Αυτο-εντύπωση & Τρόπος Ζωής (Self-Concept & Lifestyle)

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
© GfK 2013 | Η Επιχειρηματικότητα στην Ευρώπη – 2013 | Αθήνα, 4 Φεβρουαρίου GfK Hellas | Consumer Experiences | Dr. Spyridon Tryfonas Αθήνα, 4 Φεβουαρίου.
Advertisements

ΟΜΑΔΑ /09/2004 Συντονιστής: Οδυσσέας Ντότσικας yellownetroad Ομάδα 2 Catch – Up Meeting Μοντέλα & Μέθοδοι Έρευνας, Καταγραφής, Διαχείρισης, Αξιολόγησης.
Γιώργος Μπάλτας Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών
ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΠΟΥ ΕΠΙΔΡΟΥΝ ΣΤΗ ΖΗΤΗΣΗ ΤΩΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ
ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΤΩΝ ΑΛΛΑΓΩΝ ΤΗΣ ΕΠΟΧΗΣ ΜΑΣ.
Τμηματοποίηση της Αγοράς
Πολιτική Συμμετοχή στο Ίντερνετ και Διπλωματία των Πολιτών Ρωμανός Γεροδήμος Online Mobilisation and Citizen Diplomacy Roman Gerodimos.
Επιστημονική ομάδα Πόσο έχουν επηρεάσει οι οικονομικές συνθήκες τη διατροφή και τον τρόπο ζωής των Ελλήνων; Μια πρώτη ματιά.
Οικονομική κρίση και καταναλωτική συμπεριφορά
Εισαγωγή στη Διαφήμιση
Party (!) Politics Public Opinion Survey on Entertainment Habits, Political Extremes, and Social Change in Greece during Crisis By Inter Alia Team.
ΤΜΗΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ ΑΓΟΡΑΣ ΙI
Επικοινωνία & Λιανεμπόριο Η Επικοινωνία είναι Εργαλείο Πωλήσεων.
Επιχειρηματική ιδέα Ευκαιρίες από το περιβάλλον (πόροι) Φυσικοί πόροι Ανθρωπογενείς πόροι Προσωπικές ικανότητες, δεξιότητες κλπ. ΓνώσειςΔεξιότητεςΕμπειρίεςΆλλα…
Η φιλοσοφία του Pro-Skills
1 Η σύνδεση των γλωσσών με χώρες και πολιτισμούς και οι συνέπειές της στις στάσεις και τα κίνητρα για εκμάθηση: συμπεράσματα μιας έρευνας σε μαθητές 5.
Χαρακτηριστικά και Ταξινόμηση των Ψυχολογικών Τεστ
ΘΕΜΑ : « Διαπροσωπικές σχέσεις των νέων»
Κυριακή Μπαλτά Πανεπιστήμιο Μακεδονίας Βιβλιοθήκη Σχεδιασμός και δημιουργία επικοινωνιακού σχεδίου δράσης της Βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Μακεδονίας.
ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΤΗΣ ΥΠΕΡΧΡΕΩΣΗΣ ΑΛΕΞΙΟΥ Τ., ΚΑΡΑΝΙΚΑ Κ., ΠΛΑΚΑ Ε., ΧΑΡΠΑΝΤΙΔΟΥ Γ.
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ. Προσπάθεια κάποιων εταιριών να προωθήσουν τα sites τους, είτε για την αγορά προϊόντων / υπηρεσιών, είτε.
SOCIAL MEDIA CREATIVE AD Βουδούρης Γιώργος, Γκιμούση Πανωραία, Σουλουτζιδάκης Σοφοκλής, Τζώρτζη Μαργαρίτα.
Το Περιβάλλον Του Αθλητικού Οργανισμού
ΦΟΡΕΙΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΠΟΙΗΣΗΣ
TEXNH Γιάννης Παπαδόπουλος – Ζωή Ζαφειροπούλου Φιλόλογοι.
Εθνομαθηματικά του Ν. Καστάνη.
Αθλητισμός και γυναίκες. Ομοιότητες ανάμεσα σε αθλητές των δύο φύλων Ισχυρά παρακινούμενοι και προσανατολισμένοι στην επίτευξη Ισχυρά παρακινούμενοι και.
1.4 Επικοινωνία και προβλήματα – Μέσα Μαζικής Επικοινωνίας
Ερευνητική εργασία «Φύλα και επαγγέλματα»
ΘΕΩΡΙΕΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗΣ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑΣ (Σ.Ψ.)
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΕΡΡΩΝ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ Ο ΡΟΛΟΣ ΤΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ ΣΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΩΝ.
Ο ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΟΣ ΨΥΧΟΛΟΓΟΣ. Ρόλος και Λειτουργίες  Θεραπευτικός ή αποκατάστασης  Προληπτικός  Εκπαιδευτικός.
Ερευνητική Εργασία Β Λυκείου
Ανάπτυξη Επιχειρηματικότητας: από την ιδέα στην υλοποίηση Δρ. Εμμανουήλ Αλεξανδράκης 26/03/2004.
Πόσο Ελεύθερες είναι οι Προσωπικές Επιλογές μας
ΥΠΟΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΥΠΟΚΟΥΛΤΟΥΡΑ
Κεφάλαιο 5 Τμηματοποίηση Αγοράς.
Το περιβάλλον Μάρκετινγκ Διάλεξη 2η
ΕΝΟΤΗΤΑ 3η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
Ομάδα Εργασίας Θ2: «Εφαρμογές και υπηρεσίες δικτύων κινητής τηλεφωνίας 3ης γενιάς (3G)» 1 Ομάδα Εργασίας Θ2 «Εφαρμογές και υπηρεσίες δικτύων κινητής τηλεφωνίας.
Τμηματοποίηση Αγοράς, Στόχευση, Διαφοροποίηση και Τοποθέτηση προϊόντος (Adapted from: Μπαλτας & Παπασταθοπούλου, 2003, Πασχαλουδης, 2009, Σιωμκος, 2011,
ΕΙΣΑΓΩΓΗ Συμπεριφορά Καταναλωτή & Στρατηγική ΜΚΤ (Adapted from: Hawkins & Mothersbaugh, 2013, Μπαλτας & Παπασταθοπούλου, 2003, Σιωμκος, 2011)
Οικογένεια & Νοικοκυριά – Αγοραστικές επιδράσεις & λήψη αποφάσεων (Adapted from: Hawkins & Mothersbaugh, 2013, Μπαλτας & Παπασταθοπούλου, 2003, Σιωμκος,
ΑΤΕΙ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ Τμήμα Τυποποίησης & Διακίνησης Προϊόντων ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΣΤΑΣΕΩΝ ΜΙΑΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΑΓΟΡΑΣ ΝΩΠΩΝ ΟΠΩΡΟΚΗΠΕΥΤΙΚΩΝ: «ΟΙ ΑΠΟΨΕΙΣ.
Επιδράσεις καθοδηγητών γνώμης & διαδικασία διάδοσης νέων προϊόντων (Adapted from: Hawkins & Mothersbaugh, 2013, Μπαλτας & Παπασταθοπούλου, 2003, Σιωμκος,
ΑΞΙΕΣ, ΣΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 5. Πώς αντιλαμβάνεστε την έννοια της στάσης (attitude);
Σπύρος Αβδημιώτης MBA PhD Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων Κατεύθυνση Διοίκησης Τουριστικών Επιχειρήσεων & Επιχειρήσεων Φιλοξενίας Εαρινό Εξάμηνο 2016.
 Δ. Καραγιάννη, «Το Προφίλ των Καταναλωτών μέσω Διαδικτύου» 1.
Συμπεριφορά Καταναλωτή Μέρος Β’ Οι Διαφάνειες βασίζονται στο Βιβλίο του Γ. Σιώμκου, «Συμπεριφορά Καταναλωτή και Στρατηγική Μάρκετινγκ», 2002, Εκδόσεις.
ORGANIZATIONAL BEHAVIOR I. Εισαγωγή στην Οργανωτική Συμπεριφορά (Κεφάλαιο 1) Με τι πιστεύετε ασχολείται το μάθημα της οργανωτικής συμπεριφοράς;
Welcome to Maastricht University Faculty of Economics and Business Administration Περιβαλλοντικό Μάρκετινγκ-Μάνατζμεντ Εισαγωγή στην Ανάλυση της Αγοραστικής.
Σακελλαρίου Μαρία, Αναπληρώτρια Καθηγήτρια Πανεπιστημίου Ιωαννίνων
Μερικά βασικά χαρακτηριστικά της ελληνικής αγοράς εργασίας: εργατικό δυναμικό, δομή της απασχόλησης, ανεργία Συνεχής αύξηση της συμμετοχής στην αγορά εργασίας.
Μάθηση σημαίνει τροποποίηση συμπεριφοράς & σχηματισμό συνηθειών
Συμπεριφορά Καταναλωτή
Κατανόηση της συμπεριφοράς των καταναλωτών
#7 - #8 irini rigopoulou Product - Brand #7 - #8 irini rigopoulou
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑΣ
ΚΟΙΝΗ ΓΝΩΜΗ & ΠΕΙΘΩ.
Τίτλος Παρουσίασης Logo
Συμμετοχική παρατήρηση Συστηματική παρατήρηση
Τ.Π.Ε. Επιμόρφωση Β1 Επιπέδου
Περιβαλλοντικό Μάρκετινγκ-Μάνατζμεντ
Επαγγέλματα Ο όρος επαγγέλματα στη γενικότερη αντίληψη χαρακτηρίζει την κατά κλάδο ή αντικείμενο συνήθη ασκούμενη βιοποριστική ενασχόληση, (εργασία), του.
Η περίπτωση της Γερμανίας
Η έννοια της επιχείρησης
Τμηματοποίηση – Τοποθέτηση - Στόχευση Δρ. Μάλαμα Ελεονώρα Ιουλία
– Η ταυτότητα του ρόλου του φύλου
2. ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ 2.3 Οικογενειακός προϋπολογισμός
Ανάλυση των πελατών Δρ. Μάλαμα Ελεονώρα Ιουλία
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Αυτο-εντύπωση & Τρόπος Ζωής (Self-Concept & Lifestyle) (Adapted from: Hawkins & Mothersbaugh, 2013, Μπαλτας & Παπασταθοπούλου, 2003, Σιωμκος, 2011)

Ψυχολογικοί παράγοντες – Αυτο-εντύπωση & Τρόπος Ζωής Αυτο-εντύπωση (self-concept): εικόνα ή αντίληψη που κάθε άτομο έχει για τον εαυτό του σε ότι αφορά την εξωτερική του εμφάνιση, τις διανοητικές του ικανότητες, το χαρακτήρα και γενικά ότι αφορά το άτομο ως κοινωνική οντότητα. Τρόπος ζωής (lifestyle): Εκφράζει τις αξίες που διέπουν τη ζωή ενός ατόμου

Αυτο-εντύπωση 12-3

Αυτο-εντύπωση Ανεξάρτητη/Εξαρτώμενη Αυτο-εντύπωση Άτομα με ανεξάρτητη αυτο-εντύπωση έχουν την τάση να είναι Ατομοκεντρικα Εγωκεντρικά Αυτόνομα Στηριγμένα στον εαυτό τους Αυτοτελή Άτομα με εξαρτώμενη αυτο-εντύπωση έχουν την τάση να είναι Υπάκουα Κοινωνικο-κεντρικα Μέρος του όλου (holistic) Συνδεδεμένα Προσανατολισμένα στη σχέση 12-4

Self-Concept The Relationship Between Self-Concept and Brand Image Influence 12-5

Τρόπος Ζωής (Lifestyle) Επηρεάζει όλες τις όψεις της καταναλωτικής συμπεριφοράς ενός ατόμου. Προσδιορίζεται από τις προσωπικές εμπειρίες, τα εσωτερικά χαρακτηριστικά, και την παρούσα περίσταση ενός καταναλωτή. Εφαρμογές – στην τμηματοποίηση αγορών, και στην κατηγοριοποίηση ατόμων –καταναλωτών για την καλύτερη στόχευση των προσπαθειών ΜΚΤ. 12-6

Τρόπος Ζωής (Lifestyle) Lifestyle and the Consumer Process

Τρόπος Ζωής (Lifestyle) Η ανάπτυξη ποσοτικών μετρήσεων του lifestyle αναφέρονται σαν ψυχογραφικά χαρακτηριστικά (psychographics). Τέτοια είναι: Στάσεις Εκτιμήσεις για άλλους ανθρώπους, τοποθεσίες, ιδέες, προϊόντα, κτλ. Αξίες Διάφορα πιστεύω γύρω από τι είναι αποδεκτό η επιθυμητό Δραστηριότητες & ενδιαφέροντα Συμπεριφορές για τις οποίες οι καταναλωτές αφιερώνουν χρόνο και προσπάθεια, όπως hobbies, sports, κοινωνική υπηρεσία, και εκκλησία Δημογραφικά Ηλικία, μόρφωση, εισόδημα, επάγγελμα, δομή οικογένειας, εθνική καταγωγή Μέσα Τα συγκεκριμένα μέσα επικοινωνίας που χρησιμοποιούν οι καταναλωτές Χρήση Μετρήσεις κατανάλωσης για μια κατηγορία προϊόντων, συχνά οι καταναλωτές κατηγοριοποιούνται σαν χρήστες (συχνοί, μέσοι, αραιοί) η μη χρήστες

Τρόπος Ζωής (Lifestyle) Επιλεγμένες προτάσεις για τη μέτρηση τρόπου ζωής (Wells & Tigert, 1971): Ψώνια για φθηνα προϊόντα και ευκαιρίες Επίδραση από άλλους Επίδραση σε άλλους Οικιακή απασχόληση Ελεύθερος χρόνος και διασκέδαση Οικογένεια, ρόλοι γυναικών και ανδρών Ιδέα για τον εαυτό μας Κοινωνία (Σιωμκος, 2011, σελ. 199)

Τρόπος Ζωής (Lifestyle) Technology Segments Technology Segments Wizards 31% “Technology is life” Journeymen 13% “Technology is an important part of my life” Apprentices 31% “Technology is changing my life” Novices 25% “Technology has a limited impact on my life” 12-11

The VALSTM System VALS provides a systematic classification of U.S. adults into eight distinct consumer segments. VALS is based on enduring psychological characteristics that correlate with purchase patterns. 12-12

Ανάλυση RISC Η ανάλυση RISC ομαδοποιεί τους ερωτώμενους, ανιχνεύοντας τα ερεθίσματα που έχουν τη δυνατότητα να κινητοποιήσουν συγκεκριμένα «κοινά» καταναλωτών ακολουθώντας μία τρισδιάστατη προσέγγιση που συνδυάζει: - Κοινωνιο-πολιτισμικά χαρακτηριστικά (αξίες) - Στάσεις και Απόψεις (π.χ., πολιτική, Μ.Μ.Ε.) - Δημογραφικά χαρακτηριστικά

Βασικοί άξονες ανάλυσης RISC

Ερευνητικό εργαλείο TGI Εκτεταμένη έρευνα η οποία διενεργείται πλέον σε 42 χώρες Πανελλαδικό δείγμα 11.000 ατόμων στην Ελλάδα Μετράει ψυχογραφικά χαρακτηριστικά συνήθειες μέσων χρήση προϊόντων, χρήση Internet, δραστηριότητες στη διάρκεια του 24ώρου και δημογραφικά στοιχεία Καλύπτει 13 κατηγορίες προϊόντων και περίπου 3.000 μάρκες