ΑΡΙΣΤΟΤEΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗ ΚΑΛΩΝ ΤΕΧΝΩΝ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΦΥΣΙΚΟ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
Advertisements

Αναστοπούλου Μαριάννα Καθηγήτρια Μουσικής και Σχολικού Επαγγελματικού Προσανατολισμού.
ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΣΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: Α 1 PROJECT.
Τι πρέπει να ξέρεις για το Γενικό Λύκειο. Όσα ακολουθούν παρακάτω προκύπτουν από την επεξεργασία του νόμου 4186/ΦΕΚ 193/ και τη συνέντευξη που.
Η νέα δομή του Γενικού Λυκείου  Ωρολόγια π ρογράμματα ανά τάξη  Τρό π ος π ροαγωγής και α π όλυσης  Παρουσιάζονται κατά σειρά :  Α ’ Λυκείου  Β ’
Σχολικό έτος B’ Λυκείου  Μαθήματα  Ομάδες προσανατολισμού Γ’ Λυκείου  Ομάδες προσανατολισμού  Επιστημονικά Πεδία
Αντιρατσιστική Εκ π αίδευση Βασικές αρχές ΣΧΟΛΕΙΟ ΧΩΡΙΣ ΡΑΤΣΙΣΜΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΕ ΑΝΕΚΤΙΚΟΤΗΤΑ.
Project Α’ Τετραμήνου Β’ Λυκέιου. Εισαγωγή  Μανιτάρι ονομάζεται κοινώς το ορατό μέρος πολυκύτταρων μυκήτων με τη χαρακτηριστική, συνήθως ομβρελοειδή.
ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΛΟΥΤΡΩΝ ΑΙΔΗΨΟΥ Ερευνητική Εργασία (Project) Ομάδα 1 Αναστασιάδη Ανδριανή Στεργίου Μαρία - Ιωάννα Χασάϊ Φιορίντα Χουλιαράκη Αλεξάνδρα Ομάδα.
1 Ο ΕΠΑΛ ΣΤΑΥΡΟΥΠΟΛΗΣ ΣΧΟΛ. ΕΤΟΣ Α΄ΤΕΤΡΑΜΗΝΟ ΜΑΘΗΜΑ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ( PROJECT) ΥΠΕΥΘΥΝΕΣ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΕΣ : ΠΑΛΑΙΟΛΟΓΟΥ ΒΙΚΤΩΡΙΑ ΑΜΠΕΡΙΑΔΟΥ ΔΕΣΠΟΙΝΑ.
AΘΛΗΤΙΣΜΟΣ 1.Ο αθλητισμός στην Αρχαία Ελλάδα Οι ρίζες του ελληνικού αθλητισμού μπορούν να αναζητηθούν στην Εποχή του Χαλκού. Στους ιστορικούς χρόνους οι.
Όνομα εκπαιδευτικών που συμμετέχουν :, Καλλιόπη Κάμπουρα. Γεωργία Κάσπαρη, Ανδριάνα Μπακόλα. Σχολική Μονάδα : 2 ο και 6 ο Νηπιαγωγείο Χίου. Σχολική τάξη.
Θέμα Εργασίας : ΙΡΙΔΙΣΜΟΣ Project : 5 Μανιφάβα Αλεξάνδρα.
ΖΑΧΑΡΙΑΣ ΠΑΠΑΝΤΩΝΙΟΥ ΤΑ ΨΗΛΑ ΒΟΥΝΑ PROJECT Α’ ΛΥΚΕΙΟΥ.
ΝΕΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ………. Ν. 4186/2013 (ΦΕΚ 193)
Ένας δρόμος μια ιστορία
Ερευνητική εργασία της Α΄ τάξης του ΓΕΛ Λουτρών Αιδηψού
Υπεύθυνη Τμήματος Πολιτιστικών Θεμάτων Α/θμιας Εκπ/σης Αχαΐας
Δομή Παρουσίασης Εισαγωγή Γνωριμία με το βιβλίο Βιολογίας Α’ Γυμνασίου
Project για την κολύμβηση για όλες τις ηλικίες και κατηγορίες ατόμων
ΧΠΕ - ΟΙ ΠΟΡΟΙ ΣΤΟ MS PROJECT
2η ΔΙΑΛΕΞΗ ΕΡΓΟ.
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ - PROJECT
Η ΕΙΡΗΝΗ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΣΜΥΡΝΗΣ ΤΑΞΗ-ΤΜΗΜΑ: Α’2 ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ: ΜΑΘΗΜΑ: ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ:
Project: ΟΙ ΜΙΚΡΟΕΛΕΓΚΤΕΣ στη ζωΗ μαΣ
ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΠΡΟΤΖΕΚΤ (PROJECT)
Αρχαιεσ ελληνικεσ εφευρεσεισ
Άννα Κυπαρισσού,Γιουτζίν Κασεμάι.
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Τι-τριβίζουν τα στρουμπειάκια σαν ευγενικά χελιδονάκια» Σχ. έτος Υπεύθυνος Εκπαιδευτικός: Αλεξία Βγενοπούλου Τάξη: τμήμα.
67ο Δημοτικό Σχολείο Πατρών
Ενημέρωση για το Σεπτέμβριος, 2017 Κων/νος Παραστατίδης
Εργασία Β’ Λυκείου Μάθημα: Project
ΞΕΝΑΓΟΙ Η ομάδα μας αποτελείται από άτομα τα οποία συνεργάστηκαν και ολοκλήρωσαν την εργασία της ξενάγησης.
ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΗΜΑ ΜΕ ΕΛΛΗΝΕΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΥΣ
ΜΕΛΕΤΗ ΤΟΥ ΧΑΡΤΗ ΑΝΑΤΟΛΗΣ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΚΑΙ ΟΝΟΜΑΣΙΕΣ ΟΔΩΝ
…την Ερευνητική Εργασία (project) με θέμα την κοινωνική διάσταση του ελληνικού κινηματογράφου (Οικογένεια, θέση γυναίκας, σχέση δύο φύλων).
ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΕΠΑΛ ΤΡΙΚΑΛΩΝ
Ερευνητική Εργασία project Σχεδιασμός Έρευνας
ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ 2016 ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΟΣ ΣΤΟΛΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΚΑΒΑΛΑΣ ΜΕ ΤΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΓΥΜΝΑΣΙΩΝ.
Το νερό στην λογοτεχνία
…PROJECT… ΑΝΔΕΙΣ ΚΑΖΑΝΤΖΑΚΗ ΕΛΕΝΑ ΔΑΣΚΑΛΑΚΗ ΧΡΥΣΑ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΡΧΑΝΩΝ
Οδηγίες Α’ Λυκείου.
1 ο ΕΠΑ.Λ ΝΕΑΣ ΦΙΛΑΔΕΛΦΕΙΑΣ Project A1
Πολιτισμική Διαμεσολάβηση στο Σχολικό Πλαίσιο
Διαθεματικό Ενιαίο Πλαίσιο Προγραμμάτων Σπουδών (ΔΕΠΠΣ) & Αναλυτικά Προγράμματα Σπουδών (ΑΠΣ) Τρύφων Μαυροπαλιάς.
Παχυσαρκία.
Οι οδοί και η ιστορία τους
Γενικό λύκειο Νιγρίτας
Project: Εθισμός στο Internet
Project Κοκκινοπηλός Πένυ Εξαρχου Γ2.
Μαθηση για ολα τα παιδια
Οι Δροσουλίτες της Κρήτης!
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΠΕΝΔΥΣΕΩΝ
Εργασία στο Project.
«Τα παιχνίδια των παππούδων και των γονέων μας πριν την επέλαση των ηλεκτρονικών» Project 2015.
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Οργάνωση- Προγραμματισμός
ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΟΥ PROJECT
67ο Δημοτικό Σχολείο Πατρών
19η Περιφέρεια Προσχολικής Αγωγής
ΜΑΘΗΜΑ: ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΕΣ ΙΔΕΕΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΥΚΛΟΣ:Α' ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ ΕΞΑΜΗΝΟ:ΧΕΙΜΕΡΙΝΟ ( ) ΔΙΔΑΣΚΩΝ:ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ.
Νηπιαγωγείο Περιθωρείου 2007
Εσθονία Project
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ (Project)
Μουσειοπαιδαγωγικές δραστηριότητες
Project: Το Παιχνιδι Εργασία φοιτητριών.
ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΣΕΝΑΡΙΟ Β΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Αρχές Διοίκησης έργων βασικοί στόχοι κάθε έργου:
Project 2013 Γ΄ Ομάδα: Η πειθώ στον επιστημονικό λόγο
ΚΑΣΤΡΑ ΚΑΙ ΚΑΣΤΡΟΠΟΛΙΤΕΙΕΣ
ΤΟΥ ΕΛΕΥΘΕΡΟΥ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΑΡΙΣΤΟΤEΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗ ΚΑΛΩΝ ΤΕΧΝΩΝ ΤΜΗΜΑ ΘΕΑΤΡΟΥ http://www.thea.auth.gr/ Εγνατίας 122

ΕΙΣΑΓΩΓΗ Η εισαγωγή των αποφοίτων λυκείου στο Τμήμα Θεάτρου γίνεται μέσω των Πανελλαδικών Εξετάσεων. Ένας μικρός αριθμός πτυχιούχων Α.Ε.Ι, Τ.Ε.Ι. και Δραματικών Σχολών μπορεί να εισαχθεί στο Τμήμα με κατατακτήριες εξετάσεις.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ η επιστημονική μελέτη του θεατρικού φαινομένου και η καλλιέργεια της θεατρικής τέχνης. Ο χαρακτήρας, επομένως, των σπουδών είναι μικτός: επιστημονικός και καλλιτεχνικός/ θεωρητικός και πρακτικός

Θεωρία και πράξη στο πρόγραμμα σπουδών Θεωρία και πράξη στο πρόγραμμα σπουδών Η επίτευξη του μικτού, καλλιτεχνικού και επιστημονικού, στόχου, συνεπάγεται, στην πρώτη φάση των σπουδών τη διδασκαλία ενός σημαντικού αριθμού υποχρεωτικών μαθημάτων που να εξασφαλίζουν τη στέρεη θεατρολογική κατάρτιση όλων των φοιτητών/τριών. τη στοιχειώδη μύηση στις διάφορες πλευρές της καλλιτεχνικής πρακτικής (στοιχεία υποκριτικής, σκηνογραφίας, σκηνοθεσίας) παράλληλα διδάσκονται και έξι υποχρεωτικά μαθήματα αφιερωμένα στις σχέσεις θεάτρου και εκπαίδευσης και στη διδακτική του θεάτρου

Ο ΚΟΡΜΟΣ ΤΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΚΟΡΜΟΥ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΟΥΝ Τα μαθήματα της θεωρητικής κατεύθυνσης Μαθήματα παιδαγωγικής του θεάτρου Τρία καλλιτεχνικά μαθήματα: - Στοιχεία υποκριτικής - Στοιχεία σκηνογραφίας-ενδυματολογίας - Σκηνοθετικές προσεγγίσεις

ΕΙΔΙΚΕΥΣΗ Δραματολογία-Παραστασιολογία Επιλεγόμενα μαθήματα, που δίνουν τη δυνατότητα απόκτησης μιας άτυπης (αφού το πτυχίο είναι ενιαίο), αλλά απολύτως ουσιαστικής ειδίκευσης: Δραματολογία-Παραστασιολογία Θεωρητική κατεύθυνση, προσανατολισμένη στην ανάλυση του δραματικού κειμένου και της θεατρικής παράστασης. Εξοπλίζει τους φοιτητές/τριες για τη θεατρολογική έρευνα την ακαδημαϊκή σταδιοδρομία, Την εργασία σε θεατρικούς οργανισμούς ως δραματολόγοι και επιμελητές εντύπων προγραμμάτων Τη συνεργασία με εφημερίδες και περιοδικά ως θεατρικοί συντάκτες και κριτικοί.

ΕΙΔΙΚΕΥΣΗ Σκηνογραφία-Ενδυματολογία Η κατεύθυνση απευθύνεται σε όσους/ες ενδιαφέρονται για τον σκηνογραφικό σχεδιασμό και την ενδυματολογία και γενι- κότερα για το εικαστικό μέρος της θεατρικής παράστασης, καθώς επίσης και σε όσους έχουν κλίση για τις σκηνογραφικές κατασκευές και για την τεχνολογία της σκηνής. Ξεκινάει από το 2ο έτος σπουδών και περιλαμβάνει θεωρία Ιστορία αρχιτεκτονικής και των στυλ, Ψυχολογία της αντίληψης στην τέχνη , Ειδικά ζητήματα ιστορίας της τέχνης, Εισαγωγή στο θεατρικό κοστούμι Και πρακτική: Ελεύθερο και γραμμικό σχέδιο, Κατασκευή μακέτας, Σχεδιασμό σε ηλεκτρονικό υπολογιστή, Σκηνογραφικές κατασκευές, Ζωγραφική εκτέλεση σκηνικών, Θεατρικό φωτισμό, Ενδυματολογικές εφαρμογές, Ειδικές κατασκευές

Το εργαστήριο γλυπτικής-κατασκευών (Καθολικών 4)

Ριγκολέτο

εΙΔΙΚΕΥΣΗ Υποκριτική Η κατεύθυνση ξεκινάει στο 2ο έτος των σπουδών και απευθύνεται σε όσους ενδιαφέρονται για την υποκριτική τέχνη και το επάγγελμα του ηθοποιού Διδάσκονται Κίνηση Χορός Φωνητική Θεατρικό Τραγούδι

εΙΔΙΚΕΥΣΗ Σκηνοθεσία Η σκηνοθεσία έγινε πρόσφατα κατεύθυνση με θεωρητικά και πρακτικά μαθήματα, αλλά και τη δυνατότητα ο φοιτητής/τρια να σκηνοθετήσει στη διάρκεια των σπουδών του έως και τέσσερα project.

Γενική κατεύθυνση Aπευθύνεται στους φοιτητές που δεν ακολουθούν μία από τις παραπάνω κατευθύνσεις, είτε επειδή δεν πέρασαν το αντίστοιχο προαπαιτούμενο μάθημα είτε επειδή προτιμούν μεγαλύτερη ποικιλία επιλογών.

ΔΙΑΡΚΕΙΑ & ΠΑΡΟΥΣΙΕΣ Η διάρκεια των σπουδών στο Τμήμα Θεάτρου είναι 5 έτη– 10 εξάμηνα Τα μαθήματα είναι τρίωρα, εκτός από το Εργαστήρια της Σκηνογραφίας (που συνήθως έχουν 4ώρη διάρκεια) και τα μαθήματα της Υποκριτικής που έχουν 6ώρη διάρκεια. Η παρακολούθηση στα σεμιναριακά εργαστηριακά μαθήματα είναι υποχρεωτική.

ΠΤΥΧΙΟ Για τη λήψη του πτυχίου στο 10ο εξάμηνο ο φοιτητής/τριας, θα πρέπει να δώσει μια Διάλεξη Ένα θέμα που αναπτύσσεται μπροστά σε κοινό Και να καταθέσει είτε Μια γραπτή διπλωματική εργασία Είτε Ένα καλλιτεχνικό project(υποκριτκής, σκηνογραφίας, σκηνοθεσίας)

ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΕΣ ΣΠΟΥΔΕΣ Το μεταπτυχιακό πρόγραμμα σπουδών λειτουργεί στο Τμήμα Θεάτρου από το 2006. Απονέμει: Μεταπτυχιακό Δίπλωμα Εκπαίδευσης (Μ.Δ.Ε.) στις Θεατρικές Σπουδές Διδακτορικό Δίπλωμα (Δ.Δ.) στις Θεατρικές Σπουδές Έχει διάρκεια 18 μηνών (δύο διδακτικά εξάμηνα μαθημάτων και ένα για την εκπόνηση της μεταπτυχιακής διπλωματικής εργασίας)

Το πρόγραμμά του καλύπτει τις γνωστικές περιοχές του Τμήματος Θεάτρου Δραματολογία – Παραστασιολογία Σκηνογραφία – Ενδυματολογία Υποκριτική Σκηνοθεσία Παιδαγωγική του θεάτρου

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ Οι απόφοιτοι/ες του Τμήματος Θεάτρου μπορούν να εργαστούν Ως στελέχη κρατικών, δημοτικών και ιδιωτικών θεατρικών οργανισμών: δραματολόγοι, επιμελητές εντύπων προγραμμάτων, οργανωτικά στελέχη, υπεύθυνοι εκπαιδευτικών προγραμμάτων κλπ. Στα καλλιτεχνικά επαγγέλματα της σκηνής: ηθοποιοί, σκηνογράφοι, σκηνοθέτες, σχεδιαστές φωτισμών. Στα τεχνικά επαγγέλματα της σκηνής: παραγωγοί, τεχνικοί σκηνής, υπεύθυνοι ειδικών σκηνογραφικών κατασκευών κλπ

Ως εμψυχωτές θεατρικών δραστηριοτήτων σε νομαρχιακά, δημοτικά κ. ά Ως εμψυχωτές θεατρικών δραστηριοτήτων σε νομαρχιακά, δημοτικά κ.ά. πολιτιστικά κέντρα. Στην εκπαίδευση, πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια, ως καθηγητές θεατρικής αγωγής. Στα μέσα ενημέρωσης (καλλιτεχνικό ρεπορτάζ, θεατρική κριτική). Στον τομέα της επιστημονικής έρευνας και της ακαδημαϊκής σταδιοδρομίας.

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ Το επάγγελμα του καλλιτέχνη δεν έχει ωράριο Όσοι επιλέγουν τα επαγγέλματα της σκηνής, εργάζονται είτε ως ελεύθεροι επαγγελματίες (σκηνοθέτες, σκηνογράφοι, ενδυματολόγοι), είτε με συμβάσεις εργασίας του φορέα που τους απασχολεί (ηθοποιοί, τεχνικοί σκηνής, δραματολόγοι κτλ).