξεκινήσει την δική του/της επιχείρηση; Μπορείτε να αξιολογήστε το ταλέντο, ικανότητα και τρόπο ζωής του επιχειρηματία; Τί προβλήματα είχε να αντιμετωπίσει ο επιχειρηματίας; πως τα αντιμετώπισε; Ποιοί οικονομικοί πόροι ήταν απαραίτητοι για να ξεκινήσει και να λειτουργήσει μια επιχείρηση; Ποιές στρατηγικές μάρκετιγκ χρησιμοποίησε για να προωθήσει τα προϊόντα και υπηρεσίες του/της; Πώς βελτιώθηκε η ποιότητα της ζωής τους; Ποιές προσωπικές και κοινωνικές ικανότητες έχουν φανεί; Ποιά είναι τα μελλοντικά τους σχέδια; Πώς θα χρησιμοποιούσατε την εμπειρία από τις ιστορίες επιτυχίας στη ζωή σας; Τί διαφορετικό θα έκανα;
Εισηγήσεις για την ανάπτυξη ενός σχεδίου δράσης Βήμα 1- εντοπίστε τις δυνατότητές σας (ταλέντα, ικανότητες, ενδιαφέροντα, προσωπικά χαρακτηριστικά) που μπορεί να είναι χρήσιμες για την μελλοντική σας επιχείρηση. Βήμα 2 – περιγράωτε με συντομία την Lifestyle ιδέα σας Βήμα 3 – περιγράψτε πώς θα διαθέσετε στην αγορά την επιχείρησή σας συμπεριλαμβάνοντας διάφορα επικοινωνιακά εργαλεία και κανάλια Βήμα 4 – παρουσιάστε ένα λεπτομερές προφίλ του ιδανικού σας πελάτη (θα σας βοηθήσει να εξοικονομήσετε χρόνο και χρήματα) Βήμα 5 – Προσδιορίστε τους απαραίτητους οικονομικούς και ανθρώπινους πόρους για την ολοκλήρωση κάθε σταδίου του σχεδίου δράσης Βήμα 6 – συμπληρώστε τη λίστα με τα πράγματα που πρέπει να κάνετε (“To do list”)
Εργασία για το σπίτι Εμβαθύνετε τη γνώση σας μελετώντας το υλικό αυτοεκπαίδευσης και τις ιστορίες επιτυχίας διαδικτυακά Βασισμένοι στην ανάλυση των ιστοριών επιτυχίας και ακολουθώντας τις εισηγήσεις, προετοιμάστε ένα ατομικό σχέδιο δράσης για την LSE επιχειρηματική σας ιδέα Προετοιμάστε να ετοιμάσετε το σχέδιο δράσης σας κατά τη διάρκεια της επόμενης προσωπικής συνάντησης