Ερευνητικά εργαλεία των ΘΚΠ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟ DOS (Disk Operating System)
Advertisements

13ο ΔΗΜ. ΣΧΟΛΕΙΟ ΧΑΛΑΝΔΡΙΟΥ ΑΘΗΝΑ, ΕΛΛΑΔΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ COMENIUS “ΠΑΙΞΕ ΜΑΖΙ ΜΟΥ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΕ ΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ” Σχολικό έτος th PRIMARY SCHOOL CHALANDRI,
Τ he results of the questionnaire about traditional games Τα α π οτελέσματα του ερωτηματολογίου για τα π αραδοσιακά π αιχνίδια.
IAAF CECS Level I Lecturers Course Αγωνίσματα του Kids’ Athletics.
Ξένη Ορολογία Ενότητα 6: Working Capital Ευαγγελία Κουτσογιάννη Τμήμα Λογιστικής & Χρηματοοικονομικής ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ Ανώτατο Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Πειραιά.
Δοκιμασίες αξιολόγησης τεχνικών ικανοτήτων στις αθλοπαιδιές (test and evaluation) N. Apostolidis Phd.
Προσομοίωση Δικτύων 4η Άσκηση Σύνθετες τοπολογίες, διακοπή συνδέσεων, δυναμική δρομολόγηση.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ Θέματα Διδακτικής των Φυσικών Εννοιών Development of spatial thinking, geometry and physics. What can.
Τι είναι το ΑΞΙΟΜΑ Καινοτόμο σύστημα ανίχνευσης και αξιολόγησης των βασικών γνωστικών δεξιοτήτων και ενίσχυσης των κοινωνικών δεξιοτήτων.
 Η ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΞΕΚΙΝΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΑΠΟΜΠΗ ΣΤΟΝ ΛΟΓΟΘΕΡΑΠΕΥΤΗ  Η ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΧΕΙ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΦΑΣΕΙΣ (ΙΑΤΡΙΚΟ ΙΣΤΟΡΙΚΟ, ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΜΕ ΤΟΝ ΑΣΘΕΝΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ,
Η βία και ο σχολικός εκφοβισμός παραβιάζουν τα δικαιώματα του παιδιού Σκοπός του κεφαλαίου είναι να παρουσιάσει: τα δικαιώματα του παιδιού τις διεθνείς.
 Μια μεγάλη ομάδα ασθενών με εγκεφαλικό είναι και οι ασθενείς με βλάβη του δεξιού ημισφαιρίου.  Ήπια προβλήματα:  Προβλήματα κατονομασίας  Κατανόηση.
Ψυχοκινητική και Φυσική Αγωγή στην Προσχολική Ηλικία Ενότητα 13: Συστηματική Παρατήρηση και Εκτίμηση της Κινητικής Εξέλιξης του Παιδιού Βασιλική Ρήγα Σχολή.
Πρώιμη Ανίχνευση Κινητικών Διαταραχών στην Παιδική Ηλικία Δήμητρα Κουτσούκη, Καθηγήτρια Εργαστήριο Προσαρμοσμένης Κινητικής Δραστηριότητας / Αναπτυξιακών.
Προσαρμοσμένη Κινητική Δραστηριότητα Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Αθήνας Το περιεχόμενο του μαθήματος διατίθεται με άδεια Creative Commons εκτός.
Ισοζύγιο Ενέργειας Και Έλεγχος Βάρους Energy Balance & Weight Control.
ONLINE ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ Παρουσιάζουν οι μαθητές: Γ Ι Ο Υ Λ Η Λ Ι Ο Υ Ν Η Ι Α Σ Ω Ν Α Σ Τ Α Σ Σ Η Σ.
1 Μαθησιακές Δυσκολίες: δυγλωσσία και πολυγλωσσικό περιβάλλον Ενότητα 12: Εκπαιδευτικές προσεγγίσεις και υλικό αξιολόγησης και παρέμβασης Ζακοπούλου Βικτωρία.
IAAF CECS Level I Lecturers Course Εισαγωγή στο Kids’ Athletics: Γιατί? Εισαγωγή στο Kids’ Athletics: Γιατί?
Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης Φλώρινας Μάθημα: Εκπαιδευτικό Λογισμικό Φοιτήτριες: Τυμπανάρη Ιωάννα ΑΕΜ: 3655 Μπάκα.
ΤΑ ΒΑΣΙΚΑ ΣΤΟ ΜΠΑΣΚΕΤ N. Apostolidis Ph.D.. ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΒΑΣΙΚΑ ΣΤΟ ΜΠΑΣΚΕΤ οι βασικές θέσεις & στάσεις οι μετατοπίσεις η αλλαγή κατεύθυνσης τα σταματήματα.
Μουστάκα Φρίντα Καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής MSc, Med, PhD ΙΕΚ ΑΙΓΕΑΣ – ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ ΑΘΛΗΜΑΤΩΝ.
Σπύρος Πρασσάς Πανεπιστήμιο Αθηνών Μηχανικές αρχές και η εφαρμογή τους στην Ενόργανη Γυμναστική PP #4.
ΕΤΑΙΡΙΚΗ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗ CORPORATE GOVERNANCE* * Τρόποι Διοίκησης και Ελέγχου Μεγάλων Επιχειρήσεων.
ΕΘΝΙΚΟ ΚΑΙ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ Εργαστήριο Προσαρμοσμένης Κινητικής Δραστηριότητας/ Αναπτυξιακών.
Κωνσταντία Μηλίδη Ειδικός Παιδαγωγός για παιδιά με αυτισμό Western Autistic School Μελβούρνη Αξιολόγηση του προφίλ ενός μαθητή που.
Test.
Test.
Φροντίδα Ψυχικά Πάσχοντος στο Σπίτι
Αξιολόγηση παιδιών/ ατόμων με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες
ΤΟ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ
Προσδιορισμός Υπολειμμάτων Φυτοφαρμάκων στα Τρόφιμα
ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ ΠΡΟΣΑΡΜΟΣΜΕΝΗΣ ΚΙΝΗΤΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ BOTMP The Bruininks-Oseretsky test of motor proficiency Τεστ μέτρησης της κινητικής επάρκειας ΕΙΡΗΝΗ.
Προσχολική Παιδαγωγική
Φυσική Δραστηριότητα και Διαταραχή της Όρασης-Τύφλωση
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Το Πλαίσιο της Παροχής Σ.Υ.Υ. Ορισμοί
Πλήξεις Τα χέρια επικρούουν εναλλάξ και με σχετική ταχύτητα, ανάλογη του σκοπού θεραπείας η επαφή θεραπεύου - ασθενούς είναι αιφνίδια & σύντομη (Σακελλάρη,
Κεντρο πληροφορησησ ανεργων τησ γ.σ.ε.ε.(κεπεα)
“PROBLEM SOLVING AND DECISION MAKING”
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΤΕΣ.
Πρόγραμμα Ενεργητικής Άσκησης
Αρχές Διοίκησης και Διαχείρισης Έργων
ΤΟ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ ΤΟΥ ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΜΟΥ
Ο τόπος μας… Το πολιτιστικό μας πάρκο ¨Αντώνης Τρίτσης¨
ΕΘΝΙΚΟ ΚΑΙ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΚΟ
Η ένταξη των μαθητών με αναπηρία στη φυσική αγωγή
Λιθογραφία - Όφσετ Ενότητα 5.2: Εισαγωγή στον ποιοτικό έλεγχο
College & University Regulations Schools of Tourism & Engineering
O θρύλος του Διγενή Ακρίτα
Διαχείριση Ποιότητας Λευτέρης Αντωνόπουλος
English for Radiographers IV Terminology in Positioning.
Find: φ σ3 = 400 [lb/ft2] CD test Δσ = 1,000 [lb/ft2] Sand 34˚ 36˚ 38˚
Μεθοδολογία Έρευνας Δρ Ηλίας Αβραμίδης Tel:
أثر بعض استراتيجيات حل المشكلات الرياضية وتكوينها
” قالوا سبحانك لا علم لنا إلا ما علمتنا أنك أنت العليم الحكيم “
ΦΥΛΕΤΙΚΟΣ ΔΙΜΟΡΦΙΣΜΟΣ ΕΓΚΕΦΑΛΟΥ
Find: angle of failure, α
«Ένταξη Τσιγγανοπαίδων στο Σχολείο»
ΑΝΟΡΓΑΝΗ & ΑΝΑΛΥΤΙΚΗ ΧΗΜΕΙΑ
Find: σ1 [kPa] for CD test at failure
ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΗ ΓΡΑΜΜΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΚΑΙ ΑΣΚΗΣΗ ΣΤΑ ΠΑΛΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ
Προοπτικό σχέδιο με 3 σημεία φυγής
Orbit Trackball with Scroll Ring
Φ. ΜΗΛΙΩΝΗ, Δ.Ν., Δ/ΝΤΡΙΑ ΝΠΙΔ ΕΠΑΝΟΔΟΣ
Game: Line and Length – 9 point drill
Β. Λαμπροπούλου, Καθηγήτρια Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ερευνητικά εργαλεία των ΘΚΠ Bruininks-Oseretsky Test of Motor Proficiency (BOTMP) Test of Gross Motor Development (TGMD) Movement Assessment Battery for Children (MABC) Peabody Developmental Motor Scales (PDMS)

Ερευνητικό εργαλείο: Bruininks-Oseretsky Test of Motor Proficiency, 1978 (ΒΟΤΜΡ) Τεστ Κινητικής Επάρκειας Εξετάζει αδρές και λεπτές κινητικές δεξιότητες σε οκτώ δοκιμασίες. Αποτίμηση της κινητικής λειτουργίας παιδιών ηλικίας 41/2 – 141/2.

Ταχύτητα και ευκινησία (running speed and agility) Ισορροπία (balance) Αμφίπλευρος συντονισμός (bilateral coordination) Δύναμη (strength) Συντονισμός άνω άκρων (upper-lιmb coordination) Ταχύτητα αντίδρασης (response speed) Οπτικοκινητικός συντονισμός (visual motor control) Ταχύτητα και επιδεξιότητα άνω άκρων (upper-limb speed and dexterity)

Ταχύτητα και ευκινησία (running speed and agility) παλίνδρομο τρέξιμο 13.7 μέτρα με χειρισμό αντικειμένου (σε δευτερόλεπτα). Ο μαθητής/ τρια πρέπει να τρέξει όσο πιο γρήγορα μπορεί μια απόσταση 13,7 μ, να πιάσει ένα αντικείμενο ακουμπισμένο στο έδαφος και να επιστρέψει στην αφετηρία (δύο προσπάθειες και καταγράφουμε την καλύτερη)

Ισορροπία (balance), στατική ισορροπία (με το ένα πόδι σε δοκό-σε δευτερόλεπτα) και δυναμική (βήματα πάνω σε δοκό) Στατική ισορροπία: 2 προσπάθειες, κλειστά μάτια με ‘δυνατή’ πλευρά πάνω σε δοκό ισορροπίας Δύο προσπάθειες, καταγράφουμε την καλύτερη. Στα 10 δευτ. σταματάμε (η καλύτερη δυνατή βαθμολογία) Δυναμική ισορροπία: 2 προσπάθειες, ανοιχτά μάτια με βηματισμό πάνω στη δοκό ισορροπίας, από φτέρνα σε μύτη. Μετράμε και καταγράφουμε τον συνολικό αριθμό βημάτων πάνω στη δοκό

Αμφίπλευρος συντονισμός (bilateral coordination) Tapping feet alternatively, while making circles with fingers (χτύπημα εναλλάξ της μύτης των ποδιών με ταυτόχρονη περιστροφική προς τα έξω κίνηση των δακτύλων-δεικτών) Η διάρκεια είναι 90 δευτ με στόχο να κάνει 10 επαναλήψεις. Η βαθμολογία είναι Pass/ Fail

Αμφίπλευρος συντονισμός (bilateral coordination) Jumping up and clapping hands (πηδάω και χτυπάω στον αέρα όσα περισσότερα παλαμάκια μπορώ, πριν την προσγείωση) Δύο προσπάθειες και καταγράφουμε την καλύτερη. Μετράμε πόσα παλαμάκια. Το μέγιστο είναι το 5, όπου παίρνει και την καλύτερη δυνατή βαθμολογία

Δύναμη (strength) Standing broad jump Προσομοιάζει το οριζόντιο άλμα Τρεις προσπάθειες και καταγράφουμε την καλύτερη

Συντονισμός άνω άκρων (upper-lιmb coordination) Catching a tossed ball with both hand Υποδοχή ‘μαλακής’ μπάλας (τένις) από απόσταση 3 μέτρων ‘Πετάγματα’ της μπάλας από κάτω, με στόχο να φτάσουν ανάμεσα στη λεκάνη και τον ώμο του μαθητή Η υποδοχή γίνεται από ‘κάτω’ (οι παλάμες του μαθητή/ τριας ‘κοιτάζουν’ προς τα πάνω)

Συντονισμός άνω άκρων (upper-lιmb coordination) Throwing a ball at a target with preferred hand (μπαλάκι τέννις) Σε απόσταση 1,5 μέτρου (5 feet) από στόχο Overhand (πάνω από τον ώμο) Ο στόχος στο ύψος των ματιών του μαθητή/ τριας Μία δοκιμαστική προσπάθεια και 5 συνεχόμενες στη συνέχεια Καταγράφουμε τις σωστές ρίψεις (μέσα στο στόχο)

Ταχύτητα αντίδρασης (response speed) Ταχύτητα αντίδρασης: Ο αντίχειρας ‘φρενάρει’ την κίνηση προς τα κάτω του χάρακα που ελευθερώνει ο εξεταστής Η οριζόντια απόσταση του αντίχειρα από την αφετηρία του χάρακα είναι 1,3 έως 2,5 εκατοστά περίπου Από τη στιγμή που θα αφήσει ο εξεταστής τον χάρακα ελεύθερο και θα αρχίσει να κινείται προς τα κάτω, ο μαθητής/ τρια πρέπει να ‘φρενάρει’, όσο πιο γρήγορα μπορεί, την κίνηση του χάρακα αποκλειστικά με τον αντίχειρα του/ της

Οπτικοκινητικός συντονισμός (visual motor control) 3 Δοκιμασίες a) Drawing a line through a straight path with preferred hand Μετράμε πόσες φορές βγαίνει το μολύβι έξω από τη γραμμή b) Copying a circle with preferred hand 2: χωρίς λάθη και κενά, προσομοιάζει τον κύκλο. 1: με μικρά λάθη και κενά. Τα ¾ προσομοιάζουν τον κύκλο 0:περισσότερα λάθη, δεν προσομοιάζει τον κύκλο c) Copying overlapping pencils with preferred hand 2: χωρίς λάθη και κενά, προσομοιάζει το σχήμα των μολυβιών. 1: με μικρά λάθη και κενά. Τα ¾ προσομοιάζουν το σχήμα των μολυβιών. 0:περισσότερα λάθη, δεν προσομοιάζει το σχήμα των μολυβιών

Ταχύτητα και επιδεξιότητα άνω άκρων (upper-limb speed and dexterity) Sorting shape cards with preferred hand Κρατάει μια ανακατεμένη τράπουλα με κόκκινα και μπλε χαρτιά. Με το ‘μη κυρίαρχο’ χέρι κρατάει την τράπουλα και με το ‘κυρίαρχο’ χέρι ξεχωρίζει τα χαρτιά, ανάλογα με το χρώμα τους Η δοκιμασία κρατάει 15 δευτ Μετράμε τον αριθμό των χαρτιών που σωστά ταξινομήθηκαν από τον μαθητή/ τρια

Ταχύτητα και επιδεξιότητα άνω άκρων (upper-limb speed and dexterity) Making dots in circles with preferred hand Με ένα μολύβι στο κυρίαρχο χέρι, προσπαθεί ο μαθητής/ τρια να σημειώσει μια τελεία σε καθένα από τους κύκλους που βρίσκονται μπροστά του αποτυπωμένοι πάνω στο χαρτί. Καταγράφονται οι κύκλοι με τις τελείες (και τις παύλες-σημάδια) στους οποίους αφήνει αποτύπωμα ο μαθητής/ τρια Συνολική διάρκεια 15 δευτ

Δείκτες εγκυρότητας και αξιοπιστίας εξεταστών Οι κινητικές δεξιότητες που μετράει το ΒΟΤΜΡ είναι ενδεικτικές της κινητικής ανάπτυξης στην παιδική ηλικία και εφηβεία (Bruininks, 1978). Εγκυρότητα περιεχομένου (Bruininks, 1978) Συντελεστής αξιοπιστίας του Short form (test retest = 0.87). a 15/7/2005 ΕΓΚΥΡΟΤΗΤΑ: ΕΞΕΤΑΣΕ -ΣΧΕΣΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ ΤΩΝ ΤΕΣΤ ΜΕ ΤΗΝ ΧΡΟΝΟΛΟΓΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ -ΤΗΝ ΔΟΜΗ ΤΟΥ ΠΑΡΑΓΟΝΤΑ ΣΤΙς 46 ΑΣΚΗΣΕΙΣ -ΤΙΣ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΣΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΜΕΤΑΞΥ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΕ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΜΕΙΟΝΕΞΙΑ - ΤΟΥς ΣΥΣΧΕΤΙΣΜΟΥΣ ΜΕΤΑΞΥ ΤΩΝ ΑΣΚΗΣΕΩΝ ΤΟΥ ΤΕΣΤ

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ