Οδηγός Παρουσίασης Επιχειρηματικής Ιδέας

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
« Βελτιστοποιώντας τη χρήση της γνώσης στη διαμόρφωση δημοσίων πολιτικών και στην ανάπτυξη επιχειρηματικής δραστηριότητας. Η στρατηγική σημασία της ανοιχτής.
Advertisements

ΠΕΛΑΤΟΚΕΝΤΡΙΚΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ Νίκος Τσάμης Γ. Διευθυντής Μηχανικός Η/Υ & Πληροφορικής, ΜΒΑ Επενδύσεις σε Νέες Τεχνολογίες.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 6ο ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ "ΕΙΚΟΝΙΚΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ"
Κωνσταντίνος Κωνσταντινίδης
Αναγνώριση της Ευκαιρίας Η μετάλλαξη του ερευνητικού αποτελέσματος σε οικονομικό Δρ. Ηρακλής Ι. Γωνιάδης Οικονομολόγος/ Επιχειρηματίας 1.
ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Μικροδιδασκαλία: Παρουσίαση Επιχειρηματικού Σχεδίου με τίτλο:……
ΤΙΜΟΛΟΓΗΣΗ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑ: ΚΟΣΤΟΛΟΓΗΣΗ ΓΙΑ ΑΡΤΟΠΟΙΕΙΟ ΖΑΧΑΡΟΠΛΑΣΤΕΙΟ
ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ & ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΗ ΙΔΕΑ
Ανάπτυξη Επιχειρηματικότητας: από την ιδέα στην υλοποίηση Δρ. Εμμανουήλ Αλεξανδράκης 28/05/2004.
Επιχειρηματικό σχέδιο
Επιχειρηματική ιδέα Ευκαιρίες από το περιβάλλον (πόροι) Φυσικοί πόροι Ανθρωπογενείς πόροι Προσωπικές ικανότητες, δεξιότητες κλπ. ΓνώσειςΔεξιότητεςΕμπειρίεςΆλλα…
ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΟ ΜΑΘΗΜΑ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΙΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα καινοτομιών για νέες μικρές επιχειρήσεις Γιάννης Μουρατίδης MSc, Μηχανικός Παραγωγής & Διοίκησης Συνεργάτης Μονάδας Καινοτομίας.
Ο.Σ.Σ. 1: «ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ»
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ Msc Αντωνία Μανιάτη.
«ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ »
Πρόγραμμα LEONARDO DA VINCI Έργο PREMEQ «Εφαρμογή του PREMEQ στις τράπεζες» Η περίπτωση της Εθνικής Τράπεζας της Ελλάδος Μαρία Τερλιξίδου.
ΜΚΤ, ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΚΑΙ ΕΡΕΥΝΑ ΑΓΟΡΑΣ
Το Περιβάλλον Του Αθλητικού Οργανισμού
ΠΙΝΑΚΑΣ ΙΣΟΡΡΟΠΗΜΕΝΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ (BALANCED SCORECARD)
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΚΑΙ MARKETING
Επιχειρηματικο σχεδιο (business plan)
Ανάπτυξη Επιχειρηματικότητας: από την ιδέα στην υλοποίηση Δρ. Εμμανουήλ Αλεξανδράκης 07/05/2004.
Νίκος ΓΙΑΝΝΟΥΛΙΔΗΣ Ευρωσύμβουλοι Α.Ε..  Συμβουλευτική επιχειρηματικότητας ανέργων και νέων επιστημόνων  Συμβουλευτική κοινωνικής επιχειρηματικότητας.
Αρχές Οργάνωσης & Διοίκησης Επιχειρήσεων
Στοιχεία Επιχειρηματικότητας
Ανάπτυξη Επιχειρηματικότητας: από την ιδέα στην υλοποίηση Δρ. Εμμανουήλ Αλεξανδράκης 26/03/2004.
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΤΡΟΦΙΜΩΝ
Ανάπτυξη Επιχειρηματικότητας: από την ιδέα στην υλοποίηση Δρ. Εμμανουήλ Αλεξανδράκης 30/04/2004.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΣΚΟΠΟΣ, ΑΝΑΛΥΣΗ, ΧΡΗΣΙΜΟΤΗΤΑ
Εκτίμηση της Απόδοσης των Οργανισμών Αθλητικής Αναψυχής
Το περιβάλλον Μάρκετινγκ Διάλεξη 2η
ΕΡΓΑΣΙΑ Επιχειρηματικό Σχέδιο. Σκοπός Κατάρτιση συνοπτικού επιχειρηματικού σχεδίου για τη δημιουργία ηλεκτρονικού καταστήματος.
ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ (ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ) ΤΜΗΜΑ ΤΥΠΟΠΟΙΗΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΑΚΙΝΗΣΗΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΘΕΜΑ : ΠΡΑΣΙΝΕΣ ΠΡΟΜΗΘΕΙΕΣ, ΤΑΣΕΙΣ.
ΕΝΟΤΗΤΑ 8η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
[Επωνυμία Εταιρίας] Επιχειρηματικό Σχέδιο. Δήλωση Αποστολής  Μια ξεκάθαρη δήλωση της μακροπρόθεσμης αποστολής της εταιρίας μας. Χρησιμοποιούμε λέξεις.
Επιχειρηματικό Σχέδιο Ελαστικότητα Ζήτησης Επιχειρηματικό Σχέδιο.
T.E.I. ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ ΤΜΗΜΑ: ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΕΦΟΔΙΑΣΜΟΥ (Logistics) ΤΕΡΣΕΝΙΔΟΥ ΕΛΙΝΑ Επόπτρια Καθηγήτρια: ΣΤΑΦΥΛΑ ΑΜΑΛΙΑ.
Μάρκετινγκ Υπηρεσιών Τουρισμού Διάλεξη 4 η (2015 – 16) Εξυπηρέτηση Πελατών Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης
6 ο ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΤΡΟΦΙΜΩΝ.
Εφαρμογές και Διοίκηση των Πληροφοριακών Συστημάτων.
à Δρ. Δέσποινα Καραγιάννη, ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ.
ΕΝΟΤΗΤΑ 1η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
Επωνυμία εταιρείας Επιχειρησιακό σχέδιο. Δήλωση αποστολής Δηλώστε ξεκάθαρα την μακροπρόθεσμη αποστολή της εταιρείας σας. –Δοκιμάστε να χρησιμοποιήσετε.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΉ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΉ – ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΌΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΌΣ ΩΣ ΕΡΓΑΛΕΊΟ ΠΟΙΌΤΗΤΑΣ Διοίκηση Ολικής Ποιότητας Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων ΤΕΙ Δυτικής Ελλάδας.
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ – ΑΝΑΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗ ΔΟΜΩΝ ΔΗΜΩΝ
Γεωργία Κωνσταντίνου, Διευθύντρια Προγραμμάτων Επιχειρηματικότητας
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΙΔΡΥΣΗΣ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΠΡΑΤΗΡΙΟΥ ΥΓΡΩΝ ΚΑΥΣΙΜΩΝ
Επιχειρησιακή Στρατηγική
Διάλεξη 10η: Διανομή του Προϊόντος (Κανάλια Διανομής)
κεφαλαιο 2 το περιβαλλον
ΜΑΘΗΜΑ: ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ Ο. ΒΡΟΝΤΟΥ, PhD
Τίτλος Παρουσίασης Logo
Ταυτότητα και περίγραμμα μαθήματος
MARKETING 3η διαλεξη – το μιγμα μαρκετινγκ – η τιμη
Τσίτσκαρη Ε. ΕΡΕΥΝΑ ΑΓΟΡΑΣ… Τσίτσκαρη Ε.
Επωνυμία εταιρείας Επιχειρησιακό σχέδιο.
ΠαρουσΙαση επιχειρηματικοΥ σχεδΙου
PROJECT Β! ΛΥΚΕΙΟΥ
Εκπαιδευτικό Σενάριο Επιχειρηματικότητας
Οι Στρατηγικές Ανταγωνισμού
Τεχνικά Θέματα Πωλήσεων και Προδιαγραφές Υλικού και Λογισμικού
Ο ορισμός του επιχειρηματικού μοντέλου
Πως να ξεχωρίσει η επιχείρηση σας
ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ: Η ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ ΣΤΟ THE MET HOTEL
Η έννοια της επιχείρησης
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ TEAMWORK
Αποτελεσματική Διοίκηση Επιχειρήσεων
Σχέδιο επαγγελματικού έργου
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Οδηγός Παρουσίασης Επιχειρηματικής Ιδέας Μονάδα Καινοτομίας και Επιχειρηματικότητας Πανεπιστημίου Θεσσαλίας

Ο χρόνος παρουσίασης είναι αυστηρά 5 λεπτά, ερωτήσεις 3-4 λεπτά ΜΗΝ ΔΙΑΒΑΖΕΤΕ ΤΙΣ ΔΙΑΦΑΝΕΙΕΣ!!! Είναι επικουρικές για το κοινό σας. Η διάταξη των διαφανειών είναι ενδεικτική. Μπορείτε να συγχωνεύσετε ή παραλείψετε ανάλογα με την κρίση σας. Προτιμείστε λιτές διαφάνειες (30-40 λέξεις ανά διαφάνεια). Χρησιμοποιήστε εικόνες, σχήματα ή διαγράμματα όπου θα κάνετε το επιχείρημάσας ή την περιγραφή σας πιο κατανοητή και εμφανή. Δεν χρειάζεται να απαντάτε σε κάθε ενδεικτική ερώτηση στις διαφάνειες με μία ξεχωριστή απάντηση. Είναι ενδεικτικές! Μελετήστε το υλικό του μαθήματος. Η τεκμηρίωση των όσων αναφέρονται στις διαφάνειες παρακαλούμε να γίνεται στο πεδίο των σημειώσεων (κάτω από τις διαφάνειες). Μπορείτε να παραθέσετε πήγες, ποσοτικά δεδομένα, υπολογισμούς, εκτιμήσεις, παραδοχές, μελέτες κτλ

1. Τίτλος (1η διαφάνεια) Ο τίτλος της επιχείρησης – επιχειρηματικής ιδέας Ημερομηνία Τίτλος μαθήματος Λογότυπο ομάδας (αν υπάρχει)

2. Η ομάδα Ονοματεπώνυμα - Φωτογραφίες Ειδικότητες/Τμήματα ΠΘ 2. Η ομάδα Ονοματεπώνυμα - Φωτογραφίες Ειδικότητες/Τμήματα ΠΘ Ρόλοι (τομείς εμπλοκής π.χ. μάρκετινγκ, τεχνολογική διαχείριση, εξυπηρέτηση πελατών, διεύθυνση επιχείρησης, διαχείριση παραγωγής κ.α.)

3. Η ιδέα Συνοπτική περιγραφή της επιχείρησης: 3. Η ιδέα Συνοπτική περιγραφή της επιχείρησης: αντικείμενο, προϊόντα-υπηρεσίες

4. Προσφορά Αξίας Τι αξία προσφέρουμε, για ποιους πελάτες (κατηγορίες-τμήματα πελατών); Ποια πρόβληματα/ανάγκες τους ικανοποιούνται; Ποσό σημαντικά είναι και γιατί; Ποιές είναι οι τάσεις; Ποιοί παράγοντες επηρρεάζουν την εξέλιξή τους; Με ποιο μίγμα προϊόντων-υπηρεσιών (για κάθε τμήμα της αγοράς);

5. Αγορά Τμήματα αγοράς: Σχέσεις με τους πελάτες: 5. Αγορά Τμήματα αγοράς: Για πους δημιουργούμε αξία (ποια τα χαρακτηριστικά τους – τόπος, μέγεθος, κλάδος κοκ); Ποιοί οι σημαντικοί πελάτες; Σχέσεις με τους πελάτες: Τι σχέση αναμένεται από τους πελάτες (ποιες οι προσδοκίες τους από την επιχείρηση); Τι καλύπτεται αυτή τη στιγμή και τι όχι (ικανοποιητικά); Πώς θα τις εγκαθιδρύσετε; Με τι κόστος-μέσα; Κανάλια (επικοινωνίας, διανομής-παροχής, πωλήσεων, εξυπηρέτησης κλπ.): Τι κανάλια πρόσβασης, εξυπηρέτησης, αλληλεπίδρασης θα αξιοποιήσετε-δημιουργήσετε; Πώς συμβάλλουν στην πρόταση αξίας; Πώς θα τα δημιουργήσετε και συντηρήσετε (κόστος, πόροι);

6. Κρίσιμες Δραστηριότητες και Συνεργασίες 6. Κρίσιμες Δραστηριότητες και Συνεργασίες Ποιές είναι οι κρίσιμες, στρατηγικής σημασίας δραστηριότητες για την επιχείρησή σας; Τι μοναδικό πλεονέκτημα σας προσφέρουν; Σε τι και γιατί χρησιμοποιείτε υπεργολάβους; Με τι πόρους θα τις επιτελείτε; Ποιοί οι κρίσιμοι, στρατηγικής σημασίας πόροι (ανθρώπινο δυναμικό, τεχνολογία, εγκαταστάσεις, σημεία πώλησης, εξοπλισμό-οχήματα κλπ) που θα χρειαστείτε; Πώς θα τους εξασφαλίσετε, δίχως να έχετε προβλήματα, εκπλήξεις ή να εκτίθεστε σε διαπραγματεύσεις; Ποιες οι σημαντικότερες συνεργασίες που απαιτούνται (για την παραγωγή, τη διανομή κλπ) Τι μοναδικό σας προσφέρουν; Πώς θα τις εξασφαλίσετε; Τι θα τους προσφέρετε εσείς; Πώς δεν θα σας εκθέσουν;

7α. Δομή κόστους 7β. Ροές εσόδων Ποιά είναι τα κόστη που προκύπτουν από τα προηγούμενα; (περιγρπαψτε τα και προσπαθείστε να κάνετε μια ποσοτική εκτίμηση) Αρχικά (επένδυση) Σταθερά (λειτουργίας – ενοίκια, καύσιμα, δάνεια κλπ.) Μεταβλητά (πρώτων υλών, ενέργειας κλπ) Πώς επηρρεάζονται από την εξέλιξη της επιχείρησης (τη μεγέθυνση, ανάπτυξη, γεωγραφική επέκταση, διεύρυνση του χαρτοφυλακίου προϊόντων, ανάπτυξη νέων αγορών); Πόσο είναι πρόθυμοι να πληρώσουν οι πελάτες; Για ποιά αξία (ποσοτικά και ποιοτικά); Πώς; Τί είδους έσοδα από τους πελάτες: Από συναλλαγές (πωλήσεις, εξυπηρέτηση κλπ) Επαναλαμβανόμενα (συντήρηση, συνδρομή, υπηρεσίες κοκ) Πώς θα συμβάλλει κάθε ροή στα συνολικά έσοδα;

8. Ανταγωνισμός Ποιος είναι ο ανταγωνισμός (έμμεσος και άμεσος); Σε ποιά τμήματα της αγοράς; Τι κάνει και πως; Ποιά τα δυνατά σημεία του; Σε τι και πώς διαφοροποιήστε από τον ανταγωνισμό; Γιατί και πού υπερέχετε;

9. Η ανάλυση SWOT

10. Συμπέρασμα Ποιές οι προοπτικές ανάπτυξης; Σε ποιά στάδια; 10. Συμπέρασμα Ποιές οι προοπτικές ανάπτυξης; Σε ποιά στάδια; Γιατί θα πετύχετε;

ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!!