Προσέγγιση της Ιστορίας μέσα από το ημερολόγιο της Anne Frank

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Das Oktoberfest ist das größte Volksfest in München, einer Stadt in Deutschland.
Advertisements

COMENIUS!!!!. Wo lebst du?-Απο ποιά χώρα είσαι Wo lebst du?-Απο ποιά χώρα είσαι?
Εν. 6.5 & 6.6 Ειδικού Μέρους Ανάπτυξη, εφαρμογή και αξιολόγηση εκπαιδευτικού σεναρίου Νότα Σεφερλή
ΟΧΙ.
Αξιολόγηση σεναρίου Νότα Σεφερλή
πρόγραμμα etwinning στο μάθημα των γερμανικών
Η αξιοποίηση της ιδέας του σεναρίου στη διδασκαλία της ΑΕΓΓ στο Λύκειο
Το γλωσσικό μάθημα στο Δημοτικό Σχολείο Δ’ τάξη
JOHANES KEPLER BILD VON JOHANES KEPLER. BIOGRAFIE Geboren im Jahr 1571 (in Weil ) Gestorben im Jahr 1630 (in Regensburg ) Studiert: Theologie, Mathematik,
Επιμορφωτικό σεμινάριο Παραγωγή προφορικού λόγου
ANDRONIKI NISTIKAKI, EFL TEACHER IN SECONDARY EDUCATION- 1 ST SENIOR HIGH SCHOOL OF VYRONAS ΑΡΙΣΤΕΙΑ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ-2013.
8ο Δ.Σ. Κορίνθου Νέα Προγράμματα Σπουδών
Τίτλος εκπαιδευτικής δραστηριότητας: «Ασφαλής πλοήγηση στο Διαδίκτυο» Όνομα Εκπαιδευτικού: Μιχαηλίδης Θανάσης Σχολείο: Δ.Σ. Ερατεινού-Πετροπηγής- Ποντολιβάδου.
Εν. 2.4 Γενικού Μέρους Εν. 6.5 & 6.6 Ειδικού Μέρους Το εκπαιδευτικό σενάριο Νότα Σεφερλή
Χαρτογραφώ- Κατανοώ- Δημιουργώ
Ας λύσουμε το σταυρόλεξο…. Ποιανού τα χόμπι; Β Α S K E T Β A L L S Ä N G E R Ποιανού το επάγγελμα; ΤNΖ E Ποιανού τα χόμπι; S N GERIN Ποιανού το επάγγελμα;
ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ Σταδιοποίηση της διδασκαλίας Δέγγλερη Σοφία.
ΠΑΡΑΓΩΓΗ, ΔΙΑΔΡΑΣΗ ΠΡΟΦΟΡΙΚΟΥ ΛΟΓΟΥ ΚΑΙ ΠΡΟΦΟΡΙΚΗ ΔΙΑΜΕΣΟΛΑΒΗΣΗ Κοινές προδιαγραφές (Επίπεδο Β1-Μέτρια γνώση) Παρασκευή, 27 Μαρτίου
Μια φορα κι eναν καιρο στο Διαδικτυο…
auf stehen mit kommen be kommen = σηκώνομαι = έρχομαι μαζί = λαμβάνω
Seite 16  Was machen die Hamster gern?  Sie spielen gern.  Was für eine Katze ist Mieze?  Sie ist eine Siam-Katze.  Was sagt der Papagei?  Er sagt.
+ Cyprus Project + Cyprus Project + Cyprus Project + Das Comenius Projekt der EU “ The Olympics” zwischen dem Archbishop Makarios III Lyceum, Nicosia und.
ΕΙΚΟΝΙΚΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΟ ΜΑΘΗΜΑ
Μόκιας Γιάννης ΚΣΕ ΔΗΜΗΤΡΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ Β 1 ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ ΣΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ Σύγχρονες διδακτικές μέθοδοι και ΤΠΕ.
Gotthold Ephraim Lessing Παραδεισοπούλου Βερονίκη Χανοπούλου Μαργαρίτα Τζήμου Βάσω Σαββίδου Φωτεινή Παπαδοπούλου Αντωνία.
Mein Haus Im Erdgeschoss kommt man zuerst in die Diele. Gleich vorne ist das Arbeitszimmer. Rechts sind das Esszimmer und die Küche. Hinten rechts ist.
Revelation Natural Art. εργαλείο γραφικών γενικής χρήσης με πολλαπλές σχεδιαστικές δυνατότητες δυνατότητες δημιουργικής γραφής σύνθεσης πρωτότυπων ιστοριών.
ΤΙΤΛΟΣ Κατοχή, Αντίσταση και Απελευθέρωση
Η διδασκαλία ως διαδικασία διαμόρφωσης εγγράμματων ταυτοτήτων Ειδικό Μέρος Ενότητα Ι, 2.4.
Modalverben Ποια είναι? können, wollen, sollen, müssen, dürfen
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΓΡΑΦΗ ΜΕ ΤΙΣ «ΙΔΕΟΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ» 1 Ν. Αμανατίδης.
„Austausch von tradionellen Bräuchen, Liedern, Tänzen und Spielen” zwischen der Volksschule Straß und der Schule ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΡΙΛΟΦΟΥ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ.
PROJEKTARBEIT IN DEUTSCH INTERVIEWS MIT LEHRERN ☺
H ΧΑΛΚΙΔΑ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΔΟ ΤΗΣ ΤΟΥΡΚΟΚΡΑΤΙΑΣ CHALKIDA UNTER DER TÜRKISCHEN HERRSCHAFT To κάστρο μας – Unsere Burg.
Die Berliner Mauer Urban Grčar, 4.e. Πότε ? Την δεκαετία του 60.
Dafni Wiedenmayer Hauptstudium Unterrichtsplanung «αξιολόγηση στόχων»
1 ΕΠΙΜΕΤΡΟ: Ο ΥΜΝΟΣ ΣΤΟΝ ΛΟΓΟ ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΤΗΝ ΕΜΦΑΣΗ ΚΑΤΆ ΤΗΝ ΑΝΑΓΝΩΣΗ Α’ ΜΕΡΟΣ: Ο ΛΟΓΟΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΣ (στ. 1-9) Ἐν ἀρχῇ ἦν ὁ Λόγος καὶ ὁ Λόγος ἦν πρὸς τὸν Θεόν.
1.Nein, ich habe keine Lust. 2.Findest du Deutsch nicht gut? 3.In den anderen Fächern bin ich nicht so gut. 4.Nicht weit von hier. 5.Morgen ist kein Unterricht.
VERKEHRSZEICHEN VERKEHRSREGELN UND MODALVERBEN. WAS MUSS MAN HIER MACHEN?
PHRASEOLOGIE GRUNDBEGRIFFE MARIOS CHRISSOU PHILOSOPHISCHE FAKULTÄT FACHBEREICH FÜR DEUTSCHE SPRACHE UND LITERATUR.
Empirische Sprachforschung Lehreinheit 5: Inselstreit – China erhöht den Druck im Streit mit Japan Dr. Christina Alexandris Nationale Universität Athen.
Empirische Sprachforschung Komposition und Derivation Dr. Christina Alexandris Nationale Universität Athen Deutsche Sprache und Literatur.
Morphologie Übersicht 2: Wortbildungstrategien Dr. Christina Alexandris Nationale Universität Athen Deutsche Sprache und Literatur.
Ψηφιακά Μαθησιακά Αντικείμενα Γερμανικής: Επιμορφωτικό Εργαστήριο ΙΤΥΕ, Αθήνα, Εισηγητής: Γ. Περπερίδης, Ειδικό Εκπαιδευτικό Προσωπικό, Τμήμα.
Friedrich Wilhelm Nietzsche. Wichtige Informationen über Nietsche Nietzsche ( ) war ein klassischer Philologe. Sein Werk enthält scharfe Kritiken.
Δομή & και Αξιολόγηση εκπαιδευτικών σεναρίων. Διδασκαλία μέσω παραδείγματος Ανοίξτε την παρακάτω ιστοσελίδα και διαβάστε το σενάριο βασισμένο στο «Πούσι»
΄ Δ Δημοτικού «Eπεράσαμ’ Όμορφα» ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΝΕΟΦΥΤΟΣ ΓΕΡΑΣΙΜΟΣ-ΠΡΩΤΟΓΕΡΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΑΘΗΝΑ,ΜΑΡΤΙΟΣ 2012 ΚΛΑΣΙΚΗ ΚΙΘΑΡΑ.
Παρουσίαση Ερευνητικής εργασίας ομάδας 2
„So viele Sprachen Einer kann, so viele Mal ist er ein Mensch“
Η διδασκαλία, εκμάθηση, πιστοποίηση της ελληνικής σε ΑμεΑ
Υπεύθυνοι εκπαιδευτικοί: Ζάχος Δημήτριος, Ταφραλή Ελένη Ε΄ ΤΑΞΗ ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ 5: «Η εκκλησία του Χριστού μπαίνει στην ιστορία». Βασικό θέμα: «Η γενέθλια.
Τπε και γλώσσα.
Lernen durch Differenzierung im Fremdsprachenunterricht
Edward de Bono’s Six Thinking Hats
Lehrbuchbegleitende Einführung in Platons Sprache und Philosophie
Διήγηση/αφήγηση ιστοριών από παιδιά
Τι υπάρχει πριν από τα ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ
Die unsterbliche Seele nach Platon
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο, Αθήνα
ΚΑΤΕΣΤΡΑΜΜΕΝΟ ΜΟΥΣΕΙΟ
Q - Q  .
Digitale Unterrichtsszenarien auf der Basis des Fremdsprachencurriculums Dafni Wiedenmayer.
Lernen durch Differenzierung im Fremdsprachenunterricht
DGD 52: Unterrichtsplanung und –Gestaltung. Deutsch als Fremdsprache
Luftsicherheitsassistent/in Wer ist er ? Was macht er ? Wie wird man? Wie macht er es ?
Φαινόμενα Γεωμετρικής Οπτικής: Ανάκλαση & Διάθλαση φωτός Κάτοπτρα, πρίσματα, Φακοί Σφάλματα φακών Οπτικά Όργανα.
Der Dionysoskult und die „Zungenredner“
Dafni Wiedenmayer Hauptstudium Unterrichtsplanung «αξιολόγηση στόχων»
Phraseologismen in Lexikon und Text
phraseologie grundbegriffe MARIOS CHRISSOU PHILOSOPHISCHE FAKULTÄT
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Προσέγγιση της Ιστορίας μέσα από το ημερολόγιο της Anne Frank Γιάννα Κερκινοπούλου Θεσσαλονίκη, 16.02.2016

1η ΑΣΚΗΣΗ Παρακαλώ σηκωθείτε πάνω χωρίς να ακουστεί ο παραμικρός θόρυβος. ΠΡΟΣΟΧΗ Ο παραμικρός θόρυβος θα θέσει τη ΖΩΗ όλων μας σε ΚΙΝΔΥΝΟ Πως νιώσατε;

Στόχοι της διδακτικής ενότητας Να συνδέσουν τις πληροφορίες από το ημερολόγιο με το 2ο παγκόσμιο πόλεμο και το Ολοκαύτωμα Να αξιοποιήσουν τις γνώσεις τους στη γλώσσα στόχου, τη Γερμανική Να καλλιεργήσουν τις γλωσσικές δεξιότητες Να εμπλουτίσουν τις γνώσεις τους γύρω από την Ιστορία Να εστιάσουν στη δυναμική χρήση της γλώσσας Να αντλήσουν τις σημαντικότερες πληροφορίες από ένα βιογραφικό σημείωμα και να γράψουν ένα σύντομο βιογραφικό σημείωμα Να αναζητήσουν πληροφορίες με λέξεις κλειδιά Να συνεργαστούν Να κάνουν χρήση ομαδοσυνεργατικών εργαλείων ΤΠΕ Καλλιέργεια της ΕΝΣΥΝΑΙΣΘΗΣΗΣ

Prinsengracht 263 Jüdin 1 Kitty Anne Amsterdam Anne 1945 Tagebuch 3 Jahre Margot

To have a future, you have to know the past. Otto Frank, 1967

A______________ N______________ N______________ E______________ F______________ R______________ A______________ N______________ K______________ http://edu.annefrank.org/annefranksgeschichte/filmclip2.html 2.47΄

Lebenslauf Name: Land: Geboren: Gestorben † Beruf: Hobby: Wohnort Adresse: Geschwister: Vater: Mutter:

KRIEG FRIEDEN Nazis spielen Bomben lernen Angst Leben lachen Schule Katastrophe Tod weinen Juden Soldaten Hunger

Wohnen Wer?/Ποιος; Wo? /Που; Wie lange?- Πόσο καιρό; Wann?/Πότε; http://edu.annefrank.org/annefranksgeschichte/filmclip2.html

Φύλλο εργασίας Αντιστοιχίστε τις εικόνες στα κείμενα

Tagesablauf 6.45 Uhr 7.15 Uhr Von … bis … Uhr Der  Tagesablauf im Hinterhaus   Am Morgen: Um 6:45 Uhr klingelte der Wecker, die ersten Hinterhäusler standen auf. Um 7:15Uhr stand auch Anne auf. Danach mussten sie sich sehr ruhig verhalten, da das Haus von Arbeitern und Käufern aufgesucht wurde. Am Mittag: Um 12.30 Uhr haben die Hinterhäusler  das ganze Haus für sich alleine und können sich frei bewegen. Um 12:15 Uhr besuchten die Helfer die Versteckten. Um 13:00 Uhr hörten die Hinterhäusler die neusten Nachrichten im Radio. Um 13:15 Uhr gab es bei den Hinterhausbewohnern Mittagessen. Um 13:45 Uhr legten sich die Hinterhäusler  zur Ruhe und Anne schrieb in dieser Zeit an ihren Texten. Am Abend: Um 21:00 Uhr bereiteten sich die Hinterhausbewohner auf dir Nacht vor. Zwischen 21:00 Uhr und 21: 30Uhr ging Anne in ihr Bett. Um 22:00 Uhr herrschte nun auch für die anderen Hinterhausbewohner Bettruhe, die Räume werden verdunkelt. Um 23:30 Uhr ging auch Herr Dussel ins Bett. Am Sonntag: Um 8:00 Uhr stand Herr Dussel auf und ging ins Bad. Um 8.30 standen nun auch die Hinterhäusler auf. Anne beobachtete Herrn Dussel beim Beten. Um 10:15 Uhr geht Familie Frank abwechselnd ins Bad. Um 11:30 Uhr haben sie gefrühstückt. Ab 12:15 Uhr beschäftigten sich die Hinterhäusler mit sich selbst. 6.45 Uhr 7.15 Uhr Von … bis … Uhr

Was können sie und was müssen sie machen?

Anne Franks Zimmer Was hängt an der Wand in Annes Versteck und was in deinem Zimmer? Macht eine Collage von einem Zimmer einer Jugnedlichen heute.

Annes Familie

http://www.tafeldigital.de/2012/09/07/einfach-gut/ http://edu.annefrank.org/annefranksgeschichte/timeline.html http://www.tafeldigital.de/2012/09/07/einfach-gut/

http://www.annefrank.org/de/Subsites/Anne-Franks-Amsterdam/

Stolpersteine Stolpersteine Πλακέτες μνήμης / Πέτρες αλήθειας στη Θεσσαλονίκη Stolpersteine

Τα 6 καπέλα της σκέψης Το Λευκό καπέλο εκπροσωπεί τα δεδομένα/πληροφορίες τις σχετικές με την κατάσταση ή το πρόβλημα. Είναι η αντικειμενικότητα, χωρίς εξηγήσεις. Το Κόκκινο καπέλο εκφράζει τα συναισθήματα για το πρόβλημα ή κατάστασης. Είναι η υποκειμενικότητα, χωρίς δικαιολογήσεις.  Το Πράσινο καπέλο παράγει νέες ιδέες, προτάσεις ή λύσεις. Συμβολίζει την ανοιχτή και δημιουργική σκέψη.  Το Κίτρινο καπέλο αναφέρεται στις θετικές πτυχές μιας προτεινόμενης λύσης, τα πλεονεκτήματα ή τα μελλοντικά οφέλη. Το Μαύρο καπέλο συλλέγει όλες τις αρνητικές πτυχές μιας λύσης ή απόφασης. Περιγράφει κινδύνους, δυσφορίες ή αρνητικές επιπτώσεις.  Το Γαλάζιο καπέλο συντονίζει, προτείνει και καθοδηγεί. Επιστατεί για την τήρηση της διαδικασίας και την εστίαση προς τη σωστή κατεύθυνση.

http://www.playfairplay.de/

Πηγές Histography: μια ψηφιακή διαδραστική ιστορική γραμμή http://edtech.gr/histography-%CE%BC%CE%B9%CE%B1-%CF%88%CE%B7%CF%86%CE%B9%CE%B1%CE%BA%CE%AE-%CE%B4%CE%B9%CE%B1%CE%B4%CF%81%CE%B1%CF%83%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%AE-%CE%B9%CF%83%CF%84%CE%BF%CF%81%CE%B9%CE%BA%CE%AE-%CE%B3/ Historische Quellen im DaF-Unterricht http://www.oapen.org/search?identifier=512768 http://historiana.eu/ Zusammenstellung von Info-/Lehrmaterialien (alles auf Griechisch) zum Holocaust/zur NS-Zeit  http://ww2istories.gr/ zeitklicks http://www.zeitklicks.de/ Plakatwettbewerb "flucht.punkt" http://www.bs-anne-frank.de/projekte/kunstwettbewerb/ Τοποθέτηση Λίθων Πρόσκρουσης http://www.griechenland.diplo.de/Vertretung/griechenland/el/Generalkonsulat__Thessaloniki/Verlegung__von__Stolpersteinen.html Οι πλακέτες της μνήμης http://parallaximag.gr/thessaloniki/i-plaketes-tis-mnimis http://lernen-aus-der-geschichte.de/ http://www.namuseum.gr/ Unterrichtsprojekt "Deine Anne. Ihre und andere Geschichten" - Materialien im Netz http://www.bocholter-lernwerkstatt.de/index.php?id=109