Ψηφίζω Εκλέγω Συμμετέχω

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Σεμινάρια Επιθεωρητών Σεπτεμβρίου Σχολική χρονιά
Advertisements

1 Έρευνα 16-19/5/05 Πανελλαδική πολιτική έρευνα κοινής γνώμης ΠΕΙΡΑΙΑΣ Μάιος 2005.
Η ΑΝΑΠΤΥΞΗ Της ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΣΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ Δρ. Μαρία Σωτηράκου Προϊσταμένη Τμήματος Αγωγής Υγείας και Περιβαλλοντικής.
Μικρός οδηγός •Γενική συνέλευση τμήματος •3μελής εφορευτική επιτροπή Ψηφοδέλτια Υποψήφιοι •Μυστική ψήφος Ψηφοφορία: Καταμέτρηση ψήφων •Πρόεδρος-
Τα πολιτεύματα στην αρχαία Ελλάδα
αποτελούν, για κάθε χώρα, δείκτες «Πολιτισμού και Ανάπτυξης»
Η λειτουργία του πολιτεύματος
ΒΙΩΜΑΤΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ Μαρια Κουτάτζη ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2012.
Ευρωπαϊκή Ένωση όργανα και οργανισμοί.
ΕΥΡΩΠΑΙΚΟ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΙΟ & ΕΥΡΩΕΚΛΟΓΕΣ ΤΟ ΝΟΜΙΚΟ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ.
Θέματα Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης
ΤΟ ΠΟΛΙΤΕΥΜΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ
6ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΙΛΙΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΟΥΚΛΟΘΕΑΤΡΟ ‘’ΠΙΝΟΚΙΟ’’
ΜΑΘΗΤΙΚΕΣ ΑΝΑΖΗΤΗΣΕΙΣ
ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΥ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑΔΗΣ Τάξη Έ.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ Τμήμα Πολιτικής Επιστήμης και Δημόσιας Διοίκησης Προγράμματα Μεταπτυχιακών Σπουδών.
Learning to Learn Το σχέδιο αυτό χρηματοδοτήθηκε με την υποστήριξη της Ευρωπαϊκής Επιτροπής. Η παρούσα δημοσίευση(ανακοίνωση) δεσμεύει μόνο τον συντάκτη.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩΝ ΔΡΑΣΕΩΝ
Από τους μαθητές της Ε΄ τάξης Ζώη Αραδιπιώτη Άρη Αριστέιδου.
Αρχές Δικαίου Επιχειρήσεων
Ιστορική Αναδρομή Η Ευρωπαϊκή Ιδέα, δηλαδή η ιδέα μιας κοινής ανθρωπιστικής Ευρώπης, αποτέλεσε όραμα πολλών φιλοσόφων (π.χ. Καντ, Κομένιος, Ουγκώ). Οι.
Ερευνητικές Εργασίες Παιδαγωγικό πλαίσιο. Γιατί οι Ερευνητικές Εργασίες (ΕΕ) είναι καινοτομία; Προσεγγίζουν διερευνητικά την γνώση και τη μάθηση Προϋποθέτουν.
Το δίκαιο Αρχαία Αθήνα.
Πολιτική και Δίκαιο Β’ Γενικού Λυκείου.
6.1. Δικαιώματα και υποχρεώσεις
Η ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΑΔΑ ΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΤΟΥ ΠΕΡΙΚΛΗ
ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ: ΣΤΟΧΟΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΣΧΟΛΕΙΩΝ
Τα Πολιτεύματα Στην Αρχαία Ελλάδα
Communication in Mother Tongue Το σχέδιο αυτό χρηματοδοτήθηκε με την υποστήριξη της Ευρωπαϊκής Επιτροπής. Η παρούσα δημοσίευση(ανακοίνωση) δεσμεύει μόνο.
Γιατί οι Ερευνητικές Εργασίες (ΕΕ) είναι καινοτομία;
Εκλογικό σώμα Στο εκλογικό σώμα ανήκουν οι πολίτες που έχουν εκλογικό δικαίωμα. Ποιοι όμως έχουν εκλογικό δικαίωμα; Όσοι έχουν ελληνική ιθαγένεια ανεξάρτητα.
ΕΡΓΑΣΙΑ-PROJECT Α΄ ΛΥΚΕΙΟΥ Α΄ ΤΕΤΡΑΜΗΝΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ
ΙΣΤΟΡΙΑ ΕΛΕΝΗ.
Οι Αθηναίοι πολίτες.
Η ιδιότητα του πολίτη και οι διαδικασίες της εκπαίδευσης στην Ευρώπη
5. Οι αξίες της ΕΕ Άρθρο 2 ΣΕΕ. Από τις αρχές στις Αξίες Η ΕΕ βασίζεται στις αξίες του σεβασμού της ανθρώπινης αξιοπρέπειας, της ελευθερίας, της δημοκρατίας,
ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ. Γιατί πρέπει να ενδιαφέρεται και να συμμετέχει ενεργά στις κοινές υποθέσεις ο πολίτης; Κοινές υποθέσεις είναι όλα όσα μας αφορούν ως πολίτες:
«Η κούρσα των εκλογών» Πώς βγαίνουν τα αποτελέσματα των εκλογών ή αλλιώς … …πώς παίζεται το παιχνίδι;
1ο Εκλογικό τμήμα Κατηγορία των μελών Δ.Ε.Π. (με συντελεστή 50%): Αριθμός εκλεκτόρων : 756 Αριθμός εκλεκτόρων που έλαβαν μέρος στην ψηφοφορία : 578 Αριθμός.
Οι σκοποί της Αγωγής. Αγωγή α) Σύνολο από σκόπιμες, προγραμματισμένες και μεθοδευμένες ενέργειες και επιδράσεις (β) Διαδικασίες και επιδράσεις του ευρύτερου.
Έλενα Τασίου ΣΤ’ Ο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Θεσσαλονίκης.
ΘΕΜΑ: Γυναίκες και πολιτική- Μύθος ή πραγματικότητα;
ΠΟΛΙΤΕΥΜΑΤΑ ΟΡΙΣΜΟΣ Πολίτευμα είναι ο τρόπος οργάνωσης και άσκησης της κρατικής εξουσίας.
ΘΕΜΑ: ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗΣ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ, ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ, ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ Φοιτητής : Πάτακας Δημήτριος ΑΕΜ : 3279 Εξάμηνο : Στ΄ Μάθημα :
ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΕΛΛΗ ΜΟΥΡΑΤΗ-ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ 1.
Η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ.
Σακελλαρίου Μαρία, Αναπληρώτρια Καθηγήτρια Πανεπιστημίου Ιωαννίνων
Τι είναι/ περιλαμβάνει ένα περιβάλλον μάθησης;
Οι νέες πολιτικές έννοιες
Οι χώρες της Ε.Ε..
ΗΘΙΚΗ & ΗΘΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
Διαγωνισμός EUROSCOLA 2015
Β’ Τάξη Γενικού Λυκείου
κοινωνική ανάπτυξη των μαθητών
Οργάνωση & Διοίκηση Αθλητισμού
Παρασκευή Βάγια ΠΕ13 Νομικός 20ο Γυμνάσιο Αθηνών
Όνομα Καθηγητή: Χρήστος Τερέζης
Η φύση των αξιών Οι αξίες συχνά αναδύονται από τις ανάγκες ή τις επιθυμίες και εκβάλουν από πολλές πηγές όπως η κουλτούρα του ατόμου, η οικογένεια, οι.
Ο λαϊκισμός ως παθογένεια της δημοκρατίας
ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΗ ΘΕΩΡΗΣΗ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ
3.4. Τοπική αυτοδιοίκηση Οι σύγχρονες τάσεις διοικητικής οργάνωσης ευνοούν την αποκέντρωση της πολιτικής εξουσίας σε κατώτερες βαθμίδες της Διοίκησης,
Μαθητικές εκλογές Μικρός οδηγός
Τα πολιτεύματα στην Αρχαία Ελλάδα
Πολιτική Παιδεία Α’ Λυκείου Διδάσκων: Κοψιδάς Οδυσσέας
Β’ Τάξη Γενικού Λυκείου
Η προστασία των θεμελιωδών δικαιωμάτων στην ΕΕ
ΑΝΘΡΩΠΙΝΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΚΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ
Σύντομος οδηγός υποψηφίου συμβούλου/προέδρου κοινότητας
Σύντομος οδηγός υποψηφίου συμβούλου/προέδρου κοινότητας
Σύντομος οδηγός υποψηφίου συμβούλου/προέδρου κοινότητας
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ψηφίζω Εκλέγω Συμμετέχω ΕΚΛΟΓΕΣ 2015 Ψηφίζω Εκλέγω Συμμετέχω

ΣΤΟΧΟΙ Πολιτική κοινωνικοποίηση παιδιών. Διαμόρφωση δημοκρατικών-υπεύθυνων πολιτών. Διαπαιδαγώγηση σε βασικές αξίες της δημοκρατίας. Ανάπτυξη γνώσεων και συναισθημάτων για την πατρίδα,τα πολιτικά πρόσωπα, τις διεθνείς συγκρούσεις,τους νόμους. Κατανόηση του πολιτικού συστήματος της χώρας. Αποδέκτες των πολιτικών πεποιθήσεων των γονέων τους.

Πως γινόταν η ψηφοφορία στην Αρχαία Αθήνα

Διαδικασία εκλογών

Ανακοίνωση ονομάτων υποψηφίων

Κατασκευή φακέλων

Κατασκευή κάλπης

Κατασκευή παραβάν

Κατασκευή ταυτοτήτων

Προεκλογική ομιλία υποψηφίων

Εκλογή εφορευτικής επιτροπής

Μοιράζοντας τα ψηφοδέλτια στους ψηφοφόρους

Σταυρώνοντας τον/τους υποψήφιους

Ρίχνοντας το φάκελο στην κάλπη

Ανοίγοντας τους φακέλους

Καταμέτρηση ψήφων

Ανακοίνωση αποτελεσμάτων

Τα παιδιά κέρασαν για την εκλογή τους

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ Τα παιδιά μέσα από τις διαδικασίες που ακολούθησαν,άρχισαν να βιώνουν τη δημοκρατία,να μαθαίνουν γι αυτή,γνώρισαν τα δικαιώματά τους ζητώντας την εφαρμογή τους.Συμμετείχαν σε ομαδικές δραστηριότητες σχεδιάζοντας από κοινού και μοιράζοντας ευθύνες και έργα μεταξύ τους.Ανακοινώνοντας και συζητώντας τις ιδέες τους,έγιναν ικανά να λύνουν προβλήματα και να σχεδιάζουν τη μάθησή τους.Αναλαμβάνοντας τα ίδια ευθύνεςστο πλαίσιο μιας ομάδας μαθαίνουν να συμμετέχουν σε μια δημοκρατική κοινωνία.Αντιλαμβάνονται το δικαίωμα του καθενός να έχει τη δική του άποψη και να την εκφράζει ,αρχίζουν να συνηθίζουν στην ιδέα ότι η δική τους άποψη δεν είναι πάντα η πλέον δημοφιλής και οδηγούνται στην αρχή της πλειοψηφίας με επίδειξη σεβασμού στις μειοψηφούσες απόψεις.Μέσα από όλες τις δραστηριότητες αντιλήφθηκαν ότι έχουν αξία,αξίζουν το σεβασμό από τους άλλους,έχουν δικαιώματα,αλλά και τα ίδια πρέπει να σέβονται όλους τους άλλους.

28ο ολοήμερο νηπ/γείο Λάρισας Σκύφτα Ευφροσύνη Γκαζγκάνη Ελένη