Mazi Travel Hotel Management Consulting

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Β2Β eBusiness Παρουσίαση στα ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας Παράρτημα Καστοριάς Αθ. Στουρνάρας Διευθυντής Υπηρεσιών
Advertisements

Information Management Unit / ICCS of NTUAwww.imu.iccs.gr Information Management Unit, MIS Course 2006 ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ Διοίκηση Πληροφοριακών.
1 Segmenting Markets, Targeting and Positioning. 2 Market Segmentation Defining Reasons for Using Market  Customer Analysis  Competitor Analysis  Effective.
Food and Beverage Operations and Management.  Food: Περιλαμβάνει ένα ευρύ φάσμα στυλ και είδη κουζίνα  Beverages: Περιλαμβάνει όλα τα αλκοολούχα και.
Στάδια εξέλιξης των συστημάτων ποιότητας. ΕΞΕΛΙΞΗ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΤΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΕΠΙΘΕΩΡΗΣΗ ΕΛΕΓΧΟΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ.
ΕΡΕΥΝΑ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗΣ ΔΙΚΑΙΟΥΧΩΝ ΣΕ ΔΡΑΣΕΙΣ ΕΣΠΑ Κώστας Συργιάννης Θωμάς Νιαβής Τμήμα Συντονισμού & Ελέγχου ΕΦΕΠΑΕ.
Βασίλης Κανακούδης Αναπληρωτής Καθηγητής Εργαστήριο Υδρομηχανικής & Περιβαλλοντικής Τεχνικής Τμήμα Πολιτικών Μηχανικών, Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας.
Είμαστε ένα δίκτυο έμπειρων επαγγελματιών BizExperts.
Ανάπτυξη Στρατηγικής Πληροφοριακών Συστημάτων και Ηλεκτρονικού Επιχειρείν.
ΤΕΙ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ - ΧΡΗΜΕ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΘΕΡΙΝΟ ΕΞΑΜ Προγραμματισμός Α.Δ. – Ανάλυση Εργασίας.
Το marketing στη σύγχρονη εποχή ικανοποίηση, ποιότητα και αξία Satisfaction, Quality and Value.
ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΑΝΟΙΚΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ «Σχεδιασμός Προγραμμάτων Μάρκετινγκ » Ακαδ. Έτος Δέσποινα Καραγιάννη Αν. Καθηγήτρια Μάρκετινγκ.
Κατάρτιση Επιχειρηματικού Σχεδίου. Επιχειρηματικός Σχεδιασμός Επιχειρηματικός σχεδιασμός σημαίνει ότι ο επιχειρηματίας αποφασίζει τι θα κάνει, πώς θα.
Οργάνωση και Διοίκηση Επιχειρήσεων Ενότητα 2: Οργάνωση-Business Plan. Διδάσκων: Γεώργιος Ασπρίδης, Επίκουρος Καθηγητής. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων.
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ & ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΞΑΓΩΓΩΝ B2B-B2D Πριν μόλις χρόνια η ανάπτυξη σε ξένες αγορές εξαρτιόταν αποκλειστικά από τις διαδικασίες των εκθέσεων και.
« Τοπική πλατφόρμα για την απασχόληση και την επιχειρηματικότητα νέων αποφοίτων ΤΕΙ / ΑΕΙ στην καινοτομία και την καινοτομική επιχειρηματικότητα » Περιφερειακή.
O.T.S. FORUM Εφαρμογή Διαχείρισης Έργων Εισηγητής: Σιάμμενου Γιούλη.
Δρ. Γ.Μαλινδρέτος PHYSICAL DISTRIBUTION CHANNEL (ΦΥΣΙΚΟ ΚΑΝΑΛΙ ΔΙΑΚΙΝΗΣΗΣ – KANAΛΙ LOGISTICS)‏ Περιγράφει τη μέθοδο και τα μέσα με το οποίο το προϊόν φυσικά.
ΕΙΔΙΚΕΣ ΚΑΙ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΕΣ ΜΟΡΦΕΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ. Εναλλακτικός Τουρισμός & Αειφόρος Τουριστική Ανάπτυξη.
Welcome to Maastricht University Faculty of Economics and Business Administration Περιβαλλοντικό Μάρκετινγκ-Μάνατζμεντ Εισαγωγή 21/11/2015 Δρ. Νίκος Καλογεράς.
Η αγορά εργασίας στον διαδικτυακό τουρισμό Αλέξανδρος Καραβίτης Διευθυντής Λειτουργιών.
Cluster δημιουργικών υπηρεσιών και οι λύσεις που προσφέρουν στο αγρο-διατροφικό τομέα. Η περίπτωση του Agro Design. 12 Δεκεμβρίου 2015 Πάνος Ρεμούνδος.
Τ.Ε.Ι. ΑΘΗΝΩΝ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ & ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ ΑΘΗΝΑ Πηγές Πληροφόρησης στις Κοινωνικές και.
Guide to Business Planning The Value Chain © Guide to Business Planning A principal use of value chain analysis is to identify a strategy mismatch between.
Guide to Business Planning The Value System © Guide to Business Planning The “value system” is also referred to as the “industry value chain”. In contrast.
Εισαγωγή. Κ. Γαλανάκης Ορισμός «Management είναι να γίνονται ορισμένα πράγματα μέσω άλλων ατόμων» … American Management Association «Management.
Ο ΡΟΛΟΣ ΤΗΣ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ ΣΤΗΝ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ
Κύκλος Πληροφορίας Δεδομένα: Δεδομένα Πληροφορία Γνώση Παραγωγή
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΕΩΝ Διοίκηση Λειτουργιών και Εφοδιαστικής Αλυσίδας
«Η σημασία των STARTUPS στην Υλοποίηση της Νέας Βιομηχανικής Πολιτικής» 2 Φεβρουαρίου 2017, Βόλος.
Επιχειρηματικό Σχέδιο
20/5/2015 Πανεπιστήμιο Μακεδονίας - Αίθουσα Συνεδρίων
Διαχείριση Χορηγιών Τμήμα Οργάνωσης & Διαχείρισης Αθλητισμού
Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης Τηλ.:
ΤΟ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΕΝΟΤΗΤΑ 2η
Ασκήσεις Κεφάλαιο 11.
Στάδια εξέλιξης των συστημάτων ποιότητας
Η διαδικασία του σχεδιασμού Τουριστικού Μάρκετινγκ
Οι τεχνικές των Πωλήσεων
Ειδικά θέματα σε κινητά και ασύρματα δίκτυα
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΠΑΠΛΩΜΑΤΟΠΟΥΛΟΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΣ & ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ
Εργαστήριο Τοπικής και Νησιωτικής Ανάπτυξης Πανεπιστήμιο Αιγαίου
Ο Στρατηγικός Σχεδιασμός των Πωλήσεων
Πληροφορική και Εκπαίδευση 2005
Η Επικοινωνία Α΄.
Νομικά Θέματα Πληροφορικής
Διαδικτυακές συναλλαγές στον Τουρισμό (e-tourism) (Θ)
Ο αετός και το αηδόνι Customer Needs
Έρευνα Ικανοποίησης Πελατών & Απόδοση Ξενοδοχείων Αττικής
Εφαρμογές Συστημάτων Πληροφόρησης σε Επιχειρήσεις Φιλοξενίας
Διασύνδεση Νοσοκομειακής και Εξω-νοσοκομειακής Φροντίδας
Αξιολόγηση Επιχειρηματικής Ιδέας
Ι. Γιδαράκου (Ομότιμη Καθηγήτρια ΓΠΑ) Α. Κουτσούρης (Καθηγητής ΓΠΑ)
A.E Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ. Master in Business Administration
Αρχες διοικησησ & διαχειρισησ εργων
Συμπλήρωση & Υποβολή της αίτησης για Σχέδια Εθελοντισμού (ΚΑ125)
Οικιακή Οικονομία Α’ Γυμνασίου Μάθημα 6ο. Διδάσκων καθηγητής
ΕΘΝΙΚΟ ΜΕΤΣΟΒΙΟ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ
Κεφάλαιο 4 Βενζινομηχανές Κυλινδροκεφαλή
Διαδικασία και Μεθοδολογία
Προωθητικές Τακτικές 9/20/2018.
Κεφάλαιο 4: Επιχειρηματικό Σχέδιο: Ο χάρτης που οδηγεί στην επιτυχία
Food and Beverage Operations and Management
Survey123® System Η “φωνή” του πελάτη σας.
Το νερό στον κόσμο: Κοινωνικό αγαθό ή εμπόρευμα;
Δρ. Κυριαζόπουλος Γεώργιος Επίκουρος Καθηγητής
ΠΡΟΜΗΘΕΙΕΣ ΤΡΟΦΙΜΩΝ - ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ
Δρ. Λεωνίδας Ανθόπουλος, Επίκουρος Καθηγητής
Πληροφοριακά Συστήματα Διοίκησης 3ο Μάθημα «ERP»
ΕΝΟΤΗΤΑ 2 – Κεφάλαιο 5: Γνωριμία με το Λογισμικό
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Mazi Travel Hotel Management Consulting

Hotel Management Consulting Activities 1. 9. 2. 8. Hotel Management Consulting Activities 3. 7. 6. 4. 5. 2

ΣΚΟΠΟΣ : MISSION STATEMENT Σκοπός κάθε Ξενοδοχειακής επιχείρησης είναι να επιτυγχάνει ανταγωνιστικό πλεονέκτημα και να εφαρμόζει επιχειρηματικές δραστηριότητες καλύτερα από τους ανταγωνιστές της . Να αξιοποιεί στο μέγιστο την παραγωγική διαδικασία και επιτυγχάνοντας το χαμηλότερο δυνατό κόστος λειτουργίας , να δημιουργεί την αύξηση της εμπορικής αξίας και αναγνωρισιμότητας της (Branding), με τελικό αποτέλεσμα την κερδοφορία (Gross Operating Profit), με δέσμευση στην παροχή αναγνωρίσιμων ποιοτικών υπηρεσιών φιλοξενίας , έχοντας σαν αρχή το VALUE FOR MONEY. Σκοπός της Mazi Travel Hotel Management Unit , είναι η Εξατομικευμένη (Tailor Made) Συμβουλευτική Υποστήριξη σε μικρούς και μικρομεσαίους ξενοδόχους , με την Παροχή Kαθοδήγησης (Coaching) τόσο για τη διάγνωση των Επιχειρηματικών Αναγκών όσο και για την Διαμόρφωση Πλάνου Δράσεων σε μία σειρά επιχειρηματικών ζητημάτων , που αφορούν την διαχείριση και την ανάπτυξη των τουριστικών μονάδων τους, μέσω της δημιουργίας μίας «Αλυσίδας Αξίας» , με σεβασμό στο όραμα και τις αξίες των ιδιοκτητών ξενοδοχειακών μονάδων. 3

Συμβουλευτικές Υπηρεσίες / Consulting Activities Διαχείριση των λειτουργειών (OPERATIONS MANAGEMENT) Είναι οι υπηρεσίες αυτές που δένουν και συνδυάζουν τις επί μέρους λειτουργίες εκμετάλλευσης της μονάδας, ώστε να γίνονται τα σωστά πράγματα με τον σωστό τρόπο και το καλύτερο οικονομικό αποτέλεσμα. ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΑ ΑΝΑΦΕΡΟΝΤΑΙ : Δημιουργία Hotel Business profile Σύνταξη οργανογράμματος λειτουργίας Δημιουργία προτύπων διαδικασιών λειτουργίας και ελέγχων Εφαρμογή Προτύπων Λειτουργίας Τμημάτων ή εκμεταλλεύσεων, σύμφωνα με τον τύπο και το μέγεθος της επιχείρησης (εγχειρίδιο / MANUAL). Day to day operation Δημιουργία hotel fact sheet, προσαρμογή στα νέα κριτήρια του συστήματος κατάταξης σε αστέρια και κλειδιά. Pre- opening and ongoing operations Budgeting/ Financial projection, monitoring and coaching Παρακολούθηση (Monitoring), της Bελτίωσης των αποκλίσεων των ποιοτικών και ποσοτικών δεικτών με ορισμό χρονοδιαγράμματος. Παρουσίαση Οικονομικών Λειτουργικών αποτελεσμάτων εκμετάλευσης σε μηνιαία , εξαμηνιαία και ετησία βάση (Reporting). Λήψη και εφαρμογή διορθωτικών κινήσεων έστι ώστε να μεγιστοποιείται η κερδοφορία της επιχείρησης (Profit and Loss monitoring and evaluation ) Διαχείριση συστήματος προμηθειών για κάθε τμήμα ή εκμετάλλευση (Housekeeping- F&B ect.)

Συμβουλευτικές Υπηρεσίες / Consulting Activities Διαχείριση ανθρώπινου δυναμικού (HUMAN RECOURCES MANAGEMENT) Είναι οι υπηρεσίες αυτές που τοποθετούν τον κατάλληλο άνθρωπο στην κατάλληλη θέση εργασίας και φροντίζουν για την βέλτιστη αξιοποίηση της αποδοτικότητας και της παραγωγικότητάς του. Στο πλαίσιο αυτών των υπηρεσιών περιλαμβάνεται και το πλάνο εκπαίδευσης και κατάρτισης των ανθρώπων της επιχείρησης. ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΑ ΑΝΑΦΕΡΟΝΤΑΙ : Περιγραφή θέσεων εργασίας (JOB DESCRIPTION) Αξιολόγηση των αναγκών της επιχείρησης σε ανθρώπινο δυναμικό και εφαρμογή του κατάλληλου STAFF PLAN Πλάνο εκπαίδευσης και κατάρτισης Δημιουργία πλαισίου αποδοτικότητας και παραγωγικότητας, ανάλογα με τον τύπο και το μέγεθος της επιχείρησης Δημιουργία κινήτρων , ανάλογα με τον τύπο και το μέγεθος της επιχείρησης

Συμβουλευτικές Υπηρεσίες / Consulting Activities Διαχείριση Πωλήσεων & Μάρκετινγκ ( SALES & MARKETING MANAGEMENT ) Είναι οι υπηρεσίες αυτές που δημιουργούν και αναπτύσσουν τις πωλήσεις της επιχείρησης, σε συνδυασμό με ένα πλάνο μάρκετινγκ (Marketing Plan) που ανταποκρίνεται στις ανάγκες και τις δυνατότητες της επιχείρησης. Δίνεται έμφαση στη δημιουργία προσωποποιημένων υπηρεσιών, ώστε να επιτύχουμε προστιθέμενες αξίες Added Values και επαναληψιμότητα Loyalty της πελατείας. ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΑ ΑΝΑΦΕΡΟΝΤΑΙ : Οριοθέτηση τιμής δωματίου με συνεκτίμηση παραγόντων ανταγωνισμού (Positioning). Προσδιορισμός και επιλογή Hotel distribution channels and strategy E- sales and Tour Operators/Travel agents   contracting Επιλογή Εγκατάσταση εξειδικευμένου Software πωλήσεων Property Management System (P.M.S) ανάλογα με τον τύπο και το μέγεθος της επιχείρησης Επιλογή Booking Engine CHANNEL MANAGEMENT συνδυασμένων καναλιών πωλήσεων εντός και εκτός Ελλάδας Ταυτόχρονη διαχείριση πολλαπλών On Line Travel Agents O.T.As Σύναψη στρατηγικών συνεργασιών με ισχυρούς παίκτες της ελληνικής και παγκόσμιας τουριστικής αγοράς (Tour Operators, Contractors, Global Distribution Systems GDS, Internet distribution systems, I.D.S, E-sales Platforms)

Συμβουλευτικές Υπηρεσίες / Consulting Activities Διαχείριση Πωλήσεων & Μάρκετινγκ ( SALES & MARKETING MANAGEMENT ) Δημιουργία forum επικοινωνίας συνεργαζόμενων επιχειρηματιών Δημιουργία περιβάλλοντος εκμετάλλευσης οικονομιών κλίμακας για τις συνεργαζόμενες επιχειρήσεις Διαχείριση προορισμού (Destination Management) M.I.C.E Δημιουργία συστήματος ενεργειών μάρκετινγκ, με έμφαση στις προσωποποιημένες υπηρεσίες χαμηλού κόστους και υψηλής προστιθέμενης αξίας Δημιουργία και αξιοποίηση του μοντέλου mystery guest Δημιουργία και αξιοποίηση των μοντέλων customer service και key Account Management, ανάλογα με τον τύπο και το μέγεθος της επιχείρησης. Εκτίμηση και αξιοποίηση των στατιστικών στοιχείων πωλήσεων (Reporting) σε συγκεκριμένα διαστήματα και λήψη διορθωτικών κινήσεων Data Based Decision Making Εφαρμογή τεχνικών Yielding and Revenue Management έτσι ώστε να ελαχιστοποιηθεί η μη ενοικίαση δωματίων. Συνδεσιμότητα website ξενοδοχείου με with 3rd party websites (Linking)

Συμβουλευτικές Υπηρεσίες / Consulting Activities Εφοδιαστική αλυσίδα (Logistics Management ) Προμήθειες – Αγορές Έχουν να κάνουν με την «αλυσίδα αξίας» στο σύνολο της, γιατί υποστηρίζουν το σύνολο των κύριων λειτουργιών. Δημιουργία ισχυρών οικονομιών κλίμακας στην εφοδιαστική αλυσίδα Διαπραγμάτευση τιμών αξιοποιώνταs οικονομίες κλίμακας (Clustering price negotiation) Σχεδιασμός λειτουργίας προμηθειών (purchase planning) Έρευνα αγοράς και επιλογή αξιόπιστων προμηθευτών έχοντας κριτήριο επιλογής την αρχή του Value for Money Προσδιορισμός ποιοτικών χαρακτηριστικών εφοδιαστικής αλυσίδας, διαχείριση Ποιότητας (standards determination) ISO, διασφάλιση ποιότητας πρώτων υλών και προϊόντων Ποσοτικός προσδιορισμός διατήρησης βέλτιστου αποθεμάτων inventory control , λαμβάνοντας υπόψιν τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά κάθε ξενοδοχειακής μονάδας (τοποθεσία, εποχικότητα λειτουργίας, ικανότητα αποθηκευτικών χώρων...) Supply contract administration

Συμβουλευτικές Υπηρεσίες / Consulting Activities Υποστηρικτικές Λειτουργίες : Δραστηριότητες όπως γενική διοίκηση, η χρηματοδοτική διοίκηση, η ανάπτυξη της στρατηγικής και ο στρατηγικός προγραμματισμός, η νομική υποστήριξη .

Mazi Travel Hotel Management Activities Contents Contents Services Prices Target Markets Contents Promotion Contents Places

Marketing Operations Engineering Sales Customer Segmentation Needs analysis Designated team Certification prgm Customer Partnership model Sales Updated specs Support team Engineering Sales 11