Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Ενότητα I „Τα βασικά στοιχεία ενός Lifestyle Επιχειρηματία “

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Ενότητα I „Τα βασικά στοιχεία ενός Lifestyle Επιχειρηματία “"— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Ενότητα I „Τα βασικά στοιχεία ενός Lifestyle Επιχειρηματία “
This project has been funded with support the European Commission. This publication reflects the views only of the author, and the Commission cannot be held for any use which may be made of the information contained therein. No LT01-KA

2 Ο σκοπός της Ενότητας I Ο σκοπός αυτής της Ενότητας είναι η ανάπτυξη των ικανοτήτων των εκπαιδευτών ενηλίκων ώστε να προσφέρουν κατάρτιση υψηλής ποιότητας στην Επιχειρηματικότητα ως τρόπο ζωής σε μειονεκτούντες εκπαιδευόμενους, με ιδιαίτερη έμφαση στις ικανότητες όπως το αίσθημα της πρωτοβουλίας και της Επιχειρηματικότητας και το να είναι σύμβουλος/καθοδηγητής/μεσολαβητής.

3 Στόχοι της Ενότητας I Ανάλυση του ορισμού της Επιχειρηματικότητας και της Επιχειρηματικότητας ως Τρόπος ζωής Ανάπτυξη μιας βασικής κατανόησης για τον τρόπο αξιολόγησης της δυνατότητας των εκπαιδευομένων να γίνουν LSE Εισαγωγή στις επιχειρηματικές αρχές της Επιχειρηματικότητας ως Τρόπου Ζωής Απόκτηση πρακτικών γνώσεων σχετικά με το LSE ως μια χρήσιμη εναλλακτική λύση για αυτοεργοδότηση για μειονεκτούντες εκπαιδευόμενους και ανασκόπηση των διαφορετικών μορφών Επιχειρηματικότητας. Ανάλυση των στρατηγικών και μεθόδων για εργασία για ανάπτυξη κοινωνικών και πολιτικών ικανοτήτων (προσωπική ανάπτυξη) των εκπαιδευομένων ως ένα κλειδί για επιτυχία στο LSE Ανάπτυξη βασικής κατανόησης του ρόλου ενός σύμβουλου/καθοδηγητή/μεσολαβητή στην προώθηση του LSE για μειονεκτούντες εκπαιδευόμενους περιλαμβάνοντας περαιτέρω στήριξη σε αυτούς για να αναζητήσουν τις επιχειρηματικές τους ιδέες

4 Η Δομή της Ενότητας I Σε αυτή την Ενότητα οι εκπαιδευτές ενηλίκων θα αποκτήσουν πρακτικές γνώσεις σχετικά με το LSE ως μια χρήσιμη εναλλακτική λύση για αυτοεργοδότηση μειονεκτούντων ανθρώπων. Η ενότητα παρουσιάζεται σε 6 υπο-ενότητες, που συνάδουν με τους κύριους στόχους της Ενότητας: Κύριες αρχές της Επιχειρηματικότητας και του LSE˙ Η δυνατότητα να γίνει κάποιος επιχειρηματίας ως τρόπο ζωής˙ Οι επιχειρηματικές αρχές στο LSE˙ Διαφορετικές μορφές του LSE ως μια χρήσιμη εναλλακτική λύση στην αυτοεργοδότηση για μειονεκτούντες ανθρώπους˙ Προσωπική ανάπτυξη – κλειδί για την επιτυχία στο LSE˙ Ο νέος ρόλος του Εκπαιδευτή Ενηλίκων ως σύμβουλος για την προώθηση του LSE για μειονεκτούντες εκπαιδευόμενους.

5 Υποενότητα 1 Βασικές αρχές της Επιχειρηματικότητας και της Επιχειρηματικότητας ως Τρόπου Ζωής
Ομαδική συζήτηση Τι είναι η Επιχειρηματικότητα; Ποια είναι τα κύρια χαρακτηριστικά της Επιχειρηματικότητας; Τι είναι η Επιχειρηματικότητα ως Τρόπος Ζωής; Ποιες είναι οι ιδιαιτερότητες του LSE; Ποιες είναι οι ομοιότητες και οι διαφορές μεταξύ της παραδοσιακής Επιχειρηματικότητας και του LSE;

6 Υποενότητα 1 Αποτελέσματα της ομαδικής συζήτησης
Το LSE είναι μια διαδικασία ανακάλυψης νέων ευκαιριών για αυτοεργοδότηση γύρω από τα πάθη ενός ατόμου, τα χόμπι και τις ικανότητές του ως τρόπο ζωής, η ικανότητα για να εκφραστεί κάποιος και να δημιουργήσει οικονομικό και κοινωνικό κέρδος και να βελτιώσει την ποιότητα του Τρόπου Ζωής του. Είναι διαφορετικό από την παραδοσιακή Επιχειρηματικότητα, που στοχεύει στο οικονομικό κέρδος και στον τεράστιο κίνδυνο. Το LSE έχει μια πολύ δυνατή κοινωνική πτυχή που βοηθά στην επίλυση των διαφόρων προβλημάτων των μειονεκτούντων ανθρώπων π.χ. Προβλήματα κοινωνικά, οικονομικά, υγείας, αποκλεισμού, ανεργίας.

7 Υποενότητα 2 Η δυνατότητα να γίνει κάποιος Επιχειρηματίας Τρόπου Ζωής
Ανασκόπηση και αξιολόγηση των ικανοτήτων Ποιος μπορεί να γίνει Επιχειρηματίας Τρόπου Ζωής; Τι δεξιότητες, χόμπι και ικανότητες θα χρειαστούν οι εκπαιδευόμενοι για να γίνουν Επιχειρηματίες Τρόπου Ζωής; Τι πρακτική εμπειρία από τη ζωή και την εργασία θα χρειαστούν οι εκπαιδευόμενοι; Τι είναι το Entre Comp;

8 Υποενότητα 3 Αρχές επιχειρηματικότητας στο LSE
Ποιες πληροφορίες μπαίνουν σε ένα επιχειρηματικό σχέδιο; Περίληψη των κυριοτέρων σημείων Δήλωση της αποστολής Σκοποί & Στόχοι Ανάλυση SWOT Έρευνα Αγοράς Σχέδιο μάρκετινγκ Οικονομικό Σχέδιο Πληροφορίες στήριξης όπως το βιογραφικό σημείωμα (CV)

9 Υποενότητα 3 Τι είναι η Δήλωση της Αποστολής;
Μια δήλωση η οποία περιγράφει τη φύση της επιχείρησής σας Θα δηλώνει ξεκάθαρα: το λόγο για τον οποίο υπάρχει η επιχείρηση ποια πρότυπα ή ηθική έχει η επιχείρηση Σε ποιο πράγμα αναφέρεται η επιχείρηση (τα βασικά χαρακτηριστικά της) Η Δήλωση της Αποστολής θα καθορίσει τον τρόπο με τον οποίο οι άλλοι βλέπουν την επιχείρηση, περιλαμβανομένων των πελατών και των ανταγωνιστών.

10 Υποενότητα 3 Τι είναι η Δήλωση της Αποστολής; Παραδείγματα
Η Οργάνωση Γυναικών: “Η Οργάνωση Γυναικών είναι μια καινοτόμος οργάνωση που παρέχει ποιοτικές επιχείρηση και υπηρεσίες εργοδότησης και επηρεάζει πολιτικές ώστε να βελτιώσει την οικονομική θέση των γυναικών.” The Body Shop: “Κάνοντας εκστρατείες με πάθος για την προστασία του περιβάλλοντος, των ανθρωπίνων και πολιτικών δικαιωμάτων, και ενάντια στις δοκιμές σε ζώα στη βιομηχανία καλλυντικών και προϊόντων περιποίησης.”

11 Υποενότητα 3 Ανάλυση SWOT
Ένας κατάλογος της επιχείρησης σας και των ατομικών σας: Δυνάμεων Αδυναμιών Ευκαιριών Απειλών Λαμβάνει υπόψη παράγοντες όπως: το τρέχον οικονομικό κλίμα κοινωνικές τάσεις προσωπική εμπειρία

12 Υποενότητα 3 Σημεία για να θυμάστε
Να είστε ειλικρινείς όσον αφορά τις δικές σας δυνάμεις και αδυναμίες. Λάβετε υπόψη τόσο τα ατομικά σας SWOT όσο και αυτά της επιχειρηματικής σας ιδέας. Λάβετε υπόψη εξωτερικές επιρροές όπως το οικονομικό κλίμα και τις κοινωνικές τάσεις. Χρησιμοποιήστε ένα Σχέδιο Δράσης SWOT για να σας βοηθήσει να απευθυνθείτε σε εκείνες τις περιοχές που αναγνωρίσατε ως αδυναμίες ή απειλές.

13 Υπο-ενότητα 3 Δομές Επιχειρήσεων (εφαρμόζονται στο Ηνωμένο Βασίλειο)
Υπο-ενότητα 3 Δομές Επιχειρήσεων (εφαρμόζονται στο Ηνωμένο Βασίλειο) Συνεταιρισμός **** Έχει ευθύνη για τα χρέη από κοινού Είναι συνετός αλλά χωρίς νομική υποχρέωση να συντάξει μια συμφωνία Εταιρικής Σχέσης Εταιρεία Περιορισμένης Ευθύνης Έχει ξεχωριστή ταυτότητα από αυτούς που την λειτουργούν Είναι γραμμένη στον Οίκο Εταιρειών Η εταιρεία έχει την ευθύνη για οποιαδήποτε χρέη Έχει νομική υποχρέωση να υποβάλλει λογαριασμούς σε Οίκο Εταιρειών Οι λογαριασμοί είναι προσβάσιμοι στο κοινό Θα είστε ιδιοκτήτης / διευθυντής και επίσης Ατομική επιχείρηση Πρέπει να εγγραφεί στο Τμήμα Εσωτερικών Προσόδων μέσα σε 3 μήνες Να πληρώνει Εισφορές Κοινωνικών Ασφαλίσεων (τάξης 2 ή 4) Να διατηρεί οικονομικά αρχεία για 6 χρόνια Να εγγραφεί στο Φ.Π.Α αν ο κύκλος εργασιών υπερβεί τις £ Συμμορφώνεται με την Προστασία της Απασχόλησης και τους κανονισμούς για την Ασφάλεια και Υγεία Έχει ευθύνη για τα χρέη και μπορείτε να έχετε πολλούς υπαλλήλους

14 Υπο-ενότητα 3 Σημεία για να θυμάστε
Πάντα θα έχετε νομικές ευθύνες ανεξάρτητα από τη δομή που θα υιοθετήσετε Θα πρέπει να διασφαλίσετε ότι γνωρίζετε αυτές τις νομικές ευθύνες και ότι ενεργείτε αναλόγως Αυτές οι ευθύνες περιλαμβάνουν: Ασφάλεια Εργοδότηση προσωπικού Φόρος & Φορολογία Εθνική Ασφάλεια ΦΠΑ

15 Υποενότητα 3 Τι είναι η Έρευνα Αγοράς;
Αυτή είναι το θεμέλιο του επιχειρηματικού σας σχεδίου. Σας παρέχει ουσιώδεις πληροφορίες που χρειάζονται για να διαπιστωθεί αν υπάρχει αγορά για το προϊόν/υπηρεσία σας. Μια συνεχή δραστηριότητα μέσα από τη ζωή της επιχείρησης σας. Δείχνει ότι αναγνωρίσατε μια ανάγκη για το προϊόν/υπηρεσία σας. Επικεντρώνεται σε 4 κύριους τομείς: Βιομηχανία Πελάτες Ανταγωνιστές Προμηθευτές

16 Υποενότητα 3 Ιστορικό της Βιομηχανίας
Τι προβλέπεται για το μέλλον της βιομηχανίας (ανάπτυξη ή αποτυχία); Περιλαμβανομένων σχετικών στατιστικών για να στηρίξουν την πρόβλεψη. Τι δυσκολίες ή εμπόδια υπάρχουν για την είσοδο στην αγορά; Πως λειτουργεί η βιομηχανία; Υπάρχει ένα διευθύνον όργανο ή οργάνωση? Ποιοι είναι οι καινούριοι, πρόσφατοι και αναπτυσσόμενοι τομείς μέσα στη βιομηχανία; Οτιδήποτε αναφέρθηκε πρόσφατα από τα μέσα ενημέρωσης που θα μπορούσε να επηρεάσει την βιομηχανία σας, π.χ. φαγητό/υγεία/πολιτικά θέματα;

17 Διαχωρίζοντας την αγορά σας Ποιος είναι ο πελάτης σας;
Φύλο Ηλικία Εισόδημα Πολιτισμός Τρόπο Ζωής

18 Έρευνα Αγοράς: Πώς; Έρευνα γραφείου Έρευνα τομέα Διαδίκτυο Εφημερίδες
Περιοδικά Έρευνα τομέα Επισκέψεις Ομάδες στόχοι Ερωτηματολόγιο Καθισμένος/ Πηγαίνοντας με τα πόδια

19 Τα Πέντε P του μάρκετινγκ
Προϊόν (Product) Προώθηση (Promotion) Τοποθεσία (Placement) Τιμή (Price) Συσκευασία (Packaging)

20 Υποενότητα 3 Τι είναι η Χρηματοδότηση Επιχειρήσεων;
Υποενότητα 3 Τι είναι η Χρηματοδότηση Επιχειρήσεων; Είναι το ποσό των χρημάτων που χρειάζεστε για να καλύψετε τα έξοδα της έναρξης της επιχείρησης σας. Η διερεύνηση των διαθέσιμων οικονομικών πόρων θα σας βοηθήσει να αξιολογήσετε τη σκοπιμότητα της επιχειρηματικής σας ιδέας. Η καταλληλότητα θα εξαρτηθεί από τις περιστάσεις σας, τη φύση της επιχείρησης σας, την τοποθεσία της επιχείρησης σας, τους αριθμούς των δουλειών που θα δημιουργηθούν κτλ. Αυτά τα έξοδα μπορεί να περιλαμβάνουν: Εξοπλισμό Ασφάλεια Ενοίκιο Απόθεμα Γραφική ύλη Υλικά του Marketing

21 Υποενότητα 3 Οικονομικός Σχεδιασμός
Υποενότητα 3 Οικονομικός Σχεδιασμός Προσωπικός προϋπολογισμός Πρόγνωση Πωλήσεων Πρόγνωση ταμειακών ροών και παραδοχών Πρόγνωση Κέρδους και Ζημιάς Πρόγνωση Ισολογισμών

22 Υποενότητα 4 Διαφορετικά είδη του LSE ως μια χρήσιμη εναλλακτική λύση για αυτοεργοδότηση

23 Υπο-ενότητα 4 Τα οφελήματα από την Επιχειρηματικότητα ως Τρόπο Ζωής
Η Επιχειρηματικότητα ως Τρόπος Ζωής μπορεί να παρέχει μια ευκαιρία για να περνάτε το χρόνο σας και να παράγετε εισόδημα αναλαμβάνοντας μια δραστηριότητα που πραγματικά μπορείτε να απολαύσετε.

24 Υποενότητα 4 Πιθανά εμπόδια που αντιμετωπίζουν οι LSE
Έλλειψη ικανοτήτων διαχείρισης Ανεπαρκή κεφάλαια Υποτίμηση του ανταγωνισμού Ανεπαρκή σχεδιασμό Τοποθεσία Προβλήματα προσωπικού Οικονομικές καταστάσεις Νομικά προβλήματα Λογιστικά προβλήματα

25 Υπο-ενότητα 4 Διαφορετικά είδη του LSE
Τέχνες Ομορφιά Φαγητό Βιοτεχνία Υπηρεσίες φροντίδας Κατοικίδια Εσωτερικοί χώροι Γεωργία Πωλήσεις Άλλα

26 Υποενότητα 5 Προσωπική Ανάπτυξη – Το κλειδί της επιτυχίας στο LSE
Η προσωπική ανάπτυξη είναι μια συνεχιζόμενη και δια βίου διαδικασία κατά τη διάρκεια της οποίας όλοι μπορούν να βελτιώσουν την ποιότητα της ζωής τους ανακαλύπτοντας τον εαυτό τους, αναπτύσσοντας τα ταλέντα και τις δυνατότητές τους, τις ικανότητες αύξησης των ευκαιριών για να επιτύχουν σημαντικούς στόχους και όνειρα Οι στόχοι προσωπικής ανάπτυξης καθορίζονται πολύ ατομικά Διαφέρουν από άτομο σε άτομο και απαιτούν ειδική προσέγγιση κατά τον καθορισμό τους

27 Υποενότητα 5 Προσωπική Ανάπτυξη – Το κλειδί της επιτυχίας στο LSE
Προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι επιχειρηματίες Τρόπου Ζωής (Meager et al, 2011): Ανεπαρκής επίγνωση για τις ανάγκες ικανοτήτων τους˙ Έλλειψη αυτοαξιολόγησης ως “επιχειρηματίες”˙ έλλειψη επιχειρηματικής εμπειρίας και/ή έλλειψη σχετικής επιχειρηματικής κατάρτισης με ιδιαίτερη αναφορά σε ικανότητες όπως ροή χρημάτων/οικονομική διαχείριση, μάρκετινγκ/winning επιχείρηση, δημιουργία και διοίκηση επιχειρηματικών συστημάτων˙ Ανεπαρκείς “ήπιες῾δεξιότητες (“soft” skills), περιλαμβανομένων των διαπροσωπικών δεξιοτήτων˙ έλλειψη δεξιοτήτων διοίκησης προσωπικού.

28 Υποενότητα 6 Ο ρόλος των εκπαιδευτών ενηλίκων ως διαμεσολαβητές στην προώθηση του LSE
Ο ρόλος του διαμεσολαβητή είναι να στηρίζει τους πάντες ώστε να επιδείξουν τον καλύτερο τρόπο σκέψης και πρακτικής τους. Για να το κάνει αυτό, ο σύμβουλος ενθαρρύνει την πλήρη συμμετοχή, προωθεί την αμοιβαία κατανόηση και καλλιεργεί την κοινή ευθύνη. Στηρίζοντας τους πάντες ώστε να επιδείξουν τις καλύτερες σκέψεις τους, ένας σύμβουλος επιτρέπει στους εκπαιδευόμενους να αναζητούν για περιεκτικές λύσεις και να κτίζουν βιώσιμες συμφωνίες" (Sam Kaner, 2007). Από τον εκπαιδευτή στον διαμεσολαβητή: Σχεδιάζει τη διδασκαλία, Εκπαιδεύει, καθοδηγεί και διαχειρίζεται τη διαδικασία της μάθησης, Δίνει κίνητρα στους εκπαιδευόμενους, Ενθαρρύνει την ενεργό συμμετοχή, Παρέχει έγκαιρη ανατροφοδότηση.


Κατέβασμα ppt "Ενότητα I „Τα βασικά στοιχεία ενός Lifestyle Επιχειρηματία “"

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google