Ερευνητική εργασία της Α΄ τάξης του ΓΕΛ Λουτρών Αιδηψού

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΦΥΣΙΚΟ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
Advertisements

Αναστοπούλου Μαριάννα Καθηγήτρια Μουσικής και Σχολικού Επαγγελματικού Προσανατολισμού.
ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΣΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: Α 1 PROJECT.
Τι πρέπει να ξέρεις για το Γενικό Λύκειο. Όσα ακολουθούν παρακάτω προκύπτουν από την επεξεργασία του νόμου 4186/ΦΕΚ 193/ και τη συνέντευξη που.
Η νέα δομή του Γενικού Λυκείου  Ωρολόγια π ρογράμματα ανά τάξη  Τρό π ος π ροαγωγής και α π όλυσης  Παρουσιάζονται κατά σειρά :  Α ’ Λυκείου  Β ’
Σχολικό έτος B’ Λυκείου  Μαθήματα  Ομάδες προσανατολισμού Γ’ Λυκείου  Ομάδες προσανατολισμού  Επιστημονικά Πεδία
Αντιρατσιστική Εκ π αίδευση Βασικές αρχές ΣΧΟΛΕΙΟ ΧΩΡΙΣ ΡΑΤΣΙΣΜΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΕ ΑΝΕΚΤΙΚΟΤΗΤΑ.
Project Α’ Τετραμήνου Β’ Λυκέιου. Εισαγωγή  Μανιτάρι ονομάζεται κοινώς το ορατό μέρος πολυκύτταρων μυκήτων με τη χαρακτηριστική, συνήθως ομβρελοειδή.
ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΛΟΥΤΡΩΝ ΑΙΔΗΨΟΥ Ερευνητική Εργασία (Project) Ομάδα 1 Αναστασιάδη Ανδριανή Στεργίου Μαρία - Ιωάννα Χασάϊ Φιορίντα Χουλιαράκη Αλεξάνδρα Ομάδα.
1 Ο ΕΠΑΛ ΣΤΑΥΡΟΥΠΟΛΗΣ ΣΧΟΛ. ΕΤΟΣ Α΄ΤΕΤΡΑΜΗΝΟ ΜΑΘΗΜΑ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ( PROJECT) ΥΠΕΥΘΥΝΕΣ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΕΣ : ΠΑΛΑΙΟΛΟΓΟΥ ΒΙΚΤΩΡΙΑ ΑΜΠΕΡΙΑΔΟΥ ΔΕΣΠΟΙΝΑ.
AΘΛΗΤΙΣΜΟΣ 1.Ο αθλητισμός στην Αρχαία Ελλάδα Οι ρίζες του ελληνικού αθλητισμού μπορούν να αναζητηθούν στην Εποχή του Χαλκού. Στους ιστορικούς χρόνους οι.
Όνομα εκπαιδευτικών που συμμετέχουν :, Καλλιόπη Κάμπουρα. Γεωργία Κάσπαρη, Ανδριάνα Μπακόλα. Σχολική Μονάδα : 2 ο και 6 ο Νηπιαγωγείο Χίου. Σχολική τάξη.
Θέμα Εργασίας : ΙΡΙΔΙΣΜΟΣ Project : 5 Μανιφάβα Αλεξάνδρα.
ΖΑΧΑΡΙΑΣ ΠΑΠΑΝΤΩΝΙΟΥ ΤΑ ΨΗΛΑ ΒΟΥΝΑ PROJECT Α’ ΛΥΚΕΙΟΥ.
ΑΡΙΣΤΟΤEΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗ ΚΑΛΩΝ ΤΕΧΝΩΝ
ΝΕΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ………. Ν. 4186/2013 (ΦΕΚ 193)
Ένας δρόμος μια ιστορία
Υπεύθυνη Τμήματος Πολιτιστικών Θεμάτων Α/θμιας Εκπ/σης Αχαΐας
Δομή Παρουσίασης Εισαγωγή Γνωριμία με το βιβλίο Βιολογίας Α’ Γυμνασίου
Project για την κολύμβηση για όλες τις ηλικίες και κατηγορίες ατόμων
ΧΠΕ - ΟΙ ΠΟΡΟΙ ΣΤΟ MS PROJECT
2η ΔΙΑΛΕΞΗ ΕΡΓΟ.
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ - PROJECT
Η ΕΙΡΗΝΗ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΣΜΥΡΝΗΣ ΤΑΞΗ-ΤΜΗΜΑ: Α’2 ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ: ΜΑΘΗΜΑ: ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ:
Project: ΟΙ ΜΙΚΡΟΕΛΕΓΚΤΕΣ στη ζωΗ μαΣ
ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΠΡΟΤΖΕΚΤ (PROJECT)
Αρχαιεσ ελληνικεσ εφευρεσεισ
Άννα Κυπαρισσού,Γιουτζίν Κασεμάι.
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Τι-τριβίζουν τα στρουμπειάκια σαν ευγενικά χελιδονάκια» Σχ. έτος Υπεύθυνος Εκπαιδευτικός: Αλεξία Βγενοπούλου Τάξη: τμήμα.
67ο Δημοτικό Σχολείο Πατρών
Ενημέρωση για το Σεπτέμβριος, 2017 Κων/νος Παραστατίδης
Εργασία Β’ Λυκείου Μάθημα: Project
ΞΕΝΑΓΟΙ Η ομάδα μας αποτελείται από άτομα τα οποία συνεργάστηκαν και ολοκλήρωσαν την εργασία της ξενάγησης.
ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΗΜΑ ΜΕ ΕΛΛΗΝΕΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΥΣ
ΜΕΛΕΤΗ ΤΟΥ ΧΑΡΤΗ ΑΝΑΤΟΛΗΣ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΚΑΙ ΟΝΟΜΑΣΙΕΣ ΟΔΩΝ
…την Ερευνητική Εργασία (project) με θέμα την κοινωνική διάσταση του ελληνικού κινηματογράφου (Οικογένεια, θέση γυναίκας, σχέση δύο φύλων).
ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΕΠΑΛ ΤΡΙΚΑΛΩΝ
Ερευνητική Εργασία project Σχεδιασμός Έρευνας
ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ 2016 ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΟΣ ΣΤΟΛΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΚΑΒΑΛΑΣ ΜΕ ΤΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΓΥΜΝΑΣΙΩΝ.
Το νερό στην λογοτεχνία
…PROJECT… ΑΝΔΕΙΣ ΚΑΖΑΝΤΖΑΚΗ ΕΛΕΝΑ ΔΑΣΚΑΛΑΚΗ ΧΡΥΣΑ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΡΧΑΝΩΝ
Οδηγίες Α’ Λυκείου.
1 ο ΕΠΑ.Λ ΝΕΑΣ ΦΙΛΑΔΕΛΦΕΙΑΣ Project A1
Πολιτισμική Διαμεσολάβηση στο Σχολικό Πλαίσιο
Διαθεματικό Ενιαίο Πλαίσιο Προγραμμάτων Σπουδών (ΔΕΠΠΣ) & Αναλυτικά Προγράμματα Σπουδών (ΑΠΣ) Τρύφων Μαυροπαλιάς.
Παχυσαρκία.
Οι οδοί και η ιστορία τους
Γενικό λύκειο Νιγρίτας
Project: Εθισμός στο Internet
Project Κοκκινοπηλός Πένυ Εξαρχου Γ2.
Μαθηση για ολα τα παιδια
Οι Δροσουλίτες της Κρήτης!
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΠΕΝΔΥΣΕΩΝ
Εργασία στο Project.
«Τα παιχνίδια των παππούδων και των γονέων μας πριν την επέλαση των ηλεκτρονικών» Project 2015.
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Οργάνωση- Προγραμματισμός
ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΟΥ PROJECT
67ο Δημοτικό Σχολείο Πατρών
19η Περιφέρεια Προσχολικής Αγωγής
ΜΑΘΗΜΑ: ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΕΣ ΙΔΕΕΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΥΚΛΟΣ:Α' ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ ΕΞΑΜΗΝΟ:ΧΕΙΜΕΡΙΝΟ ( ) ΔΙΔΑΣΚΩΝ:ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ.
Νηπιαγωγείο Περιθωρείου 2007
Εσθονία Project
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ (Project)
Μουσειοπαιδαγωγικές δραστηριότητες
Project: Το Παιχνιδι Εργασία φοιτητριών.
ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΣΕΝΑΡΙΟ Β΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Αρχές Διοίκησης έργων βασικοί στόχοι κάθε έργου:
Project 2013 Γ΄ Ομάδα: Η πειθώ στον επιστημονικό λόγο
ΚΑΣΤΡΑ ΚΑΙ ΚΑΣΤΡΟΠΟΛΙΤΕΙΕΣ
ΤΟΥ ΕΛΕΥΘΕΡΟΥ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ερευνητική εργασία της Α΄ τάξης του ΓΕΛ Λουτρών Αιδηψού ΒΙΑ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ Ερευνητική εργασία της Α΄ τάξης του ΓΕΛ Λουτρών Αιδηψού

Αθλητισμός χώρος της ευγενούς άμιλλας καλλιεργεί τις δεξιότητες προσφέρει χαρά, αγωνία, ενθουσιασμό προσφέρει σεβασμό στον αντίπαλο τότε μιλάμε για υγιή αθλητισμό σε μια υγιή κοινωνία

Τι είναι βία; Βία ονομάζουμε τη χρησιμοποίηση σωματικής ή υλικής δύναμης ή ψυχολογικής πίεσης από κάποιο άτομο ή ομάδα για την επιβολή θέλησης ή για καταναγκασμό. Βία είναι η στέρηση της ελευθερίας του άλλου. Η βία εκδηλώνεται με πολλές μορφές (ατομική –ομαδική, νόμιμη – παράνομη, επιθετική – αμυντική, σωματική – ψυχολογική). Απώτερος σκοπός της βίας είναι η επιβολή. Η χειρότερη μορφή ομαδικής βίας είναι ο πόλεμος.

Μορφές βίας Ατομική Ομαδική Σωματική Ψυχολογική Οικονομική Κοινωνική   Επαναστατική Εγκληματικότητα Πολιτική βία: Διεθνής τρομοκρατία Οικογενειακή βία Βία στα γήπεδα

Ψυχολογική βία Σεξουαλική βία Ψυχολογική βία Σεξουαλική βία

Σωματική Βία Ηλεκτρονική βία Σωματική Βία Ηλεκτρονική βία

Τα αίτια της αθλητικής βίας  Τα αίτια της αθλητικής βίας, μπορούμε να τα απαριθμήσουμε συνοπτικά, ως κατωτέρω: Συνθήκες διαβίωσης Ψυχολογία του όχλου Εθισμός στην Βία Παραγοντισμός Επαγγελματική αβεβαιότητα Ολιγωρία της Πολιτείας

Έντονα κοινωνικά προβλήματα Το χαμηλό μορφωτικό επίπεδο των οπαδών Οι οπαδοί μεταμορφώνονται σε «στρατιώτες» βεντέτες μεταξύ οπαδών ομάδων Το γήπεδο έχει μετατραπεί σε χώρο εκτόνωσης των οπαδών Και είναι τελικά ο καθρέφτης της κοινωνίας μας.

Tα Μ.Μ.Ε, οι εφημερίδες

Χουλιγκανισμός Ως χουλιγκανισμός αναφέρεται η ανάρμοστη και βίαιη συμπεριφορά οπαδών αθλητικών ομάδων που οδηγεί στη διατάραξη της τάξης. Εκφάνσεις χουλιγκανισμού συνήθως θεωρούνται πράξεις όπως η υβριστική συμπεριφορά σε γήπεδα κατά τη διάρκεια αγώνων πολλές φορές με ρατσιστική διάθεση, η επιθετική συμπεριφορά σε αυτούς τους χώρους, οι εισβολές οπαδών στον αγωνιστικό χώρο πολλές φορές με βίαιες διαθέσεις, οι ομαδικές συγκρούσεις οπαδών εντός και εκτός γηπέδων καθώς και δολοφονίες που γίνονται. Επίσης εκδηλώνονται βανδαλισμοί και ομαδικές συγκρούσεις.

Λίγη ιστορία Στην αρχαία Ελλάδα (Παγκράτιο Πυγμαχία) Στην αρχαία Ρώμη (μονομάχοι “Χαίρε Καίσαρ, οι μελλοθάνατοι σε χαιρετούν”)

Στην δεκαετία του 1980 To 1985 στο Χέιζελ των Βρυξελλών, στον περίφημο τελικό του Κυπέλλου Πρωταθλητριών της Λίβερπουλ με την Γιουβέντους, που είχε ως αποτέλεσμα τον τραγικό θάνατο 39 οπαδών της ιταλικής ομάδας, ήταν ο σημαντικότερος σταθμός της έξαρσης της βίας στα γήπεδα

Χέιζελ 1985

Τέσσερα χρόνια αργότερα (1989) στο Χίλσμπορο, στις 15 Απριλίου, 96 άτομα έχασαν την ζωή τους, μετά την αποτυχία της αστυνομίας να ελέγξει τους πολυάριθμους οπαδούς.

Χίλσμπορο 1989

ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ Λίστα νεκρών: Χαράλαμπος Μπλιώνας Άρης Δημητριάδης Γιώργος Παναγιώτου Μιχάλης Φιλόπουλος

Συνέπειες της βίας στα γήπεδα Στην κοινωνία και στην οικονομία Με τη γηπεδική βία καταστρέφονται ιδιοκτησίες. Οι οπαδοί των ομάδων πολύ συχνά τιμωρούνται από τις ομοσπονδίες και δεν μπορούν να παρευρεθούν στο γήπεδο για να δουν την ομάδα τους σε ορισμένους αγώνες. Όλα αυτά τα γεγονότα αποτρέπουν πολλούς φιλάθλους απ’ το να πηγαίνουν στα γήπεδα με αποτέλεσμα να βλέπουμε γήπεδα με λίγο κόσμο, το οποίο γεγονός είναι κακό θέαμα και δυσφημίζει το ποδόσφαιρο. Επίσης είναι επικίνδυνο να πηγαίνουν παιδιά στα γήπεδα. Συνέπειες στο άτομο Ο χουλιγκανισμός έχει ολέθριες επιπτώσεις στο άτομο της κάθε κοινωνίας. Αρχικά διακυβεύεται η προσωπική ασφάλεια των πολιτών. Καταρρακώνεται η αξιοπρέπεια των θυμάτων. Επομένως, σύμφωνα με τα παραπάνω, επιτείνονται οι ανασφάλειες και οι καθημερινοί φόβοι των πολιτών. Η σοβαρότερη συνέπεια του κοινωνικού αυτού προβλήματος αποδίδεται στην αλλοίωση της ελεύθερης έκθεσης.

Τρόποι αντιμετώπισης της βίας Η καλλιέργεια αθλητικού πνεύματος και ευγενούς άμιλλας Με την εφαρμογή σε βάθος χρόνου νομοθετικών ρυθμίσεων (αμετάτρεπτο των ποινών φυλάκισης που επιβάλλονται στους δράστες, άμεση εκδίκαση υποθέσεων, επιβολή ποινής απαγόρευσης παρακολούθησης ποδοσφαιρικών αγώνων κ.λπ.) Ηλεκτρονικά συστήματα εποπτείας για εντοπισμό των δραστών

Εισαγωγή του Αλκοτέστ και Ναρκοτέστ στις εισόδους των γηπέδωv Εισαγωγή στα σχολεία μαθήματος αθλητικής παιδείας (αθλητικού πνεύματος, τίμιο παιχνίδι, σεβασμού των αντιπάλων, τήρηση κανονισμών σταδίων με ανάλογες επισκέψεις σε γήπεδα, εκμάθηση κανονισμών παιδείας

Αυστηρότερες ποινές για τις ομάδες που μπορεί να φτάσουν μέχρι την αφαίρεση βαθμών, την απαγόρευση συμμετοχής στην Ευρώπη, και τον υποβιβασμό Κατάργηση κάθε απαγόρευσης προσέλευσης αντιπάλων φιλάθλων στους αγώνες και κάθε διαχωρισμού Τέλος στην ατιμωρησία των υπευθύνων ΣΕΒΑΣΜΟ των αντιπάλων  

Ευ Αγωνίζεσθαι

Αποτελεί βασικό, θεμελιώδες στοιχείο, κάθε πραγματικής, αθλητικής συνάντησης, κάθε πραγματικής αθλητικής συμπεριφοράς. Δείχνει τους δρόμους, οι οποίοι μέσα από τους συμβολισμούς του αθλητισμού, επηρεάζουν και την ίδια την κοινωνία. Οι αρχές του θεσμού, του Ευ Αγωνίζεσθαι δείχνουν τους δρόμους, οι οποίοι μέσα από τους συμβολισμούς του αθλητισμού, επηρεάζουν ακόμη και την ίδια την κοινωνία. 

Είναι η έννοια που δικαιώνει τον αθλητισμό. Είναι το πνεύμα της ευγενούς άμιλλας που καταδεικνύει το μεγαλείο του κάθε αθλητή και ανθρώπου. Είναι η μεγαλύτερη νίκη σε κάθε αγώνα. «Ευ Αγωνίζεσθαι»  είναι σύστημα αξιών. Τρόπος σκέψης. Στάση ζωής. Σεβασμός στην άποψη του άλλου.

Σεβασμός στην αθλητική διαδικασία Ζήτημα προσωπικής δέσμευσης του ατόμου. Τήρηση στο ακέραιο των κανόνων του αθλήματος. Σεβασμός στους συναθλητές και αντιπάλους. Σεβασμός στους φιλάθλους. Ενάντια στη χρήση αναβολικών. Ενάντια στη βία. Σεβασμός στο περιβάλλον. Πειθαρχημένη και γενναιόδωρη συμπεριφορά σύμφωνη με τα αθλητικά ιδεώδη.

Οι μαθητές της Α’ Λυκείου που συμμετείχαν στην ερευνητική εργασία (project) «Η βία στον αθλητισμό» είναι: ΟΜΑΔΑ 3 ΑΛΕΞΑΝΔΡΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ ΓΑΣΠΑΡΗΣ ΒΑΣΙΛΗΣ ΜΑΣΤΡΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΥ ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥ ΣΤΡΑΤΟΣ ΟΜΑΔΑ 4 ΒΕΛΙΣΣΑΡΟΠΟΥΛΟΣ ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΜΠΙΜΠΑΪ ΑΡΜΠΕΡ ΠΑΠΑΣΤΑΜΑΤΗΣ ΜΑΡΙΟΣ ΣΤΕΚΑΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΟΜΑΔΑ 1 ΑΓΑΠΗΤΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΕΥΛΙΑΤΗ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΛΥΚΑΚΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ ΣΙΑΝΟΥ ΔΡΟΣΟΥΛΑ ΟΜΑΔΑ 2 ΑΓΑΠΗΤΟΥ ΒΟΥΛΑ ΑΡΒΑΝΙΤΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΑΡΜΑΪ ΑΝΤΜΙΡΑ ΜΑΝΩΛΗΣ ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ