ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ Ν. ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑΣ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
… ΚΑΙ… …και εσωτερική στάση.
Advertisements

ΓΑΜΟΣ ΑΛΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ Δημητρακόπουλος Ηλίας Ζοπανιώτης Μάριος
ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΤΩΝ ΑΛΛΑΓΩΝ ΤΗΣ ΕΠΟΧΗΣ ΜΑΣ.
Γιώργος Κάκαρης Γ
Παιδιά σκλάβοι: τα «αναλώσιμα» του κόσμου; Σύμφωνα με πρόσφατα στοιχεία, σήμερα υπάρχουν στον κόσμο 27 εκατομμύρια σκλάβοι, διπλάσιοι από όσοι υπολογίζεται.
Γυναίκα στην Αρχαία Ελλάδα
Αρσενόπουλος Γεώργιος Γ 1’ Αυτοβιογραφια.  Σε όλες τις εποχές, ο κανόνας ήταν η πατριαρχική κοινωνία. Ο άνδρας είναι ο αρχηγός της κοινωνίας. Οι γυναίκες.
Πρόληψη επιθετικότητας Πρόληψη επιθετικότητας ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ : ΘΕΜΑ Παρουσιάζουν οι Μαθήτριες του τμήματος ΑΥ1 – Ε.Π.Α.Λ Γλυφάδας •Κιουστελίδη Δανάη.
Σχολικός Εκφοβισμός (Bullying)
Η φιλοσοφία του Pro-Skills
Αυτοεκτίμηση Σεβασμός Αγάπη
Ρόλοι κατοίκων: ● Άντρες :γεωργοί, πολιτικοί αρχηγοί, θρησκευτικοί ηγέτες, στρατιώτες, σύζυγοι έπαιρναν μέρος σε όλες τις δημόσιες τελετές ● Γυναίκες:
ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΗΝ ΟΙΚΙΑΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΘΕΜΑ: ΤΡΥΠΑ ΤΟΥ ΟΖΟΝΤΟΣ
William Shakespeare The merchant of Venice Ο Ε ΜΠΟΡΟΣ Τ ΗΣ Β ΕΝΕΤΙΑΣ ΚΕΝΤΡΙΚΑ Θ ΕΜΑΤΑ Ε ΡΓΟΥ.
1.1 Η οικογένεια- Η ελληνική οικογένεια
ΑΓΙΟΣ ΣΤΥΛΙΑΝΟΣ ΠΑΝΤΕΛΕΗΜΩΝ ΖΩΤΤΗΣ Δ΄1.
Ο Μεχμετ αλη.
ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ
ΕΦΗΒΕΙΑ,Η ΑΓΡΙΑ ΗΛΙΚΙΑ Αρίφι Ιωάννα, α4/γ.
ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ –ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑ-BULLYING
Κοινωνική Οικονομία και Τοπική Αυτοδιοίκηση Ιωάννης Μέξης Διευθύνων Σύμβουλος της Ε.Ε.Τ.Α.Α. Α.Ε.
1.Ιστορική αναδρομή της Οικιακής Οικονομίας
Παγκόσμια ημέρα κατά του καπνίσματος
Η θέση και ο ρόλος της γυναίκας στην Ιλιάδα
ΚΩΝ/ΝΟΣ ΚΟΝΤΑΞΑΚΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΗΣ ΗΛΙΑΣ.  Δεν έχει εξακριβωθεί πότε αρχίζει στην ανθρώπινη ιστορία, η χρήση του αλκοόλ, ούτε η εμφάνιση του μπορεί να συσχετισθεί.
Κοινωνικοποίηση Πανταζάκου Χριστίνα.
Εκφώνηση άσκησης Εισαγωγή απάντησης Συνέχεια απάντησης « ὀ φθαλμόν αντί ὀ φθαλμο ῦ >> Παιχνίδι.
Α΄ΛΥΚΕΙΟΥ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ (PROJECT 6) ΥΠΟΘΕΜΑ: Σκουπίδια και παραδοσιακές κοινωνίες (ιστορική.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ ΜΑΘΗΜΑ : ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΑ ΤΗΣ ΛΑΟΓΡΑΦΙΑΣ
Γιατί και πως μετακινούνται οι άνθρωποι της Εποχής του Χαλκού;
Η ΘΕΣΗ ΤΗΣ ΓΥΝΑΙΚΑΣ ΣΤΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ.
Ισότητα Φύλων Πανταζάκου Χριστίνα.
ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΙΚΗ ΣΤΑΣΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΟ ΕΦΗΒΟ ΑΓΟΡΙ - ΚΟΡΙΤΣΙ 5o γενικό λύκειο Ηρακλείου ΔΙΔ. ΕΤΟΣ: Β. ΤΕΤΡΑΜΗΝΟ Ομάδα εργασίας Μάριος.
ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΣΕ ΘΕΣΕΙΣ ΕΥΘΥΝΗΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ
ΑΡΙΣΤΕΑ ΓΙΑΝΝΟΥ ΣΩΣΩ ΚΑΤΣΕΛΗ ΑΣΠΑ ΙΑΚΩΒΟΥ
U.N.I.C.E.F. Οι συμμαθητές.
Η ρωμαϊκή αυτοκρατορία μια υπερδύναμη του αρχαίου κόσμου
ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΣΜΥΡΝΗΣ ΠΕΡΑΚΗ ΕΙΡΗΝΗ Γ’3.
Πόσο Ελεύθερες είναι οι Προσωπικές Επιλογές μας
Η ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΗ ΖΩΗ ΣΤΟ ΒΥΖΑΝΤΙΟ
ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΧΑΡΑΚΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Εργασία Λογοτεχνίας “Η γυναίκα στην σύγχρονη εποχή” Από τους μαθητές:
ΟΙ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΤΟΥ ΒΥΖΑΝΤΙΟΥ & ΟΙ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΤΟΥ ΧΘΕΣ & ΤΟΥ ΣΗΜΕΡΑ
 έθιμο : κάθε εκδήλωση της κοινωνικής ζωής που διατηρείται και επιβάλλεται από τη συνήθεια και την παράδοση. Κάθε λαός κρατούσε με θρησκευτική ευλάβεια.
Βιωματικές δράσεις Α΄ τάξη Σχ. Έτος: Γ΄ Τρίμηνο
Διερευνητική Εργασία Α΄ Λυκείου ΠΤΥΧΙΟ, ΜΟΡΦΩΣΗ, ΠΑΙΔΕΙΑ, ΙΔΕΩΔΗ ΠΟΥ ΑΜΦΙΣΒΗΤΟΥΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΚΡΙΣΗ Υπεύθυνος καθηγητής: Ευθυμιάδης Παύλος.
ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ
Η θέση της γυναίκας ανά τους αιώνες
ΜΠΡΙΝΙΑ ΕΛΕΝΑ ΠΑΝΑΓΟΥ ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΞΕΚΟΥΚΗ ΟΡΣΑΛΙΑ ΞΕΚΟΥΚΗ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΠΕΖΑΝΗ ΑΦΗ Α3 ΤΜΗΜΑ:
OIKOΓΕΝΕΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ – ΒΙΟΛΟΓΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ 14 ο μαθητικό συνέδριο με θέμα περιβαλλοντικές, κοινωνικές και οικονομικές πτυχές της αειφορίας «Αυτός ο κόσμος.
Θέμα: «Η κοινωνική θέση της γυναίκας και η θέση της στη θρησκεία»
Έρευνα με ερωτηματολόγιο σε μαθητές της Β΄ και Γ΄ Γυμνασίου του 3 ου Γυμνασίου Βύρωνα Σχολική χρονιά Η φιλία στην αρχή της εφηβείας.
Η Επίδραση της Οικονομικής Κρίσης σε Κοινωνικούς Δείκτες και Δείκτες Υγείας Γεώργιος Πιερράκος Αναπληρωτής Καθηγητής ΤΕΙ Αθήνας Δήμητρα Λατσού Εργαστηριακός.
Η γυναίκα ως πολεμικό λάφυρο και ερωμένη στην ομηρική κοινωνία
 Εγκυμοσύνη είναι η διαδικασία κατά την οποία μία γυναίκα φέρει ένα γονιμοποιημένο ωάριο, το οποίο αναπτύσσεται κι εξελίσσεται μέσα της και διαρκεί.
ΕΦΗΒΕΙΑ - Η ΑΓΡΙΑ ΗΛΙΚΙΑ Γιώργος Δούλαλας ΠΕ04.01.
Τα επαγγέλματα παίζουν σημαντικό ρόλο στη ζωή μας;
Η ΘΕΣΗ ΤΗΣ ΓΥΝΑΙΚΑΣ ΣΤΗΝ ΟΜΗΡΙΚΗ ΕΠΟΧΗ
Το τέλος του κόσμου στον ινδουισμό
Διδακτικοί στόχοι Το κεφάλαιο αυτό θα σε βοηθήσει να κατανοήσεις ότι κάθε κοινωνία οργανώνεται με βάση συγκεκριμένους κοινωνικούς κανόνες, οι οποίοι προσδιορίζουν.
ΠΕΡΙΚΛΗΣ Χαλβατζή Μαρία Α’3.
ΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΘΕΜΑ ΤΟΝ ΡΑΤΣΙΣΜΟ
Η ΑΥΤΟΚΡΑΤΕΙΡΑ ΘΕΟΔΩΡΑ!!!!
ΣΟΦΟΚΛΗΣ Ηλέκτρα – Αντιγόνη.
Η φιλία στην αρχή της εφηβείας
ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΑΤΟΜΩΝ ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ
Η ισότητα των δυο φύλων Η θέση της γυναίκας ιστορικά
Οι γυναίκες ως κόρες στην Αρχαία Ελλάδα
ΣΟΥΜΕΡΙΟΙ.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ Ν. ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑΣ 2015-2016 Βρεφοκτονία ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ Ν. ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑΣ 2015-2016

Βρεφική θνησιμότητα μέσα στα χρόνια Βρεφική θνησιμότητα μέσα στα χρόνια Χρονολογία θάνατοι 1985-1990 65 1990-1995 61 1995-2000 57 2000-2005 52 2005-2010 47 2010-2015 43 2015-2020 40 Χρονολογία θάνατοι 1950-1955 152 1955-1960 136 1960-1965 116 1965-1970 100 1970-1975 91 1975-1980 83 1980-1985 74

Βρεφική θνησιμότητα μέσα στα χρόνια Βρεφική θνησιμότητα μέσα στα χρόνια Χρονολογία θάνατοι 2020-2025 37 2025-2030 34 2030-2035 31 2035-2040 28 2040-2045 25 2045-2050 23

Ιστορική Αναδρομή Πρωτόγονες κοινωνίες: Ευρέως αποδεκτή Μέσος όρος ζωής 2 χρόνια Παλαιολιθική εποχή: Αποπομπή ‘κακών πνευμάτων’(κεφάλι αναπήρων) Αιχμηρά εργαλεία τρυπούσαν το κεφάλι διαφυγή δαιμόνων Αρχαίος κόσμος: Βρεφοκτονία συνηθισμένη Εξαίρεση Αίγυπτος (προσφορά υπηρεσιών) Αρχαία Σπάρτη: Όσοι δεν ανταποκρίνονταν στο ιδεώδες του τέλειου αρσενικού ή και πολεμιστή ρίχνονταν στον Καιάδα Αντίθετα στην Αρχαία Αθήνα: Ιδιαίτερη αντιμετώπιση-Επίδομα Βυζαντινή Εποχή Κάθαρση της ψυχής και του πνεύματος του ατόμου 20ος Αιώνας Σταματάει σε μεγάλο βαθμό Εκπαίδευση των ατόμων (με αναπηρίες) Αποδοχή διαφορετικότητας

Βίντεο για τη βρεφοκτονία:

Η βρεφοκτονία σήμερα  Στην Ελλάδα υπάρχει βρεφοκτονία σε πολύ μικρό ποσο-στό. Η θανάτωση βρεφών οφείλεται κυρίως στις εκτρώ-σεις. Ήδη από την αρχαιότητα η βρεφοκτονία ήταν συχνό φαινόμενο, όπως φαίνεται και από τον μύθο του Λευκίπ-που. Στον μύθο όταν γεννήθηκε κορίτσι χρειάστηκε θεϊκή παρέμβαση, για να μεταμορφωθεί σε αγόρι και να μη θα-νατωθεί από τον ίδιο τον πατέρα του.  Σε ορισμένα κράτη - σε άμεση αντίθεση με τον νόμο - υ-πάρχουν πινακίδες που συμβουλεύουν τους γονείς να μην κάνουν κορίτσια, προειδοποιώντας: ‘‘ Πληρώστε τώρα, και αποταμιεύστε μετά’’.

Η βρεφοκτονία σήμερα στην Κίνα Στην Κίνα έπειτα από τα σκληρά πολι-τικά μέτρα που επιτρέπουν μόνο ένα παιδί σε κάθε οικογένεια, το φαινόμενο της βρεφοκτονίας και της βρεφικής ε-γκατάλειψης γνωρίζει τρομακτική έξαρ-ση. Νεογέννητα μωρά βρίσκονται καθη-μερινά πεταμένα σε κάδους.

Η βρεφοκτονία σήμερα στην Ινδία Στην Ινδία ανησυχητικό είναι το γεγονός ότι η τελευταία ετήσια έρευνα για την υγεία από το γραφείο απογραφής δείχνει ότι σε πολλές από τις λιγότερες αναπτυγμένες περιοχές της, ο α-ριθμός των κοριτσιών έχει μειωθεί αισθητά, ό-χι μόνο από την εμβρυοκτονία, αλλά κυρίως α-πό την παιδοκτονία. Αυτό φαίνεται στη σημα-ντική μείωση του δείκτη αναλογίας των φύλων στην ηλικιακή ομάδα 0-4 ετών. Δεδομένου ότι μερικές από τις λιγότερες αναπτυγμένες πε-ριοχές, είναι και οι πιο πολυπληθείς, τότε μιλά-με για τη δολοφονία εκατοντάδων χιλιάδων μι-κρών κοριτσιών.

Η βρεφοκτονία σήμερα στην Ινδία Ένα ινδικό ρητό λέει ότι το να μεγαλώνουν κορί-τσια είναι σαν να φρο-ντίζεις τον κήπο του γείτονα. Αν έχεις δύο κόρες, τότε έχεις αμαρτήσει στην προηγούμενη ζωή σου. Απαξίωση 50% σκοτώνεται σε ηλι-κία κάτω από 5 ετών.

Η βρεφοκτονία σήμερα στο Πακιστάν Εκατοντάδες βρέφη δολοφονούνται στο Πακιστάν, λόγω της οικονομικής κρίσης, αλλά και λόγω των αντιλήψεων που επικρατούν. Τα πιο πολλά από αυτά τα βρέφη έζησαν λιγότερο από μια εβδομάδα. Οι υποθέσεις βρεφοκτονίας αυξάνονται στο Πακι-στάν, όπου τα παιδιά που γεννιούνται εκτός γάμου είναι καταδικασμένα και η μοιχεία τιμωρείται με την ποινή του θανάτου. Περίπου 1.200 βρέφη εγκαταλείφθηκαν ή σκοτώ-θηκαν στη χώρα το 2010, 999 το 2009 και 890 το 2008, σύμφωνα με το Εντχι. Τα πιο πολλά από αυτά τα βρέφη έζησαν λιγότερο από μια εβδομάδα.

Η βρεφοκτονία σήμερα στο Πακιστάν Στο Πακιστάν, τα κορίτσια θεωρούνται ως ένα αβάσταχτο βάρος για τις οικο-γένειες, οι οποίες πρέπει να δαπανή-σουν περισσότερες από ένα εκατομ-μύριο ρουπίες (8.900 ευρώ) για να παντρέψουν τα κορίτσια τους. Τα περισσότερα δολοφονημένα βρέφη βρίσκονται σε χωματερές και υπονό-μους.

Στη Φόνισσα... Περιγράφεται παραστατικά η κοινωνική θέση της γυ-ναίκας εκείνη την εποχή Θίγεται ένα κοινωνικό πρό-βλημα της εποχής Η Φραγκογιαννού πνίγει κορίτσια για να τα λυτρώ-σει και να τα βοηθήσει να αποφύγουν τη μοίρα που τα περίμενε. Στην εποχή που γράφτηκε η φόνισσα η γυναίκα για να παντρευτεί έπρεπε να έχει προίκα (μειονέκτημα για τις φτωχές οικογένειες)

Στη Φόνισσα.... Συμπεραίνουμε λοι-πόν ότι η δολοφονία μικρών παιδιών και ιδίως κοριτσιών, ή-ταν μια πράξη ¨λύ-τρωσης¨, λόγω της υποτιμημένης θέσης της γυναίκας εκείνης της εποχής.

ΠΗΓΕΣ: Wikipedia Google photos Nooz.gr In news.gr Protothema.gr

Αδαμοπούλου Αγγελική Βογιατζή Ανδριάνα Γουρνάκη Δήμητρα Ζάχου Χριστίνα Κοντογιάννη Ελένη