Επιχειρησιακή Στρατηγική

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Εβδομάδα ελληνικού κινηματογράφου
Advertisements

ΘΕΡΑΠΕΙΑ ΚΑΡΚΙΝΟΥ ΜΕ ΒΑΡΕΑ ΙΟΝΤΑ
« Υγεία δεν σημαίνει μόνο να είμαστε καλά, αλλά να χρησιμο π οιούμε σωστά όλες μας τις δυνάμεις » Florence Nightingale, 1893 Ελλάδα 2010.
Η μουσική υπάρχει από τότε που υπάρχει και ο Άνθρωπος στον Κόσμο.
ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗ (LOGISTICS CHAIN MANAGEMENT)
ΣΟΦΑ ΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΟΥ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΟΣ Νο 2
Πάει όπου μπορεί και βοηθάει όποιον βρει
. Όλοι θέλουμε να ταξιδέψουμε στο χώρο για κάποιο χρονικό διάστημα και ύστερα να επιστρέψουμε στη Γη. Για τους ανθρώπους που έμειναν στον πλανήτη μας,
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
« Υγεία δεν σημαίνει μόνο να είμαστε καλά, αλλά να χρησιμο π οιούμε σωστά όλες μας τις δυνάμεις » Florence Nightingale, 1893 Ελλάδα 2010.
Το πέρασμα Ντιάντλοφ ΑΡΗΣ ΣΕΡΜΕΤΗΣ.
Embodiment, Multimodality, and Composition: Convergent Themes across HCI and Education for Mixed-Reality Learning Environments By David Birchfield, Harvey.
Π Γιαένατανγκό (Por un tango)
ΠΑΡΑΔΟΣΕΙΣ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ – ΜΑΝΑΤΖΜΕΝΤ ΑΠΟ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΟΥ Philip Kotler Τόμος Α΄ κεφ Τόμος Β΄ κεφ Επιμέλεια: Ταμπαχανιώτης Δημήτρης.
ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΘΕΟΔΟΣΙΟΥ ΓΙΩΡΓΟΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΗΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΤΕΙ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ 1.
Κολύμβηση, Υδροκινητική Αγωγή & Ειδικές Ανάγκες Οφέλη & Πρακτικές Εφαρμογές Ελένη Σουλτανάκη, Ph.D. Εργοφυσιολόγος Τ.Ε.Φ.Α.Α. Ιανουάριος 2013.
ΑΝΟΙΧΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ Στρατηγική Επιχειρήσεων Ενότητα 8: Το υπόδειγμα Ansoff Νικόλαος Καρανάσιος Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων.
1 Επιχειρησιακή Στρατηγική και Πολίτικη Εισαγωγή στην Στρατηγική Τριάρχη Ειρήνη Ελληνική Δημοκρατία Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Ηπείρου.
ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΑΝΟΙΚΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ «Σχεδιασμός Προγραμμάτων Μάρκετινγκ » Ακαδ. Έτος Δέσποινα Καραγιάννη Αν. Καθηγήτρια Μάρκετινγκ.
ΑΝΟΙΧΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ Στρατηγική Επιχειρήσεων Ενότητα 2: Έννοια και Ιστορία της Στρατηγικής Νικόλαος Καρανάσιος Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων.
Η ΊΔΡΥΣΗ ΤΟΥ ΟΊΚΟΥ COCO CHANEL. Το 1910 ανοίγει ένα μαγαζί με καπέλα με το όνομα «Chanel Modes» και γνώρισε τεράστια επιτυχία όταν μία σταρ του θεάτρου.
1 ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΑΤΡΩΝ «ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ» ΔΡ. ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗ 
Τεχνητή Νοημοσύνη & Τέχνη.
Τακτικό Μάρκετινγκ Το Προϊόν
Επιχειρησιακή Στρατηγική
Διάλεξη11η: Επαναληπτική Διάλεξη
ΑΡΧΕΣ ΦΟΥΤΟΥΡΙΣΜΟΥ Φουτουρισμός, ονομάζεται το κίνημα όπου η βασική λέξη που το χαρακτηρίζει, είναι το μέλλον, όντας επηρεασμένο από το κίνημα του κυβισμού.
Επιχειρησιακή Στρατηγική
Τι είναι η στρατηγική? Παρουσίαση, Δρ. Δημήτρης Λαμπρουλης.
Διάλεξη 8η: Ανταγωνιστικές Στρατηγικές Ανάπτυξης Αγοράς
ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΣΤΙΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΥΓΕΙΑΣ
ZOBNIŠKA GONILA splošno
Enis Kočan Maja Ilić Zoran Veljović Igor Radusinović
Για ένα τανγκό (Por un tango) Π.
ΤΕΙ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ - ΧΡΗΜΕ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΧΡΗΜΑΤΟΠΙΣΤΩΤΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ
Σχεδιασμός - Προγραμματισμός Δρ. Μάλαμα Ελεονώρα Ιουλία
Στρατηγικές διοίκησης προϊόντων Δρ. Μάλαμα Ελεονώρα Ιουλία
Δρ. Μάλαμα Ελεονώρα Ιουλία
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Επιχειρησιακή Στρατηγική Τμήμα Διοίκησης των Επιχειρήσεων / Γρεβενά Εξάμηνο: Ζ Καθηγητής: Καλογερίδης Νικόλαος

Καθηγητής: Καλογερίδης Νικόλαος ΜΗΤΡΑ ANSOFF Η μήτρα «προϊόντος- αγοράς» δημιουργήθηκε από τον Igor Ansoff. Είναι σημαντικό εργαλείο επιλογής στρατηγικών ανάπτυξης σε σχέση με την αγορά και τα προϊόντα της εταιρείας. Η μήτρα προϊόντος- αγοράς εξετάζει τις δυνατότητες ανάπτυξης υφιστάμενων και νέων προϊόντων σε υφιστάμενες και νέες αγορές καθώς επίσης και τα επίπεδα κινδύνου που συνδέεται με το καθένα. Ο Ansoff στο πλαίσιο αυτό προτείνει τις εξής πορείες δράσης: Στρατηγική Διείσδυσης – Συγκέντρωσης αγοράς, (εδώ αναφερόμαστε στην πώληση υπαρχόντων προϊόντων σε υπάρχουσες αγορές) Στρατηγική ανάπτυξης προϊόντων, (εδώ αναφερόμαστε στη δημιουργία νέων προϊόντων για υπάρχουσες αγορές) Στρατηγική ανάπτυξης αγοράς, (εδώ αναφερόμαστε στην πώληση υπαρχόντων προϊόντων σε νέες αγορές) Στρατηγική διαφοροποίησης δραστηριοτήτων. (εδώ αναφερόμαστε στην δημιουργία νέων προϊόντων για νέες αγορές) Καθηγητής: Καλογερίδης Νικόλαος

Καθηγητής: Καλογερίδης Νικόλαος ΜΗΤΡΑ ANSOFF Καθηγητής: Καλογερίδης Νικόλαος

Καθηγητής: Καλογερίδης Νικόλαος ΜΗΤΡΑ ANSOFF Πιο συγκεκριμένα η Στρατηγική διείσδυσης- συγκέντρωσης αγοράς βασίζεται στην διείσδυση στην αγορά και εστιάζει στην πώληση των υπαρχόντων προϊόντων στις υπάρχουσες αγορές με σκοπό την αύξηση του μεριδίου αγοράς με την χρήση των υπαρχόντων πόρων της επιχείρησης. Η συγκεκριμένη στρατηγική χαρακτηρίζεται ως στρατηγική χαμηλού κινδύνου και συνήθως επιλέγεται πρώτη σε σχέση με τις υπόλοιπες. Η πιθανότητα όμως να επιτευχθεί δια μέσου αυτής υψηλός ρυθμός ανάπτυξης είναι πολύ μικρή. Στρατηγική διείσδυσης- συγκέντρωσης αγοράς Καθηγητής: Καλογερίδης Νικόλαος

Καθηγητής: Καλογερίδης Νικόλαος ΜΗΤΡΑ ANSOFF Τρόποι επίτευξης της στρατηγικής αυτής: μέσω της αύξησης της χρήσης του προϊόντος από τους υφιστάμενους πελάτες, Μέσω μείωσης του μεγέθους του προϊόντος, Μέσω προσέλκυσης καταναλωτών που χρησιμοποιούν ανταγωνιστικά προϊόντα, Μέσω της παρότρυνσης για χρήση του προϊόντος από εν δυνάμει καταναλωτές, Μέσω μείωσης της τιμής του προϊόντος κ.α.. Στρατηγική διείσδυσης- συγκέντρωσης αγοράς Καθηγητής: Καλογερίδης Νικόλαος

Καθηγητής: Καλογερίδης Νικόλαος ΜΗΤΡΑ ANSOFF Προϋποθέσεις χρήσης της στρατηγικής αυτής: Οι παρούσες αγορές να μην είναι κορεσμένες, Η αγορά να αναπτύσσεται και τα μερίδια να μειώνονται, Το προϊόν να αυξάνει τις πωλήσεις του χωρίς ιδιαίτερες ενέργειες, Το μερίδιο των ανταγωνιστών να μειώνεται, Να υπάρχει δυνατότητα αύξησης της κατανάλωσης από τους υπάρχοντες καταναλωτές, Να υπάρχουν εμπόδια εισόδου νέων ανταγωνιστών, Να προσδοκάται αύξηση των τιμών των υποκατάστατων, Να υπάρχουν οικονομίες κλίμακας, Να μην υπάρχουν εναλλακτικές στρατηγικές που θεωρούνται καταλληλότερες. Στρατηγική διείσδυσης- συγκέντρωσης αγοράς Καθηγητής: Καλογερίδης Νικόλαος

Καθηγητής: Καλογερίδης Νικόλαος ΜΗΤΡΑ ANSOFF Όταν αναφερόμαστε στην στρατηγική ανάπτυξης προϊόντων, αναφερόμαστε στην ανάπτυξη νέων προϊόντων ή στην τροποποίηση των υπαρχόντων για την πώλησή τους στις υπάρχουσες αγορές. Η στρατηγική αυτή έχει 3 τρόπους υλοποίησης: την καινοτομία, (ανάπτυξη νέων προϊόντων προς αντικατάσταση των υπαρχόντων) την τροποποίηση, (αύξηση της αξίας των υπαρχόντων μέσω δημιουργίας νέων χαρακτηριστικών) την επέκταση της γκάμας. (επέκταση της γραμμής προϊόντος) Η στρατηγική αυτή χρησιμοποιείται από επιχειρήσεις με μεγάλο μερίδιο αγοράς που προσπαθούν να επεκτείνουν το μερίδιο αυτό μέσω της ανάπτυξης νέων προϊόντων. Πρόκειται για στρατηγική υψηλού κόστους και κινδύνου. Στρατηγική ανάπτυξης προϊόντων Καθηγητής: Καλογερίδης Νικόλαος

Καθηγητής: Καλογερίδης Νικόλαος ΜΗΤΡΑ ANSOFF Για την χρήση της μεθόδου αυτής πρέπει να γνωρίζουμε: το μέγεθος της αγοράς που θέλουμε να επενδύσουμε και το απαραίτητο μερίδιο αγοράς προκειμένου να καταστεί η επένδυση κερδοφόρα, τους ανταγωνιστές και τον χρόνο αντίδρασης τους στις δράσεις της επιχείρησης μας, την επίδραση των πωλήσεων των νέων προϊόντων σε σχέση με τα υπάρχοντα. Στρατηγική ανάπτυξης προϊόντων Καθηγητής: Καλογερίδης Νικόλαος

Καθηγητής: Καλογερίδης Νικόλαος ΜΗΤΡΑ ANSOFF Η στρατηγική ανάπτυξης αγοράς είναι μία στρατηγική που βασίζεται στην προώθηση των υπαρχόντων προϊόντων σε νέες αγορές, δηλαδή το προϊόν δεν αλλάζει αλλά διατίθεται σε διαφορετικό κοινό. Yπάρχουν διάφοροι τρόποι που μπορεί να πραγματοποιηθεί αυτή η στρατηγική: Με την πώληση των υπαρχόντων προϊόντων σε νέες γεωγραφικές αγορές (σε εθνικό και διεθνές επίπεδο) όπου δεν υπάρχουν. Κερδίζοντας πελάτες που ανήκουν σε άλλα τμήματα της αγοράς Με την είσοδο σε διαφορετικά κανάλια διανομής. Είναι ιδανική όταν: Υπάρχουν νέα, όχι ακριβά και ταυτόχρονα αναξιόπιστα κανάλια διανομής. Οι επιχειρήσεις έχουν πλεονάζουσα παραγωγική ικανότητα, η οποία πρέπει κάπου να διοχετευθεί. Υπάρχουν ανεκμετάλλευτες ή μη κορεσμένες αγορές. Έχουν δημιουργηθεί συνθήκες που την διευκολύνουν όπως νέα νομοθεσία που επιτρέπει νέες πωλήσεις. Στρατηγική ανάπτυξης αγοράς Καθηγητής: Καλογερίδης Νικόλαος

Καθηγητής: Καλογερίδης Νικόλαος ΜΗΤΡΑ ANSOFF Η στρατηγική διαφοροποίησης είναι μία στρατηγική που βασίζεται στην πώληση εντελώς νέων προϊόντων σε νέους πελάτες, δηλαδή απομακρύνεται και από τα υπάρχοντα προϊόντα και τις υπάρχουσες αγορές μίας επιχείρησης. Ουσιαστικά πρόκειται για μία γενικότερη κατεύθυνση ανάπτυξης της επιχείρησης. Υπάρχουν 2 τύποι στρατηγικής διαφοροποίησης: Συσχετισμένη διαφοροποίηση: όταν η κάθε εταιρία αναπτύσσεται σε τομείς που συνδέονται με την πρότερη επαγγελματική της δράση. Ασυσχέτιστη διαφοροποίηση: αποτελεί μια εντελώς νέα δραστηριότητα χωρίς ομοιότητες με άλλες δράσεις της επιχείρησης. Στρατηγική διαφοροποίησης δραστηριοτήτων Καθηγητής: Καλογερίδης Νικόλαος

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΑΣ. ΤΕΛΟΣ 11ΗΣ ΕΝΟΤΗΤΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΑΣ. Καθηγητής: Καλογερίδης Νικόλαος ΜΗΤΡΑ ANSOFF