Food and Beverage Operations and Management

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Εκπαίδευση Leonardo da Vinci. Παράμετροι που λαμβάνονται υπ’ όψη (1) • Η Παραγωγή ασφαλών τροφίμων είναι το αποτέλεσμα ομαδικών προσπαθειών αλλά και κοινωνικής.
Advertisements

Μήπως έχουμε ακρίβεια «Ελληνικής κατασκευής;» Γιώργος Μπάλτας Αναπληρωτής Καθηγητής Τμήμα Μάρκετινγκ & Επικοινωνίας Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΒΙΩΣΙΜΟΤΗΤΑ ΨΗΦΙΑΚΩΝ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΩΝ ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΤΖΑΛΗ ΚΕΡΚΥΡΑ 2004.
Κοινωνική αλληλέγγυα οικονομία Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη και Κοινωνικές Επιχειρήσεις: Η πρόκληση της εποχής μας Αthens Information Technology Απόστολος.
ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ : ΑΝΩΤΑΤΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΜΕΣΟΛΟΓΓΙΟΥ
Τεχνολογία αιχμής που αξιοποιεί τις πλέον σύγχρονες διεθνείς τάσεις, συνδυάζοντας τo Microsoft.NET Framework 3.5 και τα εξελιγμένα εργαλεία ανάπτυξης.
ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ Msc Αντωνία Μανιάτη.
Επιχειρηματική ιδέα Ευκαιρίες από το περιβάλλον (πόροι) Φυσικοί πόροι Ανθρωπογενείς πόροι Προσωπικές ικανότητες, δεξιότητες κλπ. ΓνώσειςΔεξιότητεςΕμπειρίεςΆλλα…
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ Νικόλαος Καρανάσιος Επίκουρος Καθηγητής.
Πίστη πελατών και στρατηγική προϊόντος
Ελληνικό Επαγγελματικό Ποδόσφαιρο & Επιχειρηματικότητα Αναγνωστόπουλος Χρήστος ( PhD cand ) Salford Business School.
Ολοκληρωμένες Συμβουλευτικές Υπηρεσίες Αγροτικού Τομέα Agribusiness consulting and marketing services.
Κανάλια διανομής και παγκόσμιες αγορές
Ο.Σ.Σ. 1: «ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ»
1o ΕΠΑ.Λ. ΡΕΘΥΜΝΟΥ Όλγα Πατραμάνη Η τουριστική αγορά.
Κοστολόγηση Μάθημα 15.
Επιμέλεια Ξενοφώντος Μάριος Καμπούρης Χρυσόστομος
ΠΡΟΤΑΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ ΤΟΥ ΤΟΜΕΑ ΕΡΕΥΝΑΣ, ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ ΤΟΥ ΤΕΕ.
Είναι προφανές ότι οι κάτοικοι της διοργανώτριας χώρας θεωρούν ότι οι Ολυμπιακοί Αγώνες επιβάρυναν τον οικονομικό τομέα της ζωή τους, επιφέροντας.
ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΣ ΣΥΝΕΤΑΙΡΙΣΜΟΣ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΗΣ ΕΥΘΥΝΗΣ (Κοι. Σ. Π. Ε
ΠΡΟΠΑΡΑΣΚΕΥΑΣΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 6.3 Τρόπος σχεδιασμού της επί τόπου υποστήριξης για πρακτικά θέματα και θέματα επιμελητείας.
Οργάνωση και Λειτουργία Επισιτιστικών Τμημάτων
ΜΑΝΑΤΖΜΕΝΤ ΚΑΤΑΣΚΗΝΩΣΕΩΝ
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΚΑΙ MARKETING
Έννοια του Κόστους & οι Διακρίσεις του
Ομάδα σύνταξης επιχειρηματικού σχεδίου: ΦΕΡΕΝΤΙΝΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΚΟΥΛΛΗΣ ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΣ Φοιτητές του τμήματος Οικονομικών Επιστημών του Εθνικού και Καποδιστριακού.
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΑΝΑΨΥΧΗΣ
Σχολή Μηχ. Μεταλλείων-Μεταλλουργών
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
1 Η έννοια της διανομής υλικών. 2 Επιχειρησιακή Εφοδιαστική (Business Logistics) Απόθεμα (Inventory) Μέσα μεταφοράς (transportation) Διεξαγωγή παραγγελιών.
ΕΝΟΤΗΤΑ:6 ΜΕΘΟΔΟΙ ΠΑΡΑΘΕΣΗΣ ΦΑΓΗΤΩΝ ΚΑΙ ΠΟΤΩΝ ΜΕΡΟΣ Α΄ ΣΤΟΧΟΙ:
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ(ΣΕΡΡΕΣ) ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΙΡΗΣΕΩΝ Παρουσίαση Πτυχιακής Εργασίας Η.
ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΗΣ ΚΥΡΜΠΑΣΗ ΚΑΛΛΙΟΠΗΣ
Μοντέλα βελτιστοποίησης απόφασης στη διαδικασία της παραγγελιοδοσίας στο λιανεμπόριο Ομάδα εργασίας: Αρβανίτης Ηλίας Βολανάκης Ελευθέριος
ΑΡΧΕΣ MARKETING ΟΙ ΤΟΜΕΙΣ & ΟΙ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΜΚΤ
ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΑΝΟΙΚΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ © 2004 Δράσεις, Πρότυπα & Τεχνολογικές λύσεις για την ανάπτυξη Συστημάτων Διαχείρισης Δικαιωμάτων (DRMs) Σπύρος Ν. Νικολόπουλος.
‘Η εμπορική ζωή των προϊόντων/υπηρεσιών’
Food and Beverage Operations and Management.  Food: Περιλαμβάνει ένα ευρύ φάσμα στυλ και είδη κουζίνα  Beverages: Περιλαμβάνει όλα τα αλκοολούχα και.
Ερμηνεία Όρων που Χρησιμοποιούνται στο Μάθημα Απόδοση Προϊόντων Ο όρος «απόδοση προϊόντος» περιγράφει το ποσοστό της πρώτης ύλης που θα καταλήξει στο πιάτο,
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΣΙΤΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ Η διοίκηση επισιτιστικών επιχειρήσεων ή η διεύθυνση επισιτιστικών τμη­μάτων μιας ξενοδοχειακής επιχείρησης ασχολείται.
ΕΝΟΤΗΤΑ 8η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
Aθήνα,16 Νοεμβριου Η Στρατηγική της Έξυπνης Εξειδίκευσης Συνδέει: την έρευνα και καινοτομία με την οικονομική ανάπτυξη με νέους τρόπους όπως είναι.
Δρ. Γ. Μαλινδρέτος  LOGISTICS KAI ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ (‘GREEN’ LOGISTICS)  ΑΝΑΣΤΡΟΦΗ ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗ ΑΛΥΣΙΔΑ (REVERSE LOGISTICS)  Η ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗ ΣΤΙΣ ΠΟΛΕΙΣ (CITY.
ΜΑΘΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ (Δ.Ο.Π) ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ.
ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΗ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ ΙΙ Διδάσκων: Σταγιάννης Απόστολος Τ.Ε.Ι. ΛΑΡΙΣΑΣ ΤΜΗΜΑ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ Τ.Ε.Ι. ΛΑΡΙΣΑΣ - ΤΜΗΜΑ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ - ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΗ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ ΙΙ - ΣΤΑΓΙΑΝΝΗΣ.
Δημόσιος Vs Ιδιωτικός Τομέας Διαφορές - Ομοιότητες.
ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΑΝΕΦΑΛΟΣ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ. Β2Β ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ Το βιομηχανικό μάρκετινγκ ασχολείται με την ικανοποίηση των αγοραστικών αναγκών και απαιτήσεων.
Μάρκετινγκ Τουριστικών Επιχειρήσεων Διάλεξη 7 η Δημιουργία Νέων Τουριστικών Προϊόντων.
Διοίκηση Ποιότητας Ενότητα 1: Εισαγωγή – Ορισμοί.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΙΔΡΥΣΗΣ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΠΡΑΤΗΡΙΟΥ ΥΓΡΩΝ ΚΑΥΣΙΜΩΝ
Οδηγός Παρουσίασης Επιχειρηματικής Ιδέας
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Επιχειρησιακή Στρατηγική
Τουριστική Διαφήμιση & Δημόσιες Σχέσεις
Κανάλια διανομής και παγκόσμιες αγορές
κεφαλαιο 2 το περιβαλλον
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ
Ανάλυση και σχεδιασμόσ πληροφοριακών συστημάτων
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΣΙΤΙΣΤΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ Ι 4ο εξάμηνο ΛΕΟΝΤΙΤΣΗ ΛΟΥΚΙΑ
Τουριστική Διαφήμιση & Δημόσιες Σχέσεις
ΤΕΙ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ Μ.Sc in ACCOUNTING AND AUDITING
Τεχνικά Θέματα Πωλήσεων και Προδιαγραφές Υλικού και Λογισμικού
ΟΙΝΟΤΟΥΡΙΣΜΟΣ.
ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ: Η ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ ΣΤΟ THE MET HOTEL
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΑ ΣΧΕΔΙΑ: ΟΡΙΣΜΟΙ ΚΑΙ ΘΕΣΜΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ
Τεχνολογία Β’ Γυμνασίου
Food and Beverage Operations and Management
Πίστη πελατών και στρατηγική προϊόντος
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΑΞΙΔΙΩΤΙΚΗΣ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Food and Beverage Operations and Management Food and Beverage Management 13/03/2017 Food and Beverage Operations and Management

Food and beverages Food: Περιλαμβάνει ένα ευρύ φάσμα στυλ και είδη κουζίνα Beverages: Περιλαμβάνει όλα τα αλκοολούχα και μη αλκοολούχα ποτά, κρύα και ζεστά

Ο ΚΥκλοσ του φαγητου

Ο ΚΥκλοσ του φαγητου Μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως βάση (πλαίσιο) να αναλύσει και να συγκρίνετε διαφορετικές εργασίες foodservice Μπορούν να χρησιμοποιηθούν για να βοηθήσουν να κατανοήσουν πώς μια μεμονωμένη λειτουργία έργων: δυσκολίες σε ένα στοιχείο του κύκλου θα προκαλέσει δυσκολίες για τα στοιχεία που ακολουθούν οι δυσκολίες που ανέκυψαν σε ένα στοιχείο του κύκλου θα έχουν τις αιτίες τους σε προηγούμενα στοιχεία

Η δομη του F& B Management

Προσεγγιση που βασιζεται σε συστηματα Προσεγγιση που βασιζεται σε συστηματα Δύο διαστάσεις: Συστηματική προσέγγιση για το σχεδιασμό, τον προγραμματισμό και τον έλεγχο των τροφίμων και ποτών Η λειτουργία της διαχείρισης των λειτουργικών συστημάτων εντός των τροφίμων και ποτών

Σύγκριση των παραδοσιακων και συστηματων προσεγγισεισ Σύγκριση των παραδοσιακων και συστηματων προσεγγισεισ

Λειτουργικο Management Ασχολείται με: τη διαχείριση των υλικών της διαχείρισης των πληροφοριών η διαχείριση των ανθρώπων (πελάτες)

Τεσσερα συστηματα foodservice Παραγωγή τροφίμων Παροχή ποτών Παράδοσης ή ‘ακολουθία στο service « Διαχείριση πελατών ή " διαδικασία πελάτη ".

Αλληλεξάρτηση των τεσσάρων συστημάτων της υπηρεσίας τροφίμων εργασία

Διαστασεισ του προιοντοσ στη βιομηχανια φιλοξενιασ Διαστασεισ του προιοντοσ στη βιομηχανια φιλοξενιασ Υλοποιήση Συντηρησιμότητα Μεταβλητότητα της εξόδου Ταυτόχρονη παραγωγή και κατανάλωση Ευχρηστία επανάληψη Ετερογένειας Διακύμανση της ζήτησης Δυσχέρεια σύγκρισης

Οι κλαδοι της βιομηχανιασ Ξενοδοχεία και άλλα τουριστικά καταλύματα, Εστιατόρια, δημοφιλή catering, fast food, πακέτο Καταστήματα λιανικής Εκδηλώσεις/banqueting/τηλεδιάσκεψης/εκθέσεις Αξιοθέατα αναψυχής Αυτοκινητόδρομος πρατήρια Βιομηχανικό catering Catering πρόνοιας Licensed Trade Άδεια χρήσης για εμπόριο Μεταφορές catering Εξωτερική τροφοδοσία (off-χώρων catering)

Μεταβληteσ στον κλαδο του F&B Ιστορικό Λόγους για τη ζήτηση των πελατών το Μέγεθος του τομέα Πολιτικών: οικονομικά, μάρκετινγκ, catering Επεξήγηση της ζήτησης/catering έννοια της Τεχνολογικής ανάπτυξης Επιρροές / Μέλος του τομέα ανάπτυξης Κύρια/δευτερεύουσα δραστηριότητα των Τύπων καταστημάτων Κέρδος προσανατολισμός/κόστος παροχής Δημόσιας/ιδιωτικής ιδιοκτησίας

Το κερδοσ και το κοστοσ των αγορων Κέρδος αγοράς - περιλαμβάνει ξενοδοχεία, εμπορικά εστιατόρια, μπαρ, fast food και καταστημάτων αναψυχής Κόστος αγοράς - περιλαμβάνει αυτόνομα στις επιχειρήσεις και στη βιομηχανία, την εκπαίδευση, την υγειονομική περίθαλψη και τις ένοπλες δυνάμεις,

Καταλογοσ και τομεισ foodservice

Τυποι τησ αγορασ Γενική αγορά μη δεσμευμένη: οι πελάτες έχουν πλήρη επιλογή Περιορισμένη αγορά Δεσμευμένη: οι πελάτες δεν έχουν καμία επιλογή Ημι-δεσμευμένη: οι πελάτες έχουν την επιλογή πριν από την επιλογή, αλλά στη συνέχεια, έχουν περιορισμένες επιλογές για φαγητό και ποτό, εκτός από την προσφορά

επικεντρωνοντασ στο πελατη Συμμετοχή στη διαδικασία και ως ενεργός συμμετέχων Η κατανόησης του πελάτη είναι κρίσιμη για την επιτυχία της επιχείρησης του foodservice ΕΡΓΑΣΙΕΣ

Διαφορετικεσ εργασιεσ foodservice Είναι σχεδιασμένα για: Χρειάζεται άτομα έχουν μια συγκεκριμένη στιγμή, αντί για το είδος των ανθρώπων που έχουν Τον ίδιο πελάτη μπορεί: Επιχειρηματίας πελάτης κατά τη διάρκεια της εβδομάδας, Ένα μέλος της οικογένειας, το σαββατοκύριακο που θέλουν ένα γρήγορο γεύμα ή σνακ, ενώ ταξιδεύετε να διοργανώσει ειδική εκδήλωση

Κύριοσ στοχοσ Για την επίτευξη της ικανοποίησης των πελατών Κύριοσ στοχοσ Για την επίτευξη της ικανοποίησης των πελατών Από τις ανάγκες των πελατών: φυσιολογικές οικονομικές κοινωνικές ψυχολογικές Άνεσης οι πελάτες επιθυμούν να ικανοποιήσουν όλες ή μερικές από αυτές τις ανάγκες

Λογοι για την επιλογη του πελατη: Συχνά προσδιορίζουν την ικανοποίηση του πελάτη ή την απογοήτευση του Η απογοήτευση μπορεί να προέλθει από: Λειτουργικές πτυχές του φαγητού και ποτού Πτυχές πέρα από τη λειτουργία του ελέγχου Έχει να αντιμετωπίσει τον τρόπο λειτουργίας

Δυνατοτητεσ απογοητευσησ Δυνατοτητεσ απογοητευσησ Ελεγχόμενες από την εγκατάσταση π.χ. απεριποίητο, εξυπηρετικό προσωπικό, κλιματίζεται και Ανεξέλεγκτες π.χ. συμπεριφορά των άλλων πελατών, τον καιρό, τα προβλήματα μεταφοράς

Επαυξηση προιοντοσ Ο πυρήνας του προϊόντος, το φαγητό και το ποτό διάταξη Τα ενσώματα στοιχεία του προϊόντος, τις μεθόδους παράδοσης Επαύξηση του προϊόντος, λαμβάνει υπόψη το πλήρες πακέτο Τον ανταγωνισμό κυρίως πραγματοποιείται κατά την επαυξημένη επίπεδο

Λογοι για να τρωμε εξω Ευκολία Ποικιλία Εργασιακές συνθήκες Καθεστώς Πολιτισμός / λαογραφία Παρόρμηση Δεν υπάρχει άλλη επιλογή

Παραγοντεσ εμπειριασ ενοσ γευματοσ Επίπεδο προσφοράς της υπηρεσίας σε Φαγητό και ποτό Επίπεδο Καθαριότητας και υγιεινής Αντιλαμβανόμενη υπηρεσία και τιμή (value for money and price) Ατμόσφαιρα της εγκατάστασης

S κοινωνικο-πολιτιστικό T τεχνολογικό L νομικό E οικολογικό The business environment Το επιχειρηματικό περιβαλλον P Political E Economic S Socio-cultural T Technological L Legal E Ecological P πολιτικό Ε οικονομικό S κοινωνικο-πολιτιστικό T τεχνολογικό L νομικό E οικολογικό

Βασικεσ επιρροεσ Κοινωνικές τάσεις/lifestyle Ποσό του διαθέσιμου εισοδήματος, Ο πληθωρισμός/στασιμότητα Διαθέσιμη πίστωση Πολιτιστικούς παράγοντες Κανονισμος - Φορολογία, ΦΠΑ, τουρισμός Media - τηλεοπτικές διαφημίσεις, περιοδικά, celebrity σεφ.

Το Νομικο πλαισιο περιλαμβανει: Την υγεία, την ασφάλεια και την προστασία Το Πλαίσιο αδειοδότησης Πωλούν αγαθά με βάρη την μερίδα και το ειδικό βάρος Τις συμβάσεις Καλή πώληση με βάση την περιγραφή Αποφυγή διακρίσεων Παροχή υπηρεσιών Ιδιοκτησία πελάτη και χρέωση πελάτη Προστασία δεδομένων

Προσοχη και συμμορφωση Οι κυρώσεις για τη μη συμμόρφωση μπορεί να είναι σοβαρές, τόσο για τις επιχειρήσεις όσο και για τη διαχείριση και το προσωπικό Είναι σημαντικό ότι όλα τα μέλη του προσωπικού να συμβάλλουν στη διασφάλιση της συμμόρφωσης

Υγεια, ασφαλεια και προστασια Να υπάρχει φροντίδα για ασφάλιση, περίθαλψη για όλο το προσωπικό και για τους επισκέπτες δεν πρέπει: Να πωλούν τρόφιμα και ποτά που είναι ακατάλληλα για τους ανθρώπους και είναι επικίνδυνα για την υγεία των πελατών Να πωλούν τρόφιμα και ποτά που δεν είναι ότι ο Πελάτης δικαιούται και περιμένει, όσον αφορά το περιεχόμενο ή την ποιότητα Να περιγράφουν και να παρουσιάζουν τρόφιμα με έναν τρόπο που να είναι ψευδείς ή παραπλανητικός Θα πρέπει να είναι σε θέση να αποδείξουν ότι έχουν ληφθεί μέτρα για να εξασφαλίσουν την καλή υγιεινή των τροφίμων

Πλαισιο αδειοδοτησησ Οι τέσσερις βασικοί στόχοι: Πρόληψη της εγκληματικότητας και της αταξίας Δημόσιας ασφάλειας Πρόληψη δημόσιας όχλησης Προστασίας των παιδιών από βλάβες

Οι Ελλαχιστεσ Απαιτησεισ περιλαμβανουν: Προβολή του καταλόγου τροφίμων Εμφανής τιμοκατάλογος ποτών Περιορισμοί με βάσει την ηλικία στα άτομα που σερβίρεται αλκοόλ Το Service γίνεται από ένα εξουσιοδοτημένου άτομο