ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ Βασική βιβλιογραφία:

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Δημοτικό σχολείο Χρυσελεούσας (Κ.Β)
Advertisements

ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ-ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ ΣΤΗΝ ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΜΑΘΗΜΑ : ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ.
πως γράφουμε τη βιβλιογραφία στην εργασία μας
Θεμελιώδη Στοιχεία για Ατομική & Επαγγελματική Ανάπτυξη Τραγέα Γιώτα, Φυσικοθεραπεύτρια ΜSc (Pain Management)
Διδάσκοντας Μαθηματικά
Κυριακή 30 Σεπτεμβρίου 2007 Βεύη Φλώρινας Βεύη Φλώρινας 2η ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ2η ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ.
Tο project από τα μάτια των μαθητών ΕΓΩ ΚΑΙ ΕΝΑ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ ΜΑΘΗΜΑ Το καλοκαίρι του 2011, όταν άκουγα στην τηλεόραση για ένα καινούριο μάθημα– την ερευνητική.
ΠΩΣ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΩ Βασικές δεξιότητες μελέτης. Β. Βασιλείου.
ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ - ΠΕΡΙΛΗΨΗ. ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ - ΠΕΡΙΛΗΨΗ Όταν θέλουμε να καταγράψουμε κάποια στοιχεία από το σύνολο ή τα επιμέρους στάδια μιας πράξης (επιστημονικό.
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ Ι
Μοντέλο Διδασκαλίας Φυσικών Επιστήμων, για την Υποχρεωτική Εκπαίδευση, στην Κατεύθυνση της Ανάπτυξης Γνώσεων και Ικανοτήτων. Π. Κουμαράς.
Copyright ©: SAMSUNG & Samsung Hope for Youth. Με επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος Εκπαιδευτικό υλικό Το Internet: Εύρεση πληροφοριών Επίπεδο.
ΖΩΓΡΑΦΟΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΙ ΜΙΚΡΟΙ ΜΕΓΑΛΟΙ ΖΩΓΡΑΦΟΙ ΜΙΚΡΟΙ ΖΩΓΡΑΦΟΙ ΜΕΓΑΛΟΙ
Μάρκος Τούλιος Κικέρων
Η συγγραφή μιας διδακτορικής διατριβής Αριστείδης Ν. Χατζής Ε.Λ.Κ.Ε.16/12/2004.
Παιδικοσ αλφαβητισμοσ: προσεγγισεισ και προοπτικεσ
Τα πρώτα βήματα μιας κριτικής ανάγνωσης
ΤΡΕΛΟΙ ΛΟΓΟΤΕΧΝΕΣ Λογοτεχνία – Γλώσσα Ονόματα μαθητών Ασλανίδου Νεκταρία – Χριστίνα Α1 Τουλούμη Αντιγόνη Α4 Αραούζου Βαρδαλάχου Αθηνά Α1 Νικοδημητροπούλου.
Αποστόλης Καλέμας - Γιάννης Μόκιας Επιμόρφωση Β Επιπέδου ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ (BLOG) Blog = Web + Log =δικτυακή καταχώρηση.
Βασικες Εννοιες Φυσικης _2
Μάθημα 6: Γλώσσα και περιεχόμενο Διδάσκουσα: Βασιλάκη Ευγενία ΠΤΔΕ, Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας.
Γραμματισμός και σχεδιασμός γλωσσικού μαθήματος: 4. Κριτικός Γραμματισμός Υπεύθυνος Καθηγητής: Γιώργος Ανδρουλάκης ΠΤΔΕ Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας.
ΜΑΘΗΜΑ 11 ΑΝΑΛΥΣΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΩΝ.
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ Βασική βιβλιογραφία:
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ Βασική βιβλιογραφία:
Η παράγραφος Είναι το βασικό δομικό στοιχείο ενός κειμένου.
ΕΚΠΟΝΗΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ.
ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟΥ “Επιστημονική εργασία” Εύρεση πηγών Άξονες δομής επιστημονικού άρθρου (αναγνώριση) Κανόνες γραφής επιστημονικού άρθρου (αναγνώριση)
1 Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας – Σχολή Ανθρωπιστικών & Κοινωνικών Επιστημών – ΙΑΚΑ Τομέας Ιστορίας Εργαστήριο Ιστορίας Εκπόνηση εργασιών στην ιστορία
ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ Έναρξη συγγραφής της επιστημονικής εργασίας ( ΙΙ ) 1.
ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΙΣΤΟΡΙΑ ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ
1 Βιβλιογραφική Ανασκόπηση Literature Review. 2 Τι είναι η Βιβλιογραφική Ανασκόπηση;  Είναι η ικανότητα του σπουδαστή- συγγραφέα-ερευνητή να ανατρέχει.
 Στόχος της παρουσίασης αυτής είναι η εξοικείωση με τον Ηλεκτρονικό Κατάλογο της Βιβλιοθήκης προκειμένου να αναζητήσουμε ένα τεκμήριο από τη συλλογή.
Συγγραφή μεταπτυχιακής διπλωματικής εργασίας Χριστίνα Κανάκη Βιβλιοθηκονόμος, PhD Μάιος 2016.
ΤΡΟΠΟΣ ΣΥΓΓΡΑΦΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ
Η βιβλιογραφική έρευνα πηγές. Πρωτογενείς πηγές: άρθρα περιοδικών και συνεδρίων, αναφορές, επίσημες εκδόσεις ευρεσιτεχνίας, προδιαγραφές Δευτερογενείς.
Εισαγωγή στη Νοσηλευτική Επιστήμη
ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΕκπαιδευτικΗς ΕΡΕΥΝΑΣ: Συγγραφη εργασιας
Κατάρτιση και αποδελτίωση βιβλιογραφίας
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ Βασική βιβλιογραφία:
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ Βασική βιβλιογραφία:
Η συγγραφή της εργασίας
ΠερIληψη Α. Προετοιμασία
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ Βασική βιβλιογραφία:
Δομή ερευνητικής εργασίας
Σεμινάριο Τελειοφοίτων
Κύρια βήματα της έρευνας Πρωτόκολλο έρευνας
Συμμετοχική παρατήρηση Συστηματική παρατήρηση
Φροντιστηριακό μάθημα «Κοινωνικής Κλινικής Ψυχολογίας»
Αναστασία Γεωργιάδου Σχολική Σύμβουλος ΠΕ04
ENNOIEΣ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ Ι & ΑΝΑΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ ΤΟΥΣ
Μεθοδολογια εκπαιδευτικης ερευνας
Σχεδιασμός και Πραγματοποίηση επιστημονικής ερευνητικής εργασίας
Μεθοδολογία Έρευνας Διάλεξη 9η Σύνταξη Πτυχιακής Εργασίας
Πλαίσιο για την ανάλυση των γραπτών πηγών
Βιβλιογράφηση.
ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΑΝΟΙΚΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ
Γιατί και πως μελετούμε την Ιστορία;
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ (30%)
ΜΑΘΗΜΑ: ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΔΙΔΑΣΚΩΝ: Δ. ΠΟΤΑΡΗ ΕΤΟΣ:
ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΨΥΧΟΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ ΤΗΣ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ
Αποτελεσματικές Στρατηγικές Μάθησης
Διδακτική της ιστορίας με ΤΠΕ 3ο μάθημα
Εννοιολογική Χαρτογράφηση
ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΕΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΡΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΚΟΠΗΣΗ ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑΣ
Βιβλιογραφική Ανασκόπηση
ΣΥΓΓΡΑΦΗ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
ΣΥΓΓΡΑΦΗ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
ΑΝΑΣΚΟΠΗΣΗ ΤΗΣ ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑΣ
Επιστημονική ανάλυση κινηματογραφικών ταινιών
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ Βασική βιβλιογραφία: Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας – Σχολή Ανθρωπιστικών & Κοινωνικών Επιστημών – ΙΑΚΑ Τομέας Ιστορίας Εργαστήριο Ιστορίας Εκπόνηση εργασιών στην ιστορία και κοινωνική ανθρωπολογία 2016-2017 Διδάσκουσα: Ρέα Ματσάγγου Μάθημα 6ο ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ Βασική βιβλιογραφία: Booth, W., Colomb, G., and Williams, G. (2008) The Craft of Research. Chicago & London: The University of Chicago Press. Eco, U., (1994) Πώς γίνεται μια διπλωματική εργασία. Αθήνα: Νήσος. Καραγιαννόπουλος, Ι., (1993) Εισαγωγή στην Τεχνική της Επιστημονικής Ιστορικής Εργασίας. Θεσσαλονίκη: Βάνιας. Λοΐζος, Δ., (2012) Η Ηλεκτρονική ιστορική Έρευνα & Συγγραφή. Ένας Πρακτικός Οδηγός. Αθήνα. Introduction to History, The Open University, Εισαγωγή στην Ιστορία (1985), μεταφρ. Τρίγκου, Κ. Αθήνα: Π. Κουτσούμπος

Σύμφωνα με τον Umberto Eco Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας – Σχολή Ανθρωπιστικών & Κοινωνικών Επιστημών – ΙΑΚΑ Τομέας Ιστορίας Εργαστήριο Ιστορίας Εκπόνηση εργασιών στην ιστορία και κοινωνική ανθρωπολογία 2016-2017 Διδάσκουσα: Ρέα Ματσάγγου Μάθημα 6ο Σύμφωνα με τον Umberto Eco Eco, U. (1994), Πώς γίνεται μια διπλωματική εργασία. Αθήνα: Νήσος, σ. 37. κάνω μια εργασία σημαίνει: εντοπίζω ένα συγκεκριμένο θέμα συγκεντρώνω στοιχεία σχετικά με αυτό το θέμα οργανώνω και μελετώ αυτά τα στοιχεία επανεξετάζω από πρώτο χέρι το θέμα μου στο φως των στοιχείων που συγκεντρώθηκαν δίνω οργανική μορφή στο υλικό μου συνθέτω τα δεδομένα μου με τρόπο δημιουργικό προσέχω να δίνω όλες τις πληροφορίες στους αναγνώστες μου σχετικά με τα δεδομένα/στοιχεία που βρήκα ώστε να μπορούν να συνεχίσουν την έρευνα για λογαριασμό τους εστίαση

Με τι σειρά διαβάζω τις πηγές μου; Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας – Σχολή Ανθρωπιστικών & Κοινωνικών Επιστημών – ΙΑΚΑ Τομέας Ιστορίας Εργαστήριο Ιστορίας Εκπόνηση εργασιών στην ιστορία και κοινωνική ανθρωπολογία 2016-2017 Διδάσκουσα: Ρέα Ματσάγγου Μάθημα 6ο Με τι σειρά διαβάζω τις πηγές μου; Ξεκινώ από πρωτογενείς ή δευτερογενείς πηγές; Διαφορετικές απόψεις. Τα υπέρ και τα κατά. Αν το θέμα δεν μου είναι οικείο: Διαβάζω πρώτα 2-3 κείμενα δευτερογενούς βιβλιογραφίας. Θα βοηθήσουν στην καλύτερη κατανόηση της βασικής/πρωτογενούς βιβλιογραφίας (διαμορφώνω μια εικόνα για το τι πραγματεύεται). Στη συνέχεια διαβάζω τις πρωτογενείς πηγές. Συνεχίζω με υπόλοιπη δευτερογενή βιβλιογραφία. Επανεξετάζω τις πρωτογενείς πηγές υπό το φως της δευτερογενούς βιβλιογραφίας (ερμηνεία, σχολιασμός, κριτική). Προχωρώ στη δική μου ερμηνεία & σχολιασμό.

Πώς αποδελτιώνω τις πηγές μου; Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας – Σχολή Ανθρωπιστικών & Κοινωνικών Επιστημών – ΙΑΚΑ Τομέας Ιστορίας Εργαστήριο Ιστορίας Εκπόνηση εργασιών στην ιστορία και κοινωνική ανθρωπολογία 2016-2017 Διδάσκουσα: Ρέα Ματσάγγου Μάθημα 6ο Πώς αποδελτιώνω τις πηγές μου; Αποδελτιώνω= καταγράφω σε δελτία, στοιχεία αντλημένα από γραπτές πηγές, σχετικά με ορισμένο θέμα (σύμφωνα με Ελληνικό Λεξικό Τεγόπουλου-Φυτράκη). Τι περιλαμβάνει ένα δελτίο αποδελτίωσης (έγγραφο επεξεργασίας πηγής); 1. Στοιχεία ταυτότητας της πηγής. 2. Περιεχόμενο πηγής. 3. Ανάλυση & Σχολιασμός πηγής. 4. Σύνδεση υλικού πηγής & περιεχομένων εργασίας.

Στοιχεία ταυτότητας της πηγής Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας – Σχολή Ανθρωπιστικών & Κοινωνικών Επιστημών – ΙΑΚΑ Τομέας Ιστορίας Εργαστήριο Ιστορίας Εκπόνηση εργασιών στην ιστορία και κοινωνική ανθρωπολογία 2016-2017 Διδάσκουσα: Ρέα Ματσάγγου Μάθημα 6ο Στοιχεία ταυτότητας της πηγής Τα στοιχεία του έργου όπως θα είναι στην τελική βιβλιογραφία. Πληροφορίες για τον συγγραφέα –ειδικά όταν δεν είναι γνωστός– για να γνωρίζουμε το κοινωνικο-πολιτισμικό του πλαίσιο. Αν εκφράζει κάποιο ρεύμα σκέψης (έχει σημασία να το ξέρουμε, για να τον ερμηνεύσουμε). Λέξεις/έννοιες κλειδιά του έργου. Περιεχόμενο πηγής μου. Τρόποι καταγραφής περιεχομένου: Περίληψη- Παράφραση-Παράθεση. Η λογοκλοπή. Περίληψη: συνοψίζω τις βασικές απόψεις του συγγραφέα. Παράφραση: αναπαράγω με δικά μου λόγια τα σημεία που θεωρώ ενδιαφέροντα για έρευνά μου. Παράθεση: αντιγράφω επακριβώς τα λόγια του συγγραφέα, βάζοντάς τα σε «» και σημειώνοντας την αντίστοιχη σελίδα/σελίδες του έργου του. Σε όλες τις παραπάνω περιπτώσεις σημειώνω και την αντίστοιχη σελίδα/ες ώστε κατά την συγγραφή να βάλω σωστή παραπομπή. Εάν δεν το κάνω σε αυτήν την φάση μετά θα είναι πολύ δύσκολο να θυμηθώ που το έχω διαβάσει.

Περίληψη-παράφραση-παράθεση. Πότε το καθένα; Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας – Σχολή Ανθρωπιστικών & Κοινωνικών Επιστημών – ΙΑΚΑ Τομέας Ιστορίας Εργαστήριο Ιστορίας Εκπόνηση εργασιών στην ιστορία και κοινωνική ανθρωπολογία 2016-2017 Διδάσκουσα: Ρέα Ματσάγγου Μάθημα 6ο Περιεχόμενο πηγής μου Περίληψη-παράφραση-παράθεση. Πότε το καθένα; Περίληψη: όταν κάνω επισκόπηση θέματος με χρήση πολλών πηγών, ή όταν η πηγή δεν είναι σημαντική για την έρευνα. Παράφραση: όταν μια πηγή έχει ιδιαίτερη σημασία για έρευνά μου, είναι πιο ξεκάθαρη και ακριβής ή όταν το επιχείρημά μου βασίζεται σε αυτήν την πηγή. Παράθεση: όταν ο συγγραφέας εκφράζεται με έναν ιδιαίτερο/πετυχημένο τρόπο. όταν οι συγκεκριμένες λέξεις αποτελούν στοιχεία για τα επιχειρήματά μου (θα τις χρησιμοποιήσω στην επιχειρηματολογία μου). όταν ο συγγραφέας είναι μια αυθεντία και οι λέξεις ενισχύουν τον ισχυρισμό μου. όταν διατυπώνεται μια θέση με την οποία διαφωνώ, για να είναι βέβαιο πως δεν θα την διαστρεβλώσω. Σε όλους τους παραπάνω τρόπους παραπομπή. Σε καμιά περίπτωση δεν παρουσιάζω ιδέες άλλου συγγραφέα ως δικές μου θέσεις. Δεν υπάρχει μεγαλύτερο λάθος από τη λογοκλοπή.

Περιεχόμενο πηγής μου. Η λογοκλοπή. Προσοχή! Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας – Σχολή Ανθρωπιστικών & Κοινωνικών Επιστημών – ΙΑΚΑ Τομέας Ιστορίας Εργαστήριο Ιστορίας Εκπόνηση εργασιών στην ιστορία και κοινωνική ανθρωπολογία 2016-2017 Διδάσκουσα: Ρέα Ματσάγγου Μάθημα 6ο Περιεχόμενο πηγής μου. Η λογοκλοπή. Προσοχή! Στις σημειώσεις σας να είναι σαφές και σίγουρο πότε παραφράζετε και πότε παραθέτετε. Αλλιώς, λογοκλοπή. Η φάση της αποδελτίωσης είναι κρίσιμη για το αν θα κάνετε λογοκλοπή (συχνά, χωρίς να το συνειδητοποιήσετε). Πότε έχουμε λογοκλοπή; Όταν παραθέτω, παραφράζω ή κάνω περίληψη χωρίς παραπομπή. Όταν χρησιμοποιώ ιδέες ή μεθόδους άλλου συγγραφέα χωρίς να τον αναφέρω. Όταν παραθέτω και παραπέμπω, αλλά δεν βάζω εισαγωγικά. Όταν παραφράζω και παραπέμπω, αλλά οι αλλαγές είναι τόσο μικρές που μοιάζει με παράθεση και όχι με παράφραση. Μια συμβουλή: όταν παραφράζετε, μην κοιτάτε το κείμενο. Διαβάστε το, σκεφτείτε το, και γράψτε τι λέει, με δικά σας λόγια.

Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας – Σχολή Ανθρωπιστικών & Κοινωνικών Επιστημών – ΙΑΚΑ Τομέας Ιστορίας Εργαστήριο Ιστορίας Εκπόνηση εργασιών στην ιστορία και κοινωνική ανθρωπολογία 2016-2017 Διδάσκουσα: Ρέα Ματσάγγου Μάθημα 6ο

Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας – Σχολή Ανθρωπιστικών & Κοινωνικών Επιστημών – ΙΑΚΑ Τομέας Ιστορίας Εργαστήριο Ιστορίας Εκπόνηση εργασιών στην ιστορία και κοινωνική ανθρωπολογία 2016-2017 Διδάσκουσα: Ρέα Ματσάγγου Μάθημα 6ο Παράφραση & λογοκλοπή Δείτε τα παρακάτω παραδείγματα ορθής/έντιμης παράφρασης και πλαστής ‘παράφρασης’/λογοκλοπής (Eco, 1994: 230-231):

Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας – Σχολή Ανθρωπιστικών & Κοινωνικών Επιστημών – ΙΑΚΑ Τομέας Ιστορίας Εργαστήριο Ιστορίας Εκπόνηση εργασιών στην ιστορία και κοινωνική ανθρωπολογία 2016-2017 Διδάσκουσα: Ρέα Ματσάγγου Μάθημα 6ο Παράφραση & λογοκλοπή Δείτε τα παρακάτω παραδείγματα ορθής/έντιμης παράφρασης και πλαστής ‘παράφρασης’/λογοκλοπής (Eco, 1994: 230-231):

Η κοινωνική σημασία των παραπομπών Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας – Σχολή Ανθρωπιστικών & Κοινωνικών Επιστημών – ΙΑΚΑ Τομέας Ιστορίας Εργαστήριο Ιστορίας Εκπόνηση εργασιών στην ιστορία και κοινωνική ανθρωπολογία 2016-2017 Διδάσκουσα: Ρέα Ματσάγγου Μάθημα 6ο Η κοινωνική σημασία των παραπομπών Η λογοκλοπή συνιστά σοβαρό πειθαρχικό παράπτωμα και μπορεί να έχει και νομικές συνέπειες. Σε αντίθεση με λογοκλοπή, όταν παραπέμπετε: τιμάτε τις πηγές σας. Χάρη σε αυτές γράψατε την εργασία σας. Γίνεστε αξιόπιστοι στην κοινότητα των αναγνωστών σας. (Αποκτάτε αξιοπιστία.) «Οι παραπομπές στις πηγές είναι σαν την προσκόμιση αποδεικτικών στοιχείων σε μια δίκη. Πρέπει να είστε σε θέση να βρείτε τους μάρτυρες και να αποδείξετε ότι είναι αξιόπιστοι» (Eco, 1994: 110). Βοηθάτε τους αναγνώστες σας, δίνοντάς τους όλες τις πληροφορίες σχετικά με τα δεδομένα/στοιχεία έρευνας ώστε να μπορούν να συνεχίσουν την έρευνα για λογαριασμό τους. Προσοχή: Δεν αρκεί να δηλώνετε πως πήρατε κάτι από κάπου. Οι πληροφορίες για πηγές να είναι ορθές και πλήρεις, ώστε κάποιος να μπορεί να τις βρει άμεσα/χωρίς να παιδευτεί. Στόχος: να κάνουμε έργο αναγνωστών και επομένων ερευνητών ευκολότερο, παρέχοντας πλήρη στοιχεία για πηγές μας. Στις πηγές από δεύτερο χέρι: Μην αποδίδετε σε έναν συγγραφέα μια ιδέα άλλου.

Σας ευχαριστώ για την προσοχή σας !!! Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας – Σχολή Ανθρωπιστικών & Κοινωνικών Επιστημών – ΙΑΚΑ Τομέας Ιστορίας Εργαστήριο Ιστορίας Εκπόνηση εργασιών στην ιστορία και κοινωνική ανθρωπολογία 2016-2017 Διδάσκουσα: Ρέα Ματσάγγου Μάθημα 6ο Σας ευχαριστώ για την προσοχή σας !!!