ΚΕΠΛΗΝΕΤ Ν. Λέσβου Θέματα: NFC στο σχολείο

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Επικοινωνιες-δικτυα-διαδικτυο-ιστοσελιδεσ
Advertisements

Προγραμματισμός Ι (αποφύγετέ τον!) 3) Διακοπτόμενος βρόχος: (αποφύγετέ τον!) float energy;......while(TRUE){drink_water(); if(energy
4ος Πανελλήνιος Διαγωνισμός Πρωτοπόρων Δασκάλων Συνεργάτες στη Μάθηση Microsoft Hellas.
ETwinning Η δράση της Ηλεκτρονικής Αδελφοποίησης.
ΤΑΞΗ Γ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ Βασικές Έννοιες Επανάληψη (1).
Τι είναι ο υπολογιστής; Τι είναι ο προγραμματισμός
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 3 Το υλικό των υπολογιστών.
Διδακτικά οφέλη από τη χρήση του διαδραστικού πίνακα στην τάξη
Πλακέτα ARDUINO.
Ασύγχρονη Τηλεκπαίδευση
1 ο ΠΕΚ Θεσσαλονίκης Σύγχρονες διδακτικές προσεγγίσεις για την ανάπτυξη κριτικής-δημιουργικής σκέψης Προετοιμασία μαθήματος με.
Engino Robotics Controller (ERC) Η τεχνολογία που στηρίζει τη νέα ρομποτική πλατφόρμα Engino Δρ. Γιώργος Α. Δημητρίου Τμήμα Πληροφορικής και Μηχανικών.
Ηλεκτρονικά και Τεχνολογία Ελέγχου
Δεδομένα, Πληροφορίες και Ηλεκτρονικοί Υπολογιστές
Η ΓΛΩΣΣΑ C ΜΑΘΗΜΑ 2.
1 Ολυμπιάδα Πληροφορικής Μάθημα 7. 2 Στόχοι μαθήματος Δημιουργία συναρτήσεων από το χρήστη Δομή προγράμματος με συναρτήσεις Συναρτήσεις και παράμετροι.
ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΣΤΡΑΦΟΥΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ Εισαγωγή στη Java II.
Είσοδος & Έξοδος στη C++ Ι
Απομακρυσμένη Εκπαίδευση
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ Α’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
ΜΕΤΑΒΛΗΤΟΙ ΑΝΤΙΣΤΑΤΕΣ
Η επιστήμη του Web.
Παναγόπουλος Ασημάκης Βασιλειάδης Βασίλης Β’ τάξη 6ου ΕΠΑΛ Πάτρας
ΔΙΚΤΥΑ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ Εργασία του/της…...
ΜΕΤΑΒΛΗΤΟΙ ΑΝΤΙΣΤΑΤΕΣ
Arduino  Πρώτη Επαφή Involve me & I learn 3ο Γυμνάσιο Ελευσίνας.
Διαφάνειες παρουσίασης #2
ΗΥ150 – ΠρογραμματισμόςΚώστας Παναγιωτάκης ΗΥ-150 Προγραμματισμός Συναρτήσεις.
Χ. Καραγιαννίδης, ΠΘ-ΠΤΕΑΑνάπτυξη Εφαρμογών για την ΕΕΑ Διάλεξη 1: Εισαγωγή 1/26 12/2/2015 Διάλεξη 1 Εισαγωγή Ανάπτυξη Εφαρμογών για την Εκπαίδευση & την.
ΜΑΘΗΤΙΚΟ ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΡΟΜΠΟΤΙΚΗΣ 19 Ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΕΚΘΕΣΙΑΚΟ ΜΕΡΟΣ.
E-ProBotLab Εργαστήριο κατασκευής και προγραμματισμού ρομποτικών συσκευών Βασίλης Κόμης, Καθηγητής, πρόεδρος Τ.Ε.Ε.Α.Π.Η. Χριστόφορος Καραχρήστος, Κώστας.
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΣΧΟΛΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΩΝ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ
Ο Μαθητικός Υπολογιστής των 100$
Τσιρογιάννης Νίκος-Μαργαρίτης Βασίλης
«Αrduino:Προγραμματισμός στην πράξη»
Πτυχιακή Εργασία των: Στάγκου Ευάγγελου (2110) Μπακατάρη Ιωάννη (1660)
PLC : ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΖΟΜΕΝΟΙ ΛΟΓΙΚΟΙ ΕΛΕΓΚΤΕΣ
Κατασκευή – Προγραμματισμός συστήματος έξυπνης κλειδαριάς με τη χρήση μικροελεγκτή Arduino.
Arduino Mini howto Μονάδα Αριστείας ΕΛ/ΛΑΚ ΤΕΙ Αθήνας Ανδριτσάκης Δημήτρης Θερινό Σχολείο «Ανάπτυξη wearable συστήματος βασισμένου σε Arduino για χρήση.
Προγραμματισμός PLC Ladder Logic διαγράμματα
Εισαγωγή στο Arduino Μονάδα Αριστείας ΕΛ/ΛΑΚ ΤΕΙ Αθήνας Γιάννης Μπογιατζής Κύκλος Εκπαίδευσης «Χτίζοντας στο “διαδίκτυο πραγμάτων” (Internet of Things)
Παρουσίαση Πτυχιακής Εργασίας Τεχνολογία powerline homeplug για τη δημιουργία του «έξυπνου» σπιτιού και εφαρμογή της στην κατασκευή αλληλεπιδραστικής διεπαφής.
11/14/2016Structural VHDL148 Structural VHDL Παράδειγμα Multiplexer Component Component specification Port map command Unconnected outputs Unconnected.
ΤΜΗΜΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΙΑΣ
Η πλατφόρμα Βασίλης Γαργανουράκης Υπεύθυνος 2ου ΕΚΦΕ Ηρακλείου
MSc Ηλεκτρολόγος Μηχανικός
Όπως το περιγράφει ο δημιουργός του, το Arduino είναι μια «ανοικτού κώδικα» πλατφόρμα «πρωτοτυποποίησης» ηλεκτρονικών βασισμένη σε ευέλικτο και εύκολο.
Η αξιοποίηση των tablets στη βελτίωση των μαθησιακών αποτελεσμάτων
ΦΥΛΛΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ 1: Χρήση της απλής δομής επιλογής
Μαθηματα προγραμματισμου μεσαιου επιπεδου
Βασικές Έννοιες και Ορισμοί
Workshops Εισηγητής: Παλιούρας Αριστείδης
Arduino Τα βασικά.
Το Πρόβλημα Φωτεινοί σηματοδότες.
Καθηγητής: Καλόμοιρος Ιωάννης, Αναπληρωτής Καθηγητής
Επιβλέπων: Αναπλ. Καθηγητής Κωνσταντίνος Σ. Χειλάς
Εκπαιδευτική ρομποτική
Υ Π Η Ρ Ε Σ Ι Α Π Λ Η Ρ Ο Φ Ο Ρ Ι Κ Ω Ν Σ Υ Σ Τ Η Μ Α Τ Ω Ν
PROJECT ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ RASPBERRY PI ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΑΙΣΘΗΤΗΡΑ ΚΙΝΗΣΗΣ ΜΕ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΛΗΨΗΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΩΝ.
ΣΧΕΣΗ ΥΛΙΚΟΥ ΚΑΙ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ
Αρχές Προγραμματισμού (C)
ΕΚΦΡΑΣΕΙΣ, ΑΝΑΜΟΝΕΣ (DELAYS), ΗΧΟΙ
ΕΛΕΓΧΟΣ ΣΕΡΒΟΚΙΝΗΤΗΡΩΝ
ΕΝΟΤΗΤΑ 5 Αναλογικά σήματα.
Λήψη Αποφάσεων και Συναρτήσεις Ελέγχου
UNIT 1 Τα Πρώτα Προγράμματα.
ΕΝΟΤΗΤΑ 9 ΡΕΛΕ.
Ψηφιακές ΕΙΣΟΔΟΙ/ΕΞΟΔΟΙ και Διακοπές
Μικροηλεκτρονική [ΜΕΡΟΣ 2ο].
Κατασκευή ανιχνευτή θέσης αντικειμένου με Arduino
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΚΕΠΛΗΝΕΤ Ν. Λέσβου Θέματα: NFC στο σχολείο Workshop 16-3-2017 Θέματα: NFC στο σχολείο Το mBot ως εκπαιδευτικό εργαλείο Εισαγωγή στο Arduino Ομιλητές: Γιώργος Τριχόπουλος Ιγνάτης Λασκαρίδης

NFC - RFID Στο σχολείο

Τι είναι το NFC; Near Field Communication Ασύρματη επικοινωνία σε πολύ μικρές αποστάσεις Συνεργασία Nokia, Sony, Philips το 2004

Τι προσφέρει το NFC γενικά; Έλεγχος πρόσβασης Ηλεκτρονικές συναλλαγές Ανταλλαγή και συλλογή πληροφοριών Νομιμότητα Πληρωμές Μεταφορές/Διαβιβάσεις Πιστοποιήσεις (Πηγή: https://el.wikipedia.org/wiki/NFC )

Γιατί NFC; Είναι φτηνό! Είναι εύκολο στην υλοποίηση! Είναι εύκολο στην υλοποίηση! Είναι απλό στη χρήση!

Τι θα μπορούσα να κάνω στο σχολείο; Κατάργηση απουσιολογίου Ασφαλής είσοδος (login) σε υπολογιστές του δικτύου Διαδραστικά – εκπαιδευτικά παιχνίδια Ανάθεση εργασιών σε μαθητές – εξατομίκευση μαθήματος Ανάπτυξη εφαρμογών – παιχνιδιών με μαθητές; …………

Πηγές http://nearfieldcommunication.org/ http://nfc-forum.org/ https://el.wikipedia.org/wiki/NFC

MakeBlock - mBot Έτοιμο, ολοκληρωμένο κιτ ρομποτικής Βασίζεται στο Arduino Απλό στον προγραμματισμό Συνδέεται με κινητά – tablet Bluetooth ή 2.4 GHz

MakeBlock - mBot

Arduino Εισαγωγή στο Arduino Προγραμματισμός στο Arduino IDE Επικοινωνία με τον υπολογιστή μέσω USB Πλακέτα εύκολων συνδέσεων Breadboard Projects Led Blink Aναλογική ανάγνωση Ποτενσιόμετρου Έλεγχος φωτεινότητας Led μέσω Ποτενσιόμετρου με χρήση PWM Αυτόματη λάμπα με χρήση φωτοκύτταρου Έλεγχος κινητήρα Servo

Τύποι Arduino

Arduino MEGA 2560

Προγραμματισμός setup () Η λειτουργία αυτή καλείται όταν ξεκινά ένα πρόγραμμα. Χρησιμοποιείται για να προετοιμάσει μεταβλητές, τους τρόπους επαφών, εισαγωγή βιβλιοθηκών, κ.λπ. Η λειτουργία setup() θα τρέξει μόνο μία φορά, μετά από κάθε εκκίνηση ή επαναφορά (reset) τις πλακέτας Arduino. Παράδειγμα κώδικα int buttonPin = 3; void setup () { Serial.begin (9600); pinMode (buttonPin, INPUT); } ///...///

Προγραμματισμός loop () H λειτουργία αυτή μας επιτρέπει να καλούμε το περιεχόμενο της διαδοχικά επ’ αόριστον. Χρησιμοποιείτε για να ελέγξει τις εισόδους του μικροελεγκτή, να επικοινωνήσει με άλλες συσκευές και να βγάλει εξόδους σε διάφορες μορφές. Κάθε φορά που εκτελείτε το περιεχόμενο της ο μικροελεγκτής την τρέχει ξανά από την αρχή. Παράδειγμα κώδικα int buttonPin = 3; void setup() { Serial.begin(9600); pinMode(buttonPin, INPUT); } void loop() if (digitalRead(buttonPin) == HIGH) Serial.write('H'); else Serial.write('L'); delay(1000);

Επικοινωνία με τον υπολογιστή μέσω USB Κώδικας void setup() {                 Serial.begin(9600); } void loop() { Serial.println(“Hello World!”);   delay(1000); Serial Monitor

Πλακέτα εύκολων συνδέσεων Breadboard Μεσαίο μέρος οι τρύπες συνδέονται οριζόντια. χωρίζετε στην μέση για ευκολία συνδέσεων. Πλαϊνό Μέρος οι τρύπες συνδέονται κάθετα. χρησιμοποιείται συνήθως για γραμμές τροφοδοσίας

L.E.D. Blink Κώδικας int led = 13; void setup() { {                 pinMode(led, OUTPUT); } void loop() { digitalWrite(led, HIGH);     delay(1000);                digitalWrite(led, LOW);   delay(1000); 1KΩ

Aναλογική ανάγνωση Ποτενσιόμετρου Signal GND VCC Κώδικας int potPin = A0; int value; void setup() {                 Serial.begin(9600); } void loop() { value = analogRead(potPin); Serial.println(value);   delay(10);

PWM = Pulse Width Modulation analogWrite(pin-name, value) υλοποιεί PWM αναθέτοντας το value στο dutycycle της παλμοσειράς. το value παίρνει τιμές 0-255 (8bit).

Έλεγχος φωτεινότητας Led μέσω Ποτενσιόμετρου με χρήση PWM int ledPin = 13; int potPin = A0; int brightness; // 0-255 (8bit) int value; // 0-1023 (10bit) void setup(){ pinMode(ledPin, OUTPUT); Serial.begin(9600); } void loop(){ value = analogRead(potPin); brightness = map(value,0,1023,0,255); analogWrite(ledPin, brightness); Serial.println(value); Κώδικας

Αυτόματη λάμπα με χρήση φωτοκύτταρου Στην breadboard αλλάζουμε μόνο το ποτενσιόμετρο με μία αντίσταση και το φωτοκύτταρο. Ο κώδικας παραμένει ο ίδιος. Γιατί; Ερώτηση: Πώς θα προσαρμόσουμε τον κώδικα μας ώστε το led να ανταποκρίνετε καλύτερα στο φώς του δωματίου?

Έλεγχος κινητήρα Servo Κώδικας #include <Servo.h> Servo myservo; int servoPin = 9; int pos = 0; // 0-180 degrees void setup() { myservo.attach(servoPin); } void loop() { for (pos = 0; pos <= 180; pos++){ myservo.write(pos); delay(15); for (pos = 180; pos >= 0; pos--) { Καφέ Κόκκινο Πορτοκαλί

Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σας! Περιεχόμενο διαφανειών Arduino από το IEEE NTUA Student Branch. Σκεφτείτε τη συμμετοχή σας σε διαγωνισμούς (CanSat, WRO Hellas κλπ). Σκεφτείτε τρόπους αξιοποίησης των τεχνολογιών αυτών στο μάθημά σας. Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σας!