«ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΦΥΣΙΚΩΝ ΠΟΡΩΝ»

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Μια εργασία για την ευρωπαϊκή χώρα Εσθονία στο μάθημα της Γεωγραφίας.
Advertisements

Ευρωπαϊκό Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα “Teachers 4 Europe” Εκπαιδευτικός : Τριανταφύλλου Μαρία 1 ο Πιλοτικό Ολοήμερο Δημοτικό Σχολείο Γιαννιτσών, Πέλλας Τάξη.
ΕΡΗΜΟΙ. Οι έρημοι καταλαμβάνουν το ένα τρίτο της εδαφικής επιφάνειας της Γης]. Οι θερμές έρημοι έχουν συνήθως μεγάλο ημερήσιο και περιοδικό εύρος θερμοκρασιών,
Αίγυπτος Ένα ταξίδι μέσα από φωτογραφίες και βίντεο.
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΦΡΑΓΚΟΥΛΗΣ ΕΛΛΗΝΟΓΑΛΛΙΚΗ ΣΧΟΛΗ “SAINT PAUL” ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ:2016 ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ: ΜΑΥΡΟΜΑΤΑΚΗ ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ.
YASENKA SIMITCHIEVA ΤΖΙΟΛΑΣ ΧΡΗΣΤΟΣ.  Σύμφωνα με τους αρχαιολόγους η περιοχή του Χάσκοβο κατοικήθηκε αρχικά πριν από επτά χιλιάδες χρόνια.
ΓΕΩΛΟΓΙΑ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ. Ο γερμανός μετεωρολόγος Άλφρεντ Βέγκενερ παρατήρησε ότι ο ώμος της Ν. Αμερικής ταίριαζε απόλυτα με τη μασχάλη της Κ.Δ. Αφρικής.
1. Γροιλανδία km² - αυτοδιοικούμενη περιοχή που ανήκει στη Δανία ΓροιλανδίαΔανία 2. Νέα Γουινέα km² - το δυτικό τμήμα ανήκει στην.
Ο κύκλος της ανακύκλωσης Πρώτο βήμα Συγκεντρώνουμε τα αντικείμενα και προϊόντα που έχουμε χρησιμοποιήσει χωριστά από τα υπόλοιπα σκουπίδια (κάνοντας διαλογή.
ΑΡΧΑΙΑ ΣΠΑΡΤΗ Σιαμπάνο Ηλία Σκουρτσίδη Λεωνίδα Τριανταφυλλόπουλο Σπύρο
ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΚΑΝΕΛΛΟΠΟΥΛΟΥ
ΓΕΩΓΡΑΦΙΑ Β ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ Ενότητες 1.Οι χάρτες
ΜΑΥΡΟΒΟΥΝΙΟ Μάριος Καρέλης.
ΓΗ Μανέτα Γεωργία Μπιτούνη Κωνσταντίνα Κατσουλιέρη Μαριλένα
ΑΝΔΕΙΣ Χριστοδουλάκη Άννα –Μαρία ΤμήμαΑ3 ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΡΧΑΝΩΝ
ΗΛΙΑΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ.
Κωνσταντινίδης Ίβο – Μπαλάφα Δήμητρα Δηώ
Ηλεκτρικά οχήματα με κυψέλες καυσίμου
Νορβηγία Εργασία στο μάθημα της Γεωγραφίας
Ηλιακό Σύστημα.
Παναγιώτης Αυγουστίδης Γεωγραφία Β΄ Γυμνασίου
Ατμοσφαιρικές διαταράξεις
Ηλιακό Σύστημα.
Οι κάτοικοι και τα κράτη της Ευρώπης
Η ΠΡΑΣΙΑΔΑ ΛΙΜΝΗ μέσα από τα μάτια των οικολόγων
ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΟΙ ΚΙΝΔΥΝΟΙ
Γεωμορφολογικά χαρακτηριστικά της Ρουμανίας
Μερικές δυνάμεις στη φύση
ΤΟ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟ ΚΑΙ ΤΟ ΦΥΣΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ ΜΑΣ
TO ΣΠΙΤΙ ΜΑΣ.
Ηλίας Ε2,3ο Δημοτικό σχολείο Αρτέμιδος
dinoval® acid Καθαριστικό αλάτων, σκουριάς & υπολειμμάτων μπετόν
Ηλιακό Σύστημα.
Οι Πλανήτες Εργασία: Πλανήτες
Μαθήτρια: ΑΘΗΝΑ ΚΟΥΡΤΗ Β2 Υπεύθυνη καθ. : ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ ΜΑΛΑΜΟΥ
Άνθρωπος και Περιβάλλον
γαλλια ΚΑΙΛΙΝΜΕΙ ΒΙΛΛΑΝΟΥΕΒΑ ΜΑΚΑΣΙΛ Έ ΤΑΞΗ
Στοιχεία υδρομετεωρολογίας
Διαχρονικές αλλαγές στο πρότυπο της αλιευτικής παραγωγής των κυριότερων ειδών των Λ/Θ του Αμβρακικού κόλπου Μουτόπουλος Δ.Κ., Ράμφος Α., Σπάλα Κ., Κουτσικόπουλος.
ΑΠΣ Α ΛΥΚΕΙΟΥ:ΕΠΙΛΟΓΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑΣ Αντωνοπούλου Ελεονώρα ΑΜ Δ201721
ΜΑΘΗΜΑ 8 Η γεωλογική ιστορία της Ελλάδας
ΕΜΒΑΔΟΝ ΕΠΙΠΕΔΗΣ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑΣ
ALICE in PLASMA-LAND.
ΟΥΚΡΑΝΙΑ Άρης Λέκκας.
Γιατί τα πλοία επιπλέουν; Από τον Νεύτωνα στον Αρχιμήδη
ΚΡΟΑΤΙΑ Γιώργος Τσιτογιάννης.
Β 3.5 Τα ποτάμια της Ασίας Ινδία.
Ελλάδα Τα μεγαλύτερα νησιά.
Έλξη Μια ιδιότητα της μάζας.
(το πείραμα και τα συμπεράσματα)
ΓΕΛ Καστορείου Πολιτιστικό Πρόγραμμα
ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΓΡΟΤΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΣΤΗΝ ΑΣΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗ
ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΑΛΚ ΦΑΣΗ Α
Συστάδα 2: Φυσικές Επιστήμες, Τεχνολογία, Φυσική Αγωγή και Υγεία
1o ΣΕΚ ΛΑΡΙΣΑΣ Μίχας Παναγιώτης
Έχεις δοκιμάσει τη ρύπανση, είναι η αιθαλομίχλη και άλλα δηλητηριώδη που αιωρούνται στον αέρα που αναπνέουμε. Σε αρκετές πόλεις στον κόσμο, όπως στο Los.
الاهتزازات والموجــات
مديريت مالي 1 رشته هاي حسابداري و مديريت
אורך, היקף, שטח ונפח.
ΔΕΣΚΕΙΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΠΑΡΓΑΣ Α’ ΤΑΞΗ 2007
ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΜΕΓΙΣΤΟΥ - ΕΛΑΧΙΣΤΟΥ
Υδάτινος κόσμος Η διαχείριση του νερού
Μάθημα [GD3021]: ΑΝΑΛΥΣΗ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ
ΚΥΨΕΛΕΣ ΚΑΥΣΙΜΟΥ Επιμέλεια: Γ. Χαριστός, Γ. Νερούτσου
Η Θράκη  είναι μια ιστορική και γεωγραφική περιοχή των Βαλκανίων στη νοτιοανατολική Ευρώπη. Σήμερα η ονομασία Θράκη υποδηλώνει διεθνώς την περιοχή που.
ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ Δομή και λειτουργία Καρδιακός Μυς
Л.11. Фізіка малекул 1. Паняцце аб хімічнай сувязі 2. Валентнасць
Οδηγική Συμπεριφορά των Ελλήνων
Σπήλαιο Περάματος Ιωαννίνων 30/3/2018 – 1/4/2018
ΗΛΙΑΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

«ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΦΥΣΙΚΩΝ ΠΟΡΩΝ» ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΑΝΑΒΡΥΤΩΝ Β΄ ΛΥΚΕΙΟΥ

Υβριδικά Αυτοκίνητα Επιμέλεια Κοντοδήμας Ανδρέας Μηλιώνης Ιάσων Ξένου Μαρίζα Σιακαβάρα Ειρήνη

Γενικά Στοιχεία Υβριδικά ≠ Ηλεκτρικά Χρήση 2 τεχνολογιών (Μ.Ε.Κ. και Ηλεκτροκινητήρας/-ες) Ανάλογα με τον ρόλο της Μ.Ε.Κ.: Σειριακά, Παράλληλα, Μικτά Άλλα Υβριδικά: FCV (Κυψελών Καυσίμου), {Υδραυλικά, Πνευματικά}

Σειριακό Παράλληλο Μικτό

Λειτουργία Δύο μέρη: το εξωτερικό, ακίνητο μέρος («στάτης») και το εσωτερικό κυλινδρικό τμήμα («δρομέας»), ελεύθερος να περιστρέφεται Είδη: Συνεχούς Ρεύματος Μόνιμου μαγνήτη Εναλλασσόμενου Ρεύματος Συσσωρευτές (Li-Ion, Pb-Acid, NiMH, NiCd, NaS)

Πλεονεκτήματα Μείωση της ρύπανσης στο 60% για τα υβριδικά (ηλεκτρικά: 99,8%) Εξοικονόμηση ορυκτών καυσίμων Μείωση θορύβου: ο ηλεκτροκινητήρας είναι 72% πιο αθόρυβος Απλούστερη κατασκευή και συντήρηση Καμία κατανάλωση ενέργειας όταν το αυτοκίνητο είναι σταματημένο Μικρότερο κόστος λειτουργίας

Μειονεκτήματα Πολύ πιο ακριβό από ένα συμβατικό Ανάπτυξη χαμηλότερων ταχυτήτων Μικρή αυτονομία (περίπου 150 km) Χαμηλότερη ρύπανση μόνο αν η ηλεκτρική ενέργεια παράγεται από ΑΠΕ Μεγάλος χρόνος φόρτισης (3-6 ώρες)

Προοπτική Αμιγώς Ηλεκτρικά Αυτοκίνητα Στόχος: το πρότυπο του αυτόνομου Z.E.V. (Zero Emission Vehicle)

Υπεύθυνη Καθηγήτρια: κα. Τερζή Μερόπη