Άσκηση 01 Μια νεοσύστατη εταιρεία τηλεπικοινωνιών πρόκειται να εισαγάγει μια νέα υπηρεσία προστιθέμενης αξίας για τους χρήστες της. Το προϊόν είναι υψηλής.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ.
Advertisements

Δίκτυα υπολογιστών.
Marketing ( newsletters)
FM Group FM 4 SUCCESS ΚαλΩς Hρθατε στην.
Eξειδικευμένες υπηρεσίες internet Κάντε κλικ για την συνέχεια της παρουσίασης.
Εκπαιδευτικό υλικό Φωτογραφικές μηχανές και φωτογραφίες: Επεξεργασία φιλμ Επίπεδο γνώσεων: Προχωρημένοι χρήστες.
Στρατηγικές αντιμετώπισης της κρίσης Τάσος Kυριακιδης Σύμβουλος επιχειρήσεων Grand Hotel 11/2/12.
Ιστορία του Ιντερνετ.
“Μένω Ελλάδα” τρόποι και μυστικά στην αναζήτηση εργασίας στην Ελλάδα Παπαχατζής Κωνσταντίνος Διευθυντής Ανθρώπινου Δυναμικού Εταιρεία συμβούλων επιχειρήσεων.
ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Δίκτυα Προστιθέμενης Αξίας EDI και Εφαρμογές Ηλεκτρονικού Εμπορίου M-Commerce και οι επιπτώσεις του στο Marketing Δήμητρα Ηλιοπούλου 
Τμήμα Πληροφορικής & Επικοινωνιών
Εργασία στην Πληροφορική Από τους μαθητές: Γιώργο Γκρέγκορυ Νίκο Βρεττό.
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ- ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ Ελληνικά Ηλεκτρονικά Βιβλιοπωλεία Επιμέλεια: Γκάμα Αριστέα Επιμέλεια: Γκάμα Αριστέα Γκουνή Άννα.
ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΜΕΣΩ ΚΙΝΗΤΩΝ ΣΥΣΚΕΥΩΝ:  Υπηρεσίες Κινητής Διακυβέρνησης  Αξιολόγηση Ποιότητας Υπηρεσιών μέσω Κινητών Συσκευών Τμήμα Εφαρμοσμένης Πληροφορικής.
1 Συλλογικοί Κατάλογοι & Διαδίκτυο Μιχάλης Σφακάκης.
Το Οικονομικό Κλίμα και οι Αγορές Πληροφορικής & Τηλεπικοινωνιών το Νοεμβρίου 2009 Δρ. Έλλη Παγουρτζή Πρόεδρος Δ.Σ Παρατηρητήριο για την ΚτΠ 11.
ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΑΝΑΜΟΝΗΣ Queuing Systems
Κεφάλαιο 5 Εφαρμογές των Νόμων του Νεύτωνα: Τριβή, Κυκλική Κίνηση, Ελκτικές Δυνάμεις Chapter Opener. Caption: Newton’s laws are fundamental in physics.
ΜΑΘΗΜΑ: ΔΙΑΧΕΙΡΗΣΗ ΕΦΟΔΙΑΤΙΚΗΣ ΑΛΥΣΙΔΑΣ.  E.R.P μπορούμε να πούμε ότι είναι ένα επιχειρησιακό εργαλείο ελέγχου, παρακολούθησης και συντονισμού των διαδικασιών.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΚΑΙ MARKETING
Αλέξανδρος Χριστογιάννης Retail Marketing Manager Forthnet.
Ε.Π. ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΟΙΝΟΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΣΤΗΡΙΞΗΣ ΑΞΟΝΑΣ 4 / ΜΕΤΡΟ 4.1 / ΔΡΑΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ: “ΠΡΑΞΕ” (ΤΕΧΝΟΒΛΑΣΤΟΙ) - Α ΦΑΣΗ Ανάπτυξη Εξειδικευμένων.
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΑΡΧΩΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΘΕΩΡΙΑΣ
Ο αλγόριθμος Bellman-Ford (επανεξετάζεται)
ΔΙΚΤΥΑ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ ΔΙΚΤΥΑ ΗΥ - ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ.
Doing Business Νέα βελτίωση της Ελλάδας στο Doing Business Η Ελλάδα βελτιώνει περαιτέρω την θέση της στο Doing Business. Από 89 η στην έκθεση της.
1 ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΑΝΑΜΟΝΗΣ Queuing Systems Εισαγωγή Β. Μάγκλαρης Β. Μάγκλαρης Σ. Παπαβασιλείου Σ. Παπαβασιλείου
ΑΡΧΕΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
1 ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΑΝΑΜΟΝΗΣ Queuing Systems ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΑΝΑΜΟΝΗΣ Περιεχόμενα (1/3) 1.Εισαγωγή Περιεχόμενα Γενική Περιγραφή Συστημάτων Αναμονής Τεχνικές.
Διαχείριση Δικτύων Ευφυή Δίκτυα Άσκηση 1: Χρήση βασικών εργαλείων για συλλογή πληροφοριών για τη διαμόρφωση και την κατάσταση λειτουργίας του δικτύου.
Λογισμικό Εκπαίδευσης M- Pedia Ελευθέριος Μιχαηλίδης Διευθύνων Σύμβουλος, M-Data
Προώθηση / Επικοινωνία
MARKETING - TMHMA ΔΙΑΙΤΟΛΟΓΙΑΣ & ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ Αξιολόγηση Επιπέδου Εξυπηρέτησης Στόχος : Προσφορά ίσου ή κατά προτίμηση μεγαλύτερου από τον ανταγωνιστή ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ.
‘Η εμπορική ζωή των προϊόντων/υπηρεσιών’
Σχεδιασμός διαδικασιών
Η στρατηγική αναλυση του εσωτερικού περιβάλλοντος. Παρουσίαση, Δρ. Δημήτρης Λαμπρουλης.
«Η χρήση του Internet ως μέσο επικοινωνίας από μικρές και μεσαίες ελληνικές βιομηχανικές επιχειρήσεις»
Αρχές Μάρκετινγκ Ενότητα 11: Κύκλος Ζωής Προϊόντος: Στάδια και Στρατηγικές Δρ. Καταραχιά Ανδρονίκη Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής.
1 Διάλεξη 11 η (2015 – 16) Τεχνικές άμεσης επικοινωνίας και Ψηφιακό Μάρκετινγκ.
ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟ ΜΑΝΑΤΖΜΕΝΤ 2 ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΣΑΧΙΝΙΔΗΣ ΜΑΡΤΙΟΣ 2016.
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΝΕΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΕΡΓΑΣΤΗΚΑΝ ΟΙ ΦΟΙΤΗΤΡΙΕΣ:  ΓΙΟΥΒΑΝΕΖΑ ΕΛΕΝΗ Α.Μ.420  ΠΑΠΑΚΥΡΙΑΚΟΥ ΖΩΗ Α.Μ.479  ΣΠΑΘΗ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ Α.Μ.409  ΧΑΤΖΗΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ.
Ευχρηστία και επιχειρηματικά οφέλη Δρ. Π. Ζαχαριάς.
à Δρ. Δέσποινα Καραγιάννη, ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ.
Τεχνικές Πωλήσεων ΕΝΟΤΗΤΑ 2 η Ανάπτυξη της Στρατηγικής «Just in Time» στις Πωλήσεις ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
Μάρκετινγκ Τουριστικών Επιχειρήσεων Διάλεξη 7 η Δημιουργία Νέων Τουριστικών Προϊόντων.
Εργασία στο μάθημα «Επιχειρηματικός σχεδιασμός»
Cloud Computing Το cloud computing παρέχει υπηρεσίες υπολογισμού, λογισμικού, πρόσβασης σε δεδομένα και αποθήκευσης που δεν απαιτούν ο τελικός χρήστης.
Συστημική Δυναμική και Προσομοίωση Επιχειρηματικών Διαδικασιών
Αρχές Διοίκησης και Διαχείρισης Έργων
Στρατηγικές – Straddles – Strangle
Άσκηση 3 Στόχος της άσκησης είναι να μελετηθεί η διαδικασία μετακίνησης του πελατειακού κοινού από φυσικής παρουσίας σε μαγαζί, στο ηλεκτρονικό κατάστημα.
Εισαγωγή στο Γραμμικό Προγραμματισμό
Άσκηση 2.
Ανάλυση της εικόνας 4-25 (Rabaey)
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ
ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ.
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΚΑΙ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ ΕΡΓΟΥ
Θεωρούμε σχεδόν ιδανική TDR μορφή για είσοδο και γραμμή μεταφοράς με συγκεντρωτικές ασυνέχειες στο κέντρο της που εμφανίζονται ως παράλληλη χωρητικότητα.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΟΡΙΣΜΟΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ 1)ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ;
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΠΡΟΗΓΜΕΝΩΝ ΨΗΦΙΑΚΩΝ ΚΥΚΛΩΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ
Σύγχρονες μεθοδολογίες ανάπτυξης και διαχείρισης Πληροφοριακών Συστημάτων 2ο Κεφάλαιο.
Αρχές Μάρκετινγκ Ενότητα 11: Κύκλος Ζωής Προϊόντος:
Ο ορισμός του επιχειρηματικού μοντέλου
Όνομα προϊόντος.
Σχεσιακεσ βασεισ δεδομενων
Τεχνολογία Β’ Γυμνασίου
00
1 ΧΗΜΕΙΑ Β΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΑΛΛΑΓΗ ΦΥΣΙΚΩΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ ΒΡΑΣΜΟΣ ΝΕΡΟΥ.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Άσκηση 01 Μια νεοσύστατη εταιρεία τηλεπικοινωνιών πρόκειται να εισαγάγει μια νέα υπηρεσία προστιθέμενης αξίας για τους χρήστες της. Το προϊόν είναι υψηλής ταχύτητας πρόσβαση στο internet Στόχος του μοντέλου είναι να σχεδιάσει την χωρητικότητα του δικτύου .

Δεδομένα άσκησης Αρχικά , όλοι οι χρήστες είναι αποκλειστικά χρήστες φωνητικών υπηρεσιών Για να υιοθετήσουν internet υψηλής ταχύτητας , ακολουθούνται Push Marketing (διαφήμιση) Και pull Marketing (από στόμα σε στόμα)

Σενάρια Άσκησης Μόλις αρχίσουν να χρησιμοποιούν το διαδίκτυο , μπορεί να είναι ευτυχισμένοι, ή να γίνουν απογοητευμένοι λόγο μεγάλων χρόνων απόκρισης. Εάν οι χρήστες είναι ευχαριστημένοι , μοιράζονται τη θετική εμπειρία τους με τους άλλους. Αν είναι δυσαρεστημένοι , σταματούν τη χρήση του διαδικτύου και εξαπλώνεται αρνητική φήμη από στόμα σε στόμα. Η κακή φήμη μπορεί να αποτρέψει νέους χρήστες φωνής να δοκιμάσουν την υπηρεσία ίντερνετ.

Αλλά μετά από λίγο απογοητευμένοι χρήστες ξεχνούν τις δυσλειτουργίες της εταιρείας και είναι εφικτό το σενάριο να συγχωρήσουν την εταιρεία και να την χρησιμοποιήσουν και πάλι την υπηρεσία . Αυτό εξαρτάται από τον κλάδο στον οποίο δραστηριοποιείται η εταιρεία.

Έναρξη του μοντέλου Στην αρχή όλοι οι πελάτες είναι χρήστες φωνητικών υπηρεσιών. Το πλήθος είναι 225

Αρχίζουν να εμφανίζονται πελάτες χρήσης internet

Αρχίζουν και δημιουργούνται δυσαρεστημένοι πελάτες. Πελάτες 92 Αρχίζουν και δημιουργούνται δυσαρεστημένοι πελάτες. Πελάτες 92.898 με 10 server.

1 Παρά την πάροδο μεγάλου χρόνου οι πελάτες δεν αυξάνονται με μεγάλους ρυθμούς. Παραμένουν δυσαρεστημένοι Πελάτες 207.846 Servers 10

2 Παρατηρούμε ότι και οι πελάτες φωνητικών κλήσεων που δεν είναι εξαρτώμενοι από την δυσλειτουργία των servers έχουν πτωτική πορεία λόγο του word of mouth

Η επίλυση του προβλήματος επέρχεται με την ενεργοποίηση καινούργιων server.

Παρά τους πολλούς server η αντιστροφή του κλίματος είναι πολύ αργή, διότι η εταιρεία έχει αποκτήσει «κακό όνομα»

Μετά την σταθερά καλή λειτουργία της εταιρείας το εταιρικό της όνομα αποκαθίσταται. Πελάτες 869.806 Server 100

Δεδομένου ότι δεν πρέπει να υπάρχει κατασπατάληση πόρων, οι server πρέπει να μειωθούν.

1 Παρατηρούμε επίσης ότι η αυξητική τάση των δυσαρεστημένων σταματάει και δείχνει σταθεροποιητικές τάσεις.

2 Προς το τέλος της περιόδου υπάρχει τάση βελτίωσης. Με το εποπτικό αυτό εργαλείο αντιλαμβανόμασται ότι οι 50 server είναι σωστή επιλογή

Με την πάροδο του χρόνου το μοντέλο προσομοίωσης μας δείχνει ότι οι 50 server συνεχίζουν να ικανοποιούν τους αυξανόμενους πελάτες (1.668.187).

Μετά από 160 χρονικές περιόδους παρατηρούμε ότι: Πελάτες 2.771.257 Server 50 Queue 0

Ωστόσο η επίτευξη άριστου εταιρικού ονόματος και η ανυπαρξία οποιουδήποτε παράπονου από τους πελάτες για να επιτευχθεί, πρέπει να φτάσει τις 180 χρονικές περιόδους.

Ερωτήματα Η εταιρεία topcom με έδρα την Θεσσαλονίκη παρατηρεί τρέχοντας το μοντέλο ότι, στα 10 εκ πελάτες πάλι δεν επαρκούν οι 50 server. Ποια είναι η τεχνολογική σας συμβουλή; Πως θα το αντιμετωπίσουμε;

Ερωτήματα H εταιρεία topcom χρειάζεται την τεχνικοοικονομική συμβουλή σας για την αγορά των server. Ποιο είναι το συνολικό κόστος που πρέπει να υποβληθεί η εταιρεία εάν οι server είναι Mac Pro;

Πως θα μπορούσαμε να πετύχουμε τη μεγαλύτερη δυνατή βελτιστοποίηση;

Ποιο είναι το στοιχείο αυτό που μια λύση σαν και την παρακάτω θα την κατέτασσε κοντύτερα στην Πραγματικότητα

Δεδομένα άσκησης Αρχικά , όλοι οι χρήστες είναι αποκλειστικά χρήστες φωνητικών υπηρεσιών Για να υιοθετήσουν internet υψηλής ταχύτητας , ακολουθούνται Push Marketing (διαφήμιση) Και pull Marketing (από στόμα σε στόμα)

Σενάρια Άσκησης Μόλις αρχίσουν να χρησιμοποιούν το διαδίκτυο , μπορεί να είναι ευτυχισμένοι, ή να γίνουν απογοητευμένοι λόγο μεγάλων χρόνων απόκρισης. Εάν οι χρήστες είναι ευχαριστημένοι , μοιράζονται τη θετική εμπειρία τους με τους άλλους. Αν είναι δυσαρεστημένοι , σταματούν τη χρήση του διαδικτύου και εξαπλώνεται αρνητική φήμη από στόμα σε στόμα. Η κακή φήμη μπορεί να αποτρέψει νέους χρήστες φωνής να δοκιμάσουν την υπηρεσία ίντερνετ.

Αλλά μετά από λίγο απογοητευμένοι χρήστες ξεχνούν τις δυσλειτουργίες της εταιρείας και είναι εφικτό το σενάριο να συγχωρήσουν την εταιρεία και να την χρησιμοποιήσουν και πάλι την υπηρεσία . Αυτό εξαρτάται από τον κλάδο στον οποίο δραστηριοποιείται η εταιρεία.

Έναρξη του μοντέλου Στην αρχή όλοι οι πελάτες είναι χρήστες φωνητικών υπηρεσιών. Το πλήθος είναι 225

Αρχίζουν να εμφανίζονται πελάτες χρήσης internet

Αρχίζουν και δημιουργούνται δυσαρεστημένοι πελάτες. Πελάτες 92 Αρχίζουν και δημιουργούνται δυσαρεστημένοι πελάτες. Πελάτες 92.898 με 10 server.

1 Παρά την πάροδο μεγάλου χρόνου οι πελάτες δεν αυξάνονται με μεγάλους ρυθμούς. Παραμένουν δυσαρεστημένοι Πελάτες 207.846 Servers 10

2 Παρατηρούμε ότι και οι πελάτες φωνητικών κλήσεων που δεν είναι εξαρτώμενοι από την δυσλειτουργία των servers έχουν πτωτική πορεία λόγο του word of mouth

Η επίλυση του προβλήματος επέρχεται με την ενεργοποίηση καινούργιων server.

Παρά τους πολλούς server η αντιστροφή του κλίματος είναι πολύ αργή, διότι η εταιρεία έχει αποκτήσει «κακό όνομα»

Μετά την σταθερά καλή λειτουργία της εταιρείας το εταιρικό της όνομα αποκαθίσταται. Πελάτες 869.806 Server 100

Δεδομένου ότι δεν πρέπει να υπάρχει κατασπατάληση πόρων, οι server πρέπει να μειωθούν.

1 Παρατηρούμε επίσης ότι η αυξητική τάση των δυσαρεστημένων σταματάει και δείχνει σταθεροποιητικές τάσεις.

2 Προς το τέλος της περιόδου υπάρχει τάση βελτίωσης. Με το εποπτικό αυτό εργαλείο αντιλαμβανόμασται ότι οι 50 server είναι σωστή επιλογή

Με την πάροδο του χρόνου το μοντέλο προσομοίωσης μας δείχνει ότι οι 50 server συνεχίζουν να ικανοποιούν τους αυξανόμενους πελάτες (1.668.187).

Μετά από 160 χρονικές περιόδους παρατηρούμε ότι: Πελάτες 2.771.257 Server 50 Queue 0

Ωστόσο η επίτευξη άριστου εταιρικού ονόματος και η ανυπαρξία οποιουδήποτε παράπονου από τους πελάτες για να επιτευχθεί, πρέπει να φτάσει τις 180 χρονικές περιόδους.

Ερωτήματα Η εταιρεία topcom με έδρα την Θεσσαλονίκη παρατηρεί τρέχοντας το μοντέλο ότι, στα 10 εκ πελάτες πάλι δεν επαρκούν οι 50 server. Ποια είναι η τεχνολογική σας συμβουλή; Πως θα το αντιμετωπίσουμε;

Ερωτήματα H εταιρεία topcom χρειάζεται την τεχνικοοικονομική συμβουλή σας για την αγορά των server. Ποιο είναι το συνολικό κόστος που πρέπει να υποβληθεί η εταιρεία εάν οι server είναι Mac Pro;

Πως θα μπορούσαμε να πετύχουμε τη μεγαλύτερη δυνατή βελτιστοποίηση;

Ποιο είναι το στοιχείο αυτό που μια λύση σαν και την παρακάτω θα την κατέτασσε κοντύτερα στην Πραγματικότητα