ΜΑΘΗΜΑ 1: ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΗ ΔΑΣΟΚΟΜΙΚΗ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α.» Σεμινάριο Επιμόρφωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι τεχνολογίες της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
Advertisements

ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΙΚΟΙ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΙ» Διατμηματικό μάθημα δράσης
ΕΠΕΑΕΚ ΙΙ «ΑΝΑΜΟΡΦΩΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ» ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΕΡΓΩΝ ΥΠΟΔΟΜΗΣ ΤΟΥ Τ.Ε.Ι. ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ.
ΣΧΕΔΙΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΑ ΕΞΕΛΙΣΣΟΜΕΝΟ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ.
Πληροφορίες για τη διδασκαλία του μαθήματος «Πολιτική Οικονομία»
ΦΑΣΕΙΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ Προσδιορισμός του διδακτικού στόχου, των κριτηρίων και των στοιχείων της αξιολόγησης Επιλογή της τεχνικής Ερμηνεία των πληροφοριών Αποτύπωση.
Το μάθημα της Πληροφορικής Η πραγματικότητα σήμερα!!! ΗΥ-302:Διδακτική της Πληροφορικής Επιμέλεια-Παρουσίαση Γεωργία Αδαμοπούλου Εύα Νοικοκυράκη.
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α.» Σεμινάριο Επιμόρφωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι τεχνολογιές της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
Μαθησιακά αποτελέσματα στην τριτοβάθμια εκπαίδευση Η περίπτωση του ΑΠΘ Κωνσταντίνος Αϊβαζίδης Υπεύθυνος Διασφάλισης Ποιότητας, Έργο ΜΟΔΙΠ ΑΠΘ.
Διαχείριση Έργων Πληροφορικής
1. ΣΤΟΧΟΣ ΤΗΣ ΠΡΑΞΗΣ ( ) 300 επιμορφωτές επιμορφωμένοι εκπαιδευτικοί (ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04, ΠΕ60/70) 2.
Εκπαιδευτικές Δραστηριότητες
ΜΗΤΡΟΠΟΥΛΟΥ-ΜΟΥΡΚΑ ΒΑΣΙΛΙΚΗ
ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ Σταδιοποίηση της διδασκαλίας Δέγγλερη Σοφία.
1 Υλοποίηση διαλέξεων σύγχρονης εκπαίδευσης Τσέλιος Δημήτρης Καθηγητής Εφαρμογών Ημερίδα παρουσίασης του έργου «Προηγμένες υπηρεσίες ηλεκτρονικής μάθησης.
Τεχνολογίες Τηλε-Εκπαίδευσης και Εφαρμογές
Πληροφορίες – οδηγίες για το μάθημα: Διδακτική της Γεωλογίας Διδάσκοντες: Α. Χατζηπέτρος– Δ. Κωστόπουλος Κ. Μακρή.
ΑΝΑΛΥΣΗ ΚΑΙ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΔΙΑΝΟΜΗΣ & ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ
Οκτώβριος, 2012 Ειδική Θεματική δραστηριότητα Β΄ Τάξης ΕΠΑΛ Τομέας Ηλεκτρολογικός.
Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών Τμήμα Οικονομικών Επιστημών Κατεύθυνση: Θεωρία και Πολιτική Ανάπτυξης και Διεθνούς Οικονομικής Μάθημα: Κοινωνικοοικονομική.
1 Διοίκηση Έργων και Προγραμμάτων ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΡΓΩΝ ΚΑΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ Καθηγητής Κωνσταντίνος Γ. Ζωγράφος Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης.
Ε ΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ Υ ΛΙΚΟ Χ ΗΜΕΙΑΣ ΣΤΗ Β /θμια Ε ΚΠΑΙΔΕΥΣΗ Δρ. Γεωργιάδου Αναστασία Δρ. Γεωργιάδου Αναστασία Πειραματικό Γενικό Λύκειο Αναβρύτων Δρ. Γεωργιάδου.
Μαθήματα των ΤΕΕ ßΧρήση Η/Υ (για όλους τους τομείς) ßΥλικό Υπολογιστών (Α’ τάξη - 1ος κύκλος) ßΕργασιακό Περιβάλλον (Α’ τάξη - 1ος κύκλος) ßΣυντήρηση Υπολογιστών.
ΤΕΙ ΛΑΡΙΣΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΑΣΟΠΟΝΙΑΣ & ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΦΥΣΙΚΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ : ΄΄Τοπογραφίας και Δασ. Οδοποιίας΄΄ ΥΠΕΥΘ. ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟΥ : Νικόλαος Νίκου, καθηγητής.
Παρουσίαση Αξιολόγηση μαθητή και διδασκαλίας Κατσίρας Λεωνίδας, Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ 13, Νομικών- Πολιτικών Επιστημών Στερεάς Ελλάδας και Θεσσαλίας.
Παραδόσεις Εφαρμοσμένης Δασοκομικής Μάθημα 5: Διαχειριζόμενα Δάση. Διαχειριστικές μορφές. Δασοπονικές μορφές. Στέργιος Βέργος, καθηγητής Καρδίτσα, 1 Νοεμβρίου.
Παραδόσεις εφαρμοσμένης Δασοκομικής Μάθημα 8: Αναγέννηση πρεμνοφυών συστάδων Στέργιος Βέργος, καθηγητής Καρδίτσα, 22 Νοεμβρίου 2011 ΤΕΙ ΛΑΡΙΣΑΣ – ΠΑΡ/ΜΑ.
ΤΕΙ ΛΑΡΙΣΑΣ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΑΣΟΠΟΝΙΑΣ & ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΦΥΣΙΚΟΥ ΠΕΡ/ΝΤΟΣ Εργαστήριο 10 ο « Περιποίηση και Καλλιέργεια αναδασώσεων, Καλλιεργητικό.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ Επιχειρηματικότητα: Θεωρία και Πράξη 1.
Παραδόσεις εφαρμοσμένης Δασοκομικής Μάθημα 4: Φυσικά δάση. Δομή, Δυναμική και αναγέννηση τους. Στέργιος Βέργος, καθηγητής Καρδίτσα, 25 Οκτωβρίου 2011 ΤΕΙ.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΛΑΡΙΣΑΣ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ – ΤΜΗΜΑ ΔΑΣΟΠΟΝΙΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΦΥΣΙΚΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ Εργαστήριο : Δασοκομίας και Δασικής.
Παραδόσεις εφαρμοσμένης Δασοκομικής Μάθημα 2: Προβλήματα Δασοκομίας της χώρας. Γενική θεώρηση, αντιμετώπισή τους. Στέργιος Βέργος, καθηγητής Καρδίτσα,
Γενικές οδηγίες για το μάθημα. Δύο διαστάσεις  Πως μπορώ να διδάξω;  Πως μπορώ να σχεδιάσω εκπαιδευτικές τεχνολογίες; Δύο μέρη μαθήματος  Διάλεξη 
ΜΑΘΗΜΑ 1ο: ΔΑΣΙΚΗ ΟΙΚΟΛΟΓΙΑ
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΕΠΙΣΤΗΜΗ
Εύη Μακρή-Μπότσαρη Καθηγήτρια Εκπαιδευτικής Ψυχολογίας
Παραδόσεις εφαρμοσμένης Δασοκομικής
Καλώς ορίσατε στην εκδήλωση για τις Φυσικές Επιστήμες.
Παραδόσεις Εφαρμοσμένης Δασοκομικής
ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ
Διδακτική της Πληροφορικής
Επιχειρηματική Πολιτική και Στρατηγική
Πορεία διδασκαλίας Στάδιο προετοιμασίας Στάδιο παρουσίασης
Μεθοδολογία Έρευνας 3ο εξάμηνο
ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ Περίγραμμα μαθήματος
Περιεχόμενο-Ανθρώπινη υποδομή και Διδακτικές προσεγγίσεις στο e-learning Μαρία Κορδάκη, Ph.D, M.Ed.
ΤΜΗΜΑ ΔΑΣΟΠΟΝΙΑΣ & ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΦΥΣΙΚΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
Επιχειρησιακός Σχεδιασμός και Διαχείριση Έργων
Επιχειρηματικότητα: Θεωρία και Πράξη
Ταλαντώσεις Πρόταση διερευνητικής μάθησης
Παραδόσεις Μαθημάτων Δασοκομίας Πόλεων μάθημα 2ο
Εργαστήριο 4 «Παραγωγή φυτευτικού υλικού»
Παραδόσεις Μαθημάτων Δασοκομίας Πόλεων μάθημα 1ο
Παραδόσεις Δασικής Οικολογίας Μάθημα 12ο: Οικολογία Αύξησης
Δ.Ι.Ε.Κ. ΑΙΓΑΛΕΩ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΕΤΟΣ
Παραδόσεις εφαρμοσμένης Δασοκομικής
Παραδόσεις Δασικής Οικολογίας Μάθημα 11ο: Οικολογία Αύξησης
Οριζόντια Προτεραιότητα & Εγκάρσιος Στόχος
ΤΜΗΜΑ Μηχανικών Παραγωγής & Διοίκησης
Εργαστήριo 2 «Αναδασώσεις»
Διδακτικές ενότητες Αξιολόγηση μαθήματος
ΠΟΣΟΤΙΚΈΣ ΜΈΘΟΔΟΙ & ΜΈΘΟΔΟΙ ΈΡΕΥΝΑΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΊΔΕΥΣΗ Μάθημα 1 ο - Παρουσίαση του μαθήματος και διάρθρωση της ύλης Δημήτρης Τσέλιος Επίκουρος Καθηγητής ΤΕΙ.
Εκπαιδευτικές Επισκέψεις (Educational field trips)
Α' ΤΑΞΗ ΓΝΩΡΙΜΙΑ - ΕΞΟΙΚΕΙΩΣΗ ΜΕ ΤΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ
Επιχειρηματική Πολιτική και Στρατηγική
ΤΕΧΝΙΚΗ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ Ενότητα 1 : ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
ΤΜΗΜΑ Μηχανικών Παραγωγής & Διοίκησης
ΣΠΟΥΔΕΣ ΣΤΟ ΤΜΗΜΑ ΧΗΜΕΙΑΣ ΤΟΥ Α.Π.Θ.
Παρουσίαση μαθήματος Υψομετρία και GNSS
ΠΑΚΕ Δυτικής Ελλάδας – Πελοποννήσου
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΜΑΘΗΜΑ 1: ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΗ ΔΑΣΟΚΟΜΙΚΗ ΤΕΙ ΛΑΡΙΣΑΣ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΑΣΟΠΟΝΙΑΣ & ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΦΥΣΙΚΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΔΑΣΟΚΟΜΙΑΣ & ΔΑΣΙΚΗΣ ΟΙΚΟΛΟΓΙΑΣ ΜΑΘΗΜΑ 1: ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΗ ΔΑΣΟΚΟΜΙΚΗ

Υπεύθυνος Εργαστηρίου: Βέργος Στέργιος, καθηγητής ΤΕΙ Λάρισας Δασολόγος ΑΠΘ, Δρ. Δασοκομικής vergos@teilar.gr τηλέφωνο εργαστηρίου: 24410 71752 (εσ. 118) τηλέφωνο γραφείου: 24410 64703

Σκοπός – στόχος μαθήματος: Σκοπός του μαθήματος είναι η παροχή εξειδικευμένων γνώσεων που αφορούν στην ανάλυση και εφαρμογή κατάλληλων μεθόδων αναγέννησης, επανίδρυσης και σκόπιμης καλλιέργειας των δασοσυστάδων, ώστε αυτές να εκπληρώνουν με τον καλύτερο και αποδοτικότερο τρόπο τον δασοπονικό σκοπό. Στόχος του μαθήματος είναι ο σπουδαστής να είναι στο τέλος της διαδικασίας ικανός να καταγράψει συνθήκες και ιδιαιτερότητες που επικρατούν σε ένα δάσος, να τις αναλύσει και να αποφασίσει για τις κατάλληλες επεμβάσεις και μέτρα που θα εφαρμοσθούν.

Διδακτικές Σημειώσεις – Βιβλία: Στ. Βέργος, 2000, «Σημειώσεις Μαθημάτων Δασοκομικής ΙΙ (Εφαρμοσμένη Δασοκομική)», Έκδοση 3η, Καρδίτσα Αθ. Χατζηστάθης, Σπ. Ντάφης, 1989, «Αναδασώσεις Δασικά Φυτώρια», Εκδόσεις Γιαχούδη-Γιαπούλη Ο.Ε., Θεσ/νίκη Σπ. Ντάφης, «Εφηρμοσμένη Δασοκομική», Εκδόσεις Γιαχούδη-Γιαπούλη Ο.Ε., Θεσ/νίκη Ε-class TEI Λάρισας (http://e-class.teilar.gr)

Περιγραφή Θεωρητικού Μέρους Μαθήματος – Ασκήσεις Πράξης: Περιγραφή Θεωρητικού Μέρους Μαθήματος – Ασκήσεις Πράξης: Στο θεωρητικό μέρος του μαθήματος προσφέρονται γνώσεις σχετικές με: το αντικείμενο, τις αρχές και το σκοπό της Δασοκομίας την οριζόντια και κατακόρυφη διάρθρωση του δάσους - Συσταδογνωσία τις διαχειριστικές και δασοπονικές μορφές τη φυσική αναγέννηση και τις μεθόδους αναγέννησης των δασών την αναγωγή και ανόρθωση πρεμνοφυών δασών την τεχνητή ίδρυση συστάδων-Αναδασώσεις-Φυτώρια την καλλιέργεια του δάσους, καθώς και τα καλλιεργητικά μέτρα που εφαρμόζονται σε κάθε στάδιο εξέλιξης.

Περιγραφή Θεωρητικού Μέρους Μαθήματος – Ασκήσεις Πράξης: Περιγραφή Θεωρητικού Μέρους Μαθήματος – Ασκήσεις Πράξης: 13 διαλέξεις από τον καθηγητή Στέργιο Βέργο Διεξαγωγή γραπτής προαιρετικής ενδιάμεσης εξέτασης (προόδου) Τελικές εξετάσεις μαθήματος (σε μια περίοδο-εξεταστική Ιανουαρίου)

Περιγραφή Εργαστηριακού Μέρους Μαθήματος: Περιγραφή Εργαστηριακού Μέρους Μαθήματος: Το εργαστήριο ολοκληρώνεται στο μεγαλύτερο μέρος του στο πεδίο και αναφέρεται σε ασκήσεις: Συσταδογνωσίας Ανάλυσης δομής συστάδων Φυτωριακές εργασίες και παραγωγή φυτευτικού υλικού Τεχνιτή Ίδρυση Συστάδων - Αναδασώσεις. Κατά τη διάρκεια των εκπαιδευτικών επισκέψεων στα γειτονικά δάση εμπεδώνονται γνώσεις και ολοκληρώνονται ομαδικές εργασίες.

Περιγραφή Εργαστηριακού Μέρους Μαθήματος: Περιγραφή Εργαστηριακού Μέρους Μαθήματος: 13 εργαστήρια από τον καθηγητή Στέργιο Βέργο. Ανάθεση επίλυσης πραγματικού δασοπονικού προβλήματος (προσέγγιση προβλήματος, αξιολόγηση, προτεινόμενες λύσεις, σχεδιασμός, υπολογισμός κόστους, σύνταξη μελέτης) από ομάδα σπουδαστών. Παρουσίαση εργασίας – μελέτης στην αίθουσα του εργαστηρίου. Ερωτήσεις, παρεμβάσεις, συζήτηση. Προφορική εξέταση εργαστηριακού μέρους πάνω στο δασοπονικό πρόβλημα με το οποίο ασχολήθηκε η κάθε ομάδα.

Προτεινόμενα θέματα εργασιών: Μελέτη ίδρυσης, οργάνωσης και εγκατάστασης δασικού φυτωρίου Μελέτη εγκατάστασης λευκώνα Σύνταξη μελέτης αναδάσωσης Σύνταξη μελέτης καλλιέργειας δάσους Μελέτη δάσωσης (κανονισμοί ΕΕ) Μελέτη αστικού πράσινου Άλλα δασοκομικά θέματα - προβλήματα που θα προταθούν από σπουδαστές